Què us ha semblat el final de Lost? Superhipermega spoilers

Per parlar de les vostres sèries/pel·lícules/programes de TV preferits

Moderadors: xordi, Petiso

Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
Txus
Entrades: 1625
Membre des de: dj. nov. 23, 2006 0:34
Ubicació: I'm fucking Matt Damon
Contacta:
Status: Desconnectat

Què us ha semblat el final de Lost? Superhipermega spoilers

#1

Entrada Autor: Txus » dj. maig 24, 2007 20:26

M'he quedat a quadres. Encara estic sortint del que he pogut veure. Tot el capítol no era un flashback... era un flashforward!! Quin error ha comès? Qui són els que vénen a rescatar-los? Quantes preguntes i quant de temps en queda encara per saber-ho!!

Hem vist un Walt supercrescut (i això que a la sèrie només han pasat mesos, mentre que a la vida real...), li hem vist el no-ull a en Bakhunin. Hem vist com moria en Charlie (molt emotiu, pobre). I ara a veure si encara en Ben tindrà raó quan diu que els que vindran encara són més dolents que ell.

Menció especial a en Sawyer, quan ha disparat a sang freda en Zeke. Sí senyor, ho estava esperant, i quan menys t'ho pensaves ¡pam! Tret al canto.

Què us ha semblat? Jo crec que ha estat el millor final de temporada, molt millor que el segon, i millor que el primer, encara que potser empatarien...


Imatge

Avatar de l’usuari

Cloud
Entrades: 127
Membre des de: dt. oct. 10, 2006 19:27
Ubicació: Flix / Tarragona
Status: Desconnectat

#2

Entrada Autor: Cloud » ds. maig 26, 2007 17:52

Genial. Quan ha sortit la Kate en lo que jo (com tots) em pensava que era un flashback... m'he quedat a quadres.
Tot lo que passa a la looking glass genial, la mort de'n xarli molt emotiva, la dona del Desmond, la possible arribada de nous dolents, la pallissa que rep en Ben, en Lock,...
Realment sorprenent, sense lloc per la previsibilitat. Un 10.
I ara a esperar un munt per a la propera temporada. :cry:

Avatar de l’usuari

bipub
Entrades: 250
Membre des de: dg. maig 27, 2007 10:21
Status: Desconnectat

#3

Entrada Autor: bipub » dg. maig 27, 2007 11:01

Hola, sóc nova i aprofito per fer el meu primer post aquí ja que no he descobert ben bé on podia presentar-me. Ho faig aquí perquè realment ahir vaig veure el final i deu ni do! Fins el febrer ens faran esperar per tenir-ne més!!!!!!!
Sembla que per fi ha arribat aquest gir que anunciaven que arribaria i que tothom anava fent hipotesis del que seria, dons patam, els flashforward, ara si que ens embolicarem. Sabeu què em va fer dubtar quan veia el "flash-back"? el mobil de'n Jack, el Motorola aquest que està tan de moda, vaig pensar, ostres se'ls ha colat un "gazapo", es impossible que abans de l'accident hi hagues aquests mobils, no s'hi han fixat bé o passa alguna cosa rara... Caram, si n'era de rara, jajaja

Realment molt emotiva la mort den Charlie i el moment de la conexio amb la Penny que li diu que no són els del vaixell, nose pas qui seran ara aquesta gent. Això de'n Walt no ho he acabat d'entendre...
Tot el capitol semblava un Sis a Traició, jo t'ajudo a tu, pero faig veure que et traeixo i a la inversa.
Creieu que això que li diu en JAck al final a la Kate te a veure amb la declaració d'amor que li ha fet a l'illa? o més aviat es perquè encara se suposa que hi ha alguns dels losties? suposo que no deu ser res d'aixo perquè encara falta molt però ja estic impacient.

Respon