[ed2k] Doctores de Filadelfia (DVBrip català-anglès)

Sèries i programes de TV

Moderadors: naroatna, arakelov, xordi

Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16309
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

[ed2k] Doctores de Filadelfia (DVBrip català-anglès)

#1

Entrada Autor: Petiso » dj. jul. 15, 2010 11:32

Doctores de Filadelfia (Strong Medicine)
DVBrip català-anglès

Imatge
IMDB - Wiki - epguides - TV3
"Doctores de Filadèlfia" és una sèrie de Columbia Tristar International TV de l'any 2000 en què les protagonistes són dones, professionals de la medicina, i que té en l'actriu Whoopie Goldberg una de les productores executives.

Dos punts de vista sobre la pràctica de la medicina xoquen quan la Dra. Dana Stowe (Janine Turner) i la poc ortodoxa Dra. Luisa Delgado (Rosa Blasi) es veuen obligades a treballar juntes perquè la Dra. Lydia Emerson (Whoopie Goldberg) les ha escollides per dirigir una clínica per a dones a Filadèlfia.

La Dra. Luisa Delgado és la directora mèdica d'una clínica gratuïta. Treballa llarges jornades atenent dones amb pocs recursos econòmics, però la seva tasca més difícil és intentar mantenir la clínica oberta. Quan la Dra. Dana Stowe, cap de la unitat de medicina de la dona al Rittenhouse Hospital, no vol ajudar-la, Lu recorre a la famosa metgessa i geni de la recaptació de fons, Dra. Lydia Emerson. Impressionada per l'entusiasme de Lu, la Dra. Emerson destina la seva última recaptació de fons al nou centre de Salut de Dones de Rittenhouse. Delgado i Stowe es veuran obligades a entendre's per tirar endavant el centre.

A Goldberg la idea de la sèrie se li va ocórrer quan va estar ingressada en un hospital pel naixement del seu fill gran: "Vaig tenir molt temps per parlar amb metges, llevadora, infermeres. A la seva manera són herois i heroïnes. Els vaig fer moltes preguntes i les respostes eren realment interessants i vaig pensar que aquella informació estaria bé transportar-la a un xou televisiu, per desmitificar diversos aspectes, tranquil·litzar la gent, ajudar-la a tenir una vida millor i, al mateix temps, entretenir-los".

Temporada 1
Doctores de Filadelfia -1x01- Pilot (Strong Medicine - Pilot)(DVBrip català-english per Petiso)(TotsRucs.cat).avi
La Luisa Delgado lluita per mantenir la seva clínica per dones al sud de Filadèlfia a més de portar un grup d'adictes a la heroïna, un grup de suport i un cas d'abús que no és el que sembla. Mentrestant, a l'hospital Rittenhouse la Dra Dana Stowe ha de tractar una dona amb risc de perdre la vida per un càncer d'ovaris. Ha de convèncer la germana de la dona perquè la persuadeixi de treure's els ovaris i acabar amb qualsevol possibilitat de tenir fills.

Doctores de Filadelfia -1x02- Malalties prèvies (Strong Medicine - Pre-Existing Conditions)(DVBrip català-english per Petiso)(TotsRucs.cat).avi
La Dra. Lu Delgado i la Dra. Dana Stowe fan examen de consciència quan es troben amb nous casos. Les dues lluiten per trobar solucions per una parella que ha llogat una mare i ara dubten de poder fer-se càrrec del nen que ha de nèixer. La Lu va a visitar una clínica que ha fet una histerectomia a una pacient i la Dana es recepta a ella mateixa una mica de romanticisme.

Doctores de Filadelfia -1x03- Aparences (Strong Medicine - Misconceptions)(DVBrip català-english per Petiso)(TotsRucs.cat).avi
Una antiga reina de bellesa li demana a la Dana que li faci una operació de cirurgia estètica innecessària perquè està segura que la farà més maca. La Lu es retroba amb un antic pacient adicte i s'adona que aquest està net. En Nick parla amb la Dana sobre la seva relació d'amistat. En Peter aconsella un transvestit que està, misteriosament, menopausic i al fill de la Lu sobre coses d'adolescents.

*******

Por d'actuar
La Lu tracta un pacient que va ser company d'institut i que ara és jugador de bàsquet. S'adona que no només és el seu talent el que el porta a jugar bé. Mentrestant la Dana i en Nick es barallen mentre intenten ajudar una dona que ha arribat a l'hospital amb res més que un paper amb el nom de la Dana escrit. La Dana no l'ha vista mai però ha de pendre una decisió de vida o mort per ella.

Interaccions entre fàrmacs
La benefactora de la clínica, la Lydia Emmerson, arriba en un moment en què les docteres no poden atendre-la. Mentrestant la dona del Dr. Jackson apareix a la clínica amb molts blaus i cops. La Dana dubta a preguntar-li a en Robert sobre possibles abusos.

No fer mal
El terror arriba a la clínica quan la Lu i els pacients es troben enmig d'un tiroteig entre bandes. En Peter utilitza l'acupuntura i la hipnoteràpia per alleujar-li a una dona de mitjana edat el dolor crònic a les articulacions, però descobreix que l'arrel del problema de la seva pacient va més enllà del que sembla.

Curació miraculosa
Un pilot comercial descobreix que té una malaltia degenerativa al cervell i la Dana dubta a prohibir-li que voli. Una parella a punt de casar-se es troben en un moment de dubte perquè cap d'ells pot dit "Si, vull". Dos sacerdots catòlics els fan dubtar de la seva fe quan la Lu descobreix que la seva filla té un desordre genètic que normalment pateixen els jueus.

Dependència
La Dana ajuda l'esposa maltractada d'un poderós agent immobiliari. Mentrestant, la Lu es troba en una situació compromesa quan es troba amb un orfe amb un desordre per falta d'atenció i s'adona que el Ritalin que li va receptar ha caigut en mans equivocades. La Lu posa una mica de romanticisme a la seva vida.

Càncer de mama (1)
A l'Hospital Rittenhouse se celebra un cap de setmana dedicat especialment al càncer de mama. La Lu, la Lana i en Peter fan mamografies gratuïtament. Una de les mamografies rebel·la que una de les pacients té un petit bultet al pit. Ella haurà d'escollir entre perdre els dos pits o perdre la seva feina. Després que la Dana doni els inesperats resultats de la mamografia, aprèn que la malaltia que ha marcat la seva carrera ara està a punt d'entrar a casa seva.

Càncer de mama (2)
La Dana surt de la clínica per acompanyar la seva mare a fer-se una doble masectomia. La Lu va a una escola a fer una xerrada sobre sexe segur i es troba al bell mig d'una disputa legal. L'acostament "alternatiu" que fa en Peter a un pacient amb la malaltia de Hodgkin acaba amb metge i pacient arrestats. Mentrestant la Lu i la Dana decideixen si es volen fer la prova per saber quines probabiliats tenen de tenir càncer de mama.

Fetus
Una dona amb la malaltia del parkinson força avançada força a la Dana i en Robert a pendre una compremesa decisió: fer-li un transplant de cèl·lules fetals. Mentrestant l'experiència com a model de nusos d'en Peter el porta a trobar-se amb la musa d'un pintor que acaba a la sala d'urgències. Mentrestant, la Lu s'encarrega d'un dels companys del seu fill Marc que s'ha trencat el canell i s'adona que l'alcohol és molt present a l'escola del seu fill.

Segona opinió
La Lu i la Dana intervenen quan a una dona amb una estranya malaltia als ossos i als músculs li neguen la pensió per invalidesa. La Dana es posa al bell mig d'una disputa d'immigració quan descobreix que el dany causat a una jove de 15 anys que ha estat víctima d'un assalt sexual ha estat inflingit pels pares de la noia.


Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16309
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Doctores de Filadelfia (DVBrip català-anglès)

#2

Entrada Autor: Petiso » dv. jul. 16, 2010 12:18

Afegit el 2 i 3 .....

Aviso ja que avui TV3 fan l'últim capítol ... així que ens deixen tirats. Igualment haig de revisar les captures anteriors a veure com ho tinc.

Adéu !
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

naroatna
Entrades: 21316
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Doctores de Filadelfia (DVBrip català-anglès)

#3

Entrada Autor: naroatna » ds. jul. 17, 2010 8:45

Hola !

A veure si tenim una mica de sort i més endavant la continuen, ni que sigui en horari de matinada.

Compartint, moltes gràcies Petiso. :D

Fins aviat !
Imatge

Moltes gràcies!

Avatar de l’usuari

Laithenea
Entrades: 2605
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 14:55
Ubicació: bcn
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Doctores de Filadelfia (DVBrip català-anglès)

#4

Entrada Autor: Laithenea » ds. jul. 17, 2010 8:56

Si que ha durat poc :?

Com diu la naro, aviam si la tornen a posar....

Respon