[Ed2k] Death Note Català/Japonès [37/37]

Sèries i programes de TV

Moderadors: naroatna, xordi, arakelov

Respon

Autor del tema
Kinyus
Entrades: 17
Membre des de: dl. maig 30, 2011 17:13
Status: Desconnectat

[Ed2k] Death Note Català/Japonès [37/37]

#1

Entrada Autor: Kinyus » dl. juny 20, 2011 20:22




Avatar de l’usuari

LAW
Entrades: 1658
Membre des de: dj. nov. 04, 2010 14:37
Status: Desconnectat

Re: [Ed2k] Death Note Català/Japonès [37/37]

#2

Entrada Autor: LAW » dc. oct. 19, 2011 12:27

Hola bona tarda, vaig posar 3 capítols (18,18 i 20)a descargar des de aquí, però no tinc cap font i conseqüentment no s'em descarreguen. Algú seria tan amable de compartir. Gràcies. :wink:
Els amants de One Piece teniu una pàgina al face, uniu-vos a la tripulació:
[url]https://www.facebook.com/TrafalgarLaw80?ref=hl[/url]

Avatar de l’usuari

nloveva
Entrades: 1001
Membre des de: dl. març 26, 2007 17:33
Ubicació: BCN
Status: Desconnectat

Re: [Ed2k] Death Note Català/Japonès [37/37]

#3

Entrada Autor: nloveva » dc. oct. 19, 2011 13:42

Faig la mateixa petició que en LAW, quan pugui ser alguna font, sería de gran ajuda per poder completar els caps pendents. Gracies per avançat. :wink:
Petonets by Nerea Imatge
Imatge
⁂ ŇĻỗvĕ√α ⁂

Avatar de l’usuari

nloveva
Entrades: 1001
Membre des de: dl. març 26, 2007 17:33
Ubicació: BCN
Status: Desconnectat

Re: [Ed2k] Death Note Català/Japonès [37/37]

#4

Entrada Autor: nloveva » ds. oct. 22, 2011 20:27

Hola; disculpeu si soc pesadeta pero fá uns dies que estic "recuperan" cosetes velles degut a que un vell disc dur de 500GB ha dit prou,se li ha tornat corrupte el sector d´arrancada (MBR) i en fí, que estic recuperant cosetes que hi tenía.

Fá uns dies he pogut anar descarregant tots els caps desde el 01 fins el 017, pero fá dies que desde el 018 fins l´ultim, el 037 no hi consta ninguna font.....cero pelat.

Podría algún/a bon/a samaritá/na posarlos uns dies a compartir ??? gracies per endevant. :wink:
Petonets by Nerea Imatge
Imatge
⁂ ŇĻỗvĕ√α ⁂

Avatar de l’usuari

naroatna
Entrades: 21214
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Status: Desconnectat

Re: [Ed2k] Death Note Català/Japonès [37/37]

#5

Entrada Autor: naroatna » dg. oct. 23, 2011 11:09

nloveva ha escrit:Hola; disculpeu si soc pesadeta pero fá uns dies que estic "recuperan" cosetes velles degut a que un vell disc dur de 500GB ha dit prou,se li ha tornat corrupte el sector d´arrancada (MBR) i en fí, que estic recuperant cosetes que hi tenía.

Fá uns dies he pogut anar descarregant tots els caps desde el 01 fins el 017, pero fá dies que desde el 018 fins l´ultim, el 037 no hi consta ninguna font.....cero pelat.

Podría algún/a bon/a samaritá/na posarlos uns dies a compartir ??? gracies per endevant. :wink:
Hola! :D

Dels capítols que digueu que no trobeu fonts no en tinc cap però sí que voldria precisar una cosa i és que: els enllaços aquest del 01 fins al 017 resulta que de fet són els que publicats a [url]http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?f=2&t=8420[/url] per Petiso i Aynodok (TotsRucs-Animelliure) i potser una altra opció per mirar de completar la sèrie podria ser demanar-los a veure si en poguessin reempredre la seva release. :wink:

Fins aviat!
Imatge

Moltes gràcies!

Avatar de l’usuari

nloveva
Entrades: 1001
Membre des de: dl. març 26, 2007 17:33
Ubicació: BCN
Status: Desconnectat

Re: [Ed2k] Death Note Català/Japonès [37/37]

#6

Entrada Autor: nloveva » dg. oct. 23, 2011 19:59

Gracies per la resposta;

Pero hem pregunto si no es més facil que qui s´hagi baixat en el seu dia els caps (del 18 al 37) els posi uns dies a compartir que no demanar que es "re-obri" una release (que per cert , com es deixa a "mitges" una release...?, son formats diferents ,no?) que significaría tornar a capturar si es tornan a re-emitir, etc.....

De totes maneres gracies, i també gracies a algú que s´ha fet resó de la meva petició, algú que al Emule consta com : "Nyquel", que ha posat aquesta tarda a compartir el cap 18, ara ja tenim una font complerta.
ja aniré comentant per aqui conforme vagi completant el 18 i necesiti per els caps seguents. :wink:
Petonets by Nerea Imatge
Imatge
⁂ ŇĻỗvĕ√α ⁂

Avatar de l’usuari

nloveva
Entrades: 1001
Membre des de: dl. març 26, 2007 17:33
Ubicació: BCN
Status: Desconnectat

Re: [Ed2k] Death Note Català/Japonès [37/37]

#7

Entrada Autor: nloveva » dl. oct. 31, 2011 13:19

Hola, sento ser tan pesadeta pero la unica font "errant" que ha repartit uns pocs megas pero alguns capitols aleatoriament fá dies que ha desaparescut permanenment...... :cry:

Algú mes que al seu dia baixés aquests caps (del 18 al 37) podría posarse uns dies de font util ? :shock:

Gracies anticipades. :wink:

Us poso una captura per que os feu una lleugera idea del aspecte "desertic" del tema.... :twisted:

Imatge

Uploaded with ERROR
Petonets by Nerea Imatge
Imatge
⁂ ŇĻỗvĕ√α ⁂

Avatar de l’usuari

LAW
Entrades: 1658
Membre des de: dj. nov. 04, 2010 14:37
Status: Desconnectat

Re: [Ed2k] Death Note Català/Japonès [37/37]

#8

Entrada Autor: LAW » ds. nov. 19, 2011 20:02

Nloveva jo estic igual vaig posar a baixar 18, 19, 20. Del 18 tinc baixat: 2.4%, del 19: 6,2% i del 20: 0% A veure si algú ens fa cas i ens ajuda amb els que ens falten o que els penjin a la web. Jo si algú comparteix posare la resta del 21 al 37, no ho he fet precisament x això perquè no hi han fonts.
Els amants de One Piece teniu una pàgina al face, uniu-vos a la tripulació:
[url]https://www.facebook.com/TrafalgarLaw80?ref=hl[/url]

Avatar de l’usuari

nloveva
Entrades: 1001
Membre des de: dl. març 26, 2007 17:33
Ubicació: BCN
Status: Desconnectat

Re: [Ed2k] Death Note Català/Japonès [37/37]

#9

Entrada Autor: nloveva » dl. nov. 21, 2011 0:17

LAW ha escrit:Nloveva jo estic igual vaig posar a baixar 18, 19, 20. Del 18 tinc baixat: 2.4%, del 19: 6,2% i del 20: 0% A veure si algú ens fa cas i ens ajuda amb els que ens falten o que els penjin a la web. Jo si algú comparteix posare la resta del 21 al 37, no ho he fet precisament x això perquè no hi han fonts.

Pues si LAW, la cosa está "congelada", jo he probat varias combinacions amb el temps, quan vaig començar a descarregar del 18 al 37 , fá ja moltes llunes, nomes tenía descarregant els 3 primers i tinc el 18/6,2% , 19/6,2% y el 20/0%, després, alguns dies vaig probar de activar la resta, aleatoriament, per veure si hi habia alguna font "errant", així vaig descobrir algú amb el nik "Nyquel", durant uns dies vaig conseguir alguns Mb´s, repartits molt desigualment, 23/6,2%, 26/73%, 27/49,5%, 28/6,1%, 30/12,4%, 32/56,6% y finalment el 36 al 6,2%..... :shock:
Després, aquesta "font errant", el/la "Nyquel", va desapareixer, he estat dies probant de activarlos tots, per veure per si alguns dies, pot ser, "la font", nomes estaba activa en un sol archiu.....res de res, ja fá molts dies que no ha re-aparescut, fins a dia d´avui, res de res... :(
Haig probat de localitzar a "Nyquel" per la meva llista d´amics al Emule i no, res de res, haig fet servir el forum, buscador per usuari y amb aquest nom, res de res.......... :roll:

Aixó ha sigut "la cronica de la font errant" en el cas d´aquesta estupenda serie...... :twisted:


(De moment nomes deixo actius la descarrega del 18 i 19, on hem sembla que i estem "tots", pacients.....lo altre disponible, anteriorment citat: compartint ) :wink:
Petonets by Nerea Imatge
Imatge
⁂ ŇĻỗvĕ√α ⁂

Avatar de l’usuari

LAW
Entrades: 1658
Membre des de: dj. nov. 04, 2010 14:37
Status: Desconnectat

Re: [Ed2k] Death Note Català/Japonès [37/37]

#10

Entrada Autor: LAW » dv. des. 02, 2011 13:35

Nloveva, com et puc buscar per als capítols 18 i 19?
A i el capítol 29 saps perque no se m'activa a l'emule? Normalment quan tens un capítol baixat ja no s'et posa a la llista de descargues, però en aquest cas el 29 no el tenia baixat. :roll:

Gràcies. :D
Els amants de One Piece teniu una pàgina al face, uniu-vos a la tripulació:
[url]https://www.facebook.com/TrafalgarLaw80?ref=hl[/url]

Respon