Torna lost !!! (07 de Febrer 2007, capítol 07)

Per parlar de les vostres sèries/pel·lícules/programes de TV preferits

Moderadors: xordi, Petiso

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Torna lost !!! (07 de Febrer 2007, capítol 07)

#1

Entrada Autor: Petiso » dc. feb. 07, 2007 17:43

Avui torna Lost .... que penseu que ens donara la continuació de la tercera temprada ??

Jo no n'espero massa ..... l'inici de la tercera temporada no em va acabar de convèncer ..... i el fet que ja planegin 5-7 temporades .... uffff :-(

Weno, avui sortirem de dubtes ..... o com a mínim d'algun dubte (espero) :-p

Adéu !


Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

DeivitTustei
Entrades: 272
Membre des de: dv. oct. 13, 2006 11:54
Ubicació: Tona (A Catalunya, a dintre de Catalunya)
Status: Desconnectat

#2

Entrada Autor: DeivitTustei » dc. feb. 07, 2007 19:05

Jo estic igual, em van decepcionar moltíssim els primers 6 capítols. I això de que planegin tantes temporades... Un guionista va dir que a ells això els amargava molt, perquè ells no ho decidien, ells han d'anar fent capítols mentre duri i clar, saben com ha d'acabar, però això d'haver-ho d'anar estirant tant, no és bo de cap manera. De fet, el pitjor que pot passar (que acabarà passant) és que baixi l'audiència i després l'hagin d'acabar de cop. Nosé... una gran idea destrossada per culpa dels mandats de l'audiència. Això és el que és Lost.

Malgrat tot, jo espero amb candaletes veure demà el capítol d'avui. No hi puc fer més.
Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

#3

Entrada Autor: Petiso » dj. feb. 08, 2007 15:43

Weno weno .... ja heu vist el capítol ?¿¿¿¿

M'espero una estona abans de spoilejar .....

Però el capítol m'ha agradat .... i al mateix temps segueixo odiant la serie :-(

Adéu !
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

DeivitTustei
Entrades: 272
Membre des de: dv. oct. 13, 2006 11:54
Ubicació: Tona (A Catalunya, a dintre de Catalunya)
Status: Desconnectat

#4

Entrada Autor: DeivitTustei » dj. feb. 08, 2007 15:51

MmmMmmmmMMmmMmmm... Nosé què dir :lol: . Molta cosa no ha resolt (tampoc ho esperava) i a més han obert encara més incògnites i ens hi han afegit problemes. Sembla que es comença a aclarar lleugerament quina mena d'experiments fa aquesta gent, tot i que era algo que ja ens podiem mig imaginar.
Imatge

Avatar de l’usuari

DeivitTustei
Entrades: 272
Membre des de: dv. oct. 13, 2006 11:54
Ubicació: Tona (A Catalunya, a dintre de Catalunya)
Status: Desconnectat

#5

Entrada Autor: DeivitTustei » dl. feb. 12, 2007 19:34

ATENCIÓ SPOILER!!

Bé, el cas és que els més frikis de la Terra han descobert que escoltant al revés l'escena "Taronja Mecànica" s'escolta la següent frase: Only fools are enslaved by time and space" (Només els necis es deixen esclavitzar per l'espai i el temps). I això no s'acaba aquí. El llibre que està llegint el vigilant és Història del Temps de l'Stephen Hawking.

Un vaixell antic, una estatua de 4 dits, una avioneta que surt de Nigeria i arriba fins al Pacífic... Potser son coses que ens van portant cap a la resolució final del problema.

Abans de veure el final de la segona temporada, vaig dir que la temporada s'acabaria amb tots els losties veient caure un avió: EL SEU avió. O sigui, pensava que el tema de l'ESPAI i el TEMPS dins de l'illa era una de les claus de la serie, vale tampoc vaig afinar molt, pero el que més m'agrada és que la serie potser agafa un camí que m'agrada (la problemàtica dels viatges en el temps etc.. m'agrada bastant, "Atrapat en el temps" és la meva pel·lícula de capçalera :D ).
Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

#6

Entrada Autor: Petiso » dc. feb. 14, 2007 2:58

Mes que spoiler ..... es una teoria :-p
Una anunci curiós que me trovat
Imatge
Adéu !
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

DeivitTustei
Entrades: 272
Membre des de: dv. oct. 13, 2006 11:54
Ubicació: Tona (A Catalunya, a dintre de Catalunya)
Status: Desconnectat

#7

Entrada Autor: DeivitTustei » ds. feb. 17, 2007 16:11

Per cert, fantàstic el capítol 3x08. M'ha encantat. Un dels millors capítols de la serie. No desvetlla res, al contràri crea un confusió terrible, però ho fa de la millor manera. Deixan-te amb la boca oberta durant tot el capítol i desitjant tornar-lo a veure les vegades que calguin.

Feia moltíssima falta un capítol així. Jo diria que per fi torna Lost.
Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

#8

Entrada Autor: Petiso » ds. feb. 17, 2007 19:48

Doncs si ..... un dels millors capítols de la temporada, per no dir de la serie. Un capítol que em va fer recordar els capítols mes "lost" de la primera temporada .... aquells capítols que acabaven i et quedaves 10 minuts amb la boca oberta dient "oh deu meu". I tot seguit passaves a l'estat: necessito mes necessito mes.

Sobre que "ha tornat lost" .... doncs espero que tinguis raó, però no les tinc totes .... bàsicament per que els "altres" segueixen per allí.

Adéu !
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

DeivitTustei
Entrades: 272
Membre des de: dv. oct. 13, 2006 11:54
Ubicació: Tona (A Catalunya, a dintre de Catalunya)
Status: Desconnectat

#9

Entrada Autor: DeivitTustei » dv. març 02, 2007 13:30

Atenció aquest missatge conté spoilers

Doncs després de la porqueria de la setmana passada, aquesta setmana, nosé ben bé perquè, el capítol m'ha encantat.
És veritat que no aporta res a la trama i hagués pogut ser tan avorrit com el 3x09, però a mi em va donar bon rotllo. Vagi per davant que en Hurley és un dels meus personatges preferits, però tot el tema de la forguneta, amb en Hurley, en Charlie, en Jin i en Sawyer a dins, donant voltes i cridant com bojos, va ser genial. Per mi és una escena magnífica.
De fet, aquest capítol torna als origens de la serie, a la primera temporada. I el sentit real de la serie no és el de la primera temporada, per tant a molta gent li haurà semblat un "conyàs" però de tant en tant també va bé un capítol així.
I ara sembla que els pròxims capítols desconecten dels Others i estarem més temps a la platja i amb la Kate en Sayid i en Locke caminant per la sevla. Bona senyal.
DeivitTustei l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 02, 2007 13:51, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

#10

Entrada Autor: Petiso » dv. març 02, 2007 13:47

Doncs estem d'acord ..... vaig pensar mes o menys el mateix. Es un capítol intranscendent, però que te no se que que m'agrada.

Lo de la furgoneta va ser un puntazo ..... ni que pensava que el Hurley la conduiria fins a la platja :-p
Però ..... com se va encendre ?? Passant per alta el fet de les "herbes" de dintre del motor, i del estat d'aquest, si la furgoneta porta allí 10 anys (algun forense m'ho pot conformar per l'estat de descomposició del Roger Workman?). La gasolina te una evaporació molt alta .... i amb la posició de la furgoneta, improbable que no hi haguessin fugues. A més ..... examinen l'estat de la furgoneta, i no miren si te gasolina o no.
Per no parlar de les rodes ... encara unflades i en estat impecable.

També molt bo el meteorit ..... allò que penses: "ara no pot passar res al restaurant" .... i paaaaaam.

I la reportera asiàtica "Tricia Tanaka" .... encara ric. Si no vaig errat és una parodia/homenatge? a "Family Guy", on sempre surt la reportera asiàtica Tricia Takanawa, fent els reportatges mes estranys i macabres.

EDITAT: Un altre "parodia", la escena de la furgoneta s'asembla a "Little Miss Sunshine". Inclus podriem trovar simil entre els perssonatges:
Charlie: el avi drogoaddicte ...
Hurlye: la nena grassoneta que viu en el seu mon apart :-p
Sawyer: el pare revel.
Gin: el tiet autista que no parla.

Per acabar el rollo, les 3 frases que li ensenya el sawyer al gin, frases que diu que es lo que sempre volen sentir les dones.
"Ho sento"
"Tu tenies raó"
"Aquests pantalons no et fan grassa"

Quanta raó :-p

Adéu !

PD: Perdoneu el rollo ..... però me emocionat a mida que escrivia :-p
PPD: Un sugus a qui s'ho hagi llegit tot.
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

Ayu
Entrades: 2518
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
Status: Desconnectat

#11

Entrada Autor: Ayu » dv. març 02, 2007 14:16

Vull el sugus :p
Imatge

Avatar de l’usuari

Sedmikrasky
Entrades: 844
Membre des de: ds. nov. 04, 2006 21:43
Ubicació: forbidden snowflake
Status: Desconnectat

#12

Entrada Autor: Sedmikrasky » dv. març 02, 2007 16:57

Jo també vull un sugus :wink:

Avatar de l’usuari

extintor
Entrades: 739
Membre des de: ds. feb. 24, 2007 12:11
Ubicació: d'on sóc? o d'on vinc?
Status: Desconnectat

#13

Entrada Autor: extintor » ds. març 03, 2007 1:10

Petiso ha escrit: PD: Perdoneu el rollo ..... però me emocionat a mida que escrivia :-p
jo afegiria el comentari 'espero que si en Charlie puja a la furgoneta com a mínim es posi el cinturó!! jajaja
Petiso ha escrit: PPD: Un sugus a qui s'ho hagi llegit tot.
pos jo també vull un sugus... i amb aquest ja en són.. mmmhhh... 3? :lol:

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

#14

Entrada Autor: Petiso » dv. març 09, 2007 13:23

ATENCIÓ SPOILER!!

Weno weno .... i que en penseu del últim capítol de Lost (3x11 - Enter 77)?

Es un capítol que dona MOLTA informació nova. Sembla ser que els "others" (també coneguts com "hostils"), estaven abans a la illa que els "dharama". Que els dharama tenien la illa cablejada, amb un cablejat que comparteixen amb els others, cosa que no em quadra.
Ens tornen a repetit que la funcionalitat de dharama és salvar el mon (al final ens ho haurem de creure ;-).

Se sap també una mica mes de passat del Sayid, però em sembla un flashback per omplir, vull dir, no aporta res de nou sobre el Sayid que no sabéssim.

Personalment, no se si m'ha agradat :-p .... vull dir, el capítol està be, te molta acció ... però no m'acaba de convèncer.

LOL ..... me'n oblidava del hurley i la seva dèria amb els esports. Primer va ser el primer torneig de golf de l'illa, i ara el campionat lost de pingpong.
I no entenc com es que està tant gordo ... amb la quantitat d'esports que practicava.

Adéu !
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

extintor
Entrades: 739
Membre des de: ds. feb. 24, 2007 12:11
Ubicació: d'on sóc? o d'on vinc?
Status: Desconnectat

#15

Entrada Autor: extintor » dv. març 09, 2007 15:26

ATENCIÓ SPOILER!!
Lost 3.11 - Enter 77
Petiso ha escrit: Es un capítol que dona MOLTA informació nova. Sembla ser que els "others" (també coneguts com "hostils"), estaven abans a la illa que els "dharama". Que els dharama tenien la illa cablejada, amb un cablejat que comparteixen amb els others, cosa que no em quadra.
sip, a mi això del cablejat tampoc m'acaba de quadrar... pq si els other ja hi eren, com és que van tenir 'temps' de muntar tot el cablejat els de Dharma abans de la 'purga' ?? el problema és que del rus aquell no sé què ens podem creure i què no. I sobre el tio del video... en Locke ja hagués pogut demanar més menjar abans de fer-ho volar tot pels aires!! :lol:

Per cert, tinc ganes que surti la traducció de tot el què es van dir aquells dos en rus (que en el moment que la tia obra la boca ja 'entens' que demana, però vaja, que no estaria malament saber si diu alguna cosa més...)

Respon