Us pos aquest enllaç per a veure si funciona tot bé...
Atenció! Crec que es es darrer episodi de sa sèrie, vaig agafar-ne un per fer ses proves, i va ser justament aquest...
Que no l´agafi i vegi qualsevol que no sàpiga de qué va aquesta sèrie...
Petiso, ja em direu si continuu endavant o qué...
Salut a tothom...
Per cert, pensau que ses cintes en tenen a prop de vint anys i visc a Eivissa, on sa humitat és a prop de 100% tot l' any... és un miracle poder treure alguna cosa d' elles... jejejejjejej
Editat...
He llevat l'enllaç que era una DD, no hi hagi problemes...
Salut
Tinc dos pares
Moderadors: naroatna, arakelov, xordi
Tinc dos pares
illenca l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 06, 2011 3:59, en total s’ha editat 1 vegada.
Re: Tinc dos pares
Uo, me'l baixo i te dic alguna cosa !
Te molt de merit si !illenca ha escrit:Per cert, pensau que ses cintes en tenen a prop de vint anys i visc a Eivissa, on sa humitat és a prop de 100% tot l' any... és un miracle poder treure alguna cosa d' elles... jejejejjejej

Quin capítol és?
A mi no m'importaria descarregar-me-la sencera. Tinc bons records d'aquesta comèdia.
A mi no m'importaria descarregar-me-la sencera. Tinc bons records d'aquesta comèdia.
Quina gràcia!
Té el símbol de TV3 primer que van posar.
Encara així, no m'importaria gens descarregarla. Té bona qualitat, per als anys que tenen les pobres i estimades VHS.
Té el símbol de TV3 primer que van posar.
Encara així, no m'importaria gens descarregarla. Té bona qualitat, per als anys que tenen les pobres i estimades VHS.