Estrena de pel·lícules (1 mes després)

Per parlar de les vostres sèries/pel·lícules/programes de TV preferits

Moderadors: xordi, Petiso

Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16298
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Estrena de pel·lícules (1 mes després)

#1

Entrada Autor: Petiso » dc. març 21, 2012 21:19

No soc molt d'anar al cinema, de fet no soc molt peliculero (però això és un altre tema). Però de tant en tant fan alguna pel·lícula que vull veure (molt de tant en tant, ho reconec), i no em fa res anar al cinema.

Per exemple, estic esperant amb molts ganes The Hunger Games. Així que em vaig passar per imdb per veure quan l'estrenaven aquí.

I la meva sorpresa ha estat al veure, que a casi tot el mon (i Europa), s'estrena entre el dies 21 i 23 de març. Aquí s'estrena el 20 d'abril !!!! Només ens "guanya" Itàlia.

Si entreu aquí veureu les dates d'estrena de la pel·lícula a diferents paisos ... com pot ser que s'estreni abans (molt abans) a països com: Bulgària, Kuwait, Vietnam, Ucraïna ... (entre d'altres, i sense voler faltar al respecte a cap pïs) i que aquí ens haguem d'esperar 1 mes????
Després que no es queixin si no anem al cinema ......

Adéu !

PD: Evidentment, no esperaré un mes ..... me la baixaré i la miraré en VO tant aviat com pugi.
PPD: Ja m'he desfogat.


Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

Jordana
Entrades: 681
Membre des de: dg. nov. 15, 2009 11:58
Status: Desconnectat

Re: Estrena de pel·lícules (1 mes després)

#2

Entrada Autor: Jordana » dc. març 21, 2012 21:30

Petiso ha escrit:No soc molt d'anar al cinema, de fet no soc molt peliculero (però això és un altre tema). Però de tant en tant fan alguna pel·lícula que vull veure (molt de tant en tant, ho reconec), i no em fa res anar al cinema.

Per exemple, estic esperant amb molts ganes The Hunger Games. Així que em vaig passar per imdb per veure quan l'estrenaven aquí.

I la meva sorpresa ha estat al veure, que a casi tot el mon (i Europa), s'estrena entre el dies 21 i 23 de març. Aquí s'estrena el 20 d'abril !!!! Només ens "guanya" Itàlia.

Si entreu aquí veureu les dates d'estrena de la pel·lícula a diferents paisos ... com pot ser que s'estreni abans (molt abans) a països com: Bulgària, Kuwait, Vietnam, Ucraïna ... (entre d'altres, i sense voler faltar al respecte a cap pïs) i que aquí ens haguem d'esperar 1 mes????
Després que no es queixin si no anem al cinema ......

Adéu !

PD: Evidentment, no esperaré un mes ..... me la baixaré i la miraré en VO tant aviat com pugi.
PPD: Ja m'he desfogat.
Sol·lució: estem "adherits" a un Estat "d'Opereta" (o de pel·lícula dels germans Marx, tant si val) :wink:
Imatge

Respon