Però crec que el Max també té números, doncs no té al poli guapo enganxat tot el dia al cul, al contrari que sa mare postissa... Què creieu?

Salut!
Salut!La Chus té en Max i exigeix la presència de la Clara. Algú morirà...
En Peris i l'Àngela es plantegen el seu futur immediat. Sabran viure separats? I en David i la Marta, què faràn a partir d'ara?
En Pau està desaparegut i podria fer un disbarat. La família Benjumea es posa en marxa.
A can Sarró, els veïns i els okupes es preparen per al concert de resistència passiva. Mentrestant se celebra el judici per al desallotjament.
L'Ivan podria tenir una última carta per recuperar l'amor de l'Eli, però en Ros, que no perdona la seva germana, encara ha d'aclarir unes quantes coses. I en Fèlix encara té la gravació que compromet l'Ivan...
Jijijiiii... és guapo, oi, el molt lladre?bipub ha escrit:(i el meu estimadissim Iago, que tampoc me'l toquin ni me'l facis patir més si us plau)
Sí! Tots amb els kleenex preparats a sobre la taula!bipub ha escrit:Per cert, és diumenge que ve la season finale?
naroatna ha escrit:Jo voto per la que té al cap en Pau la "Júlia"
Tens raó. Ja hi ha prou prejudicis amb aquesta malaltia, que si ara el Pau es carregués algú, imagina't...bipub ha escrit:No se'n pensen adonar que torna a estar sense medicació, pobre noi! si l'únic que necessita és que estiguin per ell! que la malaltia es xunga.
Jo penso el mateix. Si fan que el Pau es carregui algú fomentaran l'estigma i els prejudicis que encara tenen algunes persones respecte les malalties mentals més greus (per ex. esquizofrènic = assassí en potència), i crec que aquest no és el paper de la televisió pública.huGas.cat ha escrit:Tens raó. Ja hi ha prou prejudicis amb aquesta malaltia, que si ara el Pau es carregués algú, imagina't...
Poca voluntat pedagògica van tenir amb la sordesa de l'Eric, en què la llengua de signes no va veure's per enllocGalifardeu ha escrit:Vaja, si passés m'enduria una decepció amb els guionistes perquè fins ara han afrontat amb cura i "voluntat pedagògica" altres malalties i problemàtiques socials de tota mena (la disminució mental, l'anorèxia, la violència domèstica, l'eutanàsia, l'assetjament escolar, etc.).