HEROOOOOOOOOES (RITME USA!!! Pot tenir spoilers)
-
Autor del tema - Entrades: 144
- Membre des de: dl. nov. 13, 2006 14:53
- Ubicació: Lloret de Mar
- Contacta:
- Status: Desconnectat
HEROOOOOOOOOES (RITME USA!!! Pot tenir spoilers)
Ningu segueix heroes a ritme d'EEUU?
m'encantaaaaaaaaaa
m'encantaaaaaaaaaa
Jo també la miro i després del final tan decepcionant del volum 1 no sabia què esperar. Però sembla que pot ser interessant, de moment el capitol se m'ha fet mooooooolt llarg i no he entès de la missa la meitat (tal com pretenien suposo) però cap al final del capitol ja estava ben enganxada. Si recordeu els primers capitols del Volum 1 encara eren més deslligats (de fet jo vaig tardar ben be 4 o 5 capitols fins que em va començar a agradar la serie de debó).
[hide]M'ha agradat molt que en PArkman i en Mohinder hagin adopatat a la Molly.
Què li ha passat al meu pobre PEter Petrelli?
Pobre Claire que ja me l'han trobada...
Que no ens allarguin gaire la visita den Hiro al passat, plis!
Algu em pot explicar l'escena del mirall o estem tots igual?[/hide]
[hide]M'ha agradat molt que en PArkman i en Mohinder hagin adopatat a la Molly.
Què li ha passat al meu pobre PEter Petrelli?
Pobre Claire que ja me l'han trobada...
Que no ens allarguin gaire la visita den Hiro al passat, plis!
Algu em pot explicar l'escena del mirall o estem tots igual?[/hide]
-
- Entrades: 60
- Membre des de: ds. set. 29, 2007 20:14
-
- Entrades: 336
- Membre des de: dj. nov. 09, 2006 14:59
- Ubicació: Pla de l'Estany
bé jo pensava, perquè no el travessa un cop de puny i una bala sí? .s
llavors parlant amb en Punch, em va recordar que bé ha de controlar el seu poder, ja que si tot el travessés, la terra se l'empassaria xD i és cert...
és una mort estúpida i agafada en pinces totalment, ja li podrien haver fet una mort més decent...
llavors parlant amb en Punch, em va recordar que bé ha de controlar el seu poder, ja que si tot el travessés, la terra se l'empassaria xD i és cert...
és una mort estúpida i agafada en pinces totalment, ja li podrien haver fet una mort més decent...
-
res res que va ser una mort molt estupida ja que el tiu veu com treu la pistola i li fot a sobre i te temps de sobres per fer que la bala li trabessi pero als guionistes els i sobrava aquest personatge i no podien perdre temps en aquesta mort així que ho van fer malament i rapid. . .
EDITO: heroes acavara amb 11 capitols la segona temporada???

-
- Entrades: 2106
- Membre des de: dl. des. 04, 2006 21:22
- Ubicació: Vivint amb la Iniciativa Dharma
Sincerament, mira que fou penosa la mort??Monky D.Luffy ha escrit:res res que va ser una mort molt estupida ja que el tiu veu com treu la pistola i li fot a sobre i te temps de sobres per fer que la bala li trabessi pero als guionistes els i sobrava aquest personatge i no podien perdre temps en aquesta mort així que ho van fer malament i rapid. . .
No dic que no m'agradi aquesta temporada, però l'audiència en general està bastant descontenta... i si a sobre la retallen a 11 capítols...

Ho dieu seriosament això del 11 capítols?
Ara que li començava a trobar el punt. Perquè... des del meu punt de vista en aquesta segona temporada se'ls ha anat la pinsa de mala manera. La trobo lenta, avorrida, inconexa... i ara que per fi fa un parell de capítols que ens expliquen coses i comencem a lligar caps ens la tallaran? Personalment crec que l'han ben espatllada!
Ara que li començava a trobar el punt. Perquè... des del meu punt de vista en aquesta segona temporada se'ls ha anat la pinsa de mala manera. La trobo lenta, avorrida, inconexa... i ara que per fi fa un parell de capítols que ens expliquen coses i comencem a lligar caps ens la tallaran? Personalment crec que l'han ben espatllada!
-
OH el capitol 9 QUE FUERTE QUE FUERTE QUE FUERTE
posu hide per si algu encara va pel 8
[hide]osti déu méu no m'ho imaginava pas aixo que ha passat
i m'ha encantat just el final del capitol on el pavu està mort i amb la sang de la claire es regenera
m'he quedat flipan xD em pensava que el deixarien alla tirat mig mort pero ves a saver que en fara d'ell ara. . .
wenu lu del adam si que ja ho esperava, desde fa un parell de capitols que n'estava el 99,9% segur de que ell era qui s'estava carregan a tot deu[/hide]
posu hide per si algu encara va pel 8
[hide]osti déu méu no m'ho imaginava pas aixo que ha passat

wenu lu del adam si que ja ho esperava, desde fa un parell de capitols que n'estava el 99,9% segur de que ell era qui s'estava carregan a tot deu[/hide]

-
- Entrades: 1625
- Membre des de: dj. nov. 23, 2006 0:34
- Ubicació: I'm fucking Matt Damon
- Contacta:
Acabo de veure el capítol d'ahir, i com en diu el Senyor Moritz
, quin tros de capítol, potser el millor de la temporada. No ja per la planificació, sempre que sortia en Bennet semblava que estéssim veient un còmic, per l'enquadrament de càmera i tot plegat, sinó pels girs de guió que hi ha hagut.
I pensar que en dues setmanes no tindrem més Heroes...

I pensar que en dues setmanes no tindrem més Heroes...