Supernatural (sobrenatural)

Per parlar de les vostres sèries/pel·lícules/programes de TV preferits

Moderadors: xordi, Petiso

Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
extintor
Entrades: 739
Membre des de: ds. feb. 24, 2007 12:11
Ubicació: d'on sóc? o d'on vinc?
Status: Desconnectat

Supernatural (sobrenatural)

#1

Entrada Autor: extintor » dl. jul. 16, 2007 20:38

Doncs avui comencen la sèrie Supernatural per TV1 (em sembla que fins ara la feien per AXN o per un d'aquests). Ni que estan sonats i fan els 3 primers episodis seguits ¬_¬U comencen a les 11 i acaben a dos quarts de dues aprox. Com que és juliol es deuen pensar que tothom fa vacances... El que no sé és si això serà cada setmana, o només avui...

Personalment m'encanta la sèrie, així que la recomano :P
Si teniu intenció de mirar-la, sobretot no us perdeu els primers minuts de l'episodi pilot. Pq la trama principal de la sèrie es base en aquesta intro. Cal dir que al principi de la primera temporada els episodis són històries aïllades, per tan si se'n perd algun no passa res. Més endavant (quan els van confirmar que els renovaven la sèrie per més temps) hi ha trames més llargues.



Avatar de l’usuari

bipub
Entrades: 250
Membre des de: dg. maig 27, 2007 10:21
Status: Desconnectat

#2

Entrada Autor: bipub » dt. jul. 17, 2007 16:20

Doncs bé jo la vaig començar a mirar fa un temps i la veritat és que m'agrada força però sóc tan ruca que vaig esborrar el DVD on tenia els capitols grabats i estic a mitja primera temporada fins que mels tornin a deixar.

Jo penso que TVE la tornarà a pifiar com amb totes les sèries. Tres capítols seguits i a aquestes hores són una barbaritat (això no vol dir que jo no els pugui mirar, fins i tot 5, 6 o 7, si fa falta, però quan a mi em va be jijiij :oops: ) però poca gent ho aguantarà a la tele o ja decidiran no posar-s'hi. Per sort, com ha dit l'Extintor, els primers capitols no van gaire lligats i encara potser enganxaran algú.

De tota manera si ens haguéssim de refiar de les teles per seguir sèries.... no aniriem pas bé i suposo que ells també se n'adonen i ja no hi donen massa importància.

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

#3

Entrada Autor: Petiso » dt. jul. 17, 2007 16:23

Jo vaig aguantar els tres com un "javato" ...... va ser durillo ..... ja que van fer forces anuncis.

Això si .... no li trobo el que a al serie ... i es massa .... gore ? Weno, ni que entenc per que us agrada a vosaltres a les noies .......

Codi: Selecciona’ls tots

La cruz la personifica TVE, que estrenó en un día complicado el concurso 'Identity' (14,7%), presentado por Antonio Garrido, y la serie 'Sobrenatural' (8,8% y 12,8% para el primer y segundo episodio). La Primera bajó tres puntos y registró su share mínimo del año en el prime time de los lunes.
Vamos ..... un desastre.

Adéu !
Imatge Imatge

Respon