[ed2k] Nissaga de Poder (TDTrip)

Sèries i programes de TV

Moderadors: naroatna, xordi, arakelov

Avatar de l’usuari

Fiestero
Entrades: 242
Membre des de: dv. juny 19, 2009 15:38
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Nissaga de Poder (TDTrip)

#16

Entrada Autor: Fiestero » dl. oct. 05, 2009 21:56

Al final si la cogeras si jaja, muchas gracias :D




biel-vdp
Entrades: 153
Membre des de: dg. jul. 05, 2009 10:52
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Nissaga de Poder (TDTrip)

#17

Entrada Autor: biel-vdp » ds. oct. 10, 2009 18:19

Gent, teniu a compartir els capítols??? :| :|. No hi ha maneres que el capitol 28 se'm descarregui........ :x :x

:arrow:

Avatar de l’usuari

Fiestero
Entrades: 242
Membre des de: dv. juny 19, 2009 15:38
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Nissaga de Poder (TDTrip)

#18

Entrada Autor: Fiestero » ds. oct. 10, 2009 18:23

biel-vdp ha escrit:Gent, teniu a compartir els capítols??? :| :|. No hi ha maneres que el capitol 28 se'm descarregui........ :x :x

:arrow:
Muy bien hecho eso de escribir solo para pedir


biel-vdp
Entrades: 153
Membre des de: dg. jul. 05, 2009 10:52
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Nissaga de Poder (TDTrip)

#19

Entrada Autor: biel-vdp » ds. oct. 10, 2009 19:51

Fiestero ha escrit:
biel-vdp ha escrit:Gent, teniu a compartir els capítols??? :| :|. No hi ha maneres que el capitol 28 se'm descarregui........ :x :x

:arrow:
Muy bien hecho eso de escribir solo para pedir
Perdona?????? :roll: :roll: :roll: . Què vols dir????? Jo no demano res. Solament he preguntat. Ja ho veuràs, torna a llegir el que he escrit a poc a poc..... XDD. He fet una pregunta eh???. I teòricament espero una resposta...... però no precisament la resposta que has escrit.... XDD jajaja

Insisteixo..... heu posat a compartir els capítols?? Si ho dic, és perquè després va més ràpid descarregant :o

:arrow:

Avatar de l’usuari

Fiestero
Entrades: 242
Membre des de: dv. juny 19, 2009 15:38
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Nissaga de Poder (TDTrip)

#20

Entrada Autor: Fiestero » ds. oct. 10, 2009 19:54

biel-vdp ha escrit:
Fiestero ha escrit:
biel-vdp ha escrit:Gent, teniu a compartir els capítols??? :| :|. No hi ha maneres que el capitol 28 se'm descarregui........ :x :x

:arrow:
Muy bien hecho eso de escribir solo para pedir
Perdona?????? :roll: :roll: :roll: . Què vols dir????? Jo no demano res. Solament he preguntat. Ja ho veuràs, torna a llegir el que he escrit a poc a poc..... XDD. He fet una pregunta eh???. I teòricament espero una resposta...... però no precisament la resposta que has escrit.... XDD jajaja

Insisteixo..... heu posat a compartir els capítols?? Si ho dic, és perquè després va més ràpid descarregant :o

:arrow:
Lo que quiero decir es que cuando te descargues algo des las gracias, o es que el 28 es el primero que has puesto a descargar? si te hubiese visto dar las gracias yo mismo te daria un slot, pero desde luego no lo hare.


Oliana
Entrades: 4378
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Nissaga de Poder (TDTrip)

#21

Entrada Autor: Oliana » ds. oct. 10, 2009 20:01

Com a ripejador, jo no puc compartir tot a totes hores, perquè també necessito el meu ample de banda per a passar-li els arxius als amics SuperRucs, i a vegades això m'obliga a parar l'emule quan tinc moltes Mb a transferir.

Els capítols aquí publicats els comparteix el SuperRuc les 24h i jo quan engego l'emule, que també quasi sempre el tinc obert les 24h, (amb velocitats de pujada diferents).
A veure si tens sort i te'l descarregues, perquè jo sol (sense comptar els SuperRucs) ja he transferit 350Mb d'aquest capítol, la qual cosa hi hauria d'haver algú amb bona fe compartint-ho...

Potser el que falta és trobar aquestes fonts de bona fe...


biel-vdp
Entrades: 153
Membre des de: dg. jul. 05, 2009 10:52
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Nissaga de Poder (TDTrip)

#22

Entrada Autor: biel-vdp » ds. oct. 10, 2009 20:13

jeje. Vale, vale.... ara resulta que hem de ser educats.... Fiestero, si vas a l'altre post de Nissaga te n'adonaràs que no em canso de dir tota l'estona: Gràcies.... XDD. Sí, potser sí que ho havia d'haver dit... però en aquest missatge que he enviat no era necessari.... sinó fixa-t'hi. A mi mateix em feia ràbia, però anava dirigit a mi mateix, no a vosaltres.... :o :o . Si us hagúes demanat, podeu posar el capítol 28 a compartir?? Jo hagúes dit Gràcies.. t'ho asseguro :o . El que passa és que jo no ho he demanat.. jajajjaa. Però ara ho provaré, ok???. Podeu posar aquest capítol 28 a compartir.... els que pogueu... si us plau.... Després un cop el tingui descarregat ja us ho diré... i seguirem pel 29.... així d'un en un serà més fàcil..

Gràcies :P

Avatar de l’usuari

Fiestero
Entrades: 242
Membre des de: dv. juny 19, 2009 15:38
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Nissaga de Poder (TDTrip)

#23

Entrada Autor: Fiestero » ds. oct. 10, 2009 20:30

No te enfades, solo es mi opinion al respecto, no he dicho que seas maleducado ni nada, es que es tan facil entrar pinchar e irse, o escribir para pedir algo o quejarse de un error, que al final uno se cansa.

Y si consigues completarlo avisa o cuando tenga mi mula libre ya te ayudare :twisted:


biel-vdp
Entrades: 153
Membre des de: dg. jul. 05, 2009 10:52
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Nissaga de Poder (TDTrip)

#24

Entrada Autor: biel-vdp » ds. oct. 10, 2009 21:14

Fiestero ha escrit:No te enfades, solo es mi opinion al respecto, no he dicho que seas maleducado ni nada, es que es tan facil entrar pinchar e irse, o escribir para pedir algo o quejarse de un error, que al final uno se cansa.

Y si consigues completarlo avisa o cuando tenga mi mula libre ya te ayudare :twisted:
.

OKK!!! :D . De moment el 28 i prou. Els altres no cal. AH!! una cosa, el capítol 28 és el primer que m'he posat a descarregar en format TDTrip!! Els altres 27 d'abans els he descarregat de l'altre post de Nissaga. Però ara vull descarregar amb aquesta versió perquè es veu més bé, oi?? :arrow:

Avatar de l’usuari

juliette
Entrades: 131
Membre des de: dl. des. 04, 2006 14:23
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Nissaga de Poder (TDTrip)

#25

Entrada Autor: juliette » ds. oct. 10, 2009 23:30

Jo els tinc tots compartint...
Imatge


lluna.
Entrades: 350
Membre des de: dt. juny 26, 2007 21:48
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Nissaga de Poder (TDTrip)

#26

Entrada Autor: lluna. » dg. oct. 11, 2009 11:26

Jo nomes escric per dir que estic FLIPANT i que AQUI mai havia vist una cosa igual :cry:

i que NO m'agrada gens ni mica. Es una opinió personal, evidentment. SALUT.

Avatar de l’usuari

naroatna
Entrades: 21188
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Nissaga de Poder (TDTrip)

#27

Entrada Autor: naroatna » dg. oct. 11, 2009 13:07

biel-vdp ha escrit: OKK!!! :D . De moment el 28 i prou. Els altres no cal. AH!! una cosa, el capítol 28 és el primer que m'he posat a descarregar en format TDTrip!! Els altres 27 d'abans els he descarregat de l'altre post de Nissaga. Però ara vull descarregar amb aquesta versió perquè es veu més bé, oi?? :arrow:
Hola !

Doncs només volia dir que ara per ara no hauries de tenir cap problema en descarregar tots aquest capítols perquè són recentment publicats i estan essent distribuïts com tots els llançaments a través del SuperRuc i dels col·laboradors, per tan no et cal cap slot, ni cap ajuda especial. Això sí, com sempre no s'han de voler baixar tots alhora sinó de forma esglaonada. :wink:

Recordar de tant en quant que compartir és la millor manera d'ajudar-nos mútuament mai està de més, ni que de vegades, encara que sigui amb tota la bona intenció de la qual no em càpiga dubte, la forma pugui potser no ser massa encertada. Si no fos perquè una gran majoria comparteix, ja podríem plegar i està clar que tothom dintre de les seves possibilitats ho està fent. I com qui fa el que pot no està obligat a més, doncs això, sense exigències, sinó amb la bona voluntat de tothom pel bé comú. :D

Vinga doncs, en pau i harmonia: baixant, compartint i moltes gràcies !!
Imatge

Moltes gràcies!


biel-vdp
Entrades: 153
Membre des de: dg. jul. 05, 2009 10:52
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Nissaga de Poder (TDTrip)

#28

Entrada Autor: biel-vdp » dg. oct. 11, 2009 13:12

Descarregat el 28!!. :o

Avatar de l’usuari

Fiestero
Entrades: 242
Membre des de: dv. juny 19, 2009 15:38
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Nissaga de Poder (TDTrip)

#29

Entrada Autor: Fiestero » dg. oct. 11, 2009 17:01

biel-vdp ha escrit:Descarregat el 28!!. :o
tu tienes nick en el emule? lo digo porque antes de irme esta mañana he pasado los ultimos 100 megas a alguien pero no tenia nick :P

Avatar de l’usuari

Fiestero
Entrades: 242
Membre des de: dv. juny 19, 2009 15:38
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Nissaga de Poder (TDTrip)

#30

Entrada Autor: Fiestero » dg. oct. 11, 2009 17:07

naroatna ha escrit:
biel-vdp ha escrit: OKK!!! :D . De moment el 28 i prou. Els altres no cal. AH!! una cosa, el capítol 28 és el primer que m'he posat a descarregar en format TDTrip!! Els altres 27 d'abans els he descarregat de l'altre post de Nissaga. Però ara vull descarregar amb aquesta versió perquè es veu més bé, oi?? :arrow:
Hola !

Doncs només volia dir que ara per ara no hauries de tenir cap problema en descarregar tots aquest capítols perquè són recentment publicats i estan essent distribuïts com tots els llançaments a través del SuperRuc i dels col·laboradors, per tan no et cal cap slot, ni cap ajuda especial. Això sí, com sempre no s'han de voler baixar tots alhora sinó de forma esglaonada. :wink:

Recordar de tant en quant que compartir és la millor manera d'ajudar-nos mútuament mai està de més, ni que de vegades, encara que sigui amb tota la bona intenció de la qual no em càpiga dubte, la forma pugui potser no ser massa encertada. Si no fos perquè una gran majoria comparteix, ja podríem plegar i està clar que tothom dintre de les seves possibilitats ho està fent. I com qui fa el que pot no està obligat a més, doncs això, sense exigències, sinó amb la bona voluntat de tothom pel bé comú. :D

Vinga doncs, en pau i harmonia: baixant, compartint i moltes gràcies !!
Yo tengo el mismo problema que Oliana, comparto muchisimas series Españolas, que ripeo yo y siempre tengo algo en lanzamiento, por eso siempre me suscribo aqui cuando descargo algo, por si alguien necesita ayuda ponerlo a compartir, lo que pasa es que estoy acostumbrado a los chupopteros que llamo yo, que solo escriben para pedir o quejarse, y asi es como lo entendi cuando biel-vdp escribio por eso le conteste eso :) lo cual no quiere decir que lo sea (como ya le explique) sino que en ese momento lo entendi asi :wink:

Respon