El capítol 7 baixant!! moltes gràcies!!!

Moderadors: naroatna, arakelov, xordi
a mi el que s'ha adormit és el 3..nasticdetgn ha escrit:Jo segueixo pel 2...que s'ha quedat sense fonts útils![]()
![]()
Amb paciència tot m'arribarà suposo
Cap altre. Prous problemes tinc amb un, com per fer-ho amb més jejepiti ha escrit:a mi el que s'ha adormit és el 3..nasticdetgn ha escrit:Jo segueixo pel 2...que s'ha quedat sense fonts útils![]()
![]()
Amb paciència tot m'arribarà suposoté 5 fonts però res de res! quins t'estàs baixant a part del 2? perq potser et puc ajudar...
eiii nasticdetgn! el 2 no el tinc, però el 4 i el 5 sí... hi ha un manera que t'ajudi a baixar aquests dos capítols pel que he vist en aquests i altres forums, però hauries de posar el teu nick d'emule.nasticdetgn ha escrit:Estic amb el 2, 4 i 5 i no hi ha manera que baixin
Tinc el mateix nick que aquípiti ha escrit:eiii nasticdetgn! el 2 no el tinc, però el 4 i el 5 sí... hi ha un manera que t'ajudi a baixar aquests dos capítols pel que he vist en aquests i altres forums, però hauries de posar el teu nick d'emule.nasticdetgn ha escrit:Estic amb el 2, 4 i 5 i no hi ha manera que baixin
Segurament naroatna també et pot ajudar com ho està fent amb mi.
Una abraçada.
Molt béee!!!!naroatna ha escrit:Piti demà posaré a compartir 10, 11, 12 i 13![]()
Nastigdetgn sis-plau prova de parar el 2 (amb stop, no pause) a veure si així se t'arrien el 4 i el 5.![]()
![]()
Fins aviat!
Fet!naroatna ha escrit: Nastigdetgn sis-plau prova de parar el 2 (amb stop, no pause) a veure si així se t'arrien el 4 i el 5.![]()
![]()