T4 Lost... a ritme USA!!! (conté/anirà contenint spoilers!)

Per parlar de les vostres sèries/pel·lícules/programes de TV preferits

Moderadors: xordi, Petiso

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Linus
Entrades: 2106
Membre des de: dl. des. 04, 2006 21:22
Ubicació: Vivint amb la Iniciativa Dharma
Status: Desconnectat

#31

Entrada Autor: Linus » dl. feb. 11, 2008 0:24

bipub ha escrit:... no es pot dir mai que no a res.
Aquesta és la gràcia de Lost. :) :wink: :lol:


Imatge

Avatar de l’usuari

barenaked
Entrades: 198
Membre des de: dj. ago. 30, 2007 22:56
Ubicació: Barcelona
Contacta:
Status: Desconnectat

#32

Entrada Autor: barenaked » dl. feb. 11, 2008 18:10

a.xaus ha escrit:- Matthew Abbadon: En Matt, que ja el vam veure a l'anterior episodi, interpreta el cap de la Naomi, a qui ensenya l'equip designat per trobar l'illa. I ell que pensava que no hi havia cap supervivent...
Ep, jo no crec que en Matthew s'hagi pensat mai que no hi ha cap supervivent... AL CONTRARI! Diria que sap que n'hi ha i per això HO NEGA ROTUNDAMENT a la Noemi, no us sembla?
Que torni la millor ràdio nordamericana...

Volem... "WKRP In Cincinnati"!!!

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Linus
Entrades: 2106
Membre des de: dl. des. 04, 2006 21:22
Ubicació: Vivint amb la Iniciativa Dharma
Status: Desconnectat

#33

Entrada Autor: Linus » dl. feb. 11, 2008 20:04

barenaked ha escrit:
a.xaus ha escrit:- Matthew Abbadon: En Matt, que ja el vam veure a l'anterior episodi, interpreta el cap de la Naomi, a qui ensenya l'equip designat per trobar l'illa. I ell que pensava que no hi havia cap supervivent...
Ep, jo no crec que en Matthew s'hagi pensat mai que no hi ha cap supervivent... AL CONTRARI! Diria que sap que n'hi ha i per això HO NEGA ROTUNDAMENT a la Noemi, no us sembla?
Podria ser. :wink:
Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Linus
Entrades: 2106
Membre des de: dl. des. 04, 2006 21:22
Ubicació: Vivint amb la Iniciativa Dharma
Status: Desconnectat

Re: T4 Lost... a ritme USA!!! (conté/anirà contenint spoilers!)

#34

Entrada Autor: Linus » dg. feb. 17, 2008 22:55

Hola a tots!
Bé, aquí teniu la meva ràpida anàlisi del passat capítol 4x03 The economist, i en format spoiler el títol del nou episodi, amb qui estarà centrat, promos i sneak peaks :D

Bé, si el primer capítol em va agradar molt i els segon encara més, no us podeu imaginar com m'ha passat el tercer: volant!
Jo no sé vosaltres, però a cada capítol es puja més el llistó.
El capítol ha estat interessant, emocionant, intrigant, i com sempre amb un final brutal.
Anem a repassar els detalls més importants:
Per començar, l'episodi estava centrat en Sayid, més concretament en el seu futur.
El situem a un camp de golf, i després a Berlin. En el primer escenari mata a un home ja que, segons sembla, ell ja tenia previst fer-ho. A la capital alemanya coneix l'Elsa, i a través d'ella l'utilitza per arribar al seu cap, un economista que segons Sayid no exerceix com a tal.
Quan en Sayid li demana que se'n vagi de la ciutat, la noia el dispara però com que només el fereix, en Sayid la mata.
Durant els últims minuts de l'episodi, veiem en Sayid entrant en una mena d'infermeria amb animals en gàbies, on algú li cura la ferida.
En Sayid li explica a l'home que la noia volia saber qui era aquesta persona (que encara no li veiem el rostre). Se'm fa un nus a la gola després de veure qui és: en Ben (i sense tenir sang a la cara! :lol: )

Pel que sembla, en Ben li ha donat una llista de persones que en Sayid ha de matar per protegir 'els seus amics'. Tenen alguna relació aquestes persones amb les del vaixell? Ja ho descobrirem...

A l'illa, destacar que la Kate i en Sayid van als barracons a buscar la Charlotte i la cosa acaba així:
- Locke es queda amb Miles i Kate, que es queda :mrgreen: .
- Tornen amb en Jack en Sayid i la Charlotte.

Finalment, veiem com Lapidus s'endú amb l'helicòpter a Naomi (morta, clar), Desmond i Sayid cap al vaixell...

Abans d'acabar, dues curiositats:
- L'experiment de Faraday (el físic). Descobreix (no sé ben bé que fa) que l'illa té una mena de retard temporal de 31 minuts amb la resta del món.
- Sayid es fixa amb la pulsera que duia Naomi: N, I'll always be with you. R. G.. N de Naomi, suposo, però qui és R.G.?

Bé, fins aquí l'anàlisi. A sota, trobareu la resta d'informació pel 4x04.
[hide]4x04 Eggtown. Centrat (i directament flashforward) en... Kate!
Promos:
[url]http://lostph.blogspot.com/2008/02/perd ... ler-2.html[/url]
[url]http://lostph.blogspot.com/2008/02/perd ... romos.html[/url]
Sneak Peaks
[url]http://lostph.blogspot.com/2008/02/perd ... peeks.html[/url][/hide]
A comentar! Adéu! :D
Imatge

Avatar de l’usuari

Txus
Entrades: 1625
Membre des de: dj. nov. 23, 2006 0:34
Ubicació: I'm fucking Matt Damon
Contacta:
Status: Desconnectat

Re: T4 Lost... a ritme USA!!! (conté/anirà contenint spoilers!)

#35

Entrada Autor: Txus » dl. feb. 18, 2008 13:48

Fins avui no he pogut venir a comentar el capítol. I breument, dir que Lost és la MILLOR sèrie de tota la història. Quan creiem que anirien resolent incògnites per anar tancant la sèrie, ens n'obren de noves. Què hi fa en Sayid treballant per en Ben? Com ha sortit en Ben de l'illa, perquè no és pas un dels Sis d'Oceanic. Sabrem perquè l'equip de rescat busca en Ben?

Això del retard ja era que en parlessin, perquè crec que és més d'aquests 30 minuts, sinó, com és que en Walt ha crescut tant? Sí, ja sé que està en l'edat del creixement i han passat quatre anys. Però a l'illa representa que han passat 100 dies, segons diu en Jack. Algú és capaç de fer una regla de 3 per calcular el temps que ha passat a la vida fora de l'illa?
Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Linus
Entrades: 2106
Membre des de: dl. des. 04, 2006 21:22
Ubicació: Vivint amb la Iniciativa Dharma
Status: Desconnectat

Re: T4 Lost... a ritme USA!!! (conté/anirà contenint spoilers!)

#36

Entrada Autor: Linus » dl. feb. 18, 2008 19:21

Txus ha escrit: Com ha sortit en Ben de l'illa, perquè no és pas un dels Sis d'Oceanic.
Home, Txus, que en Ben entra i surt de l'illa quan li dóna la gana. :lol:
Imatge

Avatar de l’usuari

Txus
Entrades: 1625
Membre des de: dj. nov. 23, 2006 0:34
Ubicació: I'm fucking Matt Damon
Contacta:
Status: Desconnectat

Re: T4 Lost... a ritme USA!!! (conté/anirà contenint spoilers!)

#37

Entrada Autor: Txus » dl. feb. 18, 2008 20:16

a.xaus ha escrit:
Txus ha escrit: Com ha sortit en Ben de l'illa, perquè no és pas un dels Sis d'Oceanic.
Home, Txus, que en Ben entra i surt de l'illa quan li dóna la gana. :lol:
Que jo sàpiga, l'única forma que tenien de sortir de l'illa era mitjançant el submarí que va fer volar en Locke. Per tant, ara estarien "aïllats", encara que en Ben sempre s'ho fa d'alguna forma per saber-ho tot de tothom.
Imatge

Avatar de l’usuari

bipub
Entrades: 250
Membre des de: dg. maig 27, 2007 10:21
Status: Desconnectat

Re: T4 Lost... a ritme USA!!! (conté/anirà contenint spoilers!)

#38

Entrada Autor: bipub » dl. feb. 18, 2008 23:11

Bé, bé, bé, som-hi a comentar que ja fa dies que us esperava. Realment un capítol interessant. Impressionant en Sayïd com sempre! Ell i el seu posat fred tant a l'illa com fora de l'illa amb el seu nou "ofici" (m'encanta quan en Jack diu que era un torturador...).
No acabo de veure què fa treballant per en Ben però sembla ser que tots els que han sortit de l'illa estan lligats per alguna cosa que no els fa pas lliures del tot. Són imaginacions meves o l'Elsa quan mor porta una pulsera igual que la de la Naomi?
Jo també crec que en Ben pot entrar i sortir de l'illa quan vol algun cop amagat més deu tenir, jo d'aquest home ja no n'espero res de bo, com es pot ser tan retorçat. I sincerament espero que no sigui un dels Ocean's Six... quin desperdici.
El que si que veig és que hauré de repassar les temporades antigues perquè hi ha detalls que no recordo.

A si! Impressionant el "desfasse" horari! què vol dir? comencem a fer teories? I sobretot la reacció del paio quan comença a dir-li a l'altre que sobretot vagi exactament per la mateixa ruta que han vingut.

De tota manera ara tenim en Desmond i en Sayïd a l'helicòper que suposadament els porta al vaixell... a veure què passarà...

I definitivament m'he de descarregar els capítols amb més qualitat per poder veure bé els detalls. Com ara tots els bitllets de països diferents d'en Ben o els seus passaports, etc.

Oi! i me n'oblidava despres de tant de rotllo!!! Mmmmmmm en SAwyer pobret meu per fi confessant-se. És tan macuuuu (fi del moment babaia... jejeje)

Fins al 4!

Avatar de l’usuari

Laithenea
Entrades: 2605
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 14:55
Ubicació: bcn
Status: Desconnectat

Re: T4 Lost... a ritme USA!!! (conté/anirà contenint spoilers!)

#39

Entrada Autor: Laithenea » dt. feb. 19, 2008 22:17

Ei, hola !!!!!

Com vosaltres sóc una gran seguidora, o més ben dit addicta a lost ( encara que volgués no podria deixar de veure-la), així que a partir d'ara em veureu força sovint per aquí. :P

D'aquest últim capítol doncs bé, l'únic que puc dir és :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: es que aquests guionistes no deixen mai de sorpendre'm.

Sobre el que ja heu anat comentant...

Sí bipub, a mi també m'ha semblat que les dues polseres - la de l'Elsa i la Naomi- eren idèntiques. Quina relació deuen tenir aquestes dues ??? Es que treballen per la mateixa persona, sigui qui sigui el que està buscant en Ben? Segurament tardarem força capítols en saber-ho així que prefereixo no donar-hi gaire voltes...

Pel que fa a en Ben segur que va i ve de l'illa quan li peta, en realitat no sabem gaire cosa d'ell i ell ho sap tot de tothom

L'experiment del Faraday m'ha deixat ben intrigada, però no és una explicació per a la supercrescuda d'en Walt. El temporitzador de l'illa marcava més minuts que el del projectil i això, si no m'he fet un embolic, vol dir que el temps a la illa passa més de pressa que a fora,n????

En Sawyer una monada..... aix , creieu que realment ha convençut a la Kate per que es quedi o que què penseu que ha passat? vull dir que no ens han mostrat la conversa ni res i jo a lost no em refio de donar res per suposat.

Aviam, ja coneixem quatre dels oceanic six : Jack, Kate, Hugo y Sayid. Qui creieu que seran els dos restants :?: Espero que ens ho expliquin aviat

Desitjant que torni a ser divendres....dw!

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Linus
Entrades: 2106
Membre des de: dl. des. 04, 2006 21:22
Ubicació: Vivint amb la Iniciativa Dharma
Status: Desconnectat

Re: T4 Lost... a ritme USA!!! (conté/anirà contenint spoilers!)

#40

Entrada Autor: Linus » dv. feb. 22, 2008 23:10

Hola!
Un divendres més, un nou episodi de Lost més! :D
Suposo que no cal preguntar si ens ha agradat o no, oi? :lol: Bé, la veritat és que aquesta 4a temporada (no sé si és perquè 4 és un dels nombres d'en Hurley) està sent quelcom que mai havia vist. És que cada capítol està sent una enèsima font de nous misteris on sentim alegria, i molts nervis!!! :mrgreen:
Bé, aquí tenim una ràpida revisió del 4x04 Eggtown i després, en format spoiler, el títol del cinquè episodi i en qui estarà centrat i les dues primeres promos en VO!

4x04 Eggtown
Primer de tot una mini-reflexió-dubte: per què es diu Eggtown? :lol: A mi se m'acut pels ous que fa Locke a l'inici de l'episodi, però algú té una resposta millor (o diferent)?
En aquest episodi, hem vist un flashforward de Kate, una dels sis d'Oceanic que ja sabíem (gràcies al 3x22) que havia sortit de l'illa juntament amb Jack, Sayid, Hurley i... Aaron!!! :shock: 8)
L'última paraula de l'episodi és el seu nom, i així descobrim que el té ella. Home, ja entenc perquè en Jack no vol veure el seu fill: a part que (no oblidem) que és el seu nebot, alguna cosa havia de passar perquè el nadó sortís i la mare no (o sí? :shock: ).
A més a més, gràcies al flashforward veiem que a la Kate se li feu un judici degut als crims que va cometre en el passat, i que al final arriben a un acord amb l'advocat atacant per no anar a la presó. Finalment, descobrim que la seva mare té els dies (o els mesos) comptats i decideix renunciar a l'acusació pertinent.

A l'illa, ens trobem amb les anècdotes següents:
- És bastant probable que alguna cosa ha passat amb l'helicòpter. :lol:
- Kate i Sawyer encara s'estimen (ni que sigui una mica). :lol:
- Miles comença a jugar les seves cartes, tot i que acaba per estar-se quiet. :lol:
- El més probable és que Kate torni amb el grup d'en Jack.

Bé, fins aquí la meva revisió (ràpida) de l'episodi. A continuació teniu en format spoiler la segona part!
Ah! I opineu! I complementeu la meva anàlisi! :D
[hide]Episodi 4x05: The constant (La constant)
Centrat en: Desmond!
Promos en VO:

[/hide]
Imatge

Avatar de l’usuari

Txus
Entrades: 1625
Membre des de: dj. nov. 23, 2006 0:34
Ubicació: I'm fucking Matt Damon
Contacta:
Status: Desconnectat

Re: T4 Lost... a ritme USA!!! (conté/anirà contenint spoilers!)

#41

Entrada Autor: Txus » ds. feb. 23, 2008 3:50

No m'estenc gaire perquè haig d'anar a currar. Però quin tros de capítol i quin final... Em trec el barret. Ara ja podem saber qui morirà a la sèrie. Una llàstima.
Imatge

Avatar de l’usuari

Laithenea
Entrades: 2605
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 14:55
Ubicació: bcn
Status: Desconnectat

Re: T4 Lost... a ritme USA!!! (conté/anirà contenint spoilers!)

#42

Entrada Autor: Laithenea » ds. feb. 23, 2008 10:38

Un cop més un capítol genial, el millor sens dubte el final. En altres llocs he llegit que gent ja s'esperava que el nen fos l'Aaron i bla bla bla... a mi m'han deixat :shock: ( em sembla que cada cop que comenti un capítol hauré de fer servir aquesta careta ) Tota l'estona parlant del possible embaràs, que en Jack no vulgués veure el nen i quan ha sortit tot tant rosset... estava convençudíssima de que era d'en Sawyer però no! Això sí, l'he vist molt crescudet al nen : o la justícia Americana és tant lenta com la d'aquí o encara tardaran bastant en ser rescatats.

el perquè del nom del capítol ..... ni idea.

El que estaria bé és que algú anés a l'illa a donarli un parell d'òsties a la Kate aviam si s'espavila perquè això del triangle amorós cada dia està pitjor. Sap perfectament que els dos estan enamoradíssims d'ella i es dedica a jugar amb tots dos segons el que li convé en cada moment :twisted: que es decideixi d'una vegada ! Ara sembla que se'n torna a la platja...

M'ha semblat molt estrany que la Kate es lliuri tan fàcilment de la presó perquè encara que sa mare no testifiqui, l'assassinat del seu pare no és l'únic de que se l'acusa. Recordeu l'atracament al banc ? allà hi havia molts testimonis.

El toc més enigmàtic del capítol : l'helicopter que no apareix, tot i que jo no penso que li hagi passat res perquè hi ha en Sayid, com a molt s'haurà perdut una miqueta en l'espai-temps però en un no res ja tobaran el camí :lol:
I en Faraday de mentres jugant a cartes ?? algú ha entès que feia exactament? memoritzar les cartes ?

Bé, ja no m'enrotllo més però es que amb lost entendre cada capítol ja és un repte. dw!

PS : ara tembé morirà la Claire ?!? sembla que aquests guionistes es dediquin a matar els personatges que més m'agraden :x


Uzu
Entrades: 1064
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:18
Ubicació: Girona
Status: Desconnectat

Re: T4 Lost... a ritme USA!!! (conté/anirà contenint spoilers!)

#43

Entrada Autor: Uzu » ds. feb. 23, 2008 11:12

doncs a mi no m'ha agradat gens, SUPER previsible, tant que passaria algo amb l'helicopter (que ja ho diu a the economist el faraday) i que la kate aniria saltant de llit en llit, i bé, en cert punt del capítol, també es sap que el fill havia de ser l'aaron.
Un capitol absurdament de relleno, on no ha passat res. Ui si, que el bruce lee vol 3.2 milions de $. Guau... 45 minuts llençats a la brossa... pq, no sé, no afecta gaire que claire mori o no. total, ja no hi es en charlie, així que passa a ser protagonista de relleno, tipo la dona negre que ara no em surt el nom.

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Linus
Entrades: 2106
Membre des de: dl. des. 04, 2006 21:22
Ubicació: Vivint amb la Iniciativa Dharma
Status: Desconnectat

Re: T4 Lost... a ritme USA!!! (conté/anirà contenint spoilers!)

#44

Entrada Autor: Linus » ds. feb. 23, 2008 12:06

Uzu ha escrit:doncs a mi no m'ha agradat gens, SUPER previsible, tant que passaria algo amb l'helicopter (que ja ho diu a the economist el faraday) i que la kate aniria saltant de llit en llit, i bé, en cert punt del capítol, també es sap que el fill havia de ser l'aaron.
Un capitol absurdament de relleno, on no ha passat res. Ui si, que el bruce lee vol 3.2 milions de $. Guau... 45 minuts llençats a la brossa... pq, no sé, no afecta gaire que claire mori o no. total, ja no hi es en charlie, així que passa a ser protagonista de relleno, tipo la dona negre que ara no em surt el nom.
Jo no m'esperava que fos l'Aaron, jo creia que havia tingut el fill que suposadament havia concebut a l'illa...
I d'altra banda, llavors [hide]la Claire mor i la Kate es queda el fill?[/hide]
Imatge

Avatar de l’usuari

bipub
Entrades: 250
Membre des de: dg. maig 27, 2007 10:21
Status: Desconnectat

Re: T4 Lost... a ritme USA!!! (conté/anirà contenint spoilers!)

#45

Entrada Autor: bipub » ds. feb. 23, 2008 22:04

Òndia tu! quantes hipòtesis!

Jo ja sé que em faig pesada però continuo donant voltes al fet que els Oceanic 6 han de fer tot un paperot fora de l'illa. En sembla super desconcertant les versions que van explicant del que els va passar (ara els fan dir que només van sobreviure 8 i que van quedar 6...) això vol dir que encara han de passar moltes coses i que tal com sabem la gent que es va quedar a l'illa no vol o no pot ser trobada. I això em fa pensar que potser la Claire no mor. Que la Kate tingui al nen no ha de voler dir necessariament que sa mare l'hagi palmada, potser se l'emporta, potser li imposen que se l'endugui, potser a l'ultim moment la Claire es queda fora... no ho sabem... potser la Claire es una de les que encara està per alla. Coses meves... (si heu llegit en algun spoiler que realment no sobreviu feu-m'ho saber i deixaré d'emparanoiar-me)

Una altra deducció, pot ser que al final de l'últim capítol de la temporada 3 qui estava esperant a la Kate fos el nen i no una parella? ara mateix no recordo la frase literal però seria una possibilitat potser?

En Faraday jo crec que realement té informació de les coses rares que passen a l'illa i està investigant, jo també he pensat en això de la memòria, potser pensa que allà podrà tenir telepatia, o rajos-x o vés a saber què, però per les mirades i comentaris si que semblava que es pensaven que passaria alguna cosa.

I el rotllo de'n Ben és ben estrany, qui coi és aquest tiu!!

Tal com heu dit per aquí, sort que sabem que en Sayid no la dinya a l'helicopter perquè ja em faria patir el noi...

Apa, fins la propera

Respon