I ara ... que ??

Per parlar de les vostres sèries/pel·lícules/programes de TV preferits

Moderadors: xordi, Petiso

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

I ara ... que ??

#1

Entrada Autor: Petiso » dj. maig 31, 2007 12:12

Estem a dijous.

El dijous, era el dia internacional de les series: Lost, Jericho.
Apart d'aquestes, s'ha acabat: Heroes, Prision Break, House.
I per rematar, van cancelar: Drive.

I ara que???? Que hem de veure?? "cuenta atras" (noteu la ironia) ???

Podríem proposar series alternatives (a la espera de Eureka).

Jo de moment he recuperat dos series que tenia pendent des de que vaig tornar de Canada:
- Drawn together: Una serie d'animació que és un "gran germà" amb mites dels dibuixos animats: Una princessa disney, un superheroi, un heroi dels videojocs que li segresten la seva xicota, un "picatxu", una "pinup" dels anys 60, un personatge de animació flash, una parodia del bob esponja (dels nous dibuixos animats per nens), i una "tanga girl" parodia de no se quins dibuixos animats.

- Robot Chicken: Un "zaping" fet amb la tècnica de "stop motion". On se'n enfot de series, programes, de tot. Molt recomanable.

Adéu !


Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

Sedmikrasky
Entrades: 844
Membre des de: ds. nov. 04, 2006 21:43
Ubicació: forbidden snowflake
Status: Desconnectat

#2

Entrada Autor: Sedmikrasky » dj. maig 31, 2007 12:28

Jo m'apunto a la primera... a més: és animació canadenca (^^)... però llàstima que no sigui del NFBC


Uzu
Entrades: 1064
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:18
Ubicació: Girona
Status: Desconnectat

#3

Entrada Autor: Uzu » dj. maig 31, 2007 12:31

jo recomano my name is earl, tipica serie sense historia important que va ve per mirar, rollo csi, quan no hi ha cap serie amb historia al darrera, i a mes, fa riure força
o, tambe podem llegir llibres xD
jo ara tinc pendents: los pilares de la tierra, los hijos de hurin.

Avatar de l’usuari

Txus
Entrades: 1625
Membre des de: dj. nov. 23, 2006 0:34
Ubicació: I'm fucking Matt Damon
Contacta:
Status: Desconnectat

#4

Entrada Autor: Txus » dj. maig 31, 2007 13:58

Ara començaran les temporades estiuenques. De moment, ja ha començat Traveler. A veure si tinc temps i li dono una ullada :)
Imatge

Avatar de l’usuari

Sedmikrasky
Entrades: 844
Membre des de: ds. nov. 04, 2006 21:43
Ubicació: forbidden snowflake
Status: Desconnectat

#5

Entrada Autor: Sedmikrasky » dj. maig 31, 2007 19:23

Uzu ha escrit: jo ara tinc pendents: los pilares de la tierra ...
Esta molt bé ^^

I suposo que en quan acabi exàmens faré una sessió maratoniana de Twin Peaks per desintoxicar-me de tants llibres i apunts

Avatar de l’usuari

Cloud
Entrades: 127
Membre des de: dt. oct. 10, 2006 19:27
Ubicació: Flix / Tarragona
Status: Desconnectat

#6

Entrada Autor: Cloud » dj. maig 31, 2007 19:50

Doncs jo he començat a veure Robot Chicken, és a bsolutament genial. I tinc uns quants capítols a la recàmara de Twin Peaks, que em van dir que estava molt bé.

També li hauria de donar un cop d'ull a aquesta sèrie canadenca que dieu.

Avatar de l’usuari

xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32
Status: Desconnectat

#7

Entrada Autor: xordi » dj. maig 31, 2007 19:50

Jo proposo una sèrie que no s'ha tingut molt en compte, però veient els 3 primers episodis m'ha encantat per ara:

Studio 60 on the Sunset Street

Al post només hi ha 13 episodis, però ja l'actualitzaré, perquè ara l'estan acabant i van pel episodi 18.

Avatar de l’usuari

bipub
Entrades: 250
Membre des de: dg. maig 27, 2007 10:21
Status: Desconnectat

#8

Entrada Autor: bipub » dj. maig 31, 2007 20:32

Jo ara al Juny espero que comencin els 4400. Ja ho sé... és una sèrie molt friki, i un pel enrevessada però m'hi vaig ben enganxar. De tota manera em sembla que sóc la única persona del món que la mira... o que l'aguanta, a vegades penso que la fan per mi sola jijiji

Això de llegir llibres tb em sembla bona proposta però jo de moment tinc moltes coses per veure endarreriedes... Heu vist Kyle XY, diuejn que està força bé, jo només he mirat alguns trossets.

Avatar de l’usuari

extintor
Entrades: 739
Membre des de: ds. feb. 24, 2007 12:11
Ubicació: d'on sóc? o d'on vinc?
Status: Desconnectat

#9

Entrada Autor: extintor » ds. juny 02, 2007 16:14

bipub ha escrit:Jo ara al Juny espero que comencin els 4400. Ja ho sé... és una sèrie molt friki, i un pel enrevessada però m'hi vaig ben enganxar. De tota manera em sembla que sóc la única persona del món que la mira... o que l'aguanta, a vegades penso que la fan per mi sola jijiji
eiiiiiiiiiiii ja comencen ara al juny?? ji ji, pensava que començaven més endavant :P ara ja només falta que em diguin que comencen Eureka també i ja tindré 'distracció' fins arribar a la tardor que ve...

Avatar de l’usuari

Txus
Entrades: 1625
Membre des de: dj. nov. 23, 2006 0:34
Ubicació: I'm fucking Matt Damon
Contacta:
Status: Desconnectat

#10

Entrada Autor: Txus » dl. juny 04, 2007 16:59

Aquí teniu totes les sèries estivals que s'emeten als EEUU, les que comencen i les que continuen temporada. Ja tenim on triar :wink: [/img]
Imatge

Avatar de l’usuari

DeivitTustei
Entrades: 272
Membre des de: dv. oct. 13, 2006 11:54
Ubicació: Tona (A Catalunya, a dintre de Catalunya)
Status: Desconnectat

#11

Entrada Autor: DeivitTustei » dl. juny 04, 2007 19:04

Jo espero amb candaletes la segona temporada de Big Love! Per lo demés... sempre hi ha series a la recamera esperant. Si no heu vist Dexter per exemple, ja esteu tardant!
Imatge

Avatar de l’usuari

xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32
Status: Desconnectat

#12

Entrada Autor: xordi » dl. juny 04, 2007 19:07

Txus ha escrit:Aquí teniu totes les sèries estivals que s'emeten als EEUU, les que comencen i les que continuen temporada. Ja tenim on triar :wink: [/img]
Merci per la web Txus! Ara ja sé quan torna Eureka!

Avatar de l’usuari

bipub
Entrades: 250
Membre des de: dg. maig 27, 2007 10:21
Status: Desconnectat

#13

Entrada Autor: bipub » dl. juny 04, 2007 19:12

Algo és algo, de les que miro torna els 4400 tal com vaig dir i Psych que de tant en tant alguna cosa amena tb va bé. jiji I pel que veig un munt de coses noves que diuen mira'm mira'm. Ara ja m'estic baixant Eureka, pk en parleu tant que fan venir ganes, a veure si la puc mirar tota seguida.
Quin estiu ens espera :P

Avatar de l’usuari

Ayu
Entrades: 2518
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
Status: Desconnectat

#14

Entrada Autor: Ayu » dl. juny 04, 2007 19:18

En aquest post molts parleu d'estar esperant la segona temporada d'Eureka, però... potser ho vaig somniar o m'equivoco de lloc, no dèieu en altres posts que la sèrie Eureka era realment dolenta? No sé, jo no he vist cap capítol, però em sona haver-ho llegit per alguna banda : P
Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

#15

Entrada Autor: Petiso » dl. juny 04, 2007 19:21

Ayu ha escrit:En aquest post molts parleu d'estar esperant la segona temporada d'Eureka, però... potser ho vaig somniar o m'equivoco de lloc, no dèieu en altres posts que la sèrie Eureka era realment dolenta? No sé, jo no he vist cap capítol, però em sona haver-ho llegit per alguna banda : P
Deu haver opinions per tot .... a mi em va agradar, i força. Per exemple, prefereixo Eureka a herois (quin trunyo serie ...).

Adéu !
Imatge Imatge

Respon