Lost 3x14 (CONTE SPOILERS EN MAJÚSCULES)

Per parlar de les vostres sèries/pel·lícules/programes de TV preferits

Moderadors: xordi, Petiso

Respon

Penseu que s'aixecaran ??

Si, esclar !
1
20%
No, dos menys.
4
80%
 
Vots totals: 5

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Lost 3x14 (CONTE SPOILERS EN MAJÚSCULES)

#1

Entrada Autor: Petiso » dv. març 30, 2007 10:26

Ei !!!

Que NO s'han aixecat !!!
Jo personalment, estava esperant que just al final s'aixecarien .... al començar a enterrar-los vius. I un cop ja estava la pila de sorra feta .... pensava "ara sortira la ma estil 'els morts vivents'", a més, anava ni clavat amb el capítol, que surten casi tots els morts :-p

Però com han estat capaços d'enterrar-los vius !!! Que fuerte, que fuerte, que fuerte, que fuerte.

La pregunta es .... se'n sortiran ?? O ja estan .... enterrats.

Adéu !

PD: La veritat es que malgrat pensar que s'aixecarien, estava content, per que no em queien be :-p

PPD: També es molt fort, que la parelleta van descobrir primer que tothom casi tota la primera i segona temprada .... la perla, l'avioneta que "caurà si pujo", els plans dels others !!!! Si haguessin parlat, s'haguessin menjat mitja serie, però .... per que NO van parlar ???


Imatge Imatge


Uzu
Entrades: 1064
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:18
Ubicació: Girona
Status: Desconnectat

#2

Entrada Autor: Uzu » dv. març 30, 2007 14:14

jo tmb pensava ke saixecarien a la primera palada, pero al veure ke estaven a dos metros bajo tierra, nanai, dos menys xD

Avatar de l’usuari

extintor
Entrades: 739
Membre des de: ds. feb. 24, 2007 12:11
Ubicació: d'on sóc? o d'on vinc?
Status: Desconnectat

Re: Lost 3x14 (CONTE SPOILERS EN MAJÚSCULES)

#3

Entrada Autor: extintor » dv. març 30, 2007 14:31

Petiso ha escrit: La pregunta es .... se'n sortiran ?? O ja estan .... enterrats.
si s'aixequen és pq s'han tornat superforts del cagar!! pq no seria normal que amb tanta terra per sobre poguessin sortir... clar que estem parlant de Lost... TOT és possible a lost... si en Desmont té visions, pq jronya no poden aquests dos aixecar-se?? jajajaja

de totes maneres jo he votat que no.

Avatar de l’usuari

Txus
Entrades: 1625
Membre des de: dj. nov. 23, 2006 0:34
Ubicació: I'm fucking Matt Damon
Contacta:
Status: Desconnectat

#4

Entrada Autor: Txus » dv. març 30, 2007 15:26

Et queien bé, Petiso? :?

Parafrasejant en Sawyer... Qui collons és la Nikky? :lol: :lol: Si tot plegat els havien posat com a pegat en capítols d'aquesta temporada perquè no fos dit que no hi havia "secundaris". D'aquí la broma contínua d'en Sawyer en alguns capítols: Qui coi ets tu? (quan s'adreçava a en Paolo) o la frase d'avui Qui collons és la Nikky :lol:

Jo no crec que s'aixequin, massa terra a sobre. Com no puguin cridar... Això sí, l'impacte de veure com obria els ulls just abans de caure-li la sorra al damunt :shock: De Lost, un es pot esperar el que sigui, però un Dawn of the Dead, no crec :wink:
Imatge

Avatar de l’usuari

DeivitTustei
Entrades: 272
Membre des de: dv. oct. 13, 2006 11:54
Ubicació: Tona (A Catalunya, a dintre de Catalunya)
Status: Desconnectat

#5

Entrada Autor: DeivitTustei » dv. març 30, 2007 17:55

Només podrien no morir si en Vincent, que sap que no estan morts (per algo és un gos i és més llest que la resta), va de seguida allà i els desenterra una mica. Sinó, em semblaria una fantasmada que s'aixequessin.
La meva opinió és que no haurien de salvar-se. Així la seva història queda tancada i -jo crec- que ha quedat genial.
Imatge

Avatar de l’usuari

Sedmikrasky
Entrades: 844
Membre des de: ds. nov. 04, 2006 21:43
Ubicació: forbidden snowflake
Status: Desconnectat

#6

Entrada Autor: Sedmikrasky » ds. març 31, 2007 16:34

I no podrieu fer enquestes de sèries catalanes??? :roll:


Uzu
Entrades: 1064
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:18
Ubicació: Girona
Status: Desconnectat

#7

Entrada Autor: Uzu » ds. març 31, 2007 20:19

si. pero tenen algo a fer enquestes?
que seria? del pal: fulanito es tirara a fulanita? pfff

Avatar de l’usuari

Cloud
Entrades: 127
Membre des de: dt. oct. 10, 2006 19:27
Ubicació: Flix / Tarragona
Status: Desconnectat

#8

Entrada Autor: Cloud » dj. abr. 05, 2007 13:13

Jo crec que sí, que se'n sortiran. És que sinó queda com un capítol de relleno, i això no mola. Això ha de portar alguna conseqüència, sinó no anem enlloc.

Respon