Terribas negocia la incorporació de Ferran Monegal a TV3

Per parlar de les vostres sèries/pel·lícules/programes de TV preferits

Moderadors: xordi, Petiso

Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32
Status: Desconnectat

Terribas negocia la incorporació de Ferran Monegal a TV3

#1

Entrada Autor: xordi » dt. jul. 29, 2008 12:08

Sembla que la nova directora de TVC s'ha posat en marxa!
El debat.cat ha escrit:Terribas negocia la incorporació de Ferran Monegal a TV3
E.C.
La nova directora de TV3, Mònica Terribas, no para. Entestada com està en fer reviscolar la televisió pública de Catalunya, ha emprès contactes en tots els azimuts per tal d’aconseguir que a partir de setembre la graella tingui una aparença renovada.

Una de les sorpreses que tindria la programació de TV3 si finalment s’arriba a l’acord seria la incorporació de Ferran Monegal en un lloc d’honor. No es coneixen més detalls i se sap que Monegal té l’oferta sobre la taula, segons ha pogut saber Eldebat de fonts properes a la negociació.

Ferran Monegal comanda a la xarxa de televisions locals el programa de més èxit d’aquell àmbit. El seu share ha arribat al 6,7% de l’audiència total de la televisió, cosa insòlita en un programa que s’emet per televisions d’àmbit restringit.

“Telemonegal” exerceix una crítica televisiva àcida que no es limita a les televisions privades sinó que carrega també contra les públiques. En aquest sentit el grau de llibertat que exigiria Monegal seria una de les claus per acceptar passar-se a “la nostra”.
[...]



Avatar de l’usuari

roigoscar
Entrades: 5
Membre des de: dg. jul. 27, 2008 20:38
Ubicació: Londres
Contacta:
Status: Desconnectat

Re: Terribas negocia la incorporació de Ferran Monegal a TV3

#2

Entrada Autor: roigoscar » dt. jul. 29, 2008 18:32

espero que el pugui amb la llibertat que el fa ara a tv3! que mossegui!! XD

Avatar de l’usuari

huGas.cat
Entrades: 2315
Membre des de: dc. maig 09, 2007 19:59
Ubicació: Banyoles, Pla de l'Estany
Contacta:
Status: Desconnectat

Re: Terribas negocia la incorporació de Ferran Monegal a TV3

#3

Entrada Autor: huGas.cat » dc. jul. 30, 2008 16:40

Aaaaaah!

Voleu dir que acceptarà?

Salut,
Gerard
Imatge

Avatar de l’usuari

naroatna
Entrades: 21200
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Status: Desconnectat

Re: Terribas negocia la incorporació de Ferran Monegal a TV3

#4

Entrada Autor: naroatna » dc. jul. 30, 2008 17:34

Hola Benvolgut Gerard!

Que bé que ja siguis a casa teva. "Enlloc com a casa" 8)

He escoltat aquest matí a la catràdio que això d'en Monegal podria ser un fals rumor...

Salut!
Imatge

Moltes gràcies!

Avatar de l’usuari

lauriqui
Entrades: 909
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 11:36
Ubicació: Maresme
Status: Desconnectat

Re: Terribas negocia la incorporació de Ferran Monegal a TV3

#5

Entrada Autor: lauriqui » dv. ago. 01, 2008 19:31

Mmmm crec que perdria molt el Monegal, a una tele gran, no sé si el deixarien dir tot el que diu... tot i que no és TV3 la que hi acostuma a sortir més baldada xD
Imatge

Avatar de l’usuari

bipub
Entrades: 250
Membre des de: dg. maig 27, 2007 10:21
Status: Desconnectat

Re: Terribas negocia la incorporació de Ferran Monegal a TV3

#6

Entrada Autor: bipub » ds. ago. 02, 2008 11:34

A mi sincerament no em ve gaire de gust veure'l per TV3. Trobo que s'agafa les coses massa a pit i una mica de sentit de l'humor també li aniria bé. A vegades descontextualitza massa les coses per "mossegar" més fort i altres vegades l'espifia directament. A TV3 crec que no ho podria fer tant com dieu perquè aquí potser li donarien una secció en algun programa o algo així però de totes maneres què hi fa la televisió de Catalunya criticant altre canals? o és que volen fer un apartat d'autocrítica? No ho sé no m'agrada gaire la idea. Jo també espero que sigui un rumor.

(I que consti que el miro sovint però com dic, cada cop em sembla més irritant) Serà que estic enamorada de l'Angel Martín que fa el mateix a la Sexta però amb estil... (perdoneu aquest apunt final... m'ha sortit la vena defensora (es que des que en Monegal me li va fer passar tanta vergonya sense motiu que el veig d'una altra manera aquest senyor.)

Respon