Quina sèrie d'èxit a USA us agrada més?

Per parlar de les vostres sèries/pel·lícules/programes de TV preferits

Moderadors: xordi, Petiso

Quina sèrie us agrada més?

Heroes
4
20%
Jericho
1
5%
Prison Break
5
25%
House MD
5
25%
Anatomia de Grey
2
10%
Me llamo Earl
1
5%
How I met your mother (Cómo conocí a vuestra madre
1
5%
Lost (Perdidos)
0
No hi ha cap vot
Supernatural
1
5%
EureKa
0
No hi ha cap vot
 
Vots totals: 20

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

#16

Entrada Autor: Petiso » dc. feb. 28, 2007 23:20

Uooooooooo !!!!

Sabia que em deixava una serie .... Malcom !!!!
Una de les meves series preferides.

Adéu !


Imatge Imatge


Uzu
Entrades: 1064
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:18
Ubicació: Girona
Status: Desconnectat

#17

Entrada Autor: Uzu » dc. feb. 28, 2007 23:24

deixa de posar el cul quan jo xuto ostia ja! ke el gol te lemportes tu .-p

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

#18

Entrada Autor: Petiso » dc. feb. 28, 2007 23:26

Si vale .... el Uzu amb dos frases al IRC cantant l'opening de la serie, i cla, m'he enrecordat

Codi: Selecciona’ls tots

[23:15:12] <Uzu> maybe
[23:15:17] <Uzu> i dont knoooooow
[23:15:44] <Com_Una_Sopa> can you repeat the question !
Adéu !
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

extintor
Entrades: 739
Membre des de: ds. feb. 24, 2007 12:11
Ubicació: d'on sóc? o d'on vinc?
Status: Desconnectat

#19

Entrada Autor: extintor » dc. feb. 28, 2007 23:27

abans que res això és
per l.Uzu i en Gusi
Imatge
que vagi de gust ;)
Petiso ha escrit:Uala, no sabia lo de eureka .... i quins son els trets per tu que li donen el toc de dibuixos ???
primer els personatges, el mecànic... com es deia.. mmhhh Henry? és de dibuixos animats total, i l'empollón amb ulleres!!! les 'històries' en què es veuen involucrats són surrealistes totals, només els falta posar ACME als diferents aparatejus que surten!! :D és que no vull posar segons què per si algú no vol spoilers... a veure
click aquí sobre per coses més precises
la manera en què apaguen els focs?? jajaja és boníssim!! no em diguis que això no és com ho farien als dibuixos animats!!?? :D i ara mateix no recordo res més així concret... una que té memòria peix...
PD: a veure si m'ha sortit bé el missatge o em tocarà editar-lo per arreglar totes les tags aquestes...

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

#20

Entrada Autor: Petiso » dc. feb. 28, 2007 23:57

Gràcies per la cookie ..... i m'has fet venir ganes de menjar-ne :evil: :x :( :?

Que des de que vaig tornar de Canada no n'he menjat.

Adéu !
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

taopaipai
Entrades: 108
Membre des de: dg. març 11, 2007 11:58
Status: Desconnectat

#21

Entrada Autor: taopaipai » dg. març 11, 2007 12:05

Les sèries de metges m'encanten, Tinc predilecció per les doctores de la tele... Però per sobre de totes em quedo amb Prison Break

Avatar de l’usuari

Cloud
Entrades: 127
Membre des de: dt. oct. 10, 2006 19:27
Ubicació: Flix / Tarragona
Status: Desconnectat

#22

Entrada Autor: Cloud » dg. març 11, 2007 23:27

Hiros. Tot i que Prison també va molt forta.
Tinc una mica endarrerido Jericho però. En un altre moment passat hagués votat Lost...

Avatar de l’usuari

DeivitTustei
Entrades: 272
Membre des de: dv. oct. 13, 2006 11:54
Ubicació: Tona (A Catalunya, a dintre de Catalunya)
Status: Desconnectat

#23

Entrada Autor: DeivitTustei » dl. març 12, 2007 9:40

Ei, i ella què?

Imatge Imatge
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari

bipub
Entrades: 250
Membre des de: dg. maig 27, 2007 10:21
Status: Desconnectat

#24

Entrada Autor: bipub » dg. maig 27, 2007 12:20

Bufff, quins dilemes (bé no dilemes perque hi havia mes de dues possibilitats) al final he votat Prison Break, perquè em sembla basatant completa i amb aquell final de temporada....
Altres opcions important per mi, Heroes, té un nosequè que enganxa molt i molt i encara te la capacitat de sorprendre, totes les teories i cabories que ens anem fent no serveixen per res, sempre sorprenen amb una altra cosa.
Lost, ufff, es que aquesta serie, em sembla genial però em destirota tant que ja nose per on aniran. I finalment l'altra serie que també m'agrada força pero que fa molt poquet que he començat a mirar es superantural tot i que per ara la trobo un pel mes amena i de tant en tant ja va bé no haver de rumiar massa.
Jo d'entrada he descartat totes les de metges. més que res, perquè soc una mica hipocondriaca i no em miro gairebe mai cap jijiji
I Jericó la tinc pendent l'he de verue. I de les altres no en puc dir res.

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

#25

Entrada Autor: Petiso » dg. maig 27, 2007 16:55

bipub ha escrit:I Jericó la tinc pendent l'he de verue. I de les altres no en puc dir res.
Si mires Jericho (cosa que recomano, ja que per mi li dona 1000 patades a heroes, lost, i estàs patranyes), tingues en compte que l'han cancel·lat al acabar la primera temporada. Ni quer ara diuen que faran una TVmovie, minisèrie, per que tingui un final digne.

Adéu !

PD: Welcome to the real world !!!!
Imatge Imatge


Uzu
Entrades: 1064
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:18
Ubicació: Girona
Status: Desconnectat

#26

Entrada Autor: Uzu » dg. maig 27, 2007 17:15

jerichó te MOLT, MOLT, MOOOOOOLT potencial, pero no lan sabut aprofitar.
reconeixeho petiso, podria ser infinits cops mes bona, pero l'han cagat, i tot i aixi, es bona, i magrada, i la he seguit setmana a setmana. pero no l'han sabut exprimir, una llastima.
sen podria treure molt de suc, pro sa kedat aixi.
realment, per finals de temporada, lost wins, sens dubte xD el de heroes força pessim, pero no tant com el de prison break xD

Avatar de l’usuari

bipub
Entrades: 250
Membre des de: dg. maig 27, 2007 10:21
Status: Desconnectat

#27

Entrada Autor: bipub » dc. maig 30, 2007 18:23

m'ho dieu de debo? quina mania a fer les coses a mitges, però s'acaba en sec? o han fet un final arregladillo? Es que l'altre dia vaig començar amb John Doe i tb vaig llegir que l'havien deixat a mitges i aixo fa molta rabia. Ja m'ho aniré pensant, a vera què faig... Moltes gracies de totes maneres prefereixo saber-ho abans de posar-m'hi.

Per cert, a mi em va encantar el final de Prison Break, allò pot ser una passada si ho saben aprofitar amb tota akella colla allà... I pel que fa a heroes, a mi tb em fa semblar un final força descafeint, nose pas on volen anar a parar aquesta gent...

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

#28

Entrada Autor: Petiso » dc. maig 30, 2007 18:31

Doncs si, es veritat, i ven trist.

Ni que ara sembla que s'estan pensant fer un final digne (TVmovie, miniserie) de Jericho.

Adéu !
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

DeivitTustei
Entrades: 272
Membre des de: dv. oct. 13, 2006 11:54
Ubicació: Tona (A Catalunya, a dintre de Catalunya)
Status: Desconnectat

#29

Entrada Autor: DeivitTustei » dc. maig 30, 2007 20:35

Lo de Jericho no té nom. No poden acabar una serie així. Si no volien renovar-la, doncs haver dit als guionistes que no la renovaven a temps, així haurien pogut acabar-la. Això no té cap sentit. No poden deixar una serie amb més de 10 milions d'espectadors d'aquesta manera. És una vergonya. És que no m'entra dins el cap.

I és veritat, tenia un potencial molt gran. Sempre m'havia imaginat pel·lícules sobre "el després" d'un atac així o una catastrofe rollo meteorit. Ara que havien ideat una serie sobre això (encara millor que una pel·lícula), van i se la carreguen. Haig de dir que el nivell no ha sigut l'esperat, segurament per la incertesa dels guionistes sobre si podrien o no podrien tenir una segona temporada, però no estava del tot malament. Això si, acabar-la així em sembla indigne.

Ja poden fer una TVmovie, una miniserie o el que vulguin, però a mi la CBS amb aquesta política m'ha caigut als peus. No m'enganxaré a cap altre serie seva d'aquestes característiques que no tingui com a minim dues temporades completes. És una perdua de temps.
Imatge

Respon