Per què vols que reemetin una que ja tenim aquí?!P[â]r[â]nø[i]as ha escrit:Magnum
A més, a BTV l'estan tornant a emetre
Salut!
Per què vols que reemetin una que ja tenim aquí?!P[â]r[â]nø[i]as ha escrit:Magnum
Doncs per començar, ara no visc a Catalunya, així que es imposible que pugui grabar-la de BTV, i baixar-la per l'emule es fa molt dificil, perque va molt lent i ademés hi han poques fonts, i no es l'unica serie que vull baixar i com no us decidiu a compartir les series i les pel.licules per descàrrega directa que es la millor opció...doncs per això vull que la reemetin i així si hi ha sort al TV3 internacional podré grabar-la.arakelov ha escrit:Per què vols que reemetin una que ja tenim aquí?!P[â]r[â]nø[i]as ha escrit:Magnum
A més, a BTV l'estan tornant a emetre
Salut!
no puc estar mes d'acord:m'acabo de baixar un arxiu d'una altre web per DD i m'ha anat molt rapid,com que nomes vull l'audio doncs l'he demuxat en 15 segons i la resta a les escombraries,pero vaja,que si m'hagues interessat l'hagues posat a qualsevol carpeta fora de l'incoming a l'espera de tenir-ne mes i completar un DVD,pero el millor de tot es que no he compartit amb ningu ni un sol bit i el que es encara millor es que com ja tinc el que m'interessa aturare el pc fins la proxima entrega i aixi estalvio energia i possibles espatllades de pc,a mes de ser molt respectuos amb el medi ambientP[â]r[â]nø[i]as ha escrit:
i baixar-la per l'emule es fa molt dificil, perque va molt lent i ademés hi han poques fonts, i no es l'unica serie que vull baixar i com no us decidiu a compartir les series i les pel.licules per descàrrega directa que es la millor opció
Home, per DD es la millor opció perque en un dia em puc baixar moltes series i pel.licules, que jo si posso a la carpeta d'incoming de l'emule, per la gent que li agrada baixar per aquest metode prehistoric. Es fa molt dificil baixar les series d'aqui perquè molt poca gent comparteix, sempre hi son les mateixes persones que son poquetes i gràcies a elles es poden conseguir algunes coses però a pas de tortuga. Per exemple, si vull baixar 4 o 5 series diferents del mateix ripejador, ho tinc molt malament si ho vull tenir en 24 hores (ja no dic 15 minuts que com a màxim tardo per DD), perquè ademes depenc de la persona que comparteix, i si apaga l'ordinador, ja estic perduda. Per això no estaria malament pujar les coses per DD i desprès posar-les a la carpeta incoming, almenys poder tenir les dues opcions de descàrrega.axis ha escrit:
no puc estar mes d'acord:m'acabo de baixar un arxiu d'una altre web per DD i m'ha anat molt rapid,com que nomes vull l'audio doncs l'he demuxat en 15 segons i la resta a les escombraries,pero vaja,que si m'hagues interessat l'hagues posat a qualsevol carpeta fora de l'incoming a l'espera de tenir-ne mes i completar un DVD,pero el millor de tot es que no he compartit amb ningu ni un sol bit i el que es encara millor es que com ja tinc el que m'interessa aturare el pc fins la proxima entrega i aixi estalvio energia i possibles espatllades de pc,a mes de ser molt respectuos amb el medi ambient
Ah si,tambe hi haura gent que comparteixi el que es baixi per DD (¿?),pero penso que amb tots els avantatges que he dit s'ha d'estar boig
evidentment nótese el cachondeo en aquest missatge pero volia riure una mica....¿o potser no?
Petiso ha escrit:P[â]r[â]nøas, s'ha dit molts cops però ho repeteixo. La DD directa te 3 problemes (entre d'altres):
- Per un bon funcionament tant els uploaders com els que baixen necessiten tindre comptes de pagament.
- Passes a dependre d'un servidor privat: que en qualsevol moment pot dir prou i esborrar-te els fitxers.
- De dubtosa legalitat. Així com el P2P (usuari a usuari) actualment es legal ja que és d'usuari a usuari, quan passes per una descarrega directa no està tant clar.
Aquests 3 punts (opinió personal es clar) son totalment contraris a la filosofia de TotsRucs i de mon de p2p en general.
A part d'això .... que cadascú faci servir el mètode que vulgui
Adéu !
P[â]r[â]nø[i]as ha escrit:- Les DD no son de dubtosa legalitat perquè tambè es com el P2P d'usuari a usuari