HEROOOOOOOOOES (RITME USA!!! Pot tenir spoilers)

Per parlar de les vostres sèries/pel·lícules/programes de TV preferits

Moderadors: xordi, Petiso

Avatar de l’usuari

bipub
Entrades: 250
Membre des de: dg. maig 27, 2007 10:21
Status: Desconnectat

#16

Entrada Autor: bipub » dv. nov. 23, 2007 21:45

Oi oi, oi, jo ara l'acabo de veure! Déu n'hi do!
Molt bo el "Oh" del final.
Jo també m'esperava que hi hagués l'Adam sota la caputxa, ara a veure què preten.
Me perdut una mica amb la conversa d'en PArkman i la sra Petrelli, suposo que ja ens ho acabaran d'explicar.
En Hiro que pari ja d'anar amunt i avall en el temps perquè encara farà malbé alguna cosa.
I a veure què ens espera amb el parell de capítols que falten.

En parlem la setman que ve!



Avatar de l’usuari

Monky D.Luffy
Entrades: 60
Membre des de: ds. set. 29, 2007 20:14
Status: Desconnectat

#17

Entrada Autor: Monky D.Luffy » dt. des. 04, 2007 18:05

acavu de veure l'ultim i el final cutre al haver fet la vaga de guionistes crec que ho han volgut fer tot massa depressa i els hi ha sortit malament, -.- per exemple el cas de la niki que es mor tenin el virus duna manera molt cutre -.- i ni tan sols es veu com lluiten el hiro i l'adam buenu que tampoc lluita para el temps i l'enterra pro no els hi costava gens posar-ho i el sylar que s'escapa i es veia de 10 hores lluny. . . desepcionant
Imatge

Avatar de l’usuari

bipub
Entrades: 250
Membre des de: dg. maig 27, 2007 10:21
Status: Desconnectat

#18

Entrada Autor: bipub » dt. des. 04, 2007 23:02

Jo també l'he acabat de veure ara (sembla que no tingui feina jo...) i la veritat és que m'ha donat la sensació que em prenien el pèl.
Durant tota la temporada ja ho he anat dient m'he sentit decebuda i estafada (il·lusa de mi, esperava que passes alguna cosa interessant) però és que aquest final, (com diu també Monky D.Luffy) ha sigut un rollo patatero.
Però voleu dir que aquesta gent realment ha tingut problemes per culpa de la vaga? perquè jo crec que ja ve d'abans. Tot això del virus no ha tingut ni cap ni peus. LA meitat dels personatges han quedat per aquí mig oblidats, en Peter sembla mig lero tota la temporada (el seu germà dient-li que es massa bo... massa burru diria jo...). En Hiro, ara hi és, ara no hi és, com aquell que es boig. Tots els nous, no calia que vinguessin perquè no han fet gaire res de profit...

Bé, que val més que plegui perquè encara m'embalaria massa, jiji. PErò la tercera realment em plantejaré si mirar-la o no.

Avatar de l’usuari

Linus
Entrades: 2106
Membre des de: dl. des. 04, 2006 21:22
Ubicació: Vivint amb la Iniciativa Dharma
Status: Desconnectat

#19

Entrada Autor: Linus » dj. des. 06, 2007 0:09

Jo també he trobat el final un pèl fluix però sobretot estrany (no em pregunteu exactament el perquè :lol: ).
- M'esperava més de l'escena del virus :cry:
- La mort de la Nikki no m'ha agradat :cry:
- La família Bennet al final ha quedat una mica desconnectada :cry:
- L'inici del Volum 3... què voleu que us digui, m'esperava alguna cosa diferent :cry:

Això, sí, malgrat tampoc m'hagi agradat la mort del Nathan, si que em moro de ganes de saber qui l'ha disparat :D

Com a comentari general, el tema del Volum 2 era interessant però en general ha estat una temporada bastant decebedora i curta :!:
Què hi farem, a veure si per la 3 ens tornen a sorprendre :twisted:
Imatge

Respon