Aquesta sèrie està disponible a YouTube gracies a LostMediaCat.
Link original: link
He creat aquest torrent per la gent que no sap descarregar de YouTube, o en el cas que la sèrie sigui esborrada.
En un futur és probable que realitzi un remux per millorar la qualitat de vídeo.
Torrent: link
PD: En cas que el torrent no descarregui, no dubteu a contactar amb mi via post o missatge privat. Es pot donar el cas que per algun error el torrent quedi inactiu.
[BT] L'imperdible Parker Lewis [Reupload (19,6 GB)][CAT]
Moderadors: naroatna, arakelov, xordi
-
Autor del tema - Entrades: 30
- Membre des de: dv. ago. 18, 2023 17:06
- Status: Desconnectat
Re: [BT] L'imperdible Parker Lewis [Reupload (19,6 GB)][CAT]
Moltíssimes gràcies! Una de les series de la meva infància!
Milions de gràcies! Una mitica serie que he intentat descarregar mil vegades pero impossible. A 3cat van posar el programa pilot avançant que el tornarien a emetre pero res de res.
Descarregant el teu torrent.
salut
Descarregant el teu torrent.
salut
A la mula hi ha una versió completa (crec), 3 temporades / 73 episodis. Jo la tinc sencera compartida, però ara no se d'on va sortir ni si te cap elink associat. Qualitat VHS, però visible. Una petita joia.
Com se fa per compartir un enllaç del conjunt? es pot veritat? Si no, puc posar enllaços de tots els episodis (encara que fa mandra, 73 enllaços!), però no se qui n'és l'autor i si podria ser problema.
En qualsevol cas, si feu servir el cercador de la mula, hauríeu de trobar resultats per similars a: "L'imperdible Parker Lewis - Capítol XX (TxExx)-xxxxxxxx .mp4"
Lo de la reemissió de TV3 crec que va quedar en res, però si algú sap res d'una versió millor aviseu, que la baixaria!
Com se fa per compartir un enllaç del conjunt? es pot veritat? Si no, puc posar enllaços de tots els episodis (encara que fa mandra, 73 enllaços!), però no se qui n'és l'autor i si podria ser problema.
En qualsevol cas, si feu servir el cercador de la mula, hauríeu de trobar resultats per similars a: "L'imperdible Parker Lewis - Capítol XX (TxExx)-xxxxxxxx .mp4"
Lo de la reemissió de TV3 crec que va quedar en res, però si algú sap res d'una versió millor aviseu, que la baixaria!