El cor de la ciutat ..... [spoilers]
-
Autor del tema - Site Admin
- Entrades: 16309
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
- Status: Desconnectat
El cor de la ciutat ..... [spoilers]
Pos eso :-p
Petiso l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 15, 2007 22:21, en total s’ha editat 1 vegada.

-
- Entrades: 2315
- Membre des de: dc. maig 09, 2007 19:59
- Ubicació: Banyoles, Pla de l'Estany
- Contacta:
Jo també tinc molt clar que el que morirà serà el Peris... Ho estan dient a crits!Petiso ha escrit:Sip ... però no hagués sigut millor que fos sorpresa ??
Vull dir .... porten dos setmanes anunciant la mort de la peris .... no deixen res a l'imaginació.
Adéu !
Salut!
Gerard
P.D.: Diuen que l'any vinent tornen a St.Andreu... quines ganes de canviar-ho tot tu...

Home! en Peris ara? pk?Jo també tinc molt clar que el que morirà serà el Peris
I la meva pregunta és? Morirà aquest diumenge perquè tots ens quedem deshidratats i sense llàgrimes? morirà durant l'estiu perquè ja hem patit prou amb el procés i aixíno haurem de viure tots els tramits? o quan torni al setembre encara estarà donant guerra i ens faran patir més?
-
- Entrades: 844
- Membre des de: ds. nov. 04, 2006 21:43
- Ubicació: forbidden snowflake
Doncs l'altre dia, potser ja farà cosa d'un mes, que va aparèixer un article al Linia Barcelona - Sants / Les Corts (publicació gratuïta dels barris de Sants i de Les Corts de Barcelona i que pertany al grup Comunicació21), en que es deia que el Cor tornava a Sant Andreu.huGas.cat ha escrit: P.D.: Diuen que l'any vinent tornen a St.Andreu... quines ganes de canviar-ho tot tu...
Quina pena, deixaré de veure els carrers de sants per la tele

-
Avui al Club han dit que la vuitena temporada seria un homenatge als espectadors que l'han seguida durant aquests set anys...
I bé, pel que fa al barri si que al principi van haver-hi moltes queixes (sobretot que deien que els joves que apareixien al cor no reflexaven com eren els de sants) i tonteries d'aquest tipus. A més, s'han fet pocs exteriors a Sants (plaça d'Osca, carrer de Sants i potser alguna cosa del Parc de la Espanya industrial i poca cosa més) i més d'un cop han acabat a la Zona Franca i d'altres zones del districte rodant
I bé, pel que fa al barri si que al principi van haver-hi moltes queixes (sobretot que deien que els joves que apareixien al cor no reflexaven com eren els de sants) i tonteries d'aquest tipus. A més, s'han fet pocs exteriors a Sants (plaça d'Osca, carrer de Sants i potser alguna cosa del Parc de la Espanya industrial i poca cosa més) i més d'un cop han acabat a la Zona Franca i d'altres zones del districte rodant

-
- Entrades: 2315
- Membre des de: dc. maig 09, 2007 19:59
- Ubicació: Banyoles, Pla de l'Estany
- Contacta:
Doncs sembla que en Peris no morirà, mireu que posa aquí:
Ahir, el Cor va bategar amb més força que mai: nit especial des del TNC. Molts esdeveniments i molts finals però també un principi: en Peris, amb la família actual, torna cap a sant Andreu. S'esperen molts retorns i novetats de cara a la temporada vinent!
[url]http://www.tvcatalunya.com/pprogrames/e ... tipus=next[/url]
Cullons... quina manera d'anticipar coses... a veure si vigilen aquest senyor/a de TV3 que ha penjat això...! Al carrer el fotria jo! xDD
Salut!
Gerard
Ahir, el Cor va bategar amb més força que mai: nit especial des del TNC. Molts esdeveniments i molts finals però també un principi: en Peris, amb la família actual, torna cap a sant Andreu. S'esperen molts retorns i novetats de cara a la temporada vinent!
[url]http://www.tvcatalunya.com/pprogrames/e ... tipus=next[/url]
Cullons... quina manera d'anticipar coses... a veure si vigilen aquest senyor/a de TV3 que ha penjat això...! Al carrer el fotria jo! xDD
Salut!
Gerard

-
Llegim bé: amb la família actual (és a dir: Peris, Angela i Carolina)huGas.cat ha escrit: Ahir, el Cor va bategar amb més força que mai: nit especial des del TNC. Molts esdeveniments i molts finals però també un principi: en Peris, amb la família actual, torna cap a sant Andreu. S'esperen molts retorns i novetats de cara a la temporada vinent!

[hide]L'altra opció és la Cinta es curi i que llavors el Peris sigui poligàmic

Edito: Acabo de veure la promo del diumenge, i es veu la Cinta al llit (i jo diria que a punt de traspassar cap a l'altre vida ;P )
Ufff, sembla ser que si que ha estat una cagada... o potser que ens volen fer ballar el cap, amb tants de rumors... com sempre ens faran un capitol ple de sorpreses que no ens esperem i ens quedarem amb un pam de nas. Perquè això de deixar les coses clares no va gaire amb ells... A viam nomes queden dos dies, tantes hipotesis
[hide]Heu vist el club? han dit que la temporada vinent entrarà algú a la presó i que no cal que ens hi esforcem perquè no ho sabrem, això ja comença a semblar Prison Break... qui serà l'Scofield català?[/hide]
[hide]Heu vist el club? han dit que la temporada vinent entrarà algú a la presó i que no cal que ens hi esforcem perquè no ho sabrem, això ja comença a semblar Prison Break... qui serà l'Scofield català?[/hide]
-
bipub ha escrit: [hide]Heu vist el club? han dit que la temporada vinent entrarà algú a la presó i que no cal que ens hi esforcem perquè no ho sabrem, això ja comença a semblar Prison Break... qui serà l'Scofield català?[/hide]
peliculón
TV3 ha escrit:L’últim capítol començarà amb el dubte del que passa amb l’Eloi, fugit de la presó i com afectarà això a en Beni. Però la gran qüestió de la nit és saber què passa amb la Cinta, en Peris, l’Àngela... La Cinta hauria de viatjar a Estats Units per operar-se i probablement, en Peris l’hauria d’acompanyar. El que és cert és que en Peris agafa una “enrabiada” monumental, que hi ha un intent de segrest, un intent de robatori i un final molt sorprenent!