TV3 i les noves sèries

Per parlar de les vostres sèries/pel·lícules/programes de TV preferits

Moderadors: xordi, Petiso

Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

TV3 i les noves sèries

#1

Entrada Autor: Petiso » dc. feb. 10, 2010 17:31

Hola !

Fa dies que penso que TV3 s'està quedant una mica "estancada" amb les sèries, últimament només fa culebrots i/o drames familiars:
- La riera.
- Ventdelpla.
- Sagrada família.

Em sembla que no me'n deixo cap :-p

No trobeu a faltar alguna comèdia, o alguna cosa innovadora ??
Altres canals estan tenint èxit amb sèries de producció pròpia amb una mica de personalitat: la pecera de eva, los protegidos, ...

A veure si es fiquen les piles i ens sorprenen amb alguna sèrie que ens impacti a tots.

Adéu !


Imatge Imatge


Nightsirk
Entrades: 33
Membre des de: dc. feb. 18, 2009 11:13
Status: Desconnectat

Re: TV3 i les noves sèries

#2

Entrada Autor: Nightsirk » dc. feb. 10, 2010 17:36

Petiso ha escrit:Hola !

Fa dies que penso que TV3 s'està quedant una mica "estancada" amb les sèries, últimament només fa culebrots i/o drames familiars:
- La riera.
- Ventdelpla.
- Sagrada família.

Em sembla que no me'n deixo cap :-p

No trobeu a faltar alguna comèdia, o alguna cosa innovadora ??
Altres canals estan tenint èxit amb sèries de producció pròpia amb una mica de personalitat: la pecera de eva, los protegidos, ...

A veure si es fiquen les piles i ens sorprenen amb alguna sèrie que ens impacti a tots.

Adéu !
Hi estic d'acord, masses sèries que van del mateix pal, innovar una mica seria un puntás per tv3, o comprar els drets de sèries de fora com van fer amb herois, doncs fer-ho amb altres sèries que sino tant ventdelpla i tot això, almenys a mi, em cansa bastant. xD


lluna.
Entrades: 350
Membre des de: dt. juny 26, 2007 21:48
Status: Desconnectat

Re: TV3 i les noves sèries

#3

Entrada Autor: lluna. » dj. feb. 11, 2010 20:24

Totalment d'acord.
Nissaga, plats bruts, lo cartanyà .......... per al meu gust van ser innovadores.
Lo d'ara està al nivell mes cutreculebron venezolano.
Jo ja m'he esvorrat fa temps de totes :cry:
Una pena.

Ah !!! I de les mateixes cares de sempre....n'estic fins als nassos :evil:


martagisp
Entrades: 8
Membre des de: dg. abr. 11, 2010 21:37
Status: Desconnectat

Re: TV3 i les noves sèries

#4

Entrada Autor: martagisp » ds. maig 15, 2010 19:01

Està quelcom estancada en les sèries i en el canal300 tot són refregits vells (ojo, que no per això menyspreables: és un gran què poder recuperar sèries i poder-les veure en qualitat tdt!) però tal i com dieu falten sèries interessants. Ara ha intentat algo amb V els visitants però jo crec que si comprés els drets d'una sèrie potent guanyaria molt.

Tot i això dir que el pas que s'ha fet de fa un parell d'anys fins ara és molt gran. Fa dos anys era inimaginable veure una sèrie com V els visitants, un programa de tipus Gestmusic (Buscant la trinca), etc.


axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06
Status: Desconnectat

Re: TV3 i les noves sèries

#5

Entrada Autor: axis » dg. maig 16, 2010 15:37

en termes generals estic d'acord amb el que dieu,tot i que no veig TV (pero si que m'adono de la programacio) trobo a faltar alguna serie potent,esta molt be que es faci coses de casa pero ja que tot i a la fi som nosaltres qui paguem la TV de casa (TV3) doncs no estaria malament que s'estiressin una mica en series o pelis famosas,de renom,exitoses o com es vulgui dir

Avatar de l’usuari

torrecollons
Entrades: 227
Membre des de: dt. maig 29, 2007 8:04
Status: Desconnectat

Re: TV3 i les noves sèries

#6

Entrada Autor: torrecollons » dg. maig 16, 2010 20:32

Aprofitant aquest fil: sembla que el 300, aquest canal gràcies al qual hem pogut recuperar sèries antigues en una qualitat d'imatge actual té els dies comptats:

http://www.tv3.cat/actualitat/183859/TV ... de-juvenil


toni
Entrades: 406
Membre des de: dc. nov. 22, 2006 2:00
Ubicació: Catalonia
Status: Desconnectat

Re: TV3 i les noves sèries

#7

Entrada Autor: toni » dj. juny 10, 2010 14:56

Ha de tornar Infidels!! xD

Respon