Quines series voleu que reemetin a TVC ??

Per parlar de les vostres sèries/pel·lícules/programes de TV preferits

Moderadors: xordi, Petiso

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16297
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Quines series voleu que reemetin a TVC ??

#1

Entrada Autor: Petiso » dt. nov. 21, 2006 13:19

Hola !

Doncs això, una mica de carta als reis mags, de les series que volem que tornin a emetre, a veure si es compleix :-)

De pas, així sabrem les series que busquen els altres, per estar atents:

La meva llista es:
- Parelles (per poder capturar el capítol 1 maleit).
- Berlín Berlín (per capturar els capítols que em falten).
- Enganxada: serie alternativa que van fer fa anys pel c33. Anava sobre una dona alcohòlica que després de varis incidents es decideix a deixar-ho.
- Connectats: una altre serie alternativa que feien pel c33, em sembla que els divendres nit. Aquesta anava sobre una empresa de pagines webs, amb tots els frikis que corrien pel despatx.
- Dària: a veure si es pot fer un TDTrip en condicions.

Me'n oblidava de .... la mítica ..... la inigualable ..... L'imperdible parker lewis !!!


Adéu.


Imatge Imatge


Uzu
Entrades: 1064
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:18
Ubicació: Girona
Status: Desconnectat

#2

Entrada Autor: Uzu » dt. nov. 21, 2006 13:31

mmmm
eske de series amb actors no es ke mapasionin....i d'animacio...no se m'acudeix cap (que sigui posible!)...

Avatar de l’usuari

DeivitTustei
Entrades: 272
Membre des de: dv. oct. 13, 2006 11:54
Ubicació: Tona (A Catalunya, a dintre de Catalunya)
Status: Desconnectat

#3

Entrada Autor: DeivitTustei » dt. nov. 21, 2006 13:41

Espero amb candaletes que tornin a emetre Memòria de Cargols per fer-ne una versió DVBRip com deu mana.

Petiso, l'Imperdible Parker Lewis pots descarregar-la en castellà si vols, a TusSeries la tenen (Parker Lewis nunca pierde)

També m'agradaria capturar Estació d'enllaç, Poble Nou, Nissaga de Poder i Laberint d'Ombres (aquestes tres últimes serà un projecte titànic :lol: ).

Ah i me n'oblidava: 3rd Rock From The Sun. TVC mai ha acabat de comprar la serie sencera, però estaria bé que reemetessin el que tenen. I si algun dia la compren sencera, ja em podré morir.
Imatge

Avatar de l’usuari

Cloud
Entrades: 127
Membre des de: dt. oct. 10, 2006 19:27
Ubicació: Flix / Tarragona
Status: Desconnectat

Re: Quines series voleu que reemetin a TVC ??

#4

Entrada Autor: Cloud » dc. nov. 22, 2006 0:29

Petiso ha escrit:- Dària: a veure si es pot fer un TDTrip en condicions.
Déu t'escolti i t'obri un compte en un banc suís.

Avatar de l’usuari

Radagast
Entrades: 274
Membre des de: dj. oct. 19, 2006 19:01
Status: Desconnectat

#5

Entrada Autor: Radagast » dc. nov. 22, 2006 3:24

DeivitTustei ha escrit:Ah i me n'oblidava: 3rd Rock From The Sun. TVC mai ha acabat de comprar la serie sencera, però estaria bé que reemetessin el que tenen. I si algun dia la compren sencera, ja em podré morir.
Yo comparteixo desde el capitol 9 de la primera temporada fins a l'últim de la segona, pero en Castellà capturats de Cuatro.
Em sembla que l'han fet sencera per Paramount Comedy, pero nomes que he pogut trobar uns quants cápitols per l'eMule. :(
Imatge
¡¡¡Visca el PsicoPapa!!!
Imatge

Avatar de l’usuari

r5004
Entrades: 14645
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08
Status: Desconnectat

#6

Entrada Autor: r5004 » dc. nov. 22, 2006 11:30

Doncs pel que fa a mi: (ara mateix, dues... segur que en recordaré alguna més)

WKRP Ràdio Cincinnati
Terra 2 (la sèrie es va quedar penjada, no sé per quina raó)
r5004 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 22, 2006 17:11, en total s’ha editat 1 vegada.
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge


totiyeah
Entrades: 30
Membre des de: ds. oct. 28, 2006 15:54
Ubicació: Ciutat Ganxet
Status: Desconnectat

#7

Entrada Autor: totiyeah » dc. nov. 22, 2006 13:36

la serie Terra2, es va cancelar en la primera temporada, sols van fer 22 episodis.
dw

Avatar de l’usuari

r5004
Entrades: 14645
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08
Status: Desconnectat

#8

Entrada Autor: r5004 » dc. nov. 22, 2006 15:31

r5004 ha escrit:Terra 2 (la sèrie es va quedar penjada, no sé per quina raó)
totiyeah ha escrit:la serie Terra2, es va cancelar en la primera temporada, sols van fer 22 episodis.
dw

Doncs, mira, ara ja sé la raó... :wink:
Gràcies !!!
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge

Avatar de l’usuari

Radagast
Entrades: 274
Membre des de: dj. oct. 19, 2006 19:01
Status: Desconnectat

#9

Entrada Autor: Radagast » dc. nov. 22, 2006 21:16

Jo vui la reposició del

FORÇA BARÇA

que van fer per TV3 :D

potser l'informació no seria actual, pero segur que riuriem molt altre cop :wink:
Imatge
¡¡¡Visca el PsicoPapa!!!
Imatge

Avatar de l’usuari

okashi
Entrades: 144
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 14:53
Ubicació: Lloret de Mar
Contacta:
Status: Desconnectat

dons jo...

#10

Entrada Autor: okashi » dj. nov. 23, 2006 0:45

Llegint les vostres peticions m'han entrat ganes de tornar-ne a veure moltes jejejej (ai que guai si repetissin estació d'enllaç! :D)

Pero a mi el programa que realment m'agradaria que repetissin es

EL MÓN D'EN BEAKMAN!

Perque m'encantava! fins i tot em feia gràcia la falsedat amb que agafaven les cartes i feien veure que ho havien escrit nens d'aqui jejeje.

Jo Parker Lewis me l'estic baixant en castellà, però no serà el mateix...i no sé... segur que moltes més que ara no hi penso i que quan algu les digui pensare... ahhhhhhhhh siiiiiiiiiiiiiii jajajajaj
Imatge
------------
"Cuando más te acerques a la luz, más grande será tu sombra" (Kingdom Hearts)

Avatar de l’usuari

DeivitTustei
Entrades: 272
Membre des de: dv. oct. 13, 2006 11:54
Ubicació: Tona (A Catalunya, a dintre de Catalunya)
Status: Desconnectat

#11

Entrada Autor: DeivitTustei » dj. nov. 23, 2006 8:05

okashi, El Mon d'en Beakman també es pot descarregar en castellà, a cuatro la feien i trobaras més de 80 capítols a la mula!
Imatge

Avatar de l’usuari

Txus
Entrades: 1625
Membre des de: dj. nov. 23, 2006 0:34
Ubicació: I'm fucking Matt Damon
Contacta:
Status: Desconnectat

#12

Entrada Autor: Txus » dj. nov. 23, 2006 11:23

Hola a tots! Jo he demanat per mail a TVC la reemissió de Buck Rogers i Camins Misteriosos, però ja m'han dit que no, que ja no tenen els drets d'emissió. Una llàstima.

Un dia hauríem d'assaltar l'arxiu de TVC i endur-nos totes les cintes que ens interessen per fer-ne els muntatges :lol:

Avatar de l’usuari

okashi
Entrades: 144
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 14:53
Ubicació: Lloret de Mar
Contacta:
Status: Desconnectat

a si???

#13

Entrada Autor: okashi » dj. nov. 23, 2006 15:37

EL Món del Beakman el feien al Cuatro????

Uala ! Quan va ser això? osti merci per dir-m'ho jejejeje. No se en castellà com serà, pero ara men baixare uns quants jejejeje

merci :)
Imatge
------------
"Cuando más te acerques a la luz, más grande será tu sombra" (Kingdom Hearts)


mi-chan
Entrades: 193
Membre des de: dv. nov. 03, 2006 16:31
Ubicació: por ahí...
Status: Desconnectat

Re: Quines series voleu que reemetin a TVC ??

#14

Entrada Autor: mi-chan » dc. nov. 29, 2006 14:03

Petiso ha escrit:Me'n oblidava de .... la mítica ..... la inigualable ..... L'imperdible parker lewis !!!
gràcies!! algú que sap què és l'imperdible parker lewis!! xDD (vale, vale, aquí potser ho sap tothom) però és que a la uni hi havia un tio que em recordava a (no recordo el nom) la mà dreta de la dire, aquell de la cueta i tal. i jo anava dient a tothom: ostia, no us li recorda?? i tothom em deia que no coneixia la sèrie!! :cry:
deu ser l'efecte de tenir germans grans... xDD
okashi ha escrit: Pero a mi el programa que realment m'agradaria que repetissin es

EL MÓN D'EN BEAKMAN!
uaaaa Beakman era déu!! jaja era el millor. i en Lester era boníssim xDD coi de rata xDD
ah, en castellà perd (potser ho doblen bé eh, però un cop has passat la infantesa mirant-ho en català...)
estàs que no vaig aprendre amb ell! jaja encara recordo un dia que va explicar com fucionaven les defenses del cos envers agents externs: va explicar el funcionament del nas xDD es va vestir amb un mono així com plastificat i es va ficar dins un immens tub on primer es trobava els mocs (puaj) i després tot de plomes de gallina que representaven els 'bixejos' que entraven de fora i que quedaven atrapats xDDD va sortir com un pollo xDD (quins records... aix... xD)
okashi ha escrit: Perque m'encantava! fins i tot em feia gràcia la falsedat amb que agafaven les cartes i feien veure que ho havien escrit nens d'aqui jejeje.
jajajajaja i lu bo: tothom pendent del final del programa per apuntar l'adreça que mai arribava!! jajajaja que bo xD

i les meves sèries... pos ara no m'en vé cap... com han dit (i de fet, com he fet ara)
okashi ha escrit:segur que moltes més que ara no hi penso i que quan algu les digui pensare... ahhhhhhhhh siiiiiiiiiiiiiii jajajajaj
ueno, una que m'ha vingut ara és 'helena, quina canya' era súper petita jo, però em faria gràcia veure ni que fos un tros per recordar-ho (que després passa lu típic que dius: 'això m'agradava??' xDD)
i... ostia, aquella de la helent hunt i en (ho he hagut de buscar xD) Paul Reiser, 'boig per tu' o la de 'tinc dos pares' xDD ai no sé, algunes que em vénen al cap jeje ah! 'blossom' jaja que quan vaig ser gran em vaig enterar que 'blossom' era una flor :p

ueno i quan aneu dient ja aniré fent 'aaah siii' xD

adéuu

pd: a mi, com diu el post, m'agradaria que les emitissin, pq no m'agrada haver-me-les de baixar i mirar a l'ordinador jaja
pd2: 'sincronitzem rellotges!' jaja (o algu aixi xD)

Avatar de l’usuari

okashi
Entrades: 144
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 14:53
Ubicació: Lloret de Mar
Contacta:
Status: Desconnectat

#15

Entrada Autor: okashi » dj. nov. 30, 2006 1:08

osti osti!

Helena quina canya jo tb ho veia!!!! La veritat es que tinc un capitol, pero en fancès ("hélène et les garçons"), amb un sol capitol poca cosa faig., però em serveix per recordar la serie

... Pero... realment, si veia Helena... es perque era la "segona part" de la increïble serie...


DE QUE VAS!!


AQUESTA SI QUE LA VULL! jajjaja. Molava moltíssim! La Justine (germana de la Helena de la segona sèrie), i els seus amics, sempre en aquell bar!! jajajaj.

De fet, tb en tinc un capitol... el 300 i piko, jajaja en francès.

Ojalà repetissin "de que vas"...

... han passat els anys, diuen que sóc gran, i no m'ha arribat pas per sorpresa... lalala (canço dels Lax'n per la sèrie!)
Imatge
------------
"Cuando más te acerques a la luz, más grande será tu sombra" (Kingdom Hearts)

Respon