Lost 3x21 (CONTE SPOILERS EN MAJÚSCULES) <- ESTEU AVISATS

Per parlar de les vostres sèries/pel·lícules/programes de TV preferits

Moderadors: xordi, Petiso

Respon

la palma el Charlie ??

Si, i tant !!!
3
60%
No, sortira viu de la estació "looking glass" (o com es digui).
2
40%
Mmmm, és quedarà a dintre l'estació ... amb les noies ...
0
No hi ha cap vot
 
Vots totals: 5

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Lost 3x21 (CONTE SPOILERS EN MAJÚSCULES) <- ESTEU AVISATS

#1

Entrada Autor: Petiso » dg. maig 20, 2007 16:59

Una petita enquesta ..... eviteu comentaris spoilers si ja sabeu que passarà! (va per tu deivit).

Adéu !

PD: Jo me jugat un sopar a que si que la palmarà .... així que espero que mori, a més, em cau malament.


Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

extintor
Entrades: 739
Membre des de: ds. feb. 24, 2007 12:11
Ubicació: d'on sóc? o d'on vinc?
Status: Desconnectat

Re: Lost 3x21 (CONTE SPOILERS EN MAJÚSCULES) <- ESTEU AVI

#2

Entrada Autor: extintor » dg. maig 20, 2007 17:05

Jo NO vull que es mori :( em cau bé en Charlie!!
a més, pobre Claire... i algú ha d'explicar a l'Aaron què jronya és l'anell!! que sinó es perd la tradicció familiar! XDD


Uzu
Entrades: 1064
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:18
Ubicació: Girona
Status: Desconnectat

#3

Entrada Autor: Uzu » dg. maig 20, 2007 17:21

no es tracta de voler que si o que no exti, sinó de que si mor o no .-p
Uzu cabron .... no spoilejeu ostia
si que morira, pq lactor vol anar a nosequin altre projecte, per tant aquesta temporada ha de morir i/o desapareixer en combat. i com queda poca temporada, ha de morir a la looking glass suposo, i si no a altre lloc, pero morira.
ah, i la tradicio familiar ja se la pasa pel forro el germa gran den charlie, aixi que ja dona igual xD

Avatar de l’usuari

extintor
Entrades: 739
Membre des de: ds. feb. 24, 2007 12:11
Ubicació: d'on sóc? o d'on vinc?
Status: Desconnectat

#4

Entrada Autor: extintor » dg. maig 20, 2007 17:28

Uzu ha escrit:no es tracta de voler que si o que no exti, sinó de que si mor o no .-p
ja ho sé ja! però jo NO vull que mori.. així que projectarem un no a veure què passa! jajaja
Uzu ha escrit:se la pasa pel forro el germa gran den charlie, aixi que ja dona igual xD
ho deia més pel fet que ningú sabrà què és l'anell (si en Charlie no sobreviu) més que no pas el fet que l'Aaron no és el seu fill, o que ningú sabrà que s'ha de tornar a el germà d'en Charlie...


Uzu
Entrades: 1064
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:18
Ubicació: Girona
Status: Desconnectat

#5

Entrada Autor: Uzu » dg. maig 20, 2007 17:38

jajaj si, quan va anar a "despedirse" de la claire i de l'aron jo pensava ke li faria un resum de lo del anell, i veig ke despres el deixa alla a la cuna...molt be charlie molt beee d'aixo sen diu perdre coses! pq cla, un anell, en una cuna, en mig de la platja, ke ara vindran els others i es liara una grossa, cla, es quedara al bressol fins que sacabi el sarao i quan torni la claire l'agafara....claaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaro.... la sorra s'ho empasa tot xD

Respon