Fringe .... que us sembla ?

Per parlar de les vostres sèries/pel·lícules/programes de TV preferits

Moderadors: xordi, Petiso

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Fringe .... que us sembla ?

#1

Entrada Autor: Petiso » dl. gen. 28, 2008 10:04

3xl diu ha escrit: El creador de "Lost" presenta una nova sèrie

J. J. Abrams ha sorprès amb el pilot de "Fringe", un capítol que ha costat 10 milions de dòlars i que apunta alt.

J. J. Abrams és el nom de moda. Els cinemes nord-americans encara s'estan recuperant de l'estrena de "Cloverfield", la seva última incursió al cinema que ha rebentat la taquilla i no para de recollir crítiques excel·lents de la premsa general i especialitzada. Internet bull amb només informacions sobre "Lost" i el joc en línia que ha organitzat per escalfar motors de cara a la quarta temporada, i ara, a més, ha presentat el pilot de la seva pròxima sèrie, "Fringe", que ha sorprès positivament els directius de la Fox.

El primer capítol ha costat la barbaritat de 10 milions de dòlars, una inversió molt potent per a un projecte del qual gairebé no se'n sabia res. El currículum de J. J. Abrams i la fama que ha agafat en els darrers anys ha convençut el canal per deixar-li a les mans tot aquest dineral. Ell ha aprofitat per fer una sèrie de fenòmens paranormals i experiments científics que ha definit com un encreuament entre "Expedient X" i "Els altres límits". D'aquesta manera, satisfarà un dels seus antics somnis de fer una sèrie de ciència-ficció.

El pilot té dues hores de durada i segueix una agent de l'FBI i el seu company científic que s'encarregaran de resoldre casos que tenen una difícil explicació racional (al més pur estil de Mulder i Scully). Els protagonistes seran Charlotte Rampling (una veterana que ve del cine i que hem pogut veure a "Caótica Ana") i Kirk Acevedo (que ha tingut diversos papers en sèries com "Caso abierto" o "24").

Això sí, tot apunta que, com va passar amb "Seis grados", amb les últimes temporades d'"Alias" i en alguns capítols de "Lost", Abrams deixarà la batuta de la sèrie al seu fidel equip de guionistes. Si Damon Lindelof i Carlton Cuse s'asseuen a la cadira de director quan Abrams no hi és, en aquest cas serà el torn d'Alex Kurtzman i Roberto Orci, dos col·laboradors habituals dels seus guions.

Font de la notícia: 3xl


Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

Linus
Entrades: 2106
Membre des de: dl. des. 04, 2006 21:22
Ubicació: Vivint amb la Iniciativa Dharma
Status: Desconnectat

#2

Entrada Autor: Linus » dt. gen. 29, 2008 0:29

Coi, si que li ha sortit car el pilot :shock: De totes maneres, tractant-se d'en JJ, segur que val la pena :roll:
No, no l'he vist, però no ho descarto properament. 8)
Imatge

Avatar de l’usuari

Laithenea
Entrades: 2605
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 14:55
Ubicació: bcn
Status: Desconnectat

Re: Fringe .... que us sembla ?

#3

Entrada Autor: Laithenea » dc. feb. 20, 2008 15:56

Tan bon punt emetin el pilot aquí n'hi ha una que posarà l'emule en marxa. En JJ ha fet series molt diverses, unes m'han agradat (lost, felicity) i d'altres no ( alias) així que li donaré una oportunitat.

Un fet a destacar, almenys pel sector femení, és que en Joshua Jackson ( Pacey a Dawson's Creek) també apareixerà en aquesta nova sèrie.

Avatar de l’usuari

Laithenea
Entrades: 2605
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 14:55
Ubicació: bcn
Status: Desconnectat

Re: Fringe .... que us sembla ?

#4

Entrada Autor: Laithenea » dl. juny 16, 2008 13:22

La sèrie s'estrenarà als EUA el dia 9 de setembre però no farà falta que esperem tant per veure'n el pilot perquè a hores d'ara ja circula per l'emule. Jo l'estic descarregant, quant l'hagi vist passaré per aquí a comentar el que m'ha semblat. Animeu-vos a baixar-lo !!!!!!!!!

De moment deixo un parell de fotografies perquè ens anem ambientant...
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

bipub
Entrades: 250
Membre des de: dg. maig 27, 2007 10:21
Status: Desconnectat

Re: Fringe .... que us sembla ?

#5

Entrada Autor: bipub » dl. juny 16, 2008 22:22

Be.... farem l'esforç de mirar el pilot... ni que sigui nomes per en Joshua Jackson. mmmmmmmmmmm
jejeje

A veure amb què ens surten aquesta vegada.


javinglish
Entrades: 3075
Membre des de: dt. abr. 10, 2007 19:28
Ubicació: a l'extranger
Status: Desconnectat

Re: Fringe .... que us sembla ?

#6

Entrada Autor: javinglish » dv. juny 20, 2008 1:12

En J.J.Abrams ja torna a fer de les seves.... megacrack!

Acabo de veure el pilot amb doble sessio en V.O. i ja us puc avançar que pinta de maravella. Quines ganes que comenci ja.

En principi, el 9 de setembre comença als Estats Units encara que l'enllaç del pilot 1x01-02 ja rutlla a l'emule tal i com ha dit Laithenea.

Us posare l'enllaç al subforum Altres Rucs de material forani.

Edito
Ja el teniu aqui:
http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?f=14&t=3532

Avatar de l’usuari

Laithenea
Entrades: 2605
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 14:55
Ubicació: bcn
Status: Desconnectat

Re: Fringe .... que us sembla ?

#7

Entrada Autor: Laithenea » dv. juny 20, 2008 12:30

Jo també vaig veure el pilot i em va agradar força !!

A la sinopsis del 3xl que va posar en Petiso ho comparen amb expedient x i altres límits, jo no veia cap de les dues però tinc entès que la primera va d'extraterrestres??? Fringe no, aquí són científics bojos, un supòsit de fins on pot arribar la ciència.

I baja bipub, jo ja he fet l'esforç de mirar-me en joshua jackson durant una horeta i vint minuts que és el que dura el pilot i....si hi hagués un emoticon amb babetes ara seria el moment per posar-ne 3 o 4... :lol:

Per als que ja hagueu vist el capítol...
[hide]La primera escena la he trobat d'allò més fastigosa, jo sóc d'aquelles que tanquen els ulls quan hi ha massa sang o ens ensenyen al detall alguna cosa repugnant com en aquest cas XD
Pel que fa a la parelleta feliç,que dos personatges es diguin que s'estimen als cinc minuts de començar la sèrie no era un bon auguri... això només pot dir que a un dels dos els passà una desgràcia i així ha estat jejejejjeje L'han fet saltar pels aire a ell i a sobre s'estaba pudrint o quelcom semblant, que en anglès no he entès ben bé les parts més científiques... M'ha sorprès que al final ell fos el dolent del capítol, ha estat bé, i així se'l treuen de sobre perquè evidentment aquesta acaba enrotllada amb en Peter !
Parlant de'n Peter, aquest és el sarcàstic de la sèrie, m'ha agradat quan el seu pare explica que fins a 6 hores després de morir pots fer això d'introduirte a la seva ment i salta ell: perquè després de 6 hores és quan estan morts de veritat :lol: :lol:[/hide]

Vinga, que no se m'acut què més dir, avia'm si algú més comenta el que li ha semblat, anima't a explicar-te una miqueta més javinglish.
Impacient perquè comenci de veritat la temporada...dw!!

Avatar de l’usuari

conradtgn
Entrades: 4525
Membre des de: dt. gen. 22, 2008 17:24
Ubicació: Tarragona
Status: Desconnectat

Re: Fringe .... que us sembla ?

#8

Entrada Autor: conradtgn » ds. juny 21, 2008 22:00

Home amb 10 milions de $ ja li podia haver sortit una bona sèrie. Ja he vist el 1er capítul i he de dir que m'ha encantat, exceptuant la 1a escena (no m'acaven d'agradar les escenes fastigoses (calfred)), però té molt bon argument, bons actors, diners per invertir-hi (si és que encara l'i'n queden :lol:), a veure quan la doblen al castellà, (i si la doblen al català seria un ÈXIT per a la cadena que ho dobles). M'he enganxat a la sèrie (bé que quasi podriem dir que és una pel·licula--> hora i mitja, final acabat...), ja espero la resta de capítuls amb candeletes :D .
Vinga comenteu :)
Imatge


javinglish
Entrades: 3075
Membre des de: dt. abr. 10, 2007 19:28
Ubicació: a l'extranger
Status: Desconnectat

Re: Fringe .... que us sembla ?

#9

Entrada Autor: javinglish » ds. juny 21, 2008 23:55

Be Laithenea, ja tinc bones sensacions d'aquesta serie per lo seguent:

En J.J. Abrams ha fet servir diversos recursos que ja hem vist en dos grans series de la seva factoria com Alias i Lost. Per nomenar un, la intriga i les situacions utilitzades a les escenes de Fringe amb un grau de dramatisme mes accentuat amb el tipus de musica que fa servir amb l'utilitzacio dels violins.

Veig que tambe hi haura una bona dosi de sorpreses força inesperades segons la serie vagi avançant que ja feia servir molt a Alias com per exemple impensables traicions a un company o a l'organitzacio per la que treballen. Si em permeteu una comparacio, jo veig aquesta serie mes a prop de l'estil de Alias que de Lost. Es clar, trobar una trama exitosa amb la llargaria de capitols que hi ha com la que va produir en JJ Abrams per Lost localitzada a una illa deserta, dubto que hi surti alguna similar al futur.

A mes a mes, la utilitzacio dels recursos tecnologics que ha fet servir amb els $10 millions de pressupost a aquest Pilot i el treball desenvolupat per diferents col.laboradors que ja ha participat en pel.licules com Transformers o Mission Impossible III, a mes a mes de series tal i com Lost o Star Trek , crec que ha fet una combinacio bestial amb material paranormal, tecnologies -reals o ficticies- de futur i terrorisme que fara que aquesta serie tingui un segell unic comparat amb les seves previes superproduccions i, a mes a mes, afegint una petitona dosi d'humor que tambe la te.

He llegit que la cadena FOX dels EEUU es va llençar de cap per aconseguir la primicia d'aquesta serie i si aquesta gent ho tenen clar, agafeu-vos que ve una de les grans de la tele!

Avatar de l’usuari

Laithenea
Entrades: 2605
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 14:55
Ubicació: bcn
Status: Desconnectat

Re: Fringe .... que us sembla ?

#10

Entrada Autor: Laithenea » dg. juny 22, 2008 12:33

Està clar que aquest serà una de les grans novetats de la temporada vinent. Jo sols espero que no es passin amb les escenes tipus persecució de cotxes o les fastigosetes, per a tota la resta pinta genial.

Una coseta que em va cridar l'atenció quan estava mirant el capítol i que no em vaig enrecordar de comentar. És sobre la música, quan entren al laboratori per primera vegada comença a sonar una música de fons (cap al min 40) i jo diria que és la mateixa que moltes vegades posen a lost quan passen coses importants a l'illa. Ara no tinc capítols per comprovar-ho però esque em sona moltíssim, almenys a mi em va fer pensar en lost, va ser una sensació molt estranya. Potser se'm van creuar els cables però si no és això ja podrien haver escollit una altra cancó, serà que no n'hi ha !!

Avatar de l’usuari

conradtgn
Entrades: 4525
Membre des de: dt. gen. 22, 2008 17:24
Ubicació: Tarragona
Status: Desconnectat

Re: Fringe .... que us sembla ?

#11

Entrada Autor: conradtgn » dg. juny 22, 2008 16:25

Laithenea ha escrit:Està clar que aquest serà una de les grans novetats de la temporada vinent. Jo sols espero que no es passin amb les escenes tipus persecució de cotxes o les fastigosetes, per a tota la resta pinta genial.

Una coseta que em va cridar l'atenció quan estava mirant el capítol i que no em vaig enrecordar de comentar. És sobre la música, quan entren al laboratori per primera vegada comença a sonar una música de fons (cap al min 40) i jo diria que és la mateixa que moltes vegades posen a lost quan passen coses importants a l'illa. Ara no tinc capítols per comprovar-ho però esque em sona moltíssim, almenys a mi em va fer pensar en lost, va ser una sensació molt estranya. Potser se'm van creuar els cables però si no és això ja podrien haver escollit una altra cancó, serà que no n'hi ha !!
Doncs no t'equivoques pas, jo també la vaig sentir i era la mateixa :wink: , suposo que la banda o el que sigui que fa la musica de les series de J. J. Abrams deu ser sempre la mateixa.
Imatge


javinglish
Entrades: 3075
Membre des de: dt. abr. 10, 2007 19:28
Ubicació: a l'extranger
Status: Desconnectat

Re: Fringe .... que us sembla ?

#12

Entrada Autor: javinglish » dg. juny 22, 2008 18:22

Laithenea ha escrit:Una coseta que em va cridar l'atenció quan estava mirant el capítol i que no em vaig enrecordar de comentar. És sobre la música, quan entren al laboratori per primera vegada comença a sonar una música de fons (cap al min 40) i jo diria que és la mateixa que moltes vegades posen a lost quan passen coses importants a l'illa.
T'ho confirmo, es la mateixa sense cap dubte.

Avatar de l’usuari

Linus
Entrades: 2106
Membre des de: dl. des. 04, 2006 21:22
Ubicació: Vivint amb la Iniciativa Dharma
Status: Desconnectat

Re: Fringe .... que us sembla ?

#13

Entrada Autor: Linus » dt. juny 24, 2008 0:12

Hola!
M'ha encantat el pilot! :D Això d'aquests episodis que duren hora i mitja m'agraden molt, i si a més tenen una bona combinació d'intriga i dramatisme per enganxar-nos, no cal dir que estem davant de una de les sèries de la temporada! :wink:
Del capítol destaco:
- La primera escena... :mrgreen: Senzillament fantàstica!!! :lol:
[hide]Quan l'Olivia 'es banya'... :D Molt interessant![/hide]
Bé, i no cal dir que el final és d'aquells que et deixen amb la boca oberta i amb ganes de continuar. No sé si el cápítol haurà convençut a tothom per l'alt cost, però crec que ens ha deixat amb un bon gust de boca, almenys a mi. :wink:
javinglish ha escrit:
Laithenea ha escrit:Una coseta que em va cridar l'atenció quan estava mirant el capítol i que no em vaig enrecordar de comentar. És sobre la música, quan entren al laboratori per primera vegada comença a sonar una música de fons (cap al min 40) i jo diria que és la mateixa que moltes vegades posen a lost quan passen coses importants a l'illa.
T'ho confirmo, es la mateixa sense cap dubte.
Sí!! :D Quins records, en sentir aquesta música de fons... :mrgreen:
I ja posats a comparar amb Lost, els que la seguim ja ens haurem adonat que l'actor Lance Reddick també hi surt: concretament a la quarta temporada interpreta [hide]en Matthew Abbadon, sí, aquest que gairebé no sabem res d'ell (encara). :lol:[/hide]
Aquí teniu una fotografia d'un (més que bon) actor:
[hide]Imatge[/hide]

Aquí estaré per comentar el següent episodi. Adéu! :)
Imatge

Avatar de l’usuari

Laithenea
Entrades: 2605
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 14:55
Ubicació: bcn
Status: Desconnectat

Re: Fringe .... que us sembla ?

#14

Entrada Autor: Laithenea » dt. juny 24, 2008 1:05

Linus ha escrit: I ja posats a comparar amb Lost, els que la seguim ja ens haurem adonat que l'actor Lance Reddick també hi surt: concretament a la quarta temporada interpreta
Ja m'ho havia semblat que era ell !!!

I de música ja en podrien haver buscat una altra, que a mi em van venir imatges de l'illa al cap i no em quadrava la cosa :? jejejejej Esque quan associo una cançó amb una sèrie ja no hi ha marxa enrera, sempre em passa el mateix, la senti on la senti em recorda aquella sèrie :lol:

Avatar de l’usuari

conradtgn
Entrades: 4525
Membre des de: dt. gen. 22, 2008 17:24
Ubicació: Tarragona
Status: Desconnectat

Re: Fringe .... que us sembla ?

#15

Entrada Autor: conradtgn » dc. jul. 02, 2008 14:10

Laithenea ha escrit:Una coseta que em va cridar l'atenció quan estava mirant el capítol i que no em vaig enrecordar de comentar. És sobre la música, quan entren al laboratori per primera vegada comença a sonar una música de fons (cap al min 40) i jo diria que és la mateixa que moltes vegades posen a lost quan passen coses importants a l'illa. Ara no tinc capítols per comprovar-ho però esque em sona moltíssim, almenys a mi em va fer pensar en lost, va ser una sensació molt estranya. Potser se'm van creuar els cables però si no és això ja podrien haver escollit una altra cancó, serà que no n'hi ha !!
Linus ha escrit:Sí!! :D Quins records, en sentir aquesta música de fons... :mrgreen:
La cançó no deu ser aquesta, per casualitat (o una versió d'aquesta)? :wink:
Imatge

Respon