[ed2k] Robinson Crusoe (2003) [2/2] - Minisèrie

Sèries i programes de TV

Moderadors: naroatna, xordi, arakelov

Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32
Status: Desconnectat

[ed2k] Robinson Crusoe (2003) [2/2] - Minisèrie

#1

Entrada Autor: xordi » dg. oct. 19, 2008 12:10

Imatge
Robinson Crusoe (2003)

Director:
Thierry Chabert
Guionistes: Daniel Defoe (personatges de la novel·la "Robinson Crusoe"), Frédéric Vitoux.
Durada: 205 min.
Episodis: 2.
Font audio i video: TDT (TV3).
Codec video: XviD 1.1 @ 1250kbps.
Codec audio: català 96 kbps, francès 96 kbps.

Elinks:
01 - L'illa d'en Robinson
Les imatges del film mostren, al primer capítol, la vida de Crusoe a l'illa en què va arribar després d'un naufragi, el moment de l'arribada, els seus recorreguts de reconeixement per saber si en aquell territori hi vivien altres sers humans, els seus moments difícils i les seves decepcions, fins al moment en què es troba en una platja amb un congènere en estat salvatge, Vendredi, un ser jove en estat pròxim a l'animalitat.

02 - En Robinson i en Divendres
L'argument del segon capítol mostra el llarg i difícil acostament entre tots dos homes, que no tenen res en comú, ni tan sols la llengua, i que porta a situacions complicades, com quan Robinson, un mariner de York, es troba amb el dilema d'haver d'acceptar la cultura antropòfaga de Vendredi. Tal com passa en la novel·la de Defoe, l'arribada d'un navili amb un motí a bord farà que tots dos homes oblidin els problemes de convivència per ajudar els oficials del vaixell. Però l'aparició dels membres del vaixell posa en contradicció els costums del món dels blancs, transportistes d'esclaus, amb el dels natius.




axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Robinson Crusoe (2003) [2/2] - Minisèrie

#2

Entrada Autor: axis » dg. oct. 19, 2008 12:12

baixant la miniserie

gracies xordi :P

Avatar de l’usuari

Vlad
Entrades: 221
Membre des de: dl. ago. 11, 2008 10:44
Ubicació: Valaquia
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Robinson Crusoe (2003) [2/2] - Minisèrie

#3

Entrada Autor: Vlad » dj. oct. 23, 2008 14:09

Baixant ... i espero que aviat compartint. Gràcies Xordi!
Imatge

Passa i deixa part de la felicitat que portes amb tu ....


txiruca94
Entrades: 10
Membre des de: dl. oct. 25, 2021 19:01
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Robinson Crusoe (2003) [2/2] - Minisèrie

#4

Entrada Autor: txiruca94 » dl. oct. 25, 2021 19:07

Hola molt bona tarda!

Disculpeu per reobrir aquest tema, però m'interessa bastant aquesta miniserie. La veritat que la vaig veure quan era petit i m'agradaria poder veure-la una altra vegada.
Fa dies que l'estic intentant descarregar de l'emule pero sembla que ningú la te per a compartir.
La teniu algu? Encara que me la pugui pujar al wetransfer o alguna cosa... :cry:

Moltissimes gràcies!!!! :D

Respon