TV3 compra els drets de la nova 'V'

Per parlar de les vostres sèries/pel·lícules/programes de TV preferits

Moderadors: xordi, Petiso

Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
Kaku
Entrades: 1034
Membre des de: dc. des. 24, 2008 20:14
Status: Desconnectat

TV3 compra els drets de la nova 'V'

#1

Entrada Autor: Kaku » ds. des. 19, 2009 15:58

Doncs es veu que l'associació de cadenes autonòmiques la Forta ha comprat els drets de V (2009) i per l'any que ve ja podrem veure els primers capítols en català i per TV3. Una molt bona notícia! :mrgreen:
Imatge

Els visitants parlaran en català! Televisió de Catalunya ha aconseguit a través de la l'associació FORTA (que agrupa les televisions autonòmiques de l'estat) els drets de la nova "V", que està sent una de les sensacions de l'actual temporada de sèries nord-americanes. La sèrie agafa en essència l'esperit de l'original, però la història és completament diferent. Hi ha personatges nous i alguns d'antics que repeteixen. I sobretot, combina molt bé uns efectes especials de luxe amb un joc psicològic amb l'espectador molt ben treballat.

La nova "V", que acumula lloances entre la crítica, té entre els seus atractius principals la presència d'Elizabeth Mitchell (actriu de "Lost") i Morena Baccarin (que vam poder veure a "Firefly") i explica la història d'uns alienígenes que arriben a la Terra teòricament amb intencions pacífiques però que en realitat planegen exterminar la humanitat. La sèrie arribarà a casa nostra l'any 2010, juntament amb "Fringe" i "Damages". L'any que ve, per tant, tindrem una programació de ficció americana realment espectacular.
Més informació: http://blogs.ccrtvi.com/seriesenblog.php?itemid=27368


Imatge


Oliana
Entrades: 4378
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
Status: Desconnectat

Re: TV3 compra els drets de la nova 'V'

#2

Entrada Autor: Oliana » ds. des. 19, 2009 16:24

Excel·lent notícia!!!!

Jo he vist tots els episodis que hi ha fins ara (de moment 4) en versio original, i la trama ha anat de més a menys...

A veure si s'ho curren com amb l'original del 83-84, i els veiem mengant-se un ratolinet, aquest cop en català :P


javinglish
Entrades: 3075
Membre des de: dt. abr. 10, 2007 19:28
Ubicació: a l'extranger
Status: Desconnectat

Re: TV3 compra els drets de la nova 'V'

#3

Entrada Autor: javinglish » ds. des. 19, 2009 23:48

... i el cinqué no el farán als EEUU fins a finals de Març :x


BlackAdder
Entrades: 37
Membre des de: dv. des. 11, 2009 13:07
Ubicació: Sant Boig de Llobregat
Contacta:
Status: Desconnectat

Re: TV3 compra els drets de la nova 'V'

#4

Entrada Autor: BlackAdder » dg. des. 20, 2009 13:15

ah però sabeu quan s'emet la sèrie V? a partir de l'any q bé xro exactament no ho sabeu d moment nop? m'enrecordo que la veia de petit i em feia por xDD coi de reptilianos menja rates... >.<

Avatar de l’usuari

bipub
Entrades: 250
Membre des de: dg. maig 27, 2007 10:21
Status: Desconnectat

Re: TV3 compra els drets de la nova 'V'

#5

Entrada Autor: bipub » ds. gen. 02, 2010 16:00

És cert que la FORTA també ha comprat Vampire Diaries? se'n sap alguna cosa del cert o si a tv3 també l'emetran?

Merci i bon any

Avatar de l’usuari

Ermesenda
Entrades: 1657
Membre des de: ds. gen. 31, 2009 12:46
Status: Desconnectat

Re: TV3 compra els drets de la nova 'V'

#6

Entrada Autor: Ermesenda » dv. abr. 30, 2010 18:06

Jo trobo que és decebedora, si més no de moment. Si la cosa no s'anima una mica, la trobo, ara com ara, avorrida de c* :(

Avatar de l’usuari

Ayu
Entrades: 2518
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
Status: Desconnectat

Re: TV3 compra els drets de la nova 'V'

#7

Entrada Autor: Ayu » dv. abr. 30, 2010 21:03

Ermesenda ha escrit:Jo trobo que és decebedora, si més no de moment. Si la cosa no s'anima una mica, la trobo, ara com ara, avorrida de c* :(
Consti que també era decebedora l'original : P (d'aquest remake no n'he vist ni 10 segons).
Imatge

Avatar de l’usuari

torrecollons
Entrades: 227
Membre des de: dt. maig 29, 2007 8:04
Status: Desconnectat

Re: TV3 compra els drets de la nova 'V'

#8

Entrada Autor: torrecollons » ds. maig 01, 2010 7:53

Ermesenda, dic el mateix. M'esperava alguna cosa més...

Respon