Les noves sèries EUA de l'any vinent

Per parlar de les vostres sèries/pel·lícules/programes de TV preferits

Moderadors: xordi, Petiso

Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
Txus
Entrades: 1625
Membre des de: dj. nov. 23, 2006 0:34
Ubicació: I'm fucking Matt Damon
Contacta:
Status: Desconnectat

Les noves sèries EUA de l'any vinent

#1

Entrada Autor: Txus » dj. març 29, 2007 0:06

A la web Pizquita.com han posat tots els projectes que hi ha de cara a l'any vinent en qüestió de sèries. Hi ha molt on triar, i hi ha sèries que crec que poden estar molt bé.

Us deixo els enllaços a les notícies, i destaco les sèries que crec poden ser interessants (atenció a la sèrie de Flash Gordon o el remake de La Dona Biònica):

Sci-Fi, HBO, ShowTime, etc.
Destaco: Don King: Only in America, Preacher, Flash Gordon

CW
Destaco: Reaper

NBC
Destaco: The Bionic Woman (¡un remake!)

Fox

CBS

ABC
Destaco: Mr. & Mrs. Smith, The Call

Què us sembla? N'heu trobat alguna altra que us resulti interessant? Quina us agradaria (només per la sinopsi) que TV3 comprés?


Imatge

Avatar de l’usuari

r5004
Entrades: 14650
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08
Status: Desconnectat

Re: Les noves sèries EUA de l'any vinent

#2

Entrada Autor: r5004 » dj. març 29, 2007 9:27

Txus ha escrit:NBC
Destaco: The Bionic Woman (¡un remake!)
No se si són coses meves o què, però em donava (i em dóna) la sensació que el cinema últimament només sap fer remakes o refregits; no té històries noves... ara la cosa es va estenent a les sèries.

Ens haurem d'anar acostumant a "El nuevo coche fántastico", "Los hijos del equipo A", "El retorn de Buck Rogers" o "Macgyver ataca de nuevo" :lol: :lol:
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: Les noves sèries EUA de l'any vinent

#3

Entrada Autor: Petiso » dj. març 29, 2007 11:19

r5004 ha escrit:"Macgyver ataca de nuevo" :lol: :lol:
Eh eh, que aquesta sona molt be :-p

Adéu !
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

amirro
Entrades: 1756
Membre des de: dg. nov. 05, 2006 18:38
Status: Desconnectat

#4

Entrada Autor: amirro » dj. març 29, 2007 13:13

Eis! Doncs per la Fox emetran (o ja etan emetent...) "The Sarah Connor: Choronicles", un spin-off de Terminator, que narra les vivències de la Sarah Connor en el període que va de Terminator 2 i 3. També té bona pinta!
Au, salut!

PD: r5004, és allò que dèiem, refregits i remakes de coses passades... Però vaja, que hi farem, doncs tornarem a veure Star Trek. La pel·li amb el repartiment original, "Star Trek XI: Fets Pols" (pels que no ho heu pillat, és una broma que surt als Simpsons! :wink: )
Imatge
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari

extintor
Entrades: 739
Membre des de: ds. feb. 24, 2007 12:11
Ubicació: d'on sóc? o d'on vinc?
Status: Desconnectat

Re: Les noves sèries EUA de l'any vinent

#5

Entrada Autor: extintor » dj. març 29, 2007 13:50

l'altre dia per tv.com vaig veure que anunciaven una de nova que es diu 'Drive' que pot estar bé... però no la comencen la tardor que ve sinó que la comencen per l'abril (quan ja s'hauran acabat la majoria de sèries de tardor-hivern). Em va cridar l'atenció pq vaig reconèixer un dels protes, en Nathan Fillion aka Mal Raynolds de Firefly i Serenity, i també ha sortit en un epi de Lost com a personatge de flashback (no dic en quin epi per si algú encara no ha vist l'episodi, clar que tampoc recordo quin títol tenia...:P )
Petiso ha escrit:
r5004 ha escrit:"Macgyver ataca de nuevo" :lol: :lol:
Eh eh, que aquesta sona molt be :-p
Buff.. en MacGyver! el meu heroi d'infància!! jajaja
pos d'aquesta se'n va fer un episodi pilot (Young MacGyver)... però suposo que no va agradar o no va acabar de convèncer a la productora/cadena i es va quedar només amb l'episodi pilot gravat. Si no recordo malament eren les aventures i desventures del nevot d'en MacGyver. Osti tu.. amb aquest post ara semblarà que sé un pilot de coses de sèries!! jajaja però nop, aquesta me la van xivar fa temps quan vaig començar a veure Supernatural (pq el prota d'aquesta, era el que feia de nevot d'en MacGyver, és a dir, en Jared Padalecki que sortia a... mmmhhh com es deia aquella sèrie... Girlmore Girls?)

Respon