T4 Lost... a ritme USA!!! (conté/anirà contenint spoilers!)

Per parlar de les vostres sèries/pel·lícules/programes de TV preferits

Moderadors: xordi, Petiso

Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
Linus
Entrades: 2106
Membre des de: dl. des. 04, 2006 21:22
Ubicació: Vivint amb la Iniciativa Dharma
Status: Desconnectat

T4 Lost... a ritme USA!!! (conté/anirà contenint spoilers!)

#1

Entrada Autor: Linus » dc. gen. 30, 2008 23:38

Bé, m'he permès el luxe d'obrir aquest post perquè demà... ja torna Lost, i més concretament els vuit primers episodis de la quarta temporada.

Abans de començar a parlar-ne, aquí teniu uns quants spoilers. Bé, de fet només hi ha un apartat que sigui spoiler, els altres dos són unes preguntes i l'altra un video-resum.
De totes maneres, ho he posat tot com a spoiler per si algú només vol llegir una part, o dues.
Espero que us agradi! :D

- Queden 48 capítols de Lost en total, queden 48 misteris sense resoldre (en castellà):
[hide]¿Romperá la huelga de guionistas la idea inicial de terminar la serie con tres temporadas de 16 episodios cada una?
¿Qué relación existe entre Charles Widmore y la iniciativa Dharma?
¿Quién eran los hombres de la estación monitorizada en el hielo del final de la segunda temporada?
¿Qué importancia tiene el bebé de Claire?
¿Se reproducirá el cáncer de Rose?
¿Sobrevivirá Sun a su embarazo?
¿Cuál es el significado escondido en aquel mural pintado en la estación Cisne?
¿Exactamente dónde está localizada la isla?
¿Qué o a quién se venera en el templo que Ben menciona hacia el final de la tercera temporada?
¿Quiénes son las personas que llegan en el barco de rescate?
Si Penny Widmore no envió el carguero, ¿dónde está su equipo de rescate?
¿Podemos realmente confiar en Juliet?
¿Cómo llegó The Black Rock a la isla?
¿Cuántes estaciones más de Dharma nos quedan por encontrar?
¿Sabremos más sobre la conexión entre Libby y Hurley?
¿Se han ido para siempre Nikki y Paulo?
¿A qué se refería Jack en el flash forward cuando hizo una referencia a su padre supuestamente muerto?
¿Conocerán el resto de supervivientes la fortuna que tiene Hurley?
¿Se enterará Jin del affair de Sun?
¿Cómo llegó el padre de Locke a la isla?
¿Por qué todos los embarazos en la isla causan la muerte?
¿Está implicado todavía Alvar Hanso con la isla?
¿Cuál es la enfermedad que cogió el equipo de Rousseau que mencionó en la primera temporada?
¿Cómo era capaz Walt de aparecerse a Shannon y a Locke?
¿Qué significan los números 4-8-15-16-23-42?
¿Por qué el doctor de la Iniciativa Dharma tiene nombres distintos en vídeos distintos?
¿De quién son los cuerpos encontrados en las cuevas y que se consideraron los de Adán y Eva?
¿Qué significan los jeroglíficos de la máquina de la Estación Cisne?
¿Cómo consiguieron Los Otros los nombres de los supervivientes?
¿Qué son los susurros que algunos oyeron en la selva?
¿Conoceremos más cosas sobre la Other Isabel (Diana Scarwid)?
¿Dónde tienen escondidos los Otros a los niños que secuestraron?
¿Por qué tantos episodios empiezan con el primer plano de un ojo?
¿Realmente los Otros tenían a Sawyer y Kate para construir una pista?
¿Qué vio el medium en el futuro de Claire?
¿Volvió el padre de Jack a la vida realmente o era una ilusión?
¿Retendrá Desmond su habilidad para ver el futuro?
Además de Jack y Kate, ¿quién más saldrá de la isla?
¿Quién es el compañero desconocido que espera a Kate en el flash forward?
¿De qué se trata la estatua de cuatro dedos del final de la segunda temporada?
En el flash forward, ¿quién estaba en el ataúd?
¿Qué les pasó a Michael y Walt cuando dejaron la isla?
¿Qué poderes tiene Walt?
¿Cómo consiguió Mikahil regresar, aparentemente, de la muerte?
¿Por qué no envejece Richard Alpert?
¿Qué es Jacob?
¿Qué es el humo negro?
¿Qués es esa isla?[/hide]

- Nous personatges (en castellà):
[hide]Rebecca Mader será Charlotte Lewis: Sexy, inteligente, alrededor de 20 años. Aparecerá en el segundo episodio, Confirmed Dead. Podemos asumir que vendrá en el carguero y que no es un personaje malo. Por ahí se rumorea que podría despertar el interés amoroso de algún lostie. ¿Tal vez Sayid?
Jeff Fahey será Frank Lapidus: Encaja a la perfección como personaje de Lost. Tiene talento y, aunque no es una cara especialmente famosa, nos sonará de algo. Es un personaje difícil de ubicar.
Jeremy Davies será Daniel Faraday: Tiene pinta de convertirse en uno de los villanos de la cuarta temporada. Interpretará a un profesor de física de Oxford. Sus relaciones sociales no son muy fluidas ya que es muy directo con la gente. Le encanta el tema de la magia y los misterios.
Ken Leung será Miles: Tiene rasgos asiáticos, pero no existen detalles sobre su personaje
Lance Reddick será Matthew Abbadon: Parece ser que Reddick será una especie de reclutador de empresa. En hebreo, Abbadon significa destrucción, así que podemos presagiar que el señor Reddick vendrá dando guerra a la isla. Aparecerá en el 4x01.[/hide]

- Vídeo-resum de les anteriors temporades (subtitulat en castellà):
[url]http://www.dailymotion.com/video/x47ngd ... esumen_ads[/url]

Adéu!


Imatge

Avatar de l’usuari

bipub
Entrades: 250
Membre des de: dg. maig 27, 2007 10:21
Status: Desconnectat

#2

Entrada Autor: bipub » dj. gen. 31, 2008 20:25

Jajajaja, això és genial. Encara no ha començat i ja estem aquí postejant. Que be, a veure si demà tinc una estona per mirar-lo perquè ja me l'estic esperant!!!

I per cert, el video resum és genial, quina gràcia el noi aquell allà que sembla que fa una classe magistral. De tota manera l'altra dia vaig estar veient aquell que fa el resum de les 3 temporades en nose quants minuts i em partia de riure amb la manera que tenen d'explicar algunes situacions. Sabeu si hi és subtitual? així m'estalviaria la feina de buscar-lo per fer-lo mirar a l'altra gent que en anglès no li mola i que nosé si em veig en cor de fer una traducció simultània prou ràpida.

Vinga doncs, que l'espera ja acaba.

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Linus
Entrades: 2106
Membre des de: dl. des. 04, 2006 21:22
Ubicació: Vivint amb la Iniciativa Dharma
Status: Desconnectat

#3

Entrada Autor: Linus » dv. feb. 01, 2008 23:09

- 'Bé, per fi és divendres!'- em deia jo aquest matí. A hores d'ara, ja he vist el primer episodi de la quarta temporada de Lost! :D
De fet, abans d'ell he vist el 4x00. Suposo que ja imagineu que és un resum de les tres temporades.
La veritat és que m'he passat tot el dia esperant a poder veure l'episodi fins que, quan l'he acabat, he necessitat varis minuts per assimilar tot el que havia vist.
I és que, malgrat més d'un no el consideri com un episodi brutal, jo m'ho he passat molt però que molt bé.
Suposo, també, que més d'un em recordarà pensarà que la il·lusió i l'emoció contigunda després de tant de temps ha estat un gran incentiu, i és del tot cert.
Tot aquest conjunt de sensacions percebudes al llarg dels quaranta i pocs minuts han estat creades per l'emoció i, evidentment, la part que el capítol en sí mostrava.

Després d'aquesta modesta opinió sobre el capítol, passo a destacar els que per mi han estat els millors moments de l'episodi.
Recordeu que els que encara no l'hagueu vist, i no volgueu saber-ne res fins aleshores, PAREU DE LLEGIR! :lol:

4x01 The Beggining of the End (El principi de la fi)
- Primers minuts: Com sempre, la temporada havia de començar d'una manera diferent. I és cert, no ha començat amb el típic ull del típic personatge nou. El primer frame ha estat la imatge de [hide]una pila de fruita (no sé ben bé quina :lol: ).[/hide]
A primera vista hem pensat que ens trobàvem a la illa, però al cap d'uns segons, un cotxe vermell hi ha passat pel damunt, i veiem que està corrent a grans velocitats perseguit per cotxes policia.
A casa de'n Jack, ell mira la televisió i se n'assabenta de la notícia.
Un cop enxampat, el conductor surt i... descobrim que és (oh! per sorpresa d'alguns)... [hide]l'Hugo!/en Hurley :shock: 8).[/hide]
Intenta escapar, però la policia l'atrapa i mentre se l'endú, va cridant:
- No sabeu qui sóc? Sóc un dels Oceanic Sis.

Així comença l'episodi. Després d'això, podem deduir algunes coses:
- A més a més de'n Jack i la Kate, ja sabem que l'Hugo també surt de la illa.
- També veiem que es tracta d'un flashforward.
De totes maneres, com sempre ens sorgeix ja la pregunta de:
- Què fa la policia perseguint l'Hugo? O més ben dit, de què escapa l'Hugo?

Pel meu parer, considero que els moments més impactants de l'episodi han estat en els flasforwards. Dins de la illa, suposo que molts ja us imagineu el que l'episodi ens deparava:
- Cada sub-grup dels losties comenten la/es jugada/es, i al final es troben tots.
- Descobrim que en realitat no ha mort la Naomi. (Tot i que al final sí que mor)
- Veiem la imatge del pare de'n Jack a la cabana de Jacob, i com en Hurley s'espanta al veure-ho.
- Descobrim també quines són les intencions de Locke quan sap que els de la barca no són els qui diuen que són.
- I finalment, veiem com en Jack i la Kate es queden sols (oh!) esperant a que els rescatin. L'episodi acaba quan un nou personatge (qui sap si és el Minkowski) aterra a la illa davant d'ells.

Comentem, finalment, com ha anat el flasforward de l'Hugo:
- A comissaria, té una al·lucinació, cosa que fa que l'internin a un sanatori.
- Allà, té una visita d'un home que suposadament ve de la companyia aerèa Oceanic.
- També allà, rep la visita de'n Charlie (oh!) que li assegura que està mort però que igualment està amb ell. Segurament també és una il·lusió del propi personatge.
En aquest moment ja sabem per què corria al principi de l'episodi.
- També allà, en Jack el visita. I l'Hugo li acaba dient:
* T'hauria d'haver fet cas. (Referint-se a quan deixa sols a en Jack i la Kate, i se'n va amb en Locke).

Fins aquí el meu anàlisi ràpid.
I ara vosaltres, els que l'heu vist o els que ho heu llegit.
Què me'n dieu? :)
Imatge


Uzu
Entrades: 1064
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:18
Ubicació: Girona
Status: Desconnectat

#4

Entrada Autor: Uzu » dv. feb. 01, 2008 23:38

dir que com sempre, lost sempre es molt lol
percert, el pare den jack a la cabana? O_O ara vaig a remirar l'episodi, pero si ho es...vaia vista que tens nano xD tu que tens bona vista, quan la kate mira l'eskena de la naomi..hi ha algo? m'ha semblat que no hi havia ferida i que la samarreta estava sencera. tacada, pero sencera.
l'escena de comisaria que rebenta la "pecera" es BRUTAL
i si, es un lol que es veu la fruita amb l'oceà de fons i... xDD

bé bé...
aixi que van tornar sis...
Hugo
Kate
Jack
i falten 3.
un potser es el mort (que en jack va al funeral a l'ultim de la temporada passada)
un altre potser es en sawyer ja que la kate diu que li espera algú a casa

percert, aquest flashforwars va abans de l'anterior flashforward diria. oi?

edit, ah vale, al balancí xD pensava que deies a la finestra xD ok, si, te una retirada, pero vaia vista xD

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Linus
Entrades: 2106
Membre des de: dl. des. 04, 2006 21:22
Ubicació: Vivint amb la Iniciativa Dharma
Status: Desconnectat

#5

Entrada Autor: Linus » ds. feb. 02, 2008 0:38

Uzu ha escrit:el pare den jack a la cabana? O_O ara vaig a remirar l'episodi, pero si ho es...vaia vista que tens nano xD
Sí, jo hi posaria la mà al foc que és ell o el fum transformat :wink:
Uzu ha escrit:quan la kate mira l'eskena de la naomi..hi ha algo? m'ha semblat que no hi havia ferida i que la samarreta estava sencera. tacada, pero sencera.
No ho sé ben bé. Potser sí. :roll:
Uzu ha escrit:un potser es el mort (que en jack va al funeral a l'ultim de la temporada passada)
un altre potser es en sawyer ja que la kate diu que li espera algú a casa
El mort sí que podria ser un O6, però l'altre no crec que sigui en Sawyer.
Uzu ha escrit:percert, aquest flashforwars va abans de l'anterior flashforward diria. oi?
Doncs no t'ho sabria dir... :oops: . En què et bases per dir això?
Imatge


Uzu
Entrades: 1064
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:18
Ubicació: Girona
Status: Desconnectat

#6

Entrada Autor: Uzu » ds. feb. 02, 2008 0:45

a.xaus ha escrit:Doncs no t'ho sabria dir... :oops: . En què et bases per dir això?
doncs en en jack.
pq nomes es fica una miiica d'alcohol al suc. per tant encara no es alcoholic perdut com al final de la 3
i pq no té barba.
i pq diu que estava a la consulta i que es dedicara a la cirurgia.
i pq diu que potser es deixa barba xD
i pq diu que "no tornarem mai", i al flash de la 3 esta desesperat per tornar.

en que et bases per dir que no pot ser en soier? eh eh eh eh? xD

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16298
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

#7

Entrada Autor: Petiso » ds. feb. 02, 2008 0:52

Doncs .... sincerament ... no m'ha agradat.

A mida que el veia, pensava .... "uf, uns altres dolents" ..... "uf .... que lent" ..

En resum, no m'ha dit massa. Així com abans acabava un capítol de Lost dient: "VULL MES" o "NECESSITO MES", avui me quedat pensant: "Pfff, quina mandra veure el següent".

Adéu !
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Linus
Entrades: 2106
Membre des de: dl. des. 04, 2006 21:22
Ubicació: Vivint amb la Iniciativa Dharma
Status: Desconnectat

#8

Entrada Autor: Linus » ds. feb. 02, 2008 9:45

Uzu ha escrit:
a.xaus ha escrit:Doncs no t'ho sabria dir... :oops: . En què et bases per dir això?
doncs en en jack.
pq nomes es fica una miiica d'alcohol al suc. per tant encara no es alcoholic perdut com al final de la 3
i pq no té barba.
i pq diu que estava a la consulta i que es dedicara a la cirurgia.
i pq diu que potser es deixa barba xD
i pq diu que "no tornarem mai", i al flash de la 3 esta desesperat per tornar.
D'acord Uzu, és cert. 8)
Uzu ha escrit:en que et bases per dir que no pot ser en soier? eh eh eh eh? xD
Doncs no ho sé. És intuïció... :lol:
Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Linus
Entrades: 2106
Membre des de: dl. des. 04, 2006 21:22
Ubicació: Vivint amb la Iniciativa Dharma
Status: Desconnectat

#9

Entrada Autor: Linus » ds. feb. 02, 2008 19:37

bipub, Uzu, Petiso i la resta que segiu Lost, aquí us deixo per anar fent boca un link on podreu trobar la promo del 4x02 Confirmed Dead (Mort Confirmada :shock: ), que ja s'emetrà dijous que ve.

[url]http://lostph.blogspot.com/2008/02/perd ... ler-2.html[/url]
Imatge

Avatar de l’usuari

bipub
Entrades: 250
Membre des de: dg. maig 27, 2007 10:21
Status: Desconnectat

#10

Entrada Autor: bipub » dg. feb. 03, 2008 15:53

Bé, ara si que ja hi som! Per on començar, aquesta gent nomes saben plantejar preguntes? jo m'estic plantejant seriosament si saben per on volen que vagi la sèrie perquè cada vegada ho emboliquen més i els que la mirem ho hem de fer en grup perquè pel que veig individualment sempre se'ns escapen coses, jejeje.

A veure, he alucinat amb això d'en Jacob/Sr Shepard perquè realement jo allà no hi vaig veure ningú i mira que he passat vegades l'escena però només aconseguia veure una silueta (he vist ara alguna foto i crec que si que ho deu ser) i l'ull aquell que es veu després jo havia pensat que era d'en Locke però no ho tinc pas clar.

I el pobre Hugo? aquest noi no està pas fi. Sempre juguen amb els amics imaginaris, amb les visions... quan parlen d'aquest personatge i tot plegat és molt ambigu. Sembla ser que els sis que han sortit de l'illa han fet o han hagut de fer una mena de pacte de silenci, no? Perquè eviten parlar de l'illa i de les coses que van passar però a la vegada hi ha alguna cosa/senyal que els va veure que hi han de tornar.

Jo també he entès que aquest Flashforward és anterior que el del final de la 3a per els diversos motius que s'han dit. Crec que en Sawyer no és el mort (fins i tot crec que no va sortir de l'illa).

Voleu dir que realement sortiran de l'illa en aquesta temporada? i si ho fan suposo que tardaran força perquè ara han de jugar amb els dos bàndols que s'han format i amb els paios de l'helicopter que han d'arribar.

Em quedo amb dues imatges el moment que arriba en Desmond sense en Charlie però sobretot la reacció en plan derrota d'en Saïd i en segon lloc l'enfrontament Jack vs Locke que cada vegada és més marcat.


Uzu
Entrades: 1064
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:18
Ubicació: Girona
Status: Desconnectat

#11

Entrada Autor: Uzu » dv. feb. 08, 2008 13:56

ja he vist el 2, i bé, només es pot dir una cosa
LOL o_o LOL o_O LOL O_o LOL O_O LOL

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Linus
Entrades: 2106
Membre des de: dl. des. 04, 2006 21:22
Ubicació: Vivint amb la Iniciativa Dharma
Status: Desconnectat

#12

Entrada Autor: Linus » dv. feb. 08, 2008 19:54

Hola a tots!
Aquí porto la meva particular review del '4x02 Comfirmed Dead' amb les meves respectives opinions.
Abans de tot, dir que aquest episodi m'ha encantat :D Ha estat genial, fins i tot dic que m'ha agradat més que l'anterior :wink: . El que sí que és cert és que en aquest episodi no ha faltat res típic de Lost: misteri, acció, preguntes, respostes, més preguntes i més respostes,...
Per començar, una foto significativa de l'episodi:
Imatge
Per fi ja sabem qui és cadascú!! Tot i que només hagi estat per petits flashbacks :D. Anem per ordre d'esquerra a dreta i de dalt a baix a dir el que ja sabem dels nous personatges:
- Daniel Faraday: En Dan interpreta una espècie de físic força nerviós, i és el primer a qui veiem a l'illa. En el flashback, ell es troba a Massachussets i està veient per les notícies que, a través d'una sonda, s'han descobert les restes del vol 815 d'Oceanic!!! :shock: :lol: Apa, volta'l! :lol:
- Miles Straume: En Miles és una espècie de Miles amb força... mala llet desconfiança? :roll: . En el flashback veiem com intenta fer de caçafantasmes a casa de... l'àvia d'Eko? :shock: . A l'illa, ens revela per fi què hi venen a fer aquí... [hide]a trobar en Ben :shock: :shock: :shock:[/hide]
- Charlotte Lewis: Charlotte és una antropòloga força ambiciosa i llesta, la qual l'associem pel flashback a Tunísisa. Allà descobreix les restes d'un... ós polar :shock: però espera, que això no s'acaba aquí amb el logo de l'Hidra de Dharma!!!
- Matthew Abbadon: En Matt, que ja el vam veure a l'anterior episodi, interpreta el cap de la Naomi, a qui ensenya l'equip designat per trobar l'illa. I ell que pensava que no hi havia cap supervivent... :lol:
- Frank Lapidus: Per acabar, diem que en Frank el trobem a les Bahames, també veient la notícia i trucant a Oceanic per clamar que el pilot no és la persona que estan mostrant (a través d'una foto antiga). Evidentment, ell és un pilot convencional el pilot que havia de pilotar l'Oceanic 815 el dia de l'accident!!! :shock:

Bé, fixeu-vos amb el detall: a través dels nous personatges he anat desgranant una mica l'episodi. De totes maneres, encara hi ha alguns detalls per comentar:
- El duet Sayid-Juliet. Aquests, primer l'obligació i després la devoció :lol:.
- Locke explicant a Sawyer com d'alt ha crescut en... Walt. :lol:
- L'intent de matar la Charlotte per part d'en Ben.
- La vaca :lol:
- I, evidentment, el superpunt final d'en Ben. Cada dia m'encanta més, aquest personatge. Tu ja el pots lligar, colpejar, apuntar amb una pistola, que en els pitjors moments s'aixeca i et dóna una lliçó, com la dels últims minuts. No sols ens recita la vida i miracles de la Charlotte que per fi ens revela quelcom:
Han vingut a per ell. Encara no sabem ben bé per quin motiu, però en Ben diu que és perquè té a algú dels seus a la barca.

Jo llenço a l'aire la teoria de la persona:
[hide]En Michael?[/hide]

Bé, aquest ha estat el review del 4x02.
La setmana que ve, el 4x03 anomenat: 'The Economist' (L'economista).
Per anar fent boca, un parell de tràilers en V.O.:


Linus l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 08, 2008 20:05, en total s’ha editat 2 vegades.


Uzu
Entrades: 1064
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:18
Ubicació: Girona
Status: Desconnectat

#13

Entrada Autor: Uzu » dv. feb. 08, 2008 20:00

a.xaus ha escrit:- Daniel Faraday: En Dan interpreta una espècie de físic mig boig, i és el primer a qui veiem a l'illa.

Han vingut a per ell. I és perquè té a algú dels seus a la barca.
un parell d'apunts: en faraday no està mig boig, és un nerviós. no es lo mateix home xD

i el mes important: no han vingut a per ell pq te algu infiltrat al seu vaixell.....venen a per ell per un motiu que NO SABEM, i ell sap que van a per ell PERQUE té algu dels seus infiltrat al vaixell

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Linus
Entrades: 2106
Membre des de: dl. des. 04, 2006 21:22
Ubicació: Vivint amb la Iniciativa Dharma
Status: Desconnectat

#14

Entrada Autor: Linus » dv. feb. 08, 2008 20:03

Uzu ha escrit:
a.xaus ha escrit:- Daniel Faraday: En Dan interpreta una espècie de físic mig boig, i és el primer a qui veiem a l'illa.

Han vingut a per ell. I és perquè té a algú dels seus a la barca.
un parell d'apunts: en faraday no està mig boig, és un nerviós. no es lo mateix home xD

i el mes important: no han vingut a per ell pq te algu infiltrat al seu vaixell.....venen a per ell per un motiu que NO SABEM, i ell sap que van a per ell PERQUE té algu dels seus infiltrat al vaixell
Cert, Uzu. És que tants detalls... algun et fa despistar massa :).
Ho sento, ara ho corregeixo. :wink:
Linus l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 08, 2008 21:07, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Avatar de l’usuari

Txus
Entrades: 1625
Membre des de: dj. nov. 23, 2006 0:34
Ubicació: I'm fucking Matt Damon
Contacta:
Status: Desconnectat

#15

Entrada Autor: Txus » dv. feb. 08, 2008 20:04

A Lostzilla he vist que també tenen subtítols en català... i molt ben fets. No és normal veure subtítols en català d'aquesta qualitat (tant sintàctica com ortogràfica).
Imatge

Respon