Laberint d'ombres cap.259 AYUDA! No comprenc certes coses

Per parlar de les vostres sèries/pel·lícules/programes de TV preferits

Moderadors: xordi, Petiso

Respon

Autor del tema
CjCalc
Entrades: 6
Membre des de: dc. nov. 04, 2009 0:02
Status: Desconnectat

Laberint d'ombres cap.259 AYUDA! No comprenc certes coses

#1

Entrada Autor: CjCalc » dg. des. 13, 2009 17:15

Bones!

Aquest missatge va obviament per la gent que es fan de Laberint d'ombres i que sap bastantes coses de la trama o que esta al dia, de totes maneres el seguent missatge el ficare ocult per que revelo coses de la trama de Laberint d'ombres i concretament del capitol 259 aixi si algu no hu ha vist no s'enterara :lol:

[hide]Al 3alacarta vai veure el capitol 259 de Laberint, en aquest capitol es pot veure
com el Guillem escriu en un paper un missatge que diu "se que et vas fer passar per policia
i no se que mes (referintse al Ferran Recasens)" , despres el Guillem fa que un missatge entregui aixo al Ferran, i aixi aquest va al pis del Salvador (creientse que el Salvador es qui li ha dit aixo del paper, cuan en realitat hu a escrit el Guillem)

Cuan arriba al pis del Salvador , el Ferran l'amenaça amb una pistola, pero aquest li treu i li agafa una "carta". El dubte que tinc es:

¿Quina carta parla el salvador?

I despres cuan li agafa la supusada carta ¿No figura que es el paper que diu allo que en realitat hu a escrit el Guillem?

El salvador diu "Mas enganyat pare...."

Que hi te a veure??? Es creu que el pare li ha escrit aquesta carta...

No entenc res si us plau que algu mu aclareixi.

Moltes gracies.[/hide]




Tuuk
Entrades: 16
Membre des de: ds. ago. 08, 2009 2:19
Status: Desconnectat

Re: Laberint d'ombres cap.259 AYUDA! No comprenc certes coses

#2

Entrada Autor: Tuuk » dg. des. 27, 2009 1:05

Intentaré ajudar-te ja que segueixo la sèrie quasi cada dia.

[hide]Ja fa una mica d'això, però em sembla que el Salvador li va demanar a en Ferran Racasens la carta que va llegir el Tomàs a l'Alicia que revela que la germana i la mare estan enterrades a Santo Domingo o una carta que explica això, ben bé no ho sé, però vaja que l'Emili Borés és un asassí, no? i d'això es el que es va enterar.[/hide]

Jo tampoc ho vaig acabar d'entendre, aquestes sèries com l'internado és millor no preguntar-se masses coses i prendre-s'ho amb "chinchon" com diuen a l'"arucitys" jeje

Respon