[ed2k] Herois 2a. Temporada [11/11] | COMPLETA

Sèries i programes de TV

Moderadors: naroatna, xordi, arakelov

Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32
Status: Desconnectat

[ed2k] Herois 2a. Temporada [11/11] | COMPLETA

#1

Entrada Autor: xordi » dv. juny 13, 2008 2:16

Imatge
TDTrip català - anglès + subs incrustats
Sinopsi:
Nous herois, noves històries, noves amenaces.

Tot això i molt més és el que ens espera a la segona temporada d'Herois. Ens retrobarem amb els nostres herois quatre mesos després d'aquell final apoteòsic, amb en Sylar ferit de mort i arrossegant-se pel terra, en Hiro fent un inesperat viatge al Japó feudal, la Claire plorant d'impotència per no poder salvar en Peter, i en Nathan arribant a l'últim moment per endur-se al seu germà volant pels aires. I aleshores, l'explosió. Els dos herois envoltats de foc es perden en la negror de la nit.

Hauran superat els personatges tot el que vas passar? Hauran tirat endavant o seguiran mirant el passat? Tornarà a aparèixer en Sylar? En Peter i en Nathan hauran sobreviscut a l'explosió? I... què ha passat amb la Companyia? Aquesta nit trobarem resposta a aquestes preguntes però apareixeran nous enigmes. Un nou enemic apareix, unes fotografies amb un Símbol conegut indiquen que algú serà assassinat, la Molly Walker té un malson rere l'altre i una nova amenaça obligarà als nostres protagonistes a unir-se de nou.

Capturadors: Oliana, Spk2010, Xordi

Fitxa tècnica:
Títol original: Heroes.
Any producció: 2006-2008 (per ara).
Nº temporades: 2.
Nº de capítols: 34.
Nacionalitat: USA.
Productora: NBC.
Repartiment:
Claire Bennet - Hayden Panettiere, D.L. Hawkins - Leonard Roberts, Hiro Nakamura - Masi Oka, Isaac Mendez - Santiago Cabrera, Matt Parkman - Greg Grunberg, Micah Sanders - Noah Gray-Cabey, Mohinder Suresh - Sendhil Ramamurthy, Nathan Petrelli - Adrian Pasdar, Niki Sanders - Ali Larter,
Peter Petrelli - Milo Ventimiglia, Simone Deveraux - Tawny Cypress.

Capítols:
Resum de la primera temporada

2x01 Quatre mesos després (Four months later)
La segona temporada d'"Herois" comença amb la revelació del parador d'en Peter, en Nathan i en Matt després del terrible enfrontament amb en Sylar i la detonació incontrolada d'en Peter a quilòmetres per sobre de la ciutat de Nova York. Mentre cadascú intenta seguir la seva vida, una nova força sinistra comença a sotjar i a assassinar herois. Amb la família amagada al sud de Califòrnia, H.R.G. i Claire fan tot el que poden per passar desapercebuts, però resulta molt més fàcil dir-ho que fer-ho.

2x02 Llangardaixos (Lizards)
S'ha mort una persona i en Matt accepta una ajuda insòlita mentre els atacs a persones amb poders continuen. Els esforços de la Claire per amagar les seves habilitats regeneratives al seu nou institut californià perillen per culpa d'un company de classe que també amaga un secret.
La Niki i en Micah abandonen Las Vegas per intentar començar de nou. Part de la nova feina del Dr. Suresh consisteix a localitzar l'haitià.
En passar a Mèxic, les habilitats de la Maya i l'Alejandro demostren ser una amenaça per aquells que els envolten.


2x03 Congèneres (Kindred)
De nou a Nova York, en Suresh queda intranquil quan veu que l'Issac Mendez, encara desconegut, està pintant la mort futura d'algú molt proper a ell. Tant la Claire com l'H.R.G. persegueixen els seus propis objectius personals i secrets. Decidida a arribar als Estats Units, la Maya fa servir les seves habilitats mortals per alliberar l'Alejandro d'una presó mexicana. L'Ando torna a la seva feina al Japó i descobreix una cosa que el farà molt feliç. Mentrestant, en el passat al Japó, just quan en Hiro havia donat per perdut el seu heroi d'infantesa, Kensei, aquest el sorprèn.

2x04 L'amabilitat dels desconeguts (The kindness of strangers)
Entre torn i torn al restaurant del poble de menjar per emportar-se, la Monica Dawson comença a mostrar unes habilitats inesperades i fins ara desconegudes pel seu germà Damon, la seva àvia Nana i el seu cosí Micah. Angela Petrelli fa una confessió xocant un cop es coneixen més detalls de la generació anterior d'herois. Com que la Molly no es pot desfer del monstre que li converteix cada somni en un malson, en Matt li demana que deixi de banda les seves pors i el localitzi en un mapa. Les conseqüències seran terribles. L'H.R.G. sospita que la Claire surt amb un noi i tem pel futur. A mesura que es van acostant als Estats Units, la Maya i l'Alejandro fan un descobriment tètric a la carretera.

2x05 Lluitar o fugir (Fight or flight)
A Irlanda, un heroi perdut intenta deixar enrere el seu passat, però descobreix que una dona misteriosa, l'Elle (artista convidada Kristen Bell), està disposada a matar per trobar-lo. En Matt (Greg Grunberg) i un aliat inesperat volen fins a Filadèlfia per caçar el "monstre" que ha atacat violentament la Molly (artista convidada Adair Tishler), però la parella es veu superada. La Monica (Dana Davis) intenta acceptar les seves noves habilitats i el seu paper d'heroïna del poble. En Mohinder Suresh (Sendhil Ramamurthy) es troba amb el seu nou soci i rep un encàrrec alarmant. L'H.R.G. (Jack Coleman) fa un pas endavant per protegir la seva família. Mentrestant, amb en Hiro (Masi Oka) arranjant el passat al Japó feudal, l'Ando (James Kyson Lee) mira de reconstruir històricament el que ha passat amb el seu millor amic. David Anders, Noah Gray-Cabey, Hayden Panettiere, Adrian Pasdar, Zachary Quinto, Dania Ramírez i Milo Ventimiglia també protagonitzen l'episodi. Alan Blumenfeld, Katie Carr, Jimmy Jean-Louis, Carlon Jeffery, Nichelle Nichols, Dominic Keating, Holt McCallany, Eriko Tamura i Stephen Tobolowsky són artistes convidats.

2x06 El límit (The line)
En West convenç la Claire perquè doni una bona lliçó a la cap d'animadores, la Debbie, després de titllar la Claire de ser massa normal per formar part de l'equip. Mentre en Suresh s'enfronta a un seriós dilema moral amb la Companyia, l'H.R.G. visita el seu mentor rus per tal de localitzar les últimes pintures profètiques de l'Isaac. Mentrestant, a prop de la frontera amb Estats Units, l'Alejandro es comença a preocupar cada vegada més per les intencions d'en Sylar, sobretot pel que fa a la Maya. Finalment, la recerca d'en Peter i la Caitlin de l'entrada misteriosa dibuixada els mena fins a un lloc sorprenent. Al Japó feudal, mentre intenta adobar la història, en Hiro lluita contra el seus sentiments per la "princesa" de Kensei, la Yaeko.

2x07 Sense temps (Out of time)
Quan, de sobte, una de les seves habilitats oblidades es torna a manifestar, en Peter i la Caitlin es troben en una situació de crisi i comproven en primera persona que el misteriós virus que ataca els herois pot ser molt mortífer. En Suresh, en Matt, en Nathan, la Niki i en Bob fan pinya per repel·lir l'escomesa de l"home malson". Malgrat les bones intencions de la Claire per mantenir-los separats, en West descobreix que l'home que el va segrestar de petit és el pare d'ella. Mentrestant, al Japó feudal, el llegendari viatge d'en Hiro i en Kensei pren un gir final ben dramàtic.

2x08 Fa quatre mesos (Four months ago)
Quan el temps retrocedeix quatre mesos per a tots els herois, en Nathan ha de pagar un preu massa alt per les seves accions heroiques. Mentrestant, en Peter sobreviu a la seva detonació sobre la ciutat de Nova York, la Companyia el "caça" perquè el considera una amenaça pel món, un fet que finalment desembocarà en una violenta confrontació amb l'Elle i l'haitià. En D.L. fa un sacrifici suprem per la Niki i en Micah. La Maya manifesta de forma espantosa els seus poders foscos per primera vegada i avança cap als Estats Units amb l'Alejandro per demanar ajuda.

2x09 Faules (Cautionary tales) v2
Convençut que la Companyia els està a punt de localitzar, l'H.R.G. prepara la seva família per escapar-se, però la Claire té una altra idea. En Hiro torna del passat i s'assabenta que el seu pare ha mort. Desolat, es llança al passat i fa un sensacional descobriment personal. Després d'una primera trobada molt carregada amb l'Elle, en Suresh pren una determinació que podria canviar les seves vides. Mentrestant, en Matt es debat amb les seves habilitats mentals, cada vegada més extenses.

2x10 Veritat i conseqüències (Truth & Consequences)
PETER INTENTA SALVAR EL FUTUR DEL VIRUS. En Peter es desplaça fins a Primatech Paper, a Texas, amb el seu nou amic per destruir el virus que està previst que acabi amb el 93% de la població mundial en el futur o, com a mínim, això és el que ell creu. La Niki torna amb en Micah per donar-li males notícies. Per esmenar una malifeta, la Monica posa a prova les seves habilitats. En Hiro encalça l'assassí del seu pare. Mentrestant, en Matt fa servir les seves habilitats mentals per rastrejar l'última persona de la foto de la Companyia. En Nathan s'assabenta que el seu germà és viu. Fora de Nova York, la Maya ha d'escollir entre l'Alejandro i en Sylar.

2x11 Sense poder (Powerless)
HEROI CONTRA HEROI MENTRE LA SÈRIE 'VOLUM II: GENERACIONS' ARRIBA A UNA FI EXPLOSIVA I SANGUINÀRIA. A gran profunditat sota Primatech Paper d'Odessa, Texas, la reunió d'en Peter amb en Nathan pren un caire violent quan els germans, en Matt i en Hiro aplaudeixen els esforços de l'Adam per perseguir el virus mortal Shanti. Després de veure com una banda de carrer capturava la seva heroica cosina, en Micah s'adreça a l'única persona que pot rescatar la Monica: la seva mare. Mentrestant, la Maya comprova tràgicament quina classe de monstre és en Sylar durant el segrest de la Molly i en Suresh. Mentrestant, l'Elle decideix fer-se l'heroïna per tornar a estar bé amb el seu pare.




joray
Entrades: 89
Membre des de: dj. maig 24, 2007 8:54
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Herois 2a. Temporada [1/11] | Nou: 2x01 + Prèvia

#2

Entrada Autor: joray » dv. juny 13, 2008 8:22

Sou unes màquines, moltíssimes gràcies. Ja ho vaig dir en un altre post però hem repetiré. Just amb la tempesta d'ahir es va espatllar l'antena comunitària i no vaig poder veure la sèrie :( . A més a més a tv3 en directe online herois no estava disponible per visualitzar. Descarregant immediatament.


Oliana
Entrades: 4378
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Herois 2a. Temporada [1/11] | Nou: 2x01 + Prèvia

#3

Entrada Autor: Oliana » dv. juny 13, 2008 8:52

Acabo d'afegir la notícia a la portada de la web.
Salut!

Oliana

Avatar de l’usuari

karlitus
Entrades: 166
Membre des de: dt. des. 19, 2006 18:03
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Herois 2a. Temporada [1/11] | Nou: 2x01 + Prèvia

#4

Entrada Autor: karlitus » dv. juny 13, 2008 9:18

baixant el 1!! gràcies!!


joray
Entrades: 89
Membre des de: dj. maig 24, 2007 8:54
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Herois 2a. Temporada [1/11] | Nou: 2x01 + Prèvia

#5

Entrada Autor: joray » dv. juny 13, 2008 9:20

Increïble, l'he posat a descarregar abans i ja el tinc no havia vist córrer tant a l'amule en me vida (300kb/s) hem pensava que trigaria una setmana a poder veure el capítol 1 XD. Tot gracies a un servidor de totsrucs que es diu superuc. Que és un servidor nou que teniu??? A mi no m'agrada l'amule per lo lent que va i tot però si totes les sèries es baixessin així de ràpid canviava d'opinió immediatament. Gràcies.

P.D: Ja el tinc compartint en mode llançament.


axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Herois 2a. Temporada [1/11] | Nou: 2x01 + Prèvia

#6

Entrada Autor: axis » dv. juny 13, 2008 10:31

joray ha escrit:Increïble, l'he posat a descarregar abans i ja el tinc no havia vist córrer tant a l'amule en me vida (300kb/s) hem pensava que trigaria una setmana a poder veure el capítol 1 XD. Tot gracies a un servidor de totsrucs que es diu superuc. Que és un servidor nou que teniu??? A mi no m'agrada l'amule per lo lent que va i tot però si totes les sèries es baixessin així de ràpid canviava d'opinió immediatament. Gràcies.

P.D: Ja el tinc compartint en mode llançament.
jo ho he baixat en 14 minuts (es un arxiu de 555 mb),baixant del superRuc a mitjanes de 600 kb/s,ja que hi som donare unes dades,tinc monitoritzat el superRuc i de moment a donat un maxim de 30 mb (3.000 kb/s) de pujada pero sospito que pot donar mes,de moment va a mig gas ja que estem ficant nous arxius per compartir amb tots vosaltres i que ho tingueu en el mes breu plaç possible

aquest superRuc esta al servei de la web,pero sobretot al servei de l'usuari final,no oblidem que el p2p catala sempre a patit de lentitut en questio de baixar arxius,des d'aquesta web intentem i crec que em aconsseguit que aixo pasi a l'historia

gaudiu de baixades realment d'escandol i gaudiu dels arxius oferts,pero recordeu sempre de compartir el que generosament es dona :wink:

Avatar de l’usuari

huGas.cat
Entrades: 2315
Membre des de: dc. maig 09, 2007 19:59
Ubicació: Banyoles, Pla de l'Estany
Contacta:
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Herois 2a. Temporada [1/11] | Nou: 2x01 + Prèvia

#7

Entrada Autor: huGas.cat » dv. juny 13, 2008 11:03

Ostres! Jo venia a explicar que se m'havia baixat en 3 hores però veig que l'Axis em supera! :O

Jo també tota l'estona baixava d'en SuperRuc.

Per cert, compartint el capítol.

Salut!
Gerard
Imatge


Oliana
Entrades: 4378
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Herois 2a. Temporada [1/11] | Nou: 2x01 + Prèvia

#8

Entrada Autor: Oliana » dv. juny 13, 2008 11:21

axis ha escrit:jo ho he baixat en 14 minuts (es un arxiu de 555 mb),baixant del superRuc a mitjanes de 600 kb/s,ja que hi som donare unes dades,tinc monitoritzat el superRuc i de moment a donat un maxim de 30 mb (3.000 kb/s) de pujada pero sospito que pot donar mes,de moment va a mig gas ja que estem ficant nous arxius per compartir amb tots vosaltres i que ho tingueu en el mes breu plaç possible

aquest superRuc esta al servei de la web,pero sobretot al servei de l'usuari final,no oblidem que el p2p catala sempre a patit de lentitut en questio de baixar arxius,des d'aquesta web intentem i crec que em aconsseguit que aixo pasi a l'historia

gaudiu de baixades realment d'escandol i gaudiu dels arxius oferts,pero recordeu sempre de compartir el que generosament es dona :wink:
Hola axis. La setmana vinent em toca a mi ripejar l'episodi d'Herois, i posar-hi l'elink. M'agradaria saber com puc fer perquè el 'SuperRuc' m'ajudi a distribuir-lo el més ràpid possible. Li tinc que passar a ell abans de tot? Com?

Oliana


axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Herois 2a. Temporada [1/11] | Nou: 2x01 + Prèvia

#9

Entrada Autor: axis » dv. juny 13, 2008 11:25

tranquil oliana,petiso ja et pasara per privat les directrius a seguir ¿ok? :wink:


Oliana
Entrades: 4378
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Herois 2a. Temporada [1/11] | Nou: 2x01 + Prèvia

#10

Entrada Autor: Oliana » dv. juny 13, 2008 11:31

axis ha escrit:tranquil oliana,petiso ja et pasara per privat les directrius a seguir ¿ok? :wink:
El d'abans t'ho volia escriure per privat, però m'he liat.
ok! :wink:

Avatar de l’usuari

sandrucheta
Entrades: 506
Membre des de: dt. gen. 29, 2008 22:09
Ubicació: Barcelona
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Herois 2a. Temporada [1/11] | Nou: 2x01 + Prèvia

#11

Entrada Autor: sandrucheta » dv. juny 13, 2008 11:43

Ei holaaa!!!
No m'havia adonat qeu ja donen herois per la tele qeu bé!!! Baixant el primer, que com dieu va molt ràpid: comença amb 213!!! :shock: :shock:


spk2010
Entrades: 3515
Membre des de: dv. gen. 19, 2007 12:20
Ubicació: Baix Montseny
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Herois 2a. Temporada [1/11] | Nou: 2x01 + Prèvia

#12

Entrada Autor: spk2010 » dv. juny 13, 2008 11:58

doncs jo el començaré a descarregar quan hagi configurat l'ScarAngel 8)
Gracies xordi i oliana per aquesta serie (i axis per a la config de ScarAngel)

apa, adeu!!!
[table][td]RSS amb les notícies de TotsRucs[/td][/table]


lluna.
Entrades: 350
Membre des de: dt. juny 26, 2007 21:48
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Herois 2a. Temporada [1/11] | Nou: 2x01 + Prèvia

#13

Entrada Autor: lluna. » dv. juny 13, 2008 12:01

Estic flipant amb la velocitat en que baixa aixo..... sembla que tingui que explotar la mula en qualsevol moment.
Moltes GRACIES i felicitats. :D


joray
Entrades: 89
Membre des de: dj. maig 24, 2007 8:54
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Herois 2a. Temporada [1/11] | Nou: 2x01 + Prèvia

#14

Entrada Autor: joray » dv. juny 13, 2008 12:07

Doncs sí, jo en 30min. ja l'he tingut baixat. Crec que les sèries més mediàtiques (com són herois i la més recent terminator) no han tingut molts problemes per baixar-se ja que les compartia molta més gent (100-200 persones). Crec que el problema ve en les sèries amb menys seguidors o que fa més temps que estan penjades (per citar dos exemples sexe a Nova York i Salut i peles) que només tenen 2 o 3 persones compartint i que no hi ha manera de que es baixin (encara tinc l'esperança de tindre tots els capítols algun dia XD). Crec (la meva modesta opinió) que potser s'hauria de donar una mica més de preferència a les sèries que tenen més dificultat per distribuir-se degut al menor nombre de fonts.

Avatar de l’usuari

noseke
Entrades: 193
Membre des de: dl. des. 31, 2007 16:03
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Herois 2a. Temporada [1/11] | Nou: 2x01 + Prèvia

#15

Entrada Autor: noseke » dv. juny 13, 2008 12:40

Ei per conectar-me a aquest servidor com ho puc fer? :mrgreen: :mrgreen:

quina ràpidesa, tinc ganes ja de tornar-lo a veure ^^

Respon