Pàgina 1 de 1

La ratjada

Publicat: dc. jul. 09, 2008 11:44
Autor: Jaume_Felip
Nina protagonitza «La ratjada», una sèrie d´intriga ambientada a Lloret




presentació. El rodatge imminent es va presentar ahir a la tarda a Lloret.

MULTIMÈDIA
Fotos de la notícia
DDEG, LLORET DE MAR. El protagonisme de Nina, un 70% de platós exteriors i la participació d´uns 400 extres, en la seva majoria lloretencs: aquest és el balanç de La ratjada, una sèrie d´intriga que es rodarà a Lloret durant les properes vuit setmanes. Tot i que el nom de la població no hi apareixerà, el municipi ho considera una gran eina de promoció, sobretot en vistes de com la sèrie Ventdelplà ha aconseguit popularitzar la vila de Breda. La producció està encapçalada per la productora Alter Ego i serà coproduïda per la Generalitat de Catalunya, Televisió de Catalunya, KDNA, Mittelmeer i compta també amb la col·laboració de l´Ajuntament de Lloret de Mar.
La trama gira al voltant dels problemes que té Marc Estella, antic habitant d´un petit poble de pescadors, quan torna a casa després de sortir de la presó per l´assassinat, 20 anys enrere, dels pares del seu millor amic. La ratjada, el títol de la sèrie, fa referència a aquest ambient d´intriga i crims encoberts. La ratjada és un peix que habita sovint les aigües de la Costa Brava i que es caracteritza per amagar-se sota la sorra del mar. Sota la direcció de l´actor Miquel Garcia, a la sèrie hi destaca la presència d´una lloretenca com a actriu principal, la Nina, juntament amb altres actors catalans com ara Lluís Soler, Pep Torrens, Vicenta Ndongo, Pere Molina, Marta Bayarri i Xavier Serrat.
La Lloret Film Office ha col·laborat estretament amb la productora, tant a través de la facilitació de permisos, com mitjançant les negociacions per aconseguir facilitats logístiques i implicacions dels diversos col·lectius i comerços de la localitat. A més, Canal Català de la Selva s´encarregarà de la realització d´un making off i s´hi programaran espais per explicar detalls del rodatge.

Re: La ratjada

Publicat: dc. jul. 09, 2008 13:34
Autor: arakelov
Què bé, ja se'ns gira feina! :D

Merci per la notícia i salut!

Re: La ratjada

Publicat: dc. jul. 09, 2008 14:22
Autor: huGas.cat
La faran a TV3?

No m'agrada gaire la Nina... :roll:

Salut!
Gerard

Re: La ratjada

Publicat: dc. jul. 09, 2008 19:26
Autor: Jaume_Felip
Hola, la serie s´emitira a Tv3, per cert em sebla que es una mini-serie de dos capitols.

Re: La ratjada

Publicat: dg. oct. 05, 2008 22:15
Autor: huGas.cat
Doncs ja està anunciada pel dimecres vinent!

http://www.tv3.cat/videos/719799

Salut!
Gerard