WarRock, joc bél·lic online altamanet adictiu !!

Per parlar de les vostres sèries/pel·lícules/programes de TV preferits

Moderadors: xordi, Petiso

Respon

Autor del tema
BlackAdder
Entrades: 37
Membre des de: dv. des. 11, 2009 13:07
Ubicació: Sant Boig de Llobregat
Contacta:
Status: Desconnectat

WarRock, joc bél·lic online altamanet adictiu !!

#1

Entrada Autor: BlackAdder » dg. des. 20, 2009 13:05

Buah doncs em penso que estic enganxat a aquest joc de ftp's online en el que es tracta de matar a soldats i fer quants més punts millor, està ambientat en la 2na guerra mundial i val a dir que és un dels millors shoters online que existeixen fins ara, em penso que millor que el counter strike i tot.. tampoc us penseu que arriva al nivell dels nous call of duty però vaja, hi han varies modalitats en els que podem jugar mapes cos a cos, portar tanks o fins i tot es poden pilotar avions o helicopters apaches, els personatges serien: enginyer, medic, sniper, i assault el qual els podem furnir d'armes i objectes per millorar la nostra conquesta victoriosa, està molt ben fet aquest joc l'unic incomveninet potser és que es puja nivell molt a poc a poc xD osigui que quant més es mata, més nivell pugem, i va per rangs, el màxim és nivell 100, i cada cop que puges nivell et bonifiquen amb un nou rang i més diners depenent quin nivell siguis. Es poden comprar tot tipus d'armes a la tenda que ofereix el joc, tant amb diners q es guanyen a base de matar com els que s'aconsegueixen fer una donació premium.. en fi si algú s'anima i juga o vol jugar-lo per provar a veure com va que em faci un toc i podem fer un parell de tiros de tranquis xD

a continuació adjunto la pàgina oficial:

http://www.gamersfirst.com/warrock/

primer de tot us heu de registrar a la part de dalt on posa "register now", i quan ja tingueu la conta activa procediu a descarregar el client gamefirst d'on us el podeu baixar del programa mateix allà on diu "download" i aixó és tot, l'heu d'obrir i actualitzar que triga una mica però en fi..

PD: és força complicat al principi ja que hi ha jugadors molt bons, però no per això ens hem de desanimar xD així doncs us convido a jugar-hi i qui s'animi a provar-lo és totalment recomanable ^^ i ja dic que si algú per casualitat hi juga podem quedar i veure qui és millor :P

RANKING DE NIVELLS DEL JOC

Imatge

SCREENSHOTS

Imatge

Imatge



Respon