Quina sèrie d'èxit a USA us agrada més?

Per parlar de les vostres sèries/pel·lícules/programes de TV preferits

Moderadors: xordi, Petiso

Quina sèrie us agrada més?

Heroes
4
20%
Jericho
1
5%
Prison Break
5
25%
House MD
5
25%
Anatomia de Grey
2
10%
Me llamo Earl
1
5%
How I met your mother (Cómo conocí a vuestra madre
1
5%
Lost (Perdidos)
0
No hi ha cap vot
Supernatural
1
5%
EureKa
0
No hi ha cap vot
 
Vots totals: 20

Avatar de l’usuari

Autor del tema
xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32
Status: Desconnectat

Quina sèrie d'èxit a USA us agrada més?

#1

Entrada Autor: xordi » dc. feb. 28, 2007 0:10

Estrenem el nou subfòrum amb una nova enquesta. Quina d'aquestes sèries americanes, que tenen tant d'èxit us agrada més???
xordi l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 28, 2007 0:23, en total s’ha editat 2 vegades.




Uzu
Entrades: 1064
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:18
Ubicació: Girona
Status: Desconnectat

#2

Entrada Autor: Uzu » dc. feb. 28, 2007 0:16

jo afegiria prison break, lost, house.... .-p

i votaria a house/prison break!

Avatar de l’usuari

extintor
Entrades: 739
Membre des de: ds. feb. 24, 2007 12:11
Ubicació: d'on sóc? o d'on vinc?
Status: Desconnectat

Re: Quina sèrie d'èxit a USA us agrada més?

#3

Entrada Autor: extintor » dc. feb. 28, 2007 0:17

només podem triar una o l'altra??? pos jo ho tinc difícil, ara mateix estic amb un empat entre les dues, i ara que estic al dia de Jericho encara més difícil m'ho poses!!

Però de totes maneres (i agafo un escut per si algú se li acud tirar-me pedres o tomquets :roll: ) ara mateix em quedo amb Prison Break i Supernatural, les meves dues sèries preferides ara mateix...

apa, bona nit a tothom!!

Avatar de l’usuari

Autor del tema
xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32
Status: Desconnectat

#4

Entrada Autor: xordi » dc. feb. 28, 2007 0:19

Si, perdoneu que a mig fer l'enquesta he apretat publicar missatge. Ara ja està acabada.

PD: afegides Supernatural i EureKa.

Avatar de l’usuari

Ayu
Entrades: 2518
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
Status: Desconnectat

#5

Entrada Autor: Ayu » dc. feb. 28, 2007 0:28

No he vist totes les sèries esmentades així que m'abstinc de votar.

De les que he vist, em quedo amb Prison Break.
Imatge

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16298
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

#6

Entrada Autor: Petiso » dc. feb. 28, 2007 0:42

Descartant les que NO he vist queda: Jericho, House MD, Anatomia de Grey, Lost i EureKa. (si, que passa? no he vist PB ni Heroes).

De les que queden, descarto directament Anatomia de Grey, esta be, però no em mata (ni que tampoc he vist tots els capítols).

I ara ..... aquí esta el dilema:
- Jericho: una gran serie, que promet força.
- House MD: que dir de House .... el House esta boix, i es un cabronas, i no se per que mi sento identificat. Alguns capítols es medicament pesats (sempre acaven dient les mateixes malalties rares que mai son).
- Lost: una GRAN serie, amb una primera temporada sublim, una segona temporada genial ... però per desgracia la tercera temporada fa pena. Si no segurament estaria clar la elecció.
- EureKa: una serie diferent a les altres que comento. No tens la tensió entre capítol i capítol com les altres, ja que no te una trama forta. A canvi, uns capítols molt divertits i grans dosis d'humor.

En resum .... 4 series molt bones ..... i no se quina triar. Però ... si tingues que escollir en veure'n nomes una ..... segurament em quedaria amb Jericho. Ja que està en un punt MOLT interessant.

Adéu !
Imatge Imatge


Uzu
Entrades: 1064
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:18
Ubicació: Girona
Status: Desconnectat

#7

Entrada Autor: Uzu » dc. feb. 28, 2007 7:31

Heroes
Jericho
Prison Break
House MD
Anatomia de Grey
Me llamo Earl
How I met your mother
Lost
Supernatural
EureKa
Hum.... les ke estan en negreta NO les he vist senceres... eureka n'he vist un tros del primer i no vai poder aguantarla... i anatomia de grey vai veuren un parell i ...... no em va agradar... i de how i meet your mother...no n'he vist cap, ni tampoc em crida l'atencio la veritat...
i les altres...viam...
Jericho -> Una serie que de moment, m'ha agradat molt, ni que es cert que molts cops no passa RES en tot el capitol, i en l'ultim minut passa de tot xD li poso un 9.
Prison Break -> Una primera temporada boníssima, un argument original, i una segona temporada ENCARA MÉS bona que la primera, amb girs argumentals no esperats, amb capitols 100% tensos pero amb altres que no passa res fins l'ultim minut, una serie que deixa amb ganes de veure el seguent. li poso un 9,8 (les dos decimes ke falten es per 1.- lo de que no pasa res a vegades fins lultim minut. 2.- la falta d'amor als personatges (veieu la 2ª...ja mentendreu...)
House MD -> M'encanta, definitivament, però no la sèrie, sinó House. No es una serie de metges, es una serie sobre el personatge. Àcid i borde i sincer, un exemple a seguir pels bordes del món (jo entre ells). Tot i això, en la segona temporada foten molta merda en quant a relacions personals, i aixo li baixa nota. Un 9,7.
My Name is Earl -> Tot i que al començament em mostrava una mica retraigut a veurela, es BONISSIMA. No havia rigut tant amb una serie. Moooolt alternativa, amb un sentit del humor peculiar, entre estupid i inteligent, la sèrie de riure que més m'agrada, amb uns personatges geniaaaals xD Tot i així, una serie comica mai sera la millor serie. Un 9.
Lost -> Original, massa, per no dir que JO TMB VULL DEL QUE FUMEN ELS GUIONISTES!! Si fos nomes la primera temporada, li posaria un 9,5. Si fos la segona, un 10. Si fos la tercera...un 8. Si fem la mitjana, surt un 9,1.
Les altres... haig de mirar heroes... però, evidentment, no votaré, ja que no he vist totes, pero segurament, votaria prison break, ja que veig MOOOLT dificil que les que no he vist SENCERES es puguin apropar, com a molt, heroes...
Esque, comparat amb les sèries que tenim al nostre país i al veí (ventdelpla, porca miseria, serrano, aqui no hay quien viva), no hi ha color. Lunica serie bona del nostre país, seria polònia .-p


edito: loooool vaya parrafada m'ha quedat xD

Avatar de l’usuari

DeivitTustei
Entrades: 272
Membre des de: dv. oct. 13, 2006 11:54
Ubicació: Tona (A Catalunya, a dintre de Catalunya)
Status: Desconnectat

#8

Entrada Autor: DeivitTustei » dc. feb. 28, 2007 9:46

Uzu ha escrit: Esque, comparat amb les sèries que tenim al nostre país i al veí (ventdelpla, porca miseria, serrano, aqui no hay quien viva),
Ja estàs agafant Porca Misèria i l'estas treient d'aquest grup :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: .

:lol:
Imatge

Avatar de l’usuari

r5004
Entrades: 14646
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08
Status: Desconnectat

#9

Entrada Autor: r5004 » dc. feb. 28, 2007 11:25

D'aquesta llista només he vist "Anatomía de Grey" i "House MD", això si tots els capitols que han fet fins ara pel Cuatro. La meva primera preferència és "House MD" seguida d'aprop per "Anatomía de Grey".

PD. "House MD" em va cridar l'atenció per en Hugh Laurie (o en George a "L'escurçó negre"). La sèrie perdria molt amb un altre actor al seu lloc.
PD2. Si voleu dir-me raro per no veure X sèrie, cap problema, m'ho passaré pels oo ... :lol: :twisted:
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge


Uzu
Entrades: 1064
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:18
Ubicació: Girona
Status: Desconnectat

#10

Entrada Autor: Uzu » dc. feb. 28, 2007 14:43

DeivitTustei ha escrit:
Uzu ha escrit: Esque, comparat amb les sèries que tenim al nostre país i al veí (ventdelpla, porca miseria, serrano, aqui no hay quien viva),
Ja estàs agafant Porca Misèria i l'estas treient d'aquest grup :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: .

:lol:
no em malinterpretis, la he posat com a exemple de serie del nostre país xD pro si vols dic ke es italiana... .-p

Avatar de l’usuari

Txus
Entrades: 1625
Membre des de: dj. nov. 23, 2006 0:34
Ubicació: I'm fucking Matt Damon
Contacta:
Status: Desconnectat

#11

Entrada Autor: Txus » dc. feb. 28, 2007 15:25

Es nota que no vau veure el capítol de dilluns de Heores, sinó aquesta sèrie estaria al davant de la classificació. Per mi, aquesta és la sèrie revelació de la temporada.

Per cert, i l'excel·lent sisena temporada de 24? Veure el pare de Jack Bauer en acció no té preu... i després de tot el que passa...
Imatge

Avatar de l’usuari

extintor
Entrades: 739
Membre des de: ds. feb. 24, 2007 12:11
Ubicació: d'on sóc? o d'on vinc?
Status: Desconnectat

#12

Entrada Autor: extintor » dc. feb. 28, 2007 15:49

Bueno, prepareu-vos per una parrafada...

Les úniques sèries que no he vist són 'How I met your mother' i 'Me llamo Earl', de la primera vaig veure un tros del primer episodi i no em va cridar massa l'atenció, i de la segona pos he vist algun tros, però tampoc em mata...

Les sèries que SI que miro:

Heroes: M'agrada i està guais, però no és la meva preferida (amb el final del.. mmh.... 4t episodi em sembla que era) tothom que conec que se la mira va flipar molt i estaven tots esperant el pròxim. Jo no. Va ser xulu, però no em deixa ni amb la meitat de nervis que em deixa Prison Break... però ta xula i la segueixo

Jericho: el mateix que Heroes: m'agrada, i ara mateix està en un punt molt interessant, però no és la meva sèrie preferida. Però que quedi clar que m'agrada, pq sinó no la miraria ni molt menys la traduiria (que a l'igual n'hi ha que no s'ho creuen... ejem.. sense mirar ningú...)

Prison Break: què dir d'aquesta sèrie!?! és BONÍSSIMA! la primera temporada me la vaig polir en tres setmanes (un episodi per dia i els caps de setmana més d'un...) és que enganxa i estava de vacances... i la veu (en versió original) d'en Wentworht Miller aka Michael Scolfield és XULÍSSIMA :)~~

House: OHHH és el meu ídol! si fos el meu metge l'odiaria, però vist des de fora és el millor!! lo millor: les consultes!!

Anatomia de Grey: me la vaig començar a mirar pq al Cuatro la feien just després de House i mira, em quedava a veure-la, més o menys la segueixo, tot i que de la tercera temporada ja m'he perdut alguns episodis i no em treu precisament la son tampoc

Lost: completament d'acord amb en gusi aquí, la primera temporada va ser GENIAL! estava cada setmana pendent del nou episodi, la segona va baixar una mica de nivell, però la tercera m'està desepcionant bastant...

Supernatural: aquesta és la sèrie que he votat!! dubtava entre PB i Supernatural, però com que PB ja l'havien votat i no podia permetre que Supernatural es quede´s sense cap vot, m'he decidit per aquesta... M'encanta aquesta sèrie! Els primers episodis són bastant independents uns dels altres bàsicament pq no sabien si els renovarien la sèrie per fer tota la temporada sencera i no volien deixar la penya amb l'intriga de saber què passava, però la segona meitat de la primera temporada és GENIAL!! La segona està pintant MOLT bé també! I no sé com anem de noies en aquest fòrum, però els dos protagonistes t'alegren la vista una bona estona!! jajaja

EureKa: sèrie molt divertida i diferent! No sé si ho sabieu, però originàriament havia de ser una sèrie de dibuixos animats! :D i si us hi fixeu veureu que segueix molts tòpics i moltes idees de les sèries de dibuixos! Molt entretinguda de veure!

i ja està, si algú ha arribat fins aquí és mereix una galeta com a mínim!!


Uzu
Entrades: 1064
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:18
Ubicació: Girona
Status: Desconnectat

#13

Entrada Autor: Uzu » dc. feb. 28, 2007 15:57

vull una galeta doncs .-p

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16298
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

#14

Entrada Autor: Petiso » dc. feb. 28, 2007 16:18

Jo també vull una galeta ..... i que es això de gusi ??? :-p

Uala, no sabia lo de eureka .... i quins son els trets per tu que li donen el toc de dibuixos ???

Adéu !
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

mario1911
Entrades: 997
Membre des de: dt. nov. 14, 2006 11:33
Ubicació: Alt Empordà - Pla de l'estany
Status: Desconnectat

Sèries preferides

#15

Entrada Autor: mario1911 » dc. feb. 28, 2007 16:54

El meu rànking:
1.-. Heroes
2.-. Prison Break
3.-. Anatomia de Grey
4.-. Lost
5.-. House
6.-. How I met your mother
7.-. ..
**Encara he de començar amb Jericho.. a veure q tal..
Imatge

Respon