[ed2k] Nissaga de Poder (TDTrip)

Sèries i programes de TV

Moderadors: naroatna, xordi, arakelov

Avatar de l’usuari

shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Nissaga de Poder (TDTrip)

#421

Entrada Autor: shinnosuke » dt. maig 13, 2014 23:34

BONES!

Secrets de Família acaba avui 14 de maig.

I a l'endemà comença de nou, Nissaga de Poder que ja la van emetre però degut al canvi sobtat i per sorpresa van continuar emetent els capítols d'aquesta sèrie però es varen menjar uns quants capítols, com una quinzena calculo.

He vist que hi han dues versions, en VHS i TDT molt probablement gravat del canal BTV ( Barcelona Televisió ) que com ja podeu saber sóc molt friski i veure aquestes coses em fa molta nosa que tot el dia aparegui l'hora i la informació de la temperatura.

Us semblaria bé fer una tercera versió del canal BOM sense publimosques rètols ni baners ?

La puc gravar i la penjaria en descàrrega directe si us sembla bé o com sempre per via ED2K per emule.

Doncs ja em direu alguna cosa jo per si de cas la gravaré i si algun dia la voleu la comparteixo per via emule.

Salut!!



Avatar de l’usuari

ajoyagua
Entrades: 477
Membre des de: dv. gen. 22, 2010 14:20
Ubicació: Valencia
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Nissaga de Poder (TDTrip)

#422

Entrada Autor: ajoyagua » dc. maig 14, 2014 0:29

shinnosuke ha escrit:He vist que hi han dues versions, en VHS i TDT molt probablement gravat del canal BTV ( Barcelona Televisió ) que com ja podeu saber sóc molt friski i veure aquestes coses em fa molta nosa que tot el dia aparegui l'hora i la informació de la temperatura.
Jo la vaig descarregar en el seu dia, cuant la van estar publicant aqui. pero com be diu en shinno, la van cagar amb la mosca, l'hora i la temperatura, era una mica engorros tindre aixo ahi donant p'el-sac. jo per supost m'apunte a baixarla de nou, al menys el canal boom te una mosca una mica mes discreta i no molesta jens. comta amb mi shinno, fasis el que fasis m'agradaria que la comparteixes amb mi.


nasticdetgn
Entrades: 598
Membre des de: dl. set. 08, 2008 19:32
Ubicació: L'Espluga de Francolí
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Nissaga de Poder (TDTrip)

#423

Entrada Autor: nasticdetgn » dc. maig 14, 2014 19:23

Tot el que sigui millorar, per poc que sigui, endavant :)

Avatar de l’usuari

shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Nissaga de Poder (TDTrip)

#424

Entrada Autor: shinnosuke » dj. maig 15, 2014 2:01

Doncs entenent que us sembla bé que faci aquesta nova versió ja que el canal ( espero que ho respectin)
no emet bàners rètols res que pugui molestar tipus de baner ja que emprenya moltíssim veure els bàners i rètols en pantalla quan per respecte no haurien d'emetre aquest tipus d'informació inútil ja que tenim moltes eines per saber la programació.
Per ara ja fa 1 any i 5 mesos que no emeten baners i pel que veig no ho faran ja que deuen ser un personal reduït i prou feines tenen en programar la graella a continuitat i fer les auto promos.

Doncs a partir de dijous 15 maig començaré a publicar nova versió encara que em comporti feina ja que seran 3 projectes que porto i no em fa res i poc a poc aniré tenint les sèries de TV3 que faltarà POBLE NOU i altres mini sèries com QUICO , LAURA SITGES etc..

Salut!!!


Avatar de l’usuari

ajoyagua
Entrades: 477
Membre des de: dv. gen. 22, 2010 14:20
Ubicació: Valencia
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Nissaga de Poder (TDTrip)

#426

Entrada Autor: ajoyagua » dj. maig 15, 2014 9:05

Shinno, on publicaras la versio nova de nissaga? continuaras amb aquet fil, u obriras un fil nou?


nasticdetgn
Entrades: 598
Membre des de: dl. set. 08, 2008 19:32
Ubicació: L'Espluga de Francolí
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Nissaga de Poder (TDTrip)

#427

Entrada Autor: nasticdetgn » dj. maig 15, 2014 16:52

Amb perdó, Petiso, perquè ets el jefe, però la de Sitges estaria de meravella que es pengés, ja que porto 293 dies (tenint en compte que és la segona vegada que els punxo) amb el 19 penjat. Farà cosa de 2 anys que estic aturat amb aquesta sèrie

Avatar de l’usuari

shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Nissaga de Poder (TDTrip)

#428

Entrada Autor: shinnosuke » dj. maig 15, 2014 23:25

Jo les sèries que vagin emetent, les aniré gravant, com Pedralbes Centre que per alguna raó només tenen 13 capítols i no 15 en total que consta aquesta minisèrie i crec que no està completa.
Falta una sèrie que porto anys esperant de poder tornar-la a veure-la.
Oliana Molls ( les dues temporades )

Oliana Mols a la recerca de l' estàlec de bronze
Oliana Molls
en total consta d'uns 45 capítols més o menys
i també Judes Xanguet i les maniquins que fa anys que no la veig des de dels 8 anys així que us podeu imaginar el temps que porto esperant aquestes dues sèries que espero poder veure en aquest canal.

Respecte a la nova versió, és millor obrir nou fil ja que serà nova versió i entre parentisi posaré "bom"
En breu parlant d'aquesta versió penjaré el primer capítol.

Les sèries que ha dit en petiso no les tinc a mà ja que no les he baixat, no sé de quin canal són aquestes sèries que ha dit, si del 300 o TV3 ja que ho voldria saber per si hi han aquests molestos baners i rètols, en cas afirmatiu les gravaria per tenir-les de col·lecció.

Salut!!

Avatar de l’usuari

ajoyagua
Entrades: 477
Membre des de: dv. gen. 22, 2010 14:20
Ubicació: Valencia
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Nissaga de Poder (TDTrip)

#429

Entrada Autor: ajoyagua » dj. maig 15, 2014 23:49

Donç ok, estem a la espera de possarmos a la feina amb la nova versio de nissaga de poder, que per a mi crec, es la millor serie que va produir tv3 a dies de ara, i mira que han surtit serials.

Avatar de l’usuari

shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Nissaga de Poder (TDTrip)

#430

Entrada Autor: shinnosuke » dv. maig 16, 2014 1:07

En aquest fil nou que acabo de generar, http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?f=2&t=19189 si no hi han sorpreses com ja podeu saber el que va passar amb el cor de la ciutat....
aniré publicant els capítols, tot just ara mateix acabo de penjar el primer capítol en bona qualitat.

Per altra banda, continuo gravant des del primer capítol la sèrie de Laberint d'ombres, si algú està intentant descarregant la sèrie i no té prou fonts podria començar a publicar els capítols, tot i que ara a dia d'avui son 70 en total.

Per qualsevol consulta ja ho sabeu.

Salut!!!

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16298
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Nissaga de Poder (TDTrip)

#431

Entrada Autor: Petiso » dv. maig 16, 2014 1:33

Ara em dono compte que ja està (casi) tota la sèrie en TDTrip, només falten 10 capítols.
Segueixo sense entendre per que penjar una nova versió!!!!

440 capítols x 300 megues = 141 Gigues.
Shino, compartiràs els 440 capítols com està fent el arakelok amb els antics??? Per que han passat 5 anys, i el arakelov encara els està compartint!

I si no recordo malament és una versió del canal 300, per tant no te banners ni res.

Però weno ..... després no us queixeu si no hi han fonts per baixar-se les les putes sèries, si anem repetint la feina una i altre vegada.

Adéu!
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Nissaga de Poder (TDTrip)

#432

Entrada Autor: shinnosuke » dv. maig 16, 2014 14:22

La versió TDTrip és del canal Barcelona TV recordo que arakelov m'ho va dir que van fer Nissaga de poder i que a Youtube està penjada alguns capítols i com ja he comentat mostra l'hora i la temperatura ja que això és molest per mi per molta gent que aparegui permanent aquesta informació.

El que manis, si cal continuo si no demano que esborreu el fil que he generat i així no hi haurà problemes en repartir fonts, o el que pensis que és millor.

Només comentar que secrets de família ja la tenim en TDTrip sense baners però emesa rarament ja que no han deixat la "firma" de "Televisió de Catalunya" no és gaire important i alguns capítols no han emès el resum ni res, i he tornat a gravar-la ja que sabia que Bom emet els capítols sencers i amb resums em queden alguns que no s'han gravat i m'ho han de passar .
Sóc bastant friski en aquestes coses i vull tenir els capítols totalment complet encara que sembli una tonteria el més normal es que estigui sencer ja que no els hi venien d'uns segons pel fet de que sortís la firma.
Així que de moment deixo aturat el fil per saber que es decideix finalment si anul·lar aquest projecte o continuar.

Avatar de l’usuari

ajoyagua
Entrades: 477
Membre des de: dv. gen. 22, 2010 14:20
Ubicació: Valencia
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Nissaga de Poder (TDTrip)

#433

Entrada Autor: ajoyagua » dv. maig 16, 2014 19:09

Jo com te dit en missatge anterior shinno, si al final ja que as creat el fil nou de nissaga i ara s'anula el projecte, m'agradaria que continues compartinla amb mi per privat, jo estic interesat igualment, gracies.

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16298
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Nissaga de Poder (TDTrip)

#434

Entrada Autor: Petiso » dv. maig 23, 2014 13:54

A veure, jo no soc ningú per dir si es pot o no publicar quelcom. Simplement penso que hem de tindre tots una mica de seny a l'hora de decidir que publicar i que no i com fer-ho.

Si no tinguéssim una versió (de fet dues) ja publicades, o si no tinguessin cap font, seria el primer en ajudar!
Però ja hi ha una versió, i a més te fonts. Que aporta la nova versió???

I mirant una mica mes enllà: podràs compartir els 476 capítols??
Per que m'he provat de baixar 3 capítols a l'atzar de "Poble nou" (10, 99, i 150), i no hi ha CAP FONT! O sigui, ja no es pot descarregar.
Per tant, per que fer una nova versió si al cap de un mes ja no es pot descarregar??

Vinga, de molt bon rotllo :-)
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

ajoyagua
Entrades: 477
Membre des de: dv. gen. 22, 2010 14:20
Ubicació: Valencia
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Nissaga de Poder (TDTrip)

#435

Entrada Autor: ajoyagua » dv. maig 23, 2014 18:55

Petiso ha escrit:Que aporta la nova versió???
Donç com ja a dit shinno en posts anteriors, esta nova versio, aporta que no te la molesta mosca (molt gran) de BTV i ni l'hora ni la temperatura, sense mencionar alguns baners en alguns capitols. per a mi aixo es prou valios per a una serie de altura com nissaga de poder. jo continuo compartint la versio del arakelov i o continuaria fent amb la versio nova de shinno. gracies a t'otom.

Respon