Petiso ha escrit:Me'n oblidava de .... la mítica ..... la inigualable ..... L'imperdible parker lewis !!!
gràcies!! algú que sap què és l'imperdible parker lewis!! xDD (vale, vale, aquí potser ho sap tothom) però és que a la uni hi havia un tio que em recordava a (no recordo el nom) la mà dreta de la dire, aquell de la cueta i tal. i jo anava dient a tothom: ostia, no us li recorda?? i tothom em deia que no coneixia la sèrie!!
deu ser l'efecte de tenir germans grans... xDD
okashi ha escrit: Pero a mi el programa que realment m'agradaria que repetissin es
EL MÓN D'EN BEAKMAN!
uaaaa Beakman era déu!! jaja era el millor. i en Lester era boníssim xDD coi de rata xDD
ah, en castellà perd (potser ho doblen bé eh, però un cop has passat la infantesa mirant-ho en català...)
estàs que no vaig aprendre amb ell! jaja encara recordo un dia que va explicar com fucionaven les defenses del cos envers agents externs: va explicar el funcionament del nas xDD es va vestir amb un mono així com plastificat i es va ficar dins un immens tub on primer es trobava els mocs (puaj) i després tot de plomes de gallina que representaven els 'bixejos' que entraven de fora i que quedaven atrapats xDDD va sortir com un pollo xDD (quins records... aix... xD)
okashi ha escrit: Perque m'encantava! fins i tot em feia gràcia la falsedat amb que agafaven les cartes i feien veure que ho havien escrit nens d'aqui jejeje.
jajajajaja i lu bo: tothom pendent del final del programa per apuntar l'adreça que mai arribava!! jajajaja que bo xD
i les meves sèries... pos ara no m'en vé cap... com han dit (i de fet, com he fet ara)
okashi ha escrit:segur que moltes més que ara no hi penso i que quan algu les digui pensare... ahhhhhhhhh siiiiiiiiiiiiiii jajajajaj
ueno, una que m'ha vingut ara és 'helena, quina canya' era súper petita jo, però em faria gràcia veure ni que fos un tros per recordar-ho (que després passa lu típic que dius: 'això m'agradava??' xDD)
i... ostia, aquella de la helent hunt i en (ho he hagut de buscar xD) Paul Reiser, 'boig per tu' o la de 'tinc dos pares' xDD ai no sé, algunes que em vénen al cap jeje ah! 'blossom' jaja que quan vaig ser gran em vaig enterar que 'blossom' era una flor :p
ueno i quan aneu dient ja aniré fent 'aaah siii' xD
adéuu
pd: a mi, com diu el post, m'agradaria que les emitissin, pq no m'agrada haver-me-les de baixar i mirar a l'ordinador jaja
pd2: 'sincronitzem rellotges!' jaja (o algu aixi xD)