'Allo 'Allo

Per parlar de les vostres sèries/pel·lícules/programes de TV preferits

Moderadors: xordi, Petiso

Respon

Autor del tema
Josep M.
Entrades: 705
Membre des de: dt. oct. 31, 2006 13:46
Status: Desconnectat

'Allo 'Allo

#1

Entrada Autor: Josep M. » dv. ago. 31, 2007 9:26

Hola a tothom/totdon,

Estic intentant posar ordre a l'accidentada sèrie 'Allo 'Allo i volia comentar el que n'he tret en clar, per si hi ha algú que hi vol afegir/esmenar quelcom

Sobre els títols dels episodis.
Hi ha unes incongruències sobre els títols dels episodis. Tenim dues fonts on trobar els títols originals: (1) http://www.phill.co.uk/comedy/allo/list.html i (2) http://www.coldcut.com/video/aa/series1-4.html Les dues fonts són discrepants amb els noms. A l'hora de posar títol i fer les traduccions al català s'ha utilitzat ara una font ara l'altra. Per exemple, la 5a temporada es regeix per (1) en els primers 10 episodis, mentre que el núm. 11 no coincideix ni amb (1) ni amb (2). La 7a temporada es regeix per (2). Així tenim:
Imatge
Preguntes: Què ha passat amb el títol del 5.11? Quina creieu que és la millor font per als títols (1) o (2)? Es podrien unificar seguint aquesta font?

Sobre els episodis.
La 5a temporada té publicats 11 episodis d'un total de 26. La 6a temporada no té cap episodi publicat dels 8 que la integren. La 7a temporada té un episodi extra que tampoc no ha estat publicat

Preguntes: Es disposa de l'àudio català dels 15 episodis que falten de la 5a temporada? Es disposa de l'àudio català de la 6a temporada? Quan es publicaran? Sobre l'episodi extra de la 7a temporada, suposo que no hi deu haver àudio en català; està previst treure'n els subtítols?

PS. He vist que la font (1) té els títols "autèntics" fins a la 5a temporada. A partir de la 6a ja diuen que són títols provisionals. Respecte a la font (2) sembla que els títols no són massa fiables (al menys en la 5a temporada no quadren amb els "autèntics")



Avatar de l’usuari

Nava
Entrades: 573
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:36
Ubicació: Baix Llobregat
Status: Desconnectat

#2

Entrada Autor: Nava » dv. ago. 31, 2007 11:12

Hola Josep M.,

crec que sóc la persona més adequada per a contestar-te els teus dubtes perquè vaig ser jo, en gran part, qui va realitzar els muntatges de les 5 primeres temporades. Et respondré per parts:
Josep M. ha escrit:Què ha passat amb el títol del 5.11? Quina creieu que és la millor font per als títols (1) o (2)? Es podrien unificar seguint aquesta font?
No ha passat res amb aquest capítol. Tu t'has basat en dues nomenclatures dels capítols, però sàpigues que n'hi ha més. A l'hora de titular la versió en català, ja que TVC no ho va fer, vaig agafar el títol que creia més escaient per a cada capítol. Respecte al 5x11, vaig optar pel títol que apareix al DVD original que ha sortit només als EUA.
Josep M. ha escrit:Es disposa de l'àudio català dels 15 episodis que falten de la 5a temporada?
No, incomprensiblement TVC no va emetre aquests darrers capítols :shock:
Josep M. ha escrit:Es disposa de l'àudio català de la 6a temporada? Quan es publicaran?
Sí, i tenim els DVDs originals que també només van sortir als EUA. A causa de problemes tècnics pel que fa als canvis d'escenes entre la versió del DVD i l'emesa per TVC està costant més.
Pel que fa a especificar les dates de la seva publicació encara no puc dir res. En principi en Xordi em passarà els DVDs ja que se'ls va quedar ell a causa de la meva marxa a Nova Zelanda. Tan bon punt els tingui em posaré a treballar amb el muntatge de la 6a temporada.
Josep M. ha escrit:Sobre l'episodi extra de la 7a temporada, suposo que no hi deu haver àudio en català; està previst treure'n els subtítols?
Exacte, no hi ha l'àudio en català però és que tampoc hi ha cap DVD publicat amb la 7a temporada. Per tant, fins que no surti la 7a en DVD no podem fer res al respecte. Si et fixes, l'especial de Nadal que està entre la temporada 2 i 3 el vaig publicar, i em vaig encarregar de traduir els subtítols al català :)

Espero haver-te sabut respondre als teus dubtes :D
Imatge


Autor del tema
Josep M.
Entrades: 705
Membre des de: dt. oct. 31, 2006 13:46
Status: Desconnectat

#3

Entrada Autor: Josep M. » dv. ago. 31, 2007 12:55

Moltes gràcies per les explicacions, Nava! :wink:


josianne
Entrades: 105
Membre des de: dt. març 03, 2009 22:59
Status: Desconnectat

Re: 'Allo 'Allo

#4

Entrada Autor: josianne » dg. gen. 04, 2015 23:13

Puc saber perquè hi han dues temporades de la 7a i dues de la 8a. Es una sèria que vaig deixar a mitges i ara voldria acabar-la. Gràcies.

Respon