La Rosa i Nissaga de Poder

Per parlar de les vostres sèries/pel·lícules/programes de TV preferits

Moderadors: xordi, Petiso

Respon

Autor del tema
jorditus
Entrades: 3
Membre des de: dc. maig 06, 2009 14:52
Status: Desconnectat

La Rosa i Nissaga de Poder

#1

Entrada Autor: jorditus » dc. maig 06, 2009 14:58

Hola!
Conté spoilers !!!!!!!!!!!
Sóc un seguidor habitual de sèries de TV3, per questions personals em vaig perdre el final de les sèries La Rosa i de Nissaga de poder. Després de la Rosa van fer com dues minisèries que eren la segona part, doncs em vaig quedar a la part on el Ferran decideix anar a viure a Manresa amb la seva família, però no em vaig assabentar del motiu (si que vaig veure una escena on parlava amb el Quim (Jordi Figueras), amb qui treballaven junts) ni del final de la sèrie.

Sobre Nissaga de poder, sé que l'Eulàlia i el Mateu es van suicidar però no sé com ni que va passar exactament a l'últim capítol. N'he buscat els vídeos per internet però no he trobat res. Si algú m'ho pogués aclarir li estaria agrait.



Avatar de l’usuari

Ermesenda
Entrades: 1657
Membre des de: ds. gen. 31, 2009 12:46
Status: Desconnectat

Re: La Rosa i Nissaga de Poder

#2

Entrada Autor: Ermesenda » dc. maig 06, 2009 15:13

Homeeee (que diria la Rahola de Polònia), m'acabes d'aixafar el final de Nissaga :P

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: La Rosa i Nissaga de Poder

#3

Entrada Autor: Petiso » dc. maig 06, 2009 15:28

Te ficat el missatge coma hide ..... per no spoilejar qui no vulgui !!

Si algú li respon, que ho faci amb hide !!
Imatge Imatge


jorditus0
Entrades: 1
Membre des de: ds. maig 09, 2009 18:44
Status: Desconnectat

Re: La Rosa i Nissaga de Poder

#4

Entrada Autor: jorditus0 » ds. maig 09, 2009 18:50

Em sap greu això dels spoilers, pensava que no diria res de nou. Prometo que no tornarà a passar. Demano disculpes.

Bé, tornaré a fer la pregunta (aquest cop sense dir res que pugui ser un spoiler) preguntava sobre la mini-sèrie "Rosa", segona part de poble nou i volia saber què va fer el Ferran amb el negoci que regentava a Poble nou quan se'n va a Manresa (si el traspassa, etc...) i si quan se'n hi va continua sortint amb la Júlia (Irene Montalà)

Sobre Nissaga, preguntava quin havia estat el seu final. No què passa amb els germans Mateu i Eulàlia, que ja ho sé, sinó com es produeix tot. Gràcies a qui em pugui aclarir el dubte i disculpes de nou.

Avatar de l’usuari

Ermesenda
Entrades: 1657
Membre des de: ds. gen. 31, 2009 12:46
Status: Desconnectat

Re: La Rosa i Nissaga de Poder

#5

Entrada Autor: Ermesenda » dg. maig 10, 2009 11:21

jorditus, tens una memòria prodigiosa. Jo no vaig veure Poble Nou. Sé que després van fer la Rosa però això és tot el que sé i perquè tu m'ho has recordat.
Pel que fa a Nissaga, si tens paciència i esperes a que acabi els 476 capítols que va tenir, t'ho podré explicar :)

Avatar de l’usuari

taopaipai
Entrades: 108
Membre des de: dg. març 11, 2007 11:58
Status: Desconnectat

Re: La Rosa i Nissaga de Poder

#6

Entrada Autor: taopaipai » dc. maig 20, 2009 22:55

Vols saber què passa al final de la continuació de Nissaga? Realment ho vols saber?

[hide]El fill de l'Eduard i la seva germana tenen un nen i acaben junts[/hide]

Respon