[ed2k-SR] Històries del Cor [Completa]

Sèries i programes de TV

Moderadors: naroatna, xordi, arakelov

Avatar de l’usuari

Autor del tema
huGas.cat
Entrades: 2315
Membre des de: dc. maig 09, 2007 19:59
Ubicació: Banyoles, Pla de l'Estany
Contacta:
Status: Desconnectat

Re: [ed2k-SR] Històries del Cor [34/35] | Nou: 34

#46

Entrada Autor: huGas.cat » dv. set. 04, 2009 10:01

Afegit el 34è! Demà l'últim!

Salut!
Gerard


Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
huGas.cat
Entrades: 2315
Membre des de: dc. maig 09, 2007 19:59
Ubicació: Banyoles, Pla de l'Estany
Contacta:
Status: Desconnectat

Re: [ed2k-SR] Històries del Cor [Completa]

#47

Entrada Autor: huGas.cat » dv. set. 04, 2009 23:24

Afegit l'últim! Ens veiem dilluns amb l'última temporada d'"El cor de la ciutat"! :wink:

Salut!
Gerard
Imatge

Avatar de l’usuari

Fiestero
Entrades: 242
Membre des de: dv. juny 19, 2009 15:38
Status: Desconnectat

Re: [ed2k-SR] Històries del Cor [Completa]

#48

Entrada Autor: Fiestero » ds. set. 05, 2009 1:58

Al dia! saludos y gracias.

Avatar de l’usuari

Linus
Entrades: 2106
Membre des de: dl. des. 04, 2006 21:22
Ubicació: Vivint amb la Iniciativa Dharma
Status: Desconnectat

Re: [ed2k-SR] Històries del Cor [Completa]

#49

Entrada Autor: Linus » dt. jul. 20, 2010 14:54

Hola!
Tinc un capítol descarregant-me des de fa mesos i ja fa un temps que em surt que no hi ha cap font. És el capítol número 13, algú podria tornar-lo a compartir sisplau? O si no, podries tornar a penjar-lo huGas? Tan sols em queden 150 megues per baixar i ja fa temps que està totalment aturat.
Moltes gràcies! :D
Imatge

Avatar de l’usuari

naroatna
Entrades: 21188
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Status: Desconnectat

Re: [ed2k-SR] Històries del Cor [Completa]

#50

Entrada Autor: naroatna » dt. jul. 20, 2010 18:32

Linus ha escrit:Hola!
Tinc un capítol descarregant-me des de fa mesos i ja fa un temps que em surt que no hi ha cap font. És el capítol número 13, algú podria tornar-lo a compartir sisplau? O si no, podries tornar a penjar-lo huGas? Tan sols em queden 150 megues per baixar i ja fa temps que està totalment aturat.
Moltes gràcies! :D
Hola Linus,

Re-compartir el 13 al meu Incoming. Enviem un missatge via eMule que et donaré slot :wink:

Fins aviat !
Imatge

Moltes gràcies!

Avatar de l’usuari

Linus
Entrades: 2106
Membre des de: dl. des. 04, 2006 21:22
Ubicació: Vivint amb la Iniciativa Dharma
Status: Desconnectat

Re: [ed2k-SR] Històries del Cor [Completa]

#51

Entrada Autor: Linus » dc. jul. 21, 2010 10:23

naroatna ha escrit:
Linus ha escrit:Hola!
Tinc un capítol descarregant-me des de fa mesos i ja fa un temps que em surt que no hi ha cap font. És el capítol número 13, algú podria tornar-lo a compartir sisplau? O si no, podries tornar a penjar-lo huGas? Tan sols em queden 150 megues per baixar i ja fa temps que està totalment aturat.
Moltes gràcies! :D
Hola Linus,

Re-compartir el 13 al meu Incoming. Enviem un missatge via eMule que et donaré slot :wink:

Fins aviat !
Moltes gràcies naroatna, ja el tinc descarregat! De totes maneres m'agradaria demanar-te un altre favor, ara he posat a descarregar els dos següents (14 i 15) i veig que tampoc hi ha cap font. Com que encara em queden bastants per descarregar, podries tornar a compartir-los encara que fos la sèrie sencera, almenys un temps per poder-la anar baixant tranquil·lament? Almenys si hi ha alguna font ja estaré més tranquil.
Moltes gràcies! :D
Imatge

Avatar de l’usuari

naroatna
Entrades: 21188
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Status: Desconnectat

Re: [ed2k-SR] Històries del Cor [Completa]

#52

Entrada Autor: naroatna » dc. jul. 21, 2010 15:37

Doncs estigues ben tranquil Linus, ara mateix ja tens a disposició el 14 i el 15 . :wink:

Fins aviat !
Imatge

Moltes gràcies!

Avatar de l’usuari

Linus
Entrades: 2106
Membre des de: dl. des. 04, 2006 21:22
Ubicació: Vivint amb la Iniciativa Dharma
Status: Desconnectat

Re: [ed2k-SR] Històries del Cor [Completa]

#53

Entrada Autor: Linus » dv. jul. 23, 2010 17:06

Moltes gràcies naroatna, el 14 ja està baixat i el 15 ho estarà d'aquí poc, quin ritme!
Me'n vaig fora de cap de setmana, així que aprofito per deixar l'emule encès, he posat a descarregar els 10 capítols de la Família Vidal-Bosch i com de costum no hi ha cap font, així que t'hauré de tornar a demanar sisplau si podries tornar a compartir per uns dies aquesta tongada de capítols.

Moltes gràcies! :D
Imatge

Avatar de l’usuari

Linus
Entrades: 2106
Membre des de: dl. des. 04, 2006 21:22
Ubicació: Vivint amb la Iniciativa Dharma
Status: Desconnectat

Re: [ed2k-SR] Històries del Cor [Completa]

#54

Entrada Autor: Linus » dv. ago. 06, 2010 20:34

Naroatna, els capítols relatius als Vidal-Bosch ja estan descarregats. Poso a baixar els deu últims capítols que queden, els relatius als dels Crespo, i et torno a demanar si els podries tornar a compartir, veient que ets l'única que els té disponibles.
Moltes gràcies!
Imatge

Avatar de l’usuari

naroatna
Entrades: 21188
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Status: Desconnectat

Re: [ed2k-SR] Històries del Cor [Completa]

#55

Entrada Autor: naroatna » ds. ago. 07, 2010 1:16

Linus ha escrit:Naroatna, els capítols relatius als Vidal-Bosch ja estan descarregats. Poso a baixar els deu últims capítols que queden, els relatius als dels Crespo, i et torno a demanar si els podries tornar a compartir, veient que ets l'única que els té disponibles.
Moltes gràcies!
Hola,

Doncs entesos, compartint els dels Crespo. :wink:

Fins aviat !
Imatge

Moltes gràcies!


Jaume_Felip
Entrades: 75
Membre des de: ds. març 08, 2008 13:17
Status: Desconnectat

Re: [ed2k-SR] Històries del Cor [Completa]

#56

Entrada Autor: Jaume_Felip » ds. oct. 02, 2010 18:55

Hola, em falta baixar els dos últims de Els crespo és a dir el 9 i 10, algú em podria el favor de comparti-rlos la font va molt lenta, i fa temps que els tinc a baixar i no m´han baixat res, moltes gràcies a qui em respongui.

Avatar de l’usuari

naroatna
Entrades: 21188
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Status: Desconnectat

Re: [ed2k-SR] Històries del Cor [Completa]

#57

Entrada Autor: naroatna » ds. oct. 02, 2010 19:45

Hola Jaume_Felip!

Tens nick a l'emule? Ara mateix només veig un usuari en cua del capítol 10. No té nick, però suposant que eres tu de moment li he donat slot. Si veus que vas baixant seguit de la naro, ni que sigui poc a poc, doncs endavant o sinó digues quelcom. :wink:

Fins aviat!
Imatge

Moltes gràcies!


Jaume_Felip
Entrades: 75
Membre des de: ds. març 08, 2008 13:17
Status: Desconnectat

Re: [ed2k-SR] Històries del Cor [Completa]

#58

Entrada Autor: Jaume_Felip » ds. oct. 02, 2010 19:55

Hola Naroatna, no tinc nick al emule això , en necessito? si doncs devia ser jo, ja que no tinc nick, al capitol 10 dels crespo i a part al 9, al 10 només tinc 1 en llistat espera i el 9 està en vermell. T´he enviat un missatge per via emule. Moltes gràcies , a vere si es pot anar baixant.Però de moment no ha baixat res esperarè.

Avatar de l’usuari

naroatna
Entrades: 21188
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Status: Desconnectat

Re: [ed2k-SR] Històries del Cor [Completa]

#59

Entrada Autor: naroatna » ds. oct. 02, 2010 21:03

Hola de nou!

Doncs Jaume Felip lo del nick és opcional. Ni que em sembla que a alguns usuaris els agrada més anar d'incògnit, al igual d'altres potser no hi hauran parat mai atenció, diria que va a gustos i/o necessitats, també segons circumstàncies i experiències de cadascú.

He rebut el teu missatge via eMuele, però et veig amb IDbaixa i suposo que per això no em deixa donar-te slot. Si que t'he pogut afegir com amic (això sempre és pot fer) i també he pujat la prioritat al capítol 10.

Si IDbaixa no és puntual faries bé de mirar de solucionar-ho perquè en general sol provocar que les descàrregues siguin més feixugues, a excepció potser d'aquelles "noves publicacions" que gaudeixen d'un ajut especial (SR) o d'arxius que tinguin mooooltes fonts.

I si vols un cop de mà per tal d'aconseguir IDalta (o sigui en principi per obrir "ports" per l'eMule al teu router) doncs els nostres experts segur que et guiaran si ho preguntes a l'apartat del fòrum del "Servei Tècnic".

Fins aviat!
Imatge

Moltes gràcies!


Jaume_Felip
Entrades: 75
Membre des de: ds. març 08, 2008 13:17
Status: Desconnectat

Re: [ed2k-SR] Històries del Cor [Completa]

#60

Entrada Autor: Jaume_Felip » ds. oct. 02, 2010 21:31

Hola naroatna, moltes gràcies de nou per respondre.

Si estic en IDbaixa ja fa temps que ho tinc així i va molt lent, gràcies igualment , faré això preguntaré al servei tècnic del forum, ha ho trobava extrany que Històries del cor m´anés tant lent, m´informaré i gràcies de nou a vere si ho puc arreglar.

Fins aviat.

Respon