Fringe .... que us sembla ?

Per parlar de les vostres sèries/pel·lícules/programes de TV preferits

Moderadors: xordi, Petiso

Avatar de l’usuari

Linus
Entrades: 2106
Membre des de: dl. des. 04, 2006 21:22
Ubicació: Vivint amb la Iniciativa Dharma
Status: Desconnectat

Re: Fringe .... que us sembla ?

#16

Entrada Autor: Linus » dc. jul. 02, 2008 17:42

conradtgn ha escrit:
Laithenea ha escrit:Una coseta que em va cridar l'atenció quan estava mirant el capítol i que no em vaig enrecordar de comentar. És sobre la música, quan entren al laboratori per primera vegada comença a sonar una música de fons (cap al min 40) i jo diria que és la mateixa que moltes vegades posen a lost quan passen coses importants a l'illa. Ara no tinc capítols per comprovar-ho però esque em sona moltíssim, almenys a mi em va fer pensar en lost, va ser una sensació molt estranya. Potser se'm van creuar els cables però si no és això ja podrien haver escollit una altra cancó, serà que no n'hi ha !!
Linus ha escrit:Sí!! :D Quins records, en sentir aquesta música de fons... :mrgreen:
La cançó no deu ser aquesta, per casualitat (o una versió d'aquesta)? :wink:
Exactament! :D Que saps com es diu? :mrgreen:


Imatge

Avatar de l’usuari

conradtgn
Entrades: 4525
Membre des de: dt. gen. 22, 2008 17:24
Ubicació: Tarragona
Status: Desconnectat

Re: Fringe .... que us sembla ?

#17

Entrada Autor: conradtgn » dc. jul. 02, 2008 18:18

I tant :D !
Aquesta es diu "THE GOOD SHEPHERD", i hi ha variants d'aqesta que es diuen "AN OTHER DARK AGENDA" i "THE ONLY PEBBLE IN THE JUNGLE".

Però en aquest pack que ara us passo hi ha tota la banda sonora de la tercera temporada de lost, i moltes de les cançons surten a totes les temporades. :wink:

·Soundtrack - 2008 Lost Season 3 (TV) (128) Michael Giacchino - OST BSO BOF - Mr. Yusseply.zip

(aquesta cançó la trobareu al CD 2 al descomprimir-ho)
He escoltat tot el CD avui mateix i, tant sols sentint la música m'han vingut a la ment imatges de perdidos..., és com ser en un musical :o
Imatge

Avatar de l’usuari

Linus
Entrades: 2106
Membre des de: dl. des. 04, 2006 21:22
Ubicació: Vivint amb la Iniciativa Dharma
Status: Desconnectat

Re: Fringe .... que us sembla ?

#18

Entrada Autor: Linus » dc. jul. 02, 2008 18:47

Gràcies conradtgn!
Baixant i compartint. :D
Imatge

Avatar de l’usuari

conradtgn
Entrades: 4525
Membre des de: dt. gen. 22, 2008 17:24
Ubicació: Tarragona
Status: Desconnectat

Re: Fringe .... que us sembla ?

#19

Entrada Autor: conradtgn » dc. jul. 02, 2008 19:17

I aqui teniu una cançó que algú havia demanat, és quan en el capitul 1 de la temporada 2, en Locke obre l'escotilla del bunker i hi baixa i en sec una música comença a sonar molt fort, la que a en Desmond li encantava, i en un capitul l'escoltava mentre feia bici estàtica...

Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari

Linus
Entrades: 2106
Membre des de: dl. des. 04, 2006 21:22
Ubicació: Vivint amb la Iniciativa Dharma
Status: Desconnectat

Re: Fringe .... que us sembla ?

#20

Entrada Autor: Linus » dc. jul. 02, 2008 19:21

conradtgn ha escrit:I aqui teniu una cançó que algú havia demanat, és quan en el capitul 1 de la temporada 2, en Locke obre l'escotilla del bunker i hi baixa i en sec una música comença a sonar molt fort, la que a en Desmond li encantava, i en un capitul l'escoltava mentre feia bici estàtica...

Imatge
Sí, és la 'Make your own kind of music' de 'The Mamas & The Papas'. Molt bona! :D
Imatge

Avatar de l’usuari

conradtgn
Entrades: 4525
Membre des de: dt. gen. 22, 2008 17:24
Ubicació: Tarragona
Status: Desconnectat

Re: Fringe .... que us sembla ?

#21

Entrada Autor: conradtgn » dc. jul. 02, 2008 19:27

Linus ha escrit:
conradtgn ha escrit:I aqui teniu una cançó que algú havia demanat, és quan en el capitul 1 de la temporada 2, en Locke obre l'escotilla del bunker i hi baixa i en sec una música comença a sonar molt fort, la que a en Desmond li encantava, i en un capitul l'escoltava mentre feia bici estàtica...

Imatge
Sí, és la 'Make your own kind of music' de 'The Mamas & The Papas'. Molt bona! :D
Sí, però la versió de lost és de Mama Cass Elliot en solitari, com pots veure aquí, o bé aquí
Imatge

Avatar de l’usuari

Linus
Entrades: 2106
Membre des de: dl. des. 04, 2006 21:22
Ubicació: Vivint amb la Iniciativa Dharma
Status: Desconnectat

Re: Fringe .... que us sembla ?

#22

Entrada Autor: Linus » dc. jul. 02, 2008 19:30

conradtgn ha escrit:
Linus ha escrit:
conradtgn ha escrit:I aqui teniu una cançó que algú havia demanat, és quan en el capitul 1 de la temporada 2, en Locke obre l'escotilla del bunker i hi baixa i en sec una música comença a sonar molt fort, la que a en Desmond li encantava, i en un capitul l'escoltava mentre feia bici estàtica...

Imatge
Sí, és la 'Make your own kind of music' de 'The Mamas & The Papas'. Molt bona! :D
Sí, però la versió de lost és de Mama Cass Elliot en solitari, com pots veure aquí, o bé aquí
Ah, ok, jo tinc la que he dit. :)
Imatge

Avatar de l’usuari

Laithenea
Entrades: 2605
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 14:55
Ubicació: bcn
Status: Desconnectat

Re: Fringe .... que us sembla ?

#23

Entrada Autor: Laithenea » dt. set. 02, 2008 0:14

Doncs només falta una setmaneta per a l'estrena oficial de la sèrie, que diu en JJ i companyia que la filtració a internet no va ser seva... :? i que encara havien de fer alguns retocs. Esperem que no hagin canviat gran cosa perquè a mi ja em va agradar tal qual.

Però baja, que resulta que s'aborrien molt perquè s'han dedicat a fer ni més ni menys que 34 posters promocionals de la sèrie... com no sigui per empaperar l'estudi no sé pas què pensen fer-ne...Els podeu veure a [url]http://www.pizquita.com/noticia10129.html[/url]

N'hi ha de millors i de pitjors. El meu preferit és aquest... em sembla que no fa falta que us digui el perquè, oi? :roll:
[url]http://img366.ERROR/my.php?imag ... om0lr5.jpg[/url]


javinglish
Entrades: 3075
Membre des de: dt. abr. 10, 2007 19:28
Ubicació: a l'extranger
Status: Desconnectat

Re: Fringe .... que us sembla ?

#24

Entrada Autor: javinglish » dj. set. 11, 2008 1:29

Apa, ja la tenim començada des del dimarts passat!

Tornare a veure els dos primers capitols per si un cas hi afegeixen escenes noves, que ho dubto pero mai se sap.

Avatar de l’usuari

Linus
Entrades: 2106
Membre des de: dl. des. 04, 2006 21:22
Ubicació: Vivint amb la Iniciativa Dharma
Status: Desconnectat

Re: Fringe .... que us sembla ?

#25

Entrada Autor: Linus » ds. set. 13, 2008 9:52

javinglish ha escrit:Tornare a veure els dos primers capitols per si un cas hi afegeixen escenes noves, que ho dubto pero mai se sap.
Doncs crec que si hi ha algunes diferències, com alguna escena de més/menys (vaja, algun retoc) com per exemple al final de tot. No em farà res tornar a veure-ho... :mrgreen:
Imatge

Avatar de l’usuari

Laithenea
Entrades: 2605
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 14:55
Ubicació: bcn
Status: Desconnectat

Re: Fringe .... que us sembla ?

#26

Entrada Autor: Laithenea » dc. set. 17, 2008 9:41

Doncs ahir vaig veure el pilot i sí que hi ha alguna diferència respecte al pre-air però tampoc gaire cosa. Algunes escenes retocades i una escena afegida (o almenys jo no la recordava :roll: ). El que sí que han canviat és la música "the good shepherd" es devien adonar que fer servir la mateixa música que a Lost era una cagada, ben fet.

Aquesta matinada suposo que han emès el segon així que anirà directe cap a la mula :)


javinglish
Entrades: 3075
Membre des de: dt. abr. 10, 2007 19:28
Ubicació: a l'extranger
Status: Desconnectat

Re: Fringe .... que us sembla ?

#27

Entrada Autor: javinglish » dj. set. 18, 2008 0:24

Doncs si, la musica de lost ja no hi es al "nou" pilot pero no recordo cap escena afegida.

El segon ja el tinc pero estava tan fet pols que l'he vist a mitges perque em quedava torrat cada cinc minuts. Comença molt be, [hide]amb una altre escena d'impacte brutal[/hide]

Dema si tinc temps el tornare a veure com cal.

Avatar de l’usuari

Laithenea
Entrades: 2605
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 14:55
Ubicació: bcn
Status: Desconnectat

Re: Fringe .... que us sembla ?

#28

Entrada Autor: Laithenea » dj. set. 18, 2008 10:02

javinglish ha escrit:Doncs si, la musica de lost ja no hi es al "nou" pilot pero no recordo cap escena afegida.
Sí que n'hi ha una, que en un altre fòrum també ho estaven comentant, no és que tingui jo mala memòria XD
[hide]Es l'escena en que interroguen al sospitós, primer ella sense gaire resultat i després en Peter que aconsegueix que els digui el que hi havia al laboratori.[/hide]
El segon el tinc descarregat, avia'm si aquesta tarda m'hi poso i ja comentaré


javinglish
Entrades: 3075
Membre des de: dt. abr. 10, 2007 19:28
Ubicació: a l'extranger
Status: Desconnectat

Re: Fringe .... que us sembla ?

#29

Entrada Autor: javinglish » dj. set. 25, 2008 23:51

Si encara no heu vist el tercer, no llegiu. Hi ha una miqueta d'spoiler aqui:

Ja he vist el tercer... [hide]... i comença amb un altre shock, igual que els dos primers capitols.[/hide]
M'agrada molt aquesta serie pero si em permeteu una petita critica, el que faig a faltar es un personatge amb caracter, no se si m'explico, una mena de Jack Bauer, una Sydney Bristow, un Jack Shephard, amb un lideratge definit i mes força que els altres.

Tambe podria ser que aquesta mena de personatge que faig a faltar... [hide]...encara no hagi aparegut perque encara no ha sortit a la llum un "dolentot" de debo. Be, sembla que el "dolentot" podria ser el que surt al final del tercer episodi.[/hide]
A vosaltres que us sembla?

Avatar de l’usuari

Laithenea
Entrades: 2605
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 14:55
Ubicació: bcn
Status: Desconnectat

Re: Fringe .... que us sembla ?

#30

Entrada Autor: Laithenea » ds. set. 27, 2008 10:15

Aviam, ahir vaig veure el tercer i estic molt contenta perquè el vaig poder veure sencer, vull dir que no hi havia cap escena fastigosa que em fes apartar la mirada de la pantalla :D :D :D :D :D

Sobre això del lideratge... no ho sé... crec que encara no es veu ben bé quin es el rol de cada personatge, però igualment cap dels exemples que has comentat em convenç :lol: 24 y alias no m'agraden i en Jack trobo que té massa protagonisme. De fet, a mi en general no m'agrada que un personatge ressalti per sobre els altres (a més normalment agafen un personatge que no m'agrada - dawson, grey...). Prefereixo que n'hi hagi uns quants per escollir XD

Una de les coses que més em fascina de la serie és el personatge del dr.bishop i la relació amb en Peter.
(spoiler cap 2,3)[hide]Quan al segon capítol li canta perquè s'adormi... una monada... i a més, ens aporten les escenes més divertides com quan li comenta al tio-walkytalky que pot veure la tv per cable gratuitament. XDDDD[/hide]

Dels misteris no en comento gran cosa perquè de momento no entenc res... jo em pensava que a cada capítol resoldríen un cas però no és així ja que sempre deixen una porta oberta, sembla que tot hagi de tornar a sortir en algun moment de la sèrie. Això m'agrada :wink:

Respon