T4 Lost... a ritme USA!!! (conté/anirà contenint spoilers!)

Per parlar de les vostres sèries/pel·lícules/programes de TV preferits

Moderadors: xordi, Petiso

Respon
Avatar de l’usuari

Laithenea
Entrades: 2605
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 14:55
Ubicació: bcn
Status: Desconnectat

Re: T4 Lost... a ritme USA!!! (conté/anirà contenint spoilers!)

#121

Entrada Autor: Laithenea » dg. abr. 27, 2008 16:33

Acabo de veure el capítol i l'únic aque puc dir és :shock: :o :shock: :o :shock: :o :shock: :o

Aviam, aquests estan agafant afició a matar famílies senceres :evil: : boone i shannon; alex, karl i rousseau, charlie i claire?? ( amb una mica de sort ella se'n salvarà :cry: )

En Ben l'ha cagat i de mala manera...que es pensava que aquest "joc" que tenen ell i en Charles era com el monopoli ?? que hi ha unes regles que ningú pot trencar... Això és campi qui pugui !!!! Només espero que l'illa no es pleni de comandos perquè les pelis d'acció no m'agraden gens i perdria una mica l'interès en la serie i seria una pena :(

He de dir, que un cop superada la meva etapa Charlie ( mai perdonaré als guionistes que el matéssin) estic entrant en l'etapa Sawyer. Cada vegada m'agrada més aquest personatge i amb actuacions com en les d'aquest capítol es mereix un aplaudiment. :D

Què passarà ara amb l'Hugo, en John ( que cada dia està pitjor de la xaveta) i el Ben ??? De fet només em preocupa en Hurley, perquè els altres dos :evil: ... però baja, que amb els FF podem estar tranquils amb alguns personatges...no sé si això és bo o dolent perquè et treu de dubtes i el que m'encanta de lost són les sorpreses constants !!!

Lo del metge i què hi fa en Ben al mig del desert doncs ni idea...cap teoria de moment. Esperaré aviam si ens ho expliquen...

I per cert, molt fort això de que en Ben controli el "sistema de seguretat que menja persones" :lol: alies fum negre, des de la primera temporada que en Ben ja intentava matar els losties !!! :x

I per cert 2 (jejejje) , que en Ben ja es comença a fer pesadet recitant la vida i miracles de tothom que se li posa al davant... que canvii de tàctica que ja en comencem ( almenys jo) a estar una mica cansats.

Ara em sembla que ja no em deixo res. Fins al pròxim

dw!!!



Avatar de l’usuari

Punch
Entrades: 7
Membre des de: dl. oct. 16, 2006 20:47
Ubicació: Za Warudo
Status: Desconnectat

Re: T4 Lost... a ritme USA!!! (conté/anirà contenint spoilers!)

#122

Entrada Autor: Punch » dg. abr. 27, 2008 16:43

Jo també vaig quedar amb la boca oberta amb el que va passar. Potser si esperava que hi hagues algun tiroteig o algo vist el que va passar al capítol anterior, però es que han aparegut els del vaixell al mig de l'illa i no ens han dit res del vaixell. Per variar els guionistes avancen per un lloc i et donen una patada a les dents per l'altre.
Lo del fum negre ja va ser el toc final del capítol, no crec que en Ben el controli directament sinó que segurament usarà algun sistema per atreurel o alguna cosa de l'estil, com un iman. Això juntament amb l'aparició del Ben al mig del desert i el capítol de l'altre dia de'n Desmond fan que la serie cada cop estigui degenerant més. Tota opció de trobar una explicació semi-lògica sembla desapareixer...i m'encanta!!

Ara haurem d'esperar a veure com surten de l'illa, si ho fan via el vaixell de'n Desmond amb algun pacte o algo o per algun altre lloc, i sobretot interesa saber que passa amb la Claire i perque l'Aaron surt sense la seva mare. Que se'n farà de la Claire, de la Rose, de'n Bernard i de tots aquests que semblen no ser dels Oceanic Six? De la Rose suposo que potser es vol quedar per lo del seu cancer i tal, el Locke també suposo que es pot voler quedar, però tot són teories i sent Lost...

Sobre lo del Widmore i el Ben i la seva regla no escrita, jo suposo que serà en Ben que confia massa en que en Widmore tingui algo d'etica, que en Ben últimament està perdent moltes facultats mentals pel que es veu xD

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Linus
Entrades: 2106
Membre des de: dl. des. 04, 2006 21:22
Ubicació: Vivint amb la Iniciativa Dharma
Status: Desconnectat

Re: T4 Lost... a ritme USA!!! (conté/anirà contenint spoilers!)

#123

Entrada Autor: Linus » dg. abr. 27, 2008 19:36

laietta ha escrit: I per cert, molt fort això de que en Ben controli el "sistema de seguretat que menja persones" :lol: alies fum negre, des de la primera temporada que en Ben ja intentava matar els losties !!! :x
Jo diria que no té total control sobre el fum. :roll:
laietta ha escrit:I per cert 2 (jejejje) , que en Ben ja es comença a fer pesadet recitant la vida i miracles de tothom que se li posa al davant... que canvii de tàctica que ja en comencem ( almenys jo) a estar una mica cansats.
A mi em sembla que en moments com aquests és quan veiem el gran personatge que és en Ben, utilitzant les seves armes/estratègies per aconseguir el que es proposa. :mrgreen: Però bé, és la meva opinió. :)
Imatge

Avatar de l’usuari

Laithenea
Entrades: 2605
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 14:55
Ubicació: bcn
Status: Desconnectat

Re: T4 Lost... a ritme USA!!! (conté/anirà contenint spoilers!)

#124

Entrada Autor: Laithenea » dl. abr. 28, 2008 14:07

Linus ha escrit:
laietta ha escrit: I per cert, molt fort això de que en Ben controli el "sistema de seguretat que menja persones" :lol: alies fum negre, des de la primera temporada que en Ben ja intentava matar els losties !!! :x
Jo diria que no té total control sobre el fum. :roll:
laietta ha escrit:I per cert 2 (jejejje) , que en Ben ja es comença a fer pesadet recitant la vida i miracles de tothom que se li posa al davant... que canvii de tàctica que ja en comencem ( almenys jo) a estar una mica cansats.
A mi em sembla que en moments com aquests és quan veiem el gran personatge que és en Ben, utilitzant les seves armes/estratègies per aconseguir el que es proposa. :mrgreen: Però bé, és la meva opinió. :)
No dic que el controli del tot... però alguna hi té a veure. Jo es que amb en Ben no puc, ja veig que tu n'ets fan però noi, jo no me'n refio ni un pèl. I les seves estratègies no sempre funcionen, i sinó que li diguin a l'Alex :(

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Linus
Entrades: 2106
Membre des de: dl. des. 04, 2006 21:22
Ubicació: Vivint amb la Iniciativa Dharma
Status: Desconnectat

Re: T4 Lost... a ritme USA!!! (conté/anirà contenint spoilers!)

#125

Entrada Autor: Linus » dl. abr. 28, 2008 18:55

laietta ha escrit:
Linus ha escrit:
laietta ha escrit: I per cert, molt fort això de que en Ben controli el "sistema de seguretat que menja persones" :lol: alies fum negre, des de la primera temporada que en Ben ja intentava matar els losties !!! :x
Jo diria que no té total control sobre el fum. :roll:
laietta ha escrit:I per cert 2 (jejejje) , que en Ben ja es comença a fer pesadet recitant la vida i miracles de tothom que se li posa al davant... que canvii de tàctica que ja en comencem ( almenys jo) a estar una mica cansats.
A mi em sembla que en moments com aquests és quan veiem el gran personatge que és en Ben, utilitzant les seves armes/estratègies per aconseguir el que es proposa. :mrgreen: Però bé, és la meva opinió. :)
No dic que el controli del tot... però alguna hi té a veure. Jo es que amb en Ben no puc, ja veig que tu n'ets fan però noi, jo no me'n refio ni un pèl. I les seves estratègies no sempre funcionen, i sinó que li diguin a l'Alex :(
Totalment d'acord. :)
Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Linus
Entrades: 2106
Membre des de: dl. des. 04, 2006 21:22
Ubicació: Vivint amb la Iniciativa Dharma
Status: Desconnectat

Re: T4 Lost... a ritme USA!!! (conté/anirà contenint spoilers!)

#126

Entrada Autor: Linus » dc. maig 07, 2008 22:02

Hola!
Aquí us deixo, en mode spoiler, el títol del 4x11 i tres promos en VO.
L'anàlisi del 4x10 pròximament...
Adéu! :)
[hide]4x11 Cabin Fever (traducció: Claustrofòbia)
Promos:
-1a:
-2a:
-3a: [/hide]
Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Linus
Entrades: 2106
Membre des de: dl. des. 04, 2006 21:22
Ubicació: Vivint amb la Iniciativa Dharma
Status: Desconnectat

Re: T4 Lost... a ritme USA!!! (conté/anirà contenint spoilers!)

#127

Entrada Autor: Linus » dv. maig 09, 2008 21:16

Hola!
Avui us deixo l'anàlisi pendent del 4x10 i la del capítol emès ahir, el 4x11. O sigui, ració doble! :) Ens anem acostant al final de la temporada, recordo que la setmana que ve s'emet el 4x12 o altrament dit primera part de la season finale.
Com sempre, primer les anàlisis i després, en mode spoiler, el títol del dotzè i un parell de promos en VOSE.

Abans, però, una bona notícia; recordeu que com que la quarta temporada es va retallar a catorze episodis, sumant els setze episodis de les altres dues es perdrien dos episodis dels 48 (16·3) que tenien previstos? Doncs ja és oficial que NO ELS PERDREM!!! La cinquena i sisena temporada tindran 17 episodis cadascuna i així ja tindrem el nombre total inicial que ja he esmentat. :P :D

Review 4x10 Something nice back home
Traducció: Quelcom bonic de retorn a casa (o alguna cosa similar :wink: )
Flashforward: Jack, amb aparicions de Kate, Hurley i... algú més... :mrgreen:

Bé, si el capítol anterior havia estat senzillament genial, aquest ha baixat el nivell d'acció i/o genialitat, però ens ha regalat una bona estona, ha estat un capítol amable i per gaudir. Ara em podria contradir i afirmar que també ens havia fet patir per l'estat de salut d'en Jack, però ja sabíem que no es podria morir perquè en el futur surt de l'illa i forma part del grup Oceanic Six juntament amb altres perduts com Kate o Hurley, els quals apareixeran en el seu flashforward.
Si us sembla bé, cito les idees més importants del capítol dividides en tres parts: el grup d'en Jack, el grup derivat del d'en John i el flashforward del doctor. Comencem per la platja:
- Allà, el grup d'en Jack veu com al seu líder li succeeix quelcom estrany, de fet està malalt. El diagnòstic: apendicitis.
- Juliet s'encarrega de l'operació, però Jack li demana que no l'adormi completament perquè vol seguir l'operació. A més a més, li demana que Kate estigui al seu costat.
- Malgrat l'operació és un èxit, al final l'han d'anestesiar.
- Dan intenta que li tornin a donar un vot de confiança.
- Descobrim que Charlotte sap coreà.

Anem al quartet Miles-Sawyer-Claire-Aaron:
- Recordem que, després d'haver-se separat amb el trio Linus-Locke-Hurley, el seu objectiu és tornar a la platja.
- Miles troba els cadàvers de Rousseau i Karl. (Aprofito l'idea per explicar que, en una entrevista realitzada al marit de l'actriu que feia de Rousseau, Mira Furlan, l'home assegurà que l'actriu havia demanat explícitament als guionistes que "la matessin" ja que no volia continuar vivint a Hawai.)
- Durant la nit, Claire es desperta i veu al seu pare (Christian Shepard, sí, el també pare d'en Jack) que està amb el seu fill. És una aparició o no? La resposta, més avall a l'anàlisi de l'onzè. :wink:
- L'endemà al matí, Sawyer veu que Claire no hi és i troba Aaron abandonat uns metres més enllà. On és Claire? La resposta, més avall a l'anàlisi de l'onzè. :wink:

I arribem a la millor part, el flashforward:
- En un futur no gaire llunyà, després del judici (episodi 4x04), Kate li va dir a en Jack que ella també voldria estar amb ell, però ell hauria d'acceptar Aaron. Bé, un temps determinat més tard, Jack i Kate viuen junts a L.A., i s'estimen.
- De fet, Jack li proposa matrimoni i li compra un anell.
- Jack visita en Hurley al sanatori perquè no es pren la medicació. Aquest li explica que contínuament el visita en Charlie, i que ell (en Jack) també el visitaria algú.
- A la feina, en Jack veu una aparició del seu pare, en Christian. És ell el visitant?
- El flashforward acaba amb una discussió entre la parella: ella ha fet quelcom pel Sawyer. Potser quelcom relacionat amb la Clementine? :roll:
De fet, aquesta escena em semblà la més fidel al més pur estil de la sèrie: Jack pujant-se per les parets, Kate intentant "fugir" de les seves embestides, Jack intentant abarcar-ho tot, kate tractant de tancar ferides, i finalment els crits de Jack dient-li que Aaron és el SEU nebot.
Per cert, no creieu que en aquesta última escena ja li comença a sortir la barba? :roll: :lol:
Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Linus
Entrades: 2106
Membre des de: dl. des. 04, 2006 21:22
Ubicació: Vivint amb la Iniciativa Dharma
Status: Desconnectat

Re: T4 Lost... a ritme USA!!! (conté/anirà contenint spoilers!)

#128

Entrada Autor: Linus » dv. maig 09, 2008 21:55

Review 4x11 Cabin Fever
Traducció: Claustrofòbia
Flashback (Flashback??? :mrgreen: ): John Locke

El 4x10 fou un episodi relativament tranquil. El 4x11 ha recuperat bona part de la intensitat i l'espectacularitat que al llarg de la temporada ha anat traspuant. A jutjar pel títol, potser sí que en algun moment més d'un ha sentit claustrofòbia davant de tanta emoció. :lol:
L'anàlisi de l'episodi el dividiré amb els tres llocs on s'ha desenvolupat: al vaixell, a la selva amb el trio Linus-Locke-Hurley (brutal!) i el flashback. També hi ha hagut una escena a la platja, que ara comentarem. Comencem a alta mar, al vaixell 'Kahana':
- L'helicòpter torna de la desfeta a l'illa. El doctor atén els homes ferits, mentre Keamy està realment enfurismat perquè és evident que algú l'ha traït.
- Després de saber que el delator fou en Kevin Johnson Michael, Keamy prepara una segona ofensiva executant una mena de pla B que deu consistir en matar a tothom, o quelcom per l'estil.
- Dues persones cauen davant la fortalesa del mercenari: el doctor i el capità Gault.
- Abans de ser mort, Gault accepta el trasllat de la gent de l'illa que li proposa el duo Desmond-Sayid, i els hi proporciona una llanxa. Desmond es queda i Sayid torna a la platja per reclutar el primer grup que sortirà de l'illa.
- A la platja, el grup d'en Jack veu com l'helicòpter, que els sobrevola, llença un paquet. Dins hi ha un telèfon localitzador...

Anem al flashback d'en Locke, on veurem el seu naixement i més d'una sorpresa:
- Primera dada: ja coneixem la seva mare, així com també que va néixer molt prematur degut a un accident de cotxe que la noia té.
- Dada anecdòtica: l'episodi comença (per tercer cop) amb algú que posa a sonar un disc, en aquest cas la cançó és Everyday. Mentre sona, la mare d'en John es disposa a sortir de casa per anar amb la seva parella, que sabem gràcies a la seva mare que li dobla l'edat.
- Ja en el seu naixement hi ha algú interessat: Richard Alpert! Durant el capítol li fa una espècie de marcatge: a l'hospital, a la casa d'acollida i a l'institut.
- També hi apareix en Matthew Abbadon, que treballa com a ajudant a l'hospital (o no) i ja estableix contacte amb en John. Qui és realment Abbadon? :shock:
Suposo que el flashback és una altre manera de dir-nos com d'especial és Locke per l'illa, ja quan és petit en Richard té la pretensió d'endur-se'l a una escola per a nens especials. És que potser Alpert estava cercant un Jacob?
A l'institut refusa l'opció d'anar a Mittelos Bioscience i ja el veiem cridar la mítica frase: Don't tell what I can't do!.

Acabem amb el fantàstic succés del trio Hurley-Linus-Locke, amb actuació destacada del darrer:
- Locke té un somni important: Horace li explica que per trobar el què està buscant l'ha de trobar. Horace havia mort dotze anys abans, i John el veu construint el que seria la futura cabana d'en Jacob.
- A la fossa, John troba a la butxaca del cadàver d'Horace un mapa per arribar-hi. Un cop allà, es disposa a entrar-hi sol, mentre en Ben i en Hurley esperen fora.
- Primer 'momentàs': no és en Jacob, però és un intermediari. I segurament ja descartem que sigui una aparició: en Christian Shepard és a la cabana. :shock: Mare meva, però que no era mort? :mrgreen:
- Segon 'momentàs': hi ha algú més a dins. És Claire, que ha estat acollida pel seu pare a la seva humil casa. :lol: Aaron, evidentment, no hi és.
- En Christian coneix la situació actual i les intensions d'en Keamy, per tant li diu el què ha de fer.
- Tercer 'momentàs' que clou l'episodi: Locke surt una mica nerviós de la cabana. Uns segons de silenci amb mirades entre els tres, i finalment en John revela el següent pas: He wants us to move the island (Vol que canviem de lloc l'illa) :o :shock: :D

Com es nota que estem arribant a la season finale que promet moooooolt. La setmana que ve, el dotzè i per tant la primera de tres parts en les quals està dividida.
Adéu! :D

[hide]4x12: There's no place like home (No hi ha res com la llar)
Promos:
[url]http://raftreload-media.blogspot.com/20 ... romos.html[/url][/hide]
Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Linus
Entrades: 2106
Membre des de: dl. des. 04, 2006 21:22
Ubicació: Vivint amb la Iniciativa Dharma
Status: Desconnectat

Re: T4 Lost... a ritme USA!!! (conté/anirà contenint spoilers!)

#129

Entrada Autor: Linus » dj. maig 29, 2008 22:17

Hola!
Aquí teniu dues promes sobre el doble episodi d'aquesta nit.
Demà ja penjaré l'anàlisi de la triple season finale, és que aquests dies he estat molt enfeinat. :wink:
[hide]
[/hide]
Imatge

Avatar de l’usuari

bipub
Entrades: 250
Membre des de: dg. maig 27, 2007 10:21
Status: Desconnectat

Re: T4 Lost... a ritme USA!!! (conté/anirà contenint spoilers!)

#130

Entrada Autor: bipub » dj. maig 29, 2008 22:41

Doncs ja ens ho poden fer be, eh! Perquè a mi l'anterior em va semblar molt descafeinat, falten moltes coses per resoldre i ja veig que aquesta temporada ens tornaran a deixar més penjats que un fuet.
Apa, demà en parlem...

Avatar de l’usuari

barenaked
Entrades: 198
Membre des de: dj. ago. 30, 2007 22:56
Ubicació: Barcelona
Contacta:
Status: Desconnectat

Re: T4 Lost... a ritme USA!!! (conté/anirà contenint spoilers!)

#131

Entrada Autor: barenaked » dv. maig 30, 2008 17:35

Ei! Feia temps q no passava per aqui (be, ni per aqui ni per enlloc) i de fet encara no podria (estic patint un final de carrera estressadissim).

A sobre coincideix amb el final de la T4 de Lost!! XDDD

Jo ja m'he descarregat el capitol doble en VO des de LostPerduts ;) i ara a esperar que n'Stru/LaCrispeta acabi amb la traducció al català i pengi els subs :)

Gràcies!!!

(com veieu per l'avatar -canvi d'imatge- em sento part del projecte LostPerduts, tot i que encara no hi he pogut col·laborar en res, però la intenció hi és, i de fet el merder en que s'ha ficat n'Stru/LaCrispeta fent un blog de Perduts és en part culpa meva, hehe)
Que torni la millor ràdio nordamericana...

Volem... "WKRP In Cincinnati"!!!

Avatar de l’usuari

Txus
Entrades: 1625
Membre des de: dj. nov. 23, 2006 0:34
Ubicació: I'm fucking Matt Damon
Contacta:
Status: Desconnectat

Re: T4 Lost... a ritme USA!!! (conté/anirà contenint spoilers!)

#132

Entrada Autor: Txus » dv. maig 30, 2008 19:33

L'he vist aquest migdia (ho sento, no he pogut esperar als excel·lents subtítols en català i l'he vist a pèl) i només diré una cosa. Lost és la sèrie més gran que s'hagi fet mai a la televisió.
Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Linus
Entrades: 2106
Membre des de: dl. des. 04, 2006 21:22
Ubicació: Vivint amb la Iniciativa Dharma
Status: Desconnectat

Re: T4 Lost... a ritme USA!!! (conté/anirà contenint spoilers!)

#133

Entrada Autor: Linus » dv. maig 30, 2008 23:44

Hola a tothom!
Txus ha escrit:Lost és la sèrie més gran que s'hagi fet mai a la televisió.
Completament d'acord! Avui s'ha acabat una quarta temporada curta pel què fa a nombre d'episodis (un total de dotze més un doble episodi, a 40 minuts cada capítol un total de 560 minuts de Lost en aquesta temporada!) però molt i molt intensa.
Durant la temporada hem viscut tot tipus de moments: trepidants, humorístics, misteriosos, violents, molta acció i sobretot un treball excel·lent que fa que qualifiquem aquesta temporada de magnífica i amb un nivell per mi molt alt, que esperem que es mantingui durant les dues temporades que resten.
Malauradament, aquí també comença la nostra travessia pel desert, que ens farà estar sense Lost gairebé vuit mesos.
Com que, evidentment no hi ha ni promo ni cap spoiler destacat, passo a comentar la triple season finale, i ho dividiré en dues parts:
- 1a: 4x12
- 2a: 4x13-14
Abans de començar, una curiositat sobre l'escena final. NO és un spoiler, però ho tanco pels que no ho vulgueu llegir.
[hide]Es varen rodar dos finals alternatius més que corresponen als deu segons finals, on es veu qui hi ha al taüt. En els dos finals alternatius hi havia dos personatges diferents: Sawyer i Desmond! Finalment, el candidat que l'ocupa no és altre que el nou 'pare' de l'illa: John Locke.[/hide]

Anàlisi 4x12: There's no place like home (I):
Aquesta era la primera part de la triple entrega que tancava la quarta temporada. S'esperava un gran capítol que ho deixés tot obert de cara a la doble sessió d'ahir. Així va ser. Pel meu gust ho van complir a la perfecció perquè van aconseguir mantenir els espectadors atònits i expectants a la continuació de la trama.
El flash del capítol fou un flashforward, concretament el més proper al present de l'illa i sobre els Oceanic Six. Això és el què destaco del ff:
- Els Oceanic Six es retroben amb les seves famílies.
- Accedeixen a donar una roda de premsa per explicar les vivències i els fets succeïts, però es confirma que el què relaten no és el què realment va passar, sinó que s'ho han inventat/han mentit.
- Sayid es retroba amb Nadia.
- Hurley continua tenint la maledicció dels números a sobre.
- Sun compra bona part de les accions de l'empresa del seu pare.
- Jack celebra una missa per honorar el seu pare. Finalment, descobreix que la seva germana és la Claire quan la mare de la noia, que havia assistit a l'acte, li ho explica.

A l'illa és evident que passen moltes coses. Hi ha uns quants fronts oberts, formats per grups de persones i alguns molt interessants. Repassem-ho com queden definits aquests fronts quan s'acaba l'episodi:
- A la platja, Sayid arriba amb la Zodiac per començar a traslladar la gent al carguer. Daniel el substitueix en la seva feina ja que ell se'n va amb Kate a buscar en Jack i en Sawyer.
- Jack i Sawyer troben l'helicòpter i en Lapidus.
- Kate i Sayid topen amb els Altres, encapçalats per en Richard Alpert, i els capturen.
- Al vaixell, després d'arribar el primer grup, Desmond, Jin i Michael descobreixen que en Keamy els ha deixat un regal: unes quantes tones d'explosius (C4), tots connectats i formant un entramat gairébé indesxifrable.
- Finalment, el trio que es disposa a moure l'illa, Linus-Locke-Hurley, arriba a l'estació 'L'orquídea', un hivernacle que és on hauran de dur a terme el seu objectiu. Allà ja hi són en Keamy i els seus soldats.
Ben, com sempre amb un pla/as a la màniga, decideix entregar-se però abans li explica a en Locke com entrar a la vertadera estació.

Resumint, considero aquest episodi com un gran i complet escalfament de cara al proper episodi...
Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Linus
Entrades: 2106
Membre des de: dl. des. 04, 2006 21:22
Ubicació: Vivint amb la Iniciativa Dharma
Status: Desconnectat

Re: T4 Lost... a ritme USA!!! (conté/anirà contenint spoilers!)

#134

Entrada Autor: Linus » ds. maig 31, 2008 0:19

Anàlisi 4x13-14: There's no place like home (II-III):
Ja està. Els Oceanic Six ja han sortit de l'illa. A priori, aquesta és la millor (o potser pitjor?) notícia que l'últim episodi ens ha donat. De totes maneres, aquesta no ha estat la única gran sorpresa que Lost ens tenia preparat (encara que el fet de sortir de l'illa ja no era una sorpresa).

El capítol ha estat, en general, un enfrontament Jack-Locke, l'home de ciència contra l'home de fe, el salvador de la gent contra el futur Ben de l'illa, o digueu-ho com vulgueu.
Per començar, gran moment/conversa entre els dos a l'exterior de l'hivernacle, on Locke intenta convèncer en Jack sense èxit.
John Locke ja no és el mateix que varem descobrir al començar Lost. De totes maneres, mentre la trama anava avançant ja vèiem que es tractava d'un personatge especial, fins al punt que el propi Ben li deia que 'tenia una comunió especial amb l'illa'. Locke ja és escollit com el substitut de Ben per protegir l'illa, ser el seu líder i el seu destí el farà transformar en aquest tal Jeremy Bentham.
Quan es revela al flashforward, que per cert és la continuació del de 'We have to go back!', que el mort és en Jeremy Bentham, tots ens hem preguntat qui carai era? Potser un personatge nou? En Ben?
Finalment, la temporada acaba amb en Jack obrint el taüt i rebent la visita d'en Ben. I l'instant final és quan veiem que aquest Bentham no és altre que en Locke. Locke havia parlat amb els Oceanic Six (per tant també havia sortit de l'illa, no?), i quan en Ben li diu a en Jack que per salvar als altres han de tornar tots a l'illa, li diu que també se l'hauran d'endur a ell, al cadàver del difunt John Locke.
Reconstruint, Locke és conscient que necessita els Oceanic Six perquè quelcom molt greu ha succeït a l'illa, així que els busca però mor/es suicida, i en Jack, ja conscient que fou un error marxar, tindrà el desig de tornar. Però, com s'endurà a les altres cinc persones? No sap on és en Sayid, en Hurley està mig boig, Sun l'acusa d'haver mort en Jin i la Kate ja ni vol parlar amb ell... què farà? Tornaran tots a l'illa? Què ha passat allà? Per què no van haver de marxar de l'illa? Com va morir en Locke? Grans preguntes de cara a la cinquena temporada...

En el capítol també es demostra l'enorme poder de l'illa, un troç de pedra que batega, que viu i que actua. Christian Shepard s'encarrega d'agrair a en Michael el què ha fet abans que el carguer exploti i ell i (suposadament) en Jin morin, i es produeixen més aparicions en forma de Claire i Eko...
A més a més, l'illa es mou. En Ben és qui mou l'illa, literalment. Equipat per baixar a un terreny gèlid sota terra, en Ben compleix la seva missió i, un cop sortit de l'illa, apareix a Tunísia (enllaçant amb el 4x09).

Mentre Locke és rebut com el líder pels Altres, es produeix el moviment. A l'illa també es queden: Juliet, Sawyer, Charlotte, Miles,... i en Faraday i sis més que estaven viatjant amb la llanxa pel mar (ai, ai, ai!).

Finalment acabo destacant la trepidant aventura dels de l'helicòpter, que aconsegueixen ser rescatats pel vaixell on viatja la Penny (retrobament Desmond-Penny). Al cap d'una setmana, després que en Jack hagi planejat amb la noia l'estratègia/mentida que seguiran per tal de complir la voluntat d'en Locke, els supervivents es divideixen: els Oceanic Six es dirigeixen amb una barqueta cap a l'illa més propera i els altres es queden al vaixell.

I aquí s'acaba la quarta temporada. La illa s'ha buidat, Michael i Jin són gairebé segur morts, a més a més d'en Keamy i els seus homes. Hem deixat en John erigint-se com a líder i sabent el tràgic destí que li espera, i també hem perdut físicament l'illa, el què faltava!
Molt patirem abans que arribi la cinquena temporada. Tinc la sensació que la sèrie ha evolucionat molt, on s'hi ha produït una gran divisió popular que, ja veurem, si es torna a unificar.
Mentre esperem al gener de 2009, quedem-nos amb el bon record de la temporada, i comencem a analitzar tot el què sabem, el què no, les preguntes ja respostes i les què encara falten per contestar,... Ben mirat, encara se'ns farà més curta l'espera!

Deixem descansar també als personatges. :wink:
Fins la cinquena! :D
Linus
Satisfet del treball realitzat, tant d'haver mogut l'illa com d'haver analitzat a Totsrucs i a Acopdeteclat la temporada. :)
Imatge

Respon