[ed2k-SR] Laberint d'ombres (TDTrip)

Sèries i programes de TV

Moderadors: naroatna, xordi, arakelov

Avatar de l’usuari

shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa
Status: Desconnectat

Re: [ed2k-SR] Laberint d'ombres (TDTrip)

#256

Entrada Autor: shinnosuke » dg. nov. 29, 2015 22:39

Us porto una primera tongada de capítols que són emesos del 300 i a partir d'aquí fins al final de la sèrie que espero tenir-la completa.
CAPÍTOLS JA PUBLICATS ( versió anterior emès del CANAL BOM )
Per aquells que vulguin baixar i seguir la mateixa pauta i tenir la sèrie emesa al CANAL 300 us deixo aquí uns quants capítols a mesura que vagi trobant els capítols els aniré publicant poc a poc )
Necessito que la responsable que afegeix els vincles a la BD del fòrum al posat posi "C300" per diferenciar quin és el vincle de la emissió del Canal BOM i CANAL 300 només els que ja estan publicats.
Els que faltin, podeu seguir l'ordre amb el capítol emès del Canal BOM quan disposi del capítol es publicarà amb la segona versió emesa al Canal 300.

Laberint d'ombres - Capítol 187 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke)(emissió del Canal 300)
Laberint d'ombres - Capítol 188 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke)(emissió del Canal 300)
Laberint d'ombres - Capítol 189 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke)(emissió del Canal 300)
Laberint d'ombres - Capítol 190 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke)(emissió del Canal 300)
Laberint d'ombres - Capítol 191 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke)(emissió del Canal 300) VINCLE RECTIFICAT!!
Laberint d'ombres - Capítol 192 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke)(emissió del Canal 300) VINCLE RECTIFICAT!!
Laberint d'ombres - Capítol 193 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke)(emissió del Canal 300)
Laberint d'ombres - Capítol 194 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke)(emissió del Canal 300)
Laberint d'ombres - Capítol 195 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke)(emissió del Canal 300)
CAPÍTOL 196 PROPERAMENT ( podeu posar el 196 emès del CANAL BOM per seguir l'ordre dels capítols per què ho podeu diferenciar poseu BOM al final de l'arxiu )
Qualsevol problema aviseu-me i us ho soluciono el més aviat possible .
Laberint d'ombres - Capítol 197 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke)(emissió del Canal 300)
Laberint d'ombres - Capítol 199 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke)(emissió del Canal 300)
Laberint d'ombres - Capítol 202 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke)(emissió del Canal 300)
Laberint d'ombres - Capítol 204 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke)(emissió del Canal 300)
Laberint d'ombres - Capítol 205 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke)(emissió del Canal 300)
Laberint d'ombres - Capítol 206 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke)(emissió del Canal 300)
NOUS CAPÍTOLS EMESOS AL CANAL 300
Laberint d'ombres - Capítol 312 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
Laberint d'ombres - Capítol 313 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
CAPÍTOL 314 PROPERAMENT
Laberint d'ombres - Capítol 315 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
Laberint d'ombres - Capítol 316 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
Laberint d'ombres - Capítol 317 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
Laberint d'ombres - Capítol 318 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
Laberint d'ombres - Capítol 319 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
CAPÍTOL 320 PROPERAMENT
Laberint d'ombres - Capítol 321 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
Laberint d'ombres - Capítol 322 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
Laberint d'ombres - Capítol 323 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
Laberint d'ombres - Capítol 324 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
Laberint d'ombres - Capítol 325 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
Laberint d'ombres - Capítol 326 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
Laberint d'ombres - Capítol 327 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
Laberint d'ombres - Capítol 328 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
Laberint d'ombres - Capítol 329 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
Laberint d'ombres - Capítol 330 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
Laberint d'ombres - Capítol 331 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
Laberint d'ombres - Capítol 332 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
Laberint d'ombres - Capítol 333 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
Laberint d'ombres - Capítol 334 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
Laberint d'ombres - Capítol 335 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
CAPÍTOL 336 PROPERAMENT
Laberint d'ombres - Capítol 337 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
Laberint d'ombres - Capítol 338 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
CAPÍTOL 339 PROPERAMENT
Laberint d'ombres - Capítol 340 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
Durant la setmana aniré publicant la resta de capítols saltejats, tinc bastant embolic però intentaré posar tot en ordre, de moment gaudiu d'aquesta tongada forta.
Salut!!!!
shinnosuke l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 30, 2015 20:56, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari

Dave
Entrades: 55
Membre des de: dl. set. 14, 2015 22:57
Status: Desconnectat

Re: [ed2k-SR] Laberint d'ombres (TDTrip)

#257

Entrada Autor: Dave » dl. nov. 30, 2015 20:50

El 191 i 192 que son en format md5 i ocupen la meitat dels altres (perdó ni 1 mega ocupa 116 bytes XD), son especials o algu raro?
Dave l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 30, 2015 20:58, en total s’ha editat 2 vegades.

Avatar de l’usuari

shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa
Status: Desconnectat

Re: [ed2k-SR] Laberint d'ombres (TDTrip)

#258

Entrada Autor: shinnosuke » dl. nov. 30, 2015 20:53

ara mateix ho resolveixo !!!
Gràcies per avisar!

Avatar de l’usuari

Dave
Entrades: 55
Membre des de: dl. set. 14, 2015 22:57
Status: Desconnectat

Re: [ed2k-SR] Laberint d'ombres (TDTrip)

#259

Entrada Autor: Dave » dl. nov. 30, 2015 20:59

De res ja fas prou per nosaltres com per donar-nos les gràcies.

Avatar de l’usuari

shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa
Status: Desconnectat

Re: [ed2k-SR] Laberint d'ombres (TDTrip)

#260

Entrada Autor: shinnosuke » dl. nov. 30, 2015 21:01

Solucionat!

Avatar de l’usuari

shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa
Status: Desconnectat

Re: [ed2k-SR] Laberint d'ombres (TDTrip)

#261

Entrada Autor: shinnosuke » dg. des. 06, 2015 4:18

Bones!!

Després de tenir una mica d'organització, queda molt per fer , us porto una tongada de capítols saltejats que poc a poc s'ha anirà completant.
Els rangs del 300 al 469 estan tots complets trets alguns que hi han errors ja que en aquell moment tots vam detectar els errors ja que la sortida del senyal del Canal 300 va ser general i no local com sol passar alguns cops segons repetidor en aquest cas va ser general i al mateix punt exacte, d'aquests n'hi han 3 o 4 mal comptats.

Aquí us porto la tongada de capítols.

Qualsevol problema aviseu-me i ho resolc tant breu em sigui possible .

Salut!!

Laberint d'ombres - Capítol 244 - per Shinnosuke NOU!! (per shinnosuke)
Laberint d'ombres - Capítol 245 - per Shinnosuke NOU!! (per shinnosuke)
Laberint d'ombres - Capítol 249 - per Shinnosuke NOU!! (per shinnosuke)
Laberint d'ombres - Capítol 279 - per Shinnosuke NOU!! (per shinnosuke)
Laberint d'ombres - Capítol 288 - per Shinnosuke NOU!! (per shinnosuke)
Laberint d'ombres - Capítol 289 - per Shinnosuke NOU!! (per shinnosuke)
Laberint d'ombres - Capítol 290 - per Shinnosuke NOU!! (per shinnosuke)
Laberint d'ombres - Capítol 291 - per Shinnosuke NOU!! (per shinnosuke)
Laberint d'ombres - Capítol 292 - per Shinnosuke NOU!! (per shinnosuke)
Laberint d'ombres - Capítol 293 - per Shinnosuke NOU!! (per shinnosuke)
Laberint d'ombres - Capítol 294 - per Shinnosuke NOU!! (per shinnosuke)
Laberint d'ombres - Capítol 295 - per Shinnosuke NOU!! (per shinnosuke)
Laberint d'ombres - Capítol 298 - per Shinnosuke NOU!! (per shinnosuke)
Laberint d'ombres - Capítol 299 - per Shinnosuke NOU!! (per shinnosuke)
Laberint d'ombres - Capítol 301 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
Laberint d'ombres - Capítol 302 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
Laberint d'ombres - Capítol 303 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
Laberint d'ombres - Capítol 304 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
Laberint d'ombres - Capítol 305 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
Laberint d'ombres - Capítol 306 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
Laberint d'ombres - Capítol 307 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
Laberint d'ombres - Capítol 308 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
Laberint d'ombres - Capítol 310 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)

Avatar de l’usuari

Dave
Entrades: 55
Membre des de: dl. set. 14, 2015 22:57
Status: Desconnectat

Re: [ed2k-SR] Laberint d'ombres (TDTrip)

#262

Entrada Autor: Dave » dg. des. 06, 2015 15:21

Moltes gràcies!!!

Avatar de l’usuari

shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa
Status: Desconnectat

Re: [ed2k-SR] Laberint d'ombres (TDTrip)

#263

Entrada Autor: shinnosuke » dg. des. 06, 2015 16:42

Afegeixo el 300 !!

Laberint d'ombres - Capítol 300 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)

Aviat publicaré una forta tongada del rang del 300 fins a completar aquest rang no continuaré amb la resta un cop que els tingui ripejats els publicaré.

Salut!!!

Avatar de l’usuari

shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa
Status: Desconnectat

Re: [ed2k-SR] Laberint d'ombres (TDTrip)

#264

Entrada Autor: shinnosuke » dl. des. 07, 2015 2:43

Dos capítols més del rang del 200

Laberint d'ombres - Capítol 296 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke)
Laberint d'ombres - Capítol 297 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke)

Avatar de l’usuari

shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa
Status: Desconnectat

Re: [ed2k-SR] Laberint d'ombres (TDTrip)

#265

Entrada Autor: shinnosuke » dv. des. 11, 2015 11:30

Us porto una tongada forta de capítols.
La resta de capítols del rang del 300 del 341 al 356 els publicaré tant aviat em sigui possible.
Salut!!!
i espero que no us empatxeu de tant Laberint :lol: :lol: :lol:
Qualsevol problema , aviseu-me !!!!


Laberint d'ombres - Capítol 311 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
Laberint d'ombres - Capítol 314 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
Laberint d'ombres - Capítol 320 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
Laberint d'ombres - Capítol 336 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)(amb errors)
Laberint d'ombres - Capítol 339 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)(amb errors)
Laberint d'ombres - Capítol 357 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
Laberint d'ombres - Capítol 358 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
Laberint d'ombres - Capítol 359 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
Laberint d'ombres - Capítol 360 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
Laberint d'ombres - Capítol 361 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
Laberint d'ombres - Capítol 362 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
Laberint d'ombres - Capítol 363 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
Laberint d'ombres - Capítol 364 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
Laberint d'ombres - Capítol 365 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
Laberint d'ombres - Capítol 366 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
Laberint d'ombres - Capítol 367 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
Laberint d'ombres - Capítol 368 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
Laberint d'ombres - Capítol 369 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
Laberint d'ombres - Capítol 370 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
Laberint d'ombres - Capítol 371 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
Laberint d'ombres - Capítol 372 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
Laberint d'ombres - Capítol 375 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)(número de capítol 375 correcte)
Laberint d'ombres - Capítol 376 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
Laberint d'ombres - Capítol 377 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
Laberint d'ombres - Capítol 378 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
Laberint d'ombres - Capítol 379 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
Laberint d'ombres - Capítol 380 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
Laberint d'ombres - Capítol 381 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
Laberint d'ombres - Capítol 382 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
Laberint d'ombres - Capítol 383 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
Laberint d'ombres - Capítol 384 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
Laberint d'ombres - Capítol 385 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
Laberint d'ombres - Capítol 386 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
Laberint d'ombres - Capítol 387 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
Laberint d'ombres - Capítol 388 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
Laberint d'ombres - Capítol 389 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
Laberint d'ombres - Capítol 390 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
Laberint d'ombres - Capítol 391 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
Laberint d'ombres - Capítol 392 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
Laberint d'ombres - Capítol 393 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
Laberint d'ombres - Capítol 394 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
Laberint d'ombres - Capítol 395 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
Laberint d'ombres - Captíol 396 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
Laberint d'ombres - Capítol 397 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
Laberint d'ombres - Capítol 398 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
Laberint d'ombres - Capítol 399 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)
Laberint d'ombres - Capítol 400 - per Shinnosuke i arakelov NOU!! (per shinnosuke i arakelov)

CORREGIT !!
shinnosuke l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. des. 12, 2015 2:44, en total s’ha editat 3 vegades.

Avatar de l’usuari

Dave
Entrades: 55
Membre des de: dl. set. 14, 2015 22:57
Status: Desconnectat

Re: [ed2k-SR] Laberint d'ombres (TDTrip)

#266

Entrada Autor: Dave » dv. des. 11, 2015 22:15

Oleeee ara si que t'has superat, gracieeeeees XD bueno els he provat tots i l'unic error que he vist es que el link que posa 373 a l'emule és el 375. ( bueno i a part d'aixo l'usuari és arakelov no arakeov oi? )

Avatar de l’usuari

shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa
Status: Desconnectat

Re: [ed2k-SR] Laberint d'ombres (TDTrip)

#267

Entrada Autor: shinnosuke » dv. des. 11, 2015 23:02

Rectificat, el que importa és que el nom de l'arxiu correspongui amb el número de capítol, exemple , que el 375 sigui el 375 i no el 373 i resulti ser el 375.
Gràcies per avisar!!
Qualsevol error més aviseu-me!!
Són molts capítols i he agafat un petit empatx

Salut!!


nasticdetgn
Entrades: 598
Membre des de: dl. set. 08, 2008 19:32
Ubicació: L'Espluga de Francolí
Status: Desconnectat

Re: [ed2k-SR] Laberint d'ombres (TDTrip)

#268

Entrada Autor: nasticdetgn » dl. des. 21, 2015 12:08

Bon dia.
Tinc un dubte sobre 2 capítols, que pel que veig tinc dues vegades al disc dur.
Són el 199 i 206: quin és el bo?
Del 199 una versió dura 35'17" i pesa 393 megues, l'altra 32'41" i 346 megues
Del 206 34'18" i 382 megues, 34'14" i 345 megues

[hide]El primer que poso de cadascun és el que em surt com a més recent, però no en puc fer cas perquè potser va tardar més a baixar.[/hide]
Res, m'he equivocat, en veure 3/12 i 1/12 m'he confós, però resulta que són 3/12/14 i 1/12/15 jajaja. Ja veig quin és el bo. A sobre un és una emissió del Canal 300 i l'altre de BOM.
Sorry.


cracky
Entrades: 8
Membre des de: dc. set. 02, 2015 22:05
Status: Desconnectat

Re: [ed2k-SR] Laberint d'ombres (TDTrip)

#269

Entrada Autor: cracky » dj. des. 24, 2015 0:39

Bones

M'agradaria saber si es podrà aconseguir els capitols que falten del 231 al 287(practicament falten tots).Algú en sap alguna cosa,es que m'estic veient la série i estic apunt d'arribar al 230 i em fa por no poder seguir-la...

Gràcies i Bones festes a tots els "totsruquerus"

Avatar de l’usuari

shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa
Status: Desconnectat

Re: [ed2k-SR] Laberint d'ombres (TDTrip)

#270

Entrada Autor: shinnosuke » dj. des. 24, 2015 0:49

Doncs lamentablement jo no tinc aquests capítols, i la persona el company arakelov m'ha cedit TOT el que tenia gravat i molt em temo que si no localitzo i es molt difícil que trobi aquests capítols que demanes, no podré fer res mes , i es més aviat publicaré una tongada bastant forta de capítols , del 401 al 469 que pràcticament els tinc TOTS excepte alguns que els he de ripejar però un cop publiqui TOT el material que tingui aquí haurà acabat la meva feina del projecte de Laberint d'Ombres, la única persona que em pot cedir les captures ja li he demanat però a dia d'avui espero la seva resposta que encara no m'ha contestat i es probable que no em digui res, crec que és la única persona que té les captures i si no em cedeix el material serà molt difícil acabar el projecte jo m'he ofert, he fet el que he pogut i ho he fet amb molt de gust però més no puc fer si no col·labora una mica aquesta persona que no diré noms es la única via que se m'acut, si aconsegueixo tenir aquest material, per l'any vinent ja estaria tot acabat i sèrie completament sencera , llevat alguns errors que això ja no es pot fer res ja que era una única emissió i alguns errors van ser generals, a tots s'ens va gravar malament coincidint al mateix punt .

Salut i BONES FESTES.

En breu en les properes hores publico la tongada forta.

Respon