Pel·lícula Preferida?

Per parlar de les vostres sèries/pel·lícules/programes de TV preferits

Moderadors: xordi, Petiso


Autor del tema
Uzu
Entrades: 1064
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:18
Ubicació: Girona
Status: Desconnectat

Pel·lícula Preferida?

#1

Entrada Autor: Uzu » dc. feb. 28, 2007 7:43

Dons aixo, quina pelicula us agrada més?
Bé, jo no m'atreveixo a definir una pelicula millor, sino que dire les que mes magraden .-p
Hijo de los hombres
V de Vendetta
Sin City
León el Profesional
aquestes les "menys" conegudes, tmb hi ha la lista de schindler, salvar al soladado ryan, american beauty, mejor imposible...



Avatar de l’usuari

DeivitTustei
Entrades: 272
Membre des de: dv. oct. 13, 2006 11:54
Ubicació: Tona (A Catalunya, a dintre de Catalunya)
Status: Desconnectat

#2

Entrada Autor: DeivitTustei » dc. feb. 28, 2007 9:29

La meva pel·lícula de capçalera, sempre ho dic, és Atrapat en el temps. Quina gran pel·lícula. Quina gran història. M'encanten les històries que tenen el temps com a protagonista i aquesta em va captivar des de la primera vegada que la vaig veure.
Heu pensat mai que potser vosaltres també esteu atrapats en el temps? Sí, cada dia us lleveu i és un dia nou, però el protagonista de la pel·lícula al final també es lleva i és un dia nou (no crec que això xafi la pel·lícul a ningú). Però qui us diu que el que ens ensenya la pel·lícula no és un dels molts "endemàs" que crea en Bill Murray amb cada dia que viu? Qui ens diu que no segueixi "atrapat en el temps" infinitament?
Imatge

Avatar de l’usuari

Radagast
Entrades: 274
Membre des de: dj. oct. 19, 2006 19:01
Status: Desconnectat

#3

Entrada Autor: Radagast » dc. feb. 28, 2007 17:25

Jo sense entrar en les mes conegudes com Blade Runner, Espartaco, etc...

Dolls de Takeshi Kitano
Battle Royale de Kinji Fukasaku
Lupin III: El castell de Cagliostro de Hayao Miyazaki
Agua tebia sota un pont vermell de Shohei Imamura
Bounce KoGals de Masato Harada (cruda realitat sobre les "KOGALS", adolescents Japoneses disposades a tot per luxes)
Avalon de Mamoru Oshii
Ghost in the Shell de Mamoru Oshii
Mes enllà de la Hipotermia de Patrick Leung
Joc Brut (Infernal affairs) de Wai Keung Lau (els Americans acaban de comprar els drets per fer la "SEVA VERSIÓ" :evil: )
Fulltime Killer de Johnny To i Ka-Fai Wai
Shaolin Soccer de Stephen Chow
Shiri de Je-gyu Kang
Old Boy de Chan-wook Park
Llaços de Guerra de Je-gyu Kang (Uzu, si et va agradar "Salvar al soldado Ryan" has de veure aquesta)

I moltes altres que no he posat :D
Imatge
¡¡¡Visca el PsicoPapa!!!
Imatge

Avatar de l’usuari

Txus
Entrades: 1625
Membre des de: dj. nov. 23, 2006 0:34
Ubicació: I'm fucking Matt Damon
Contacta:
Status: Desconnectat

#4

Entrada Autor: Txus » dc. feb. 28, 2007 19:12

Radagast ha escrit:Joc Brut (Infernal affairs) de Wai Keung Lau (els Americans acaban de comprar els drets per fer la "SEVA VERSIÓ" :evil: )
Home, tant com acaben... Ha estat la pel·lícula que ha guanyat l'Oscar al millor director, a la millor pel·lícula i al millor guió adaptat ;) ;) ;)
Imatge

Avatar de l’usuari

mario1911
Entrades: 997
Membre des de: dt. nov. 14, 2006 11:33
Ubicació: Alt Empordà - Pla de l'estany
Status: Desconnectat

Pel.lícula preferida

#5

Entrada Autor: mario1911 » dc. feb. 28, 2007 20:24

Matrix (1999) la primera i genuïna.. (entre d'altres..) :wink:
Imatge

Avatar de l’usuari

Ayu
Entrades: 2518
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
Status: Desconnectat

Re: Pel.lícula preferida

#6

Entrada Autor: Ayu » dc. feb. 28, 2007 21:24

mario1911 ha escrit:Matrix (1999) la primera i genuïna.. (entre d'altres..) :wink:
Llavors et refereixes a Dark City? :p
Imatge


Sake
Entrades: 269
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:23
Ubicació: Dins d'un got
Status: Desconnectat

#7

Entrada Autor: Sake » dc. feb. 28, 2007 21:26

DeivitTustei ha escrit:La meva pel·lícula de capçalera, sempre ho dic, és Atrapat en el temps. Quina gran pel·lícula. Quina gran història. M'encanten les històries que tenen el temps com a protagonista i aquesta em va captivar des de la primera vegada que la vaig veure.
Heu pensat mai que potser vosaltres també esteu atrapats en el temps? Sí, cada dia us lleveu i és un dia nou, però el protagonista de la pel·lícula al final també es lleva i és un dia nou (no crec que això xafi la pel·lícul a ningú). Però qui us diu que el que ens ensenya la pel·lícula no és un dels molts "endemàs" que crea en Bill Murray amb cada dia que viu? Qui ens diu que no segueixi "atrapat en el temps" infinitament?
Hostia deivit, precisament l'altre dia vaig tenir l'antojo de baixar i mirar-me de nou aquesta pel·lícula, que la vaig veure quan era bastant (més) petit i no me'n recordava gaire, només de que em va agradar força : ) i bé, me la vaig tornar mirar i brutal, m'encanta :-p. És "el dia de la marmota".


Sobre el tema, doncs considero que no he mirat suficients pel·lícules ni les recordo pas totes... En general m'agraden força les pelis de mafiosos i també els Thrillers... bé, soc com amb la musica, m'agraden molts gèneres (evidentment dintre de cada gènere hi ha pel·lícules que no m'agraden...) pero canviem el "xumpa xumpa" que no m'agrada per les pel·lícules de terror, que les trobo molt... tontes? xD.


Vinga, adéu!

Avatar de l’usuari

amirro
Entrades: 1756
Membre des de: dg. nov. 05, 2006 18:38
Status: Desconnectat

#8

Entrada Autor: amirro » dc. feb. 28, 2007 21:38

Doncs avui us confessaré una de les meves debilitats....
[hide]John Candy...[/hide]
I la pel·lícula amb la que més m'he descollonat de riure és: ¿Quién es Harry Crumb? (1989) He vist el VHS milions de vegades...
Jeje, doncs bé, ja coneixeu el meu punt flac... :oops:
Salut!

Avatar de l’usuari

extintor
Entrades: 739
Membre des de: ds. feb. 24, 2007 12:11
Ubicació: d'on sóc? o d'on vinc?
Status: Desconnectat

Re: Pel.lícula preferida

#9

Entrada Autor: extintor » dc. feb. 28, 2007 22:21

Ayu ha escrit:
mario1911 ha escrit:Matrix (1999) la primera i genuïna.. (entre d'altres..) :wink:
Llavors et refereixes a Dark City? :p
suposo que sóc de les poques persones que ha vist les dues pel.lícules i no els hi trobo aquesta semblança que tothom diu... Per cert, Matrix (la primera) em va encantar! Dark City no em va matar... nu sé, per gustos els colors! :D

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

#10

Entrada Autor: Petiso » dc. feb. 28, 2007 23:52

Pel·lícules ..... està complicat.

Però hi han varies pel·lícules que m'han marcat:
- Matrix (com diu el mario1911, la primera i genuïna, les altres dos se les podien haver estalviat). Una de les pel·lícules que m'han marcat mes.

- El gran dictador: tinc un gran record d'ella de quan era petit ... ni que suposo que ara em decepcionaria.

- The Cube: una d'aquelles pel·lícules diferents.

Ni han mes .... però ara no em venen al cap.

De moment em quedo amb .... Matrix.

Adéu !
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

Ayu
Entrades: 2518
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
Status: Desconnectat

Re: Pel.lícula preferida

#11

Entrada Autor: Ayu » dj. març 01, 2007 0:06

extintor ha escrit: suposo que sóc de les poques persones que ha vist les dues pel.lícules i no els hi trobo aquesta semblança que tothom diu...
Unes quantes imatges que mostren una mica de plagi :p

A veure, s'ha de dir que per fer aquest plagi els Wachowski Bros. van demanar permís als creadors de Dark City, tant per les estètiques com per les de contingut.
Imatge


Sake
Entrades: 269
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:23
Ubicació: Dins d'un got
Status: Desconnectat

#12

Entrada Autor: Sake » dj. març 01, 2007 0:35

Jo dark city la tinc per veure, ja me la miraré algun dia d'aquests jeje. El gran dictador també la he de veure.. que també la tinc por ahí...
The cube em va agradar mooolt, la he estat a punt de posar al altre post, però al final he decidit que no :-p i Saw també em va agradar molt (del estil).
Màtrix la vaig veure fa temps, també em va agradar molt però la hauria de tornar a mirar...
I de "noves" doncs Sin city i V de Vendetta també estan molt bé.


Vinga, adéu!


PD: I de les que heu dit també he vist León el Professional i para de contar... (que també em va agradar molt per cert!)

Avatar de l’usuari

Sedmikrasky
Entrades: 844
Membre des de: ds. nov. 04, 2006 21:43
Ubicació: forbidden snowflake
Status: Desconnectat

#13

Entrada Autor: Sedmikrasky » dj. març 01, 2007 0:36

Bufff... complicat com ha dit el Petiso

Tinc moltes pelis preferides, però la última que he descobert és la de
Érase una vez... del 1950 i dirigida per l'Antoni Cirici Pellicer (llàstima que la copia que s'ha conservat no estigui colorejada :cry: )

Avatar de l’usuari

Ayu
Entrades: 2518
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
Status: Desconnectat

#14

Entrada Autor: Ayu » dj. març 01, 2007 1:05

Artemisa ha escrit:(llàstima que la copia que s'ha conservat no estigui colorejada :cry: )
Això no és una llàstima, és una bona notícia, només faltaria que l'última còpia existent fos una colerejada, una cosa que des del meu punt de vista no s'hauria d'haver fet mai.
Imatge

Avatar de l’usuari

Sedmikrasky
Entrades: 844
Membre des de: ds. nov. 04, 2006 21:43
Ubicació: forbidden snowflake
Status: Desconnectat

#15

Entrada Autor: Sedmikrasky » dj. març 01, 2007 1:16

Ayu ha escrit:
Artemisa ha escrit:(llàstima que la copia que s'ha conservat no estigui colorejada :cry: )
Això no és una llàstima, és una bona notícia, només faltaria que l'última còpia existent fos una colerejada, una cosa que des del meu punt de vista no s'hauria d'haver fet mai.
És una llàstima per que les fotografies fixes que es conserven tenen uns colors molt vius i és va fer amb el sistema fotocolor. La copia conservada és de 35mm (en blanc i negre), tot i que l'original era en 16mm. Fa una mica de pena, però encara es pot veure en una moviola ^^

Pel que fa a les copies colorejades... els primers curtmetratges de la història del cinema (els de Segundo de Chomón, per exemple) eren colorejats a mà o bé eren directament tenyits o virats :P
Sedmikrasky l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 01, 2007 20:27, en total s’ha editat 1 vegada.

Respon