Pàgina 1 de 1

[pelis] Histories entrellaçades

Publicat: ds. feb. 14, 2009 17:28
Autor: Lambolico
Buenas. Avui he vist Quatre Vides (The Air I Breathe). M'ha agradat molt, igual que Crash, que també és una pel·lícula on varies històries s'entrellaçen. Obro aquest post perquè tothom proposi películes d'aquest tipus que us agradin. Jo ja n'he dit dues!

Re: [pelis] Histories entrellaçades

Publicat: dj. feb. 19, 2009 13:29
Autor: lluna.
The dead girl.
Em va agradar bastant. :!:

Re: [pelis] Histories entrellaçades

Publicat: dj. feb. 19, 2009 13:30
Autor: lluna.
i Taxi de Chicago. :idea:

Re: [pelis] Histories entrellaçades

Publicat: dj. feb. 19, 2009 13:47
Autor: Oliana
Sentència de mort (Death sentence). Gran pel·lícula!!! Te n'adones del què és important a la vida.

Uiixxx... no és una història entrellaçada... :roll:

Re: [pelis] Histories entrellaçades

Publicat: dj. feb. 19, 2009 16:15
Autor: Ferriol
Jo us recomano Babel, tota una critica de la "humanitat".

Re: [pelis] Histories entrellaçades

Publicat: dj. feb. 19, 2009 20:07
Autor: Lambolico
Jo babel la vaig trobar lenta...però no és que sigui mala película, gustos personals.. Bé, merci a tots per les propostes.

Re: [pelis] Histories entrellaçades

Publicat: dj. feb. 19, 2009 21:11
Autor: Lambolico
També apunto "En el punt de mira" (Vantage Point). En realitat és la mateixa història però vista desde cada un dels personatges. És similar.

;)

Re: [pelis] Histories entrellaçades

Publicat: dj. feb. 19, 2009 23:03
Autor: Dende
No em va agradar en el punto de mira.. No li vaig trobar el què, massa repetitiva.

Si en voleu d'aquestes que es repeteix vàries vegades amb algunes diferències el guió podeu mirar NEXT (em va agradar força) i Run Lola Run (l'he vista amb anglès i pel meu gust fluixeta).

Re: [pelis] Histories entrellaçades

Publicat: dt. març 03, 2009 22:58
Autor: Laithenea
En el punt de mira no l'he vista però m'han dit que es bastant aburrideta... no sé

Per històries entrellaçades six degrees no està malament, però no és una peli sinó una sèrie (amb una temporada única). Ara no hi busqueu coses gaire profundes XD una historieta i prou

Re: [pelis] Histories entrellaçades

Publicat: dt. març 03, 2009 23:58
Autor: Lambolico
A, doncs a mi el punto de mira em va agradar força. I la de la noia morta ja le mirat. És lenta, però està bé.

Re: [pelis] Histories entrellaçades

Publicat: dc. març 04, 2009 23:18
Autor: bipub
Ostres, ja podia haver començat a llegir aquest fil abans de mirar En el punt de mira, perquè a me l'hauria estalviada, jeje. Dissabte la vaig mirar amb unes amigues i ens vam quedar totes clapades al sofà. No està malament la història però repeteix una mica massa. I tampoc sorprèn gaire tot plegat.