[ed2k] Nissaga de Poder (TDTrip)

Sèries i programes de TV

Moderadors: naroatna, xordi, arakelov

Avatar de l’usuari

shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Nissaga de Poder (TDTrip)

#436

Entrada Autor: shinnosuke » dv. maig 23, 2014 22:39

Voldria deixar una cosa clara, no vull menysprear li desagrair la feina feta dels companys arakelov i oliana, ja sé que ningú m'ha dit res però ho vull deixar clar, però ja que aquest canal ( per ara ) no posen baners ni rètols la mosca és petita i discreta i no molesta, per això la estic gravant encara que en aquell moment no vaig ser seguidor d'aquesta sèrie la tinc per tenir-la i compartir-la, s'ha d'aprofitar ja que tots els canals no es lliure cap ni un excepte del canal "bom" posen baners fins i tot 8TV en posen i és molest, el que no puc suportar és la publimosca i baners ja tenim la EPG i no cal que ens ho posin els morros el que faran després l'endemà o el que sigui.

En qualsevol cas si es tira endavant, els pujo.

Salut i molt bon rotllo!!!!!!!




nasticdetgn
Entrades: 598
Membre des de: dl. set. 08, 2008 19:32
Ubicació: L'Espluga de Francolí
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Nissaga de Poder (TDTrip)

#437

Entrada Autor: nasticdetgn » dl. abr. 27, 2020 21:42

Hola, companys:
Permeteu-me que pugi aquest fil per fer una apreciació.
M'estic veient ara la sèrie i certs episodis no es varen poder capturar de la TDT. Es va optar per compartir la versió VHS amb molt bon criteri. Però, penso en veu alta: no hagués estat més factible tirar de l'arxiu de TV3? Els episodis allà tenen una qualitat crec que molt cuarada (no jugaré al que no sé, però crec que no massa inferior a la de BTV). He arribat al 395 i l'episodi que aquí vam compartir és a mitges (no tant, vaja, falten uns 8-9 minuts), per això he volgut anar a TV3 per veure'l sencer.
Era això només, una petita reflexió.

Respon