[ED2K] Bandoler (2000) [6/52 episodis NO TINC MÉS] [CAT-CAST][DVDISO+DVDREMUX+DVDRIP]

Sèries i programes de TV

Moderadors: naroatna, xordi, arakelov

Respon

Autor del tema
lizgon
Entrades: 101
Membre des de: dl. des. 18, 2017 19:29
Status: Desconnectat

[ED2K] Bandoler (2000) [6/52 episodis NO TINC MÉS] [CAT-CAST][DVDISO+DVDREMUX+DVDRIP]

#1

Entrada Autor: lizgon » dg. nov. 15, 2020 10:43

Imatge


Hola, tinc els 6 primers episodis en català d'aquesta sèrie de 52 episodis (NOMÉS tinc els 6 primers), els he extret directament dels DVD (2 episodis per DVD).

Els episodis que tinc amb la sinopsi de cadascun:

Caràtula DVD1

01-L’arribada del tirà
L'arribada d'un nou governador a una pròspera regió suposarà l'inici de maltempsades per als pagesos de la zona. Don Rodrigo, cap de l'exèrcit del nou governador, no té cap altre propòsit que el d'enriquir-se a costa dels pagesos, que dia a dia es van enfonsant en la pobresa. Don Cosme és l'únic que pot fer front als malvats plans del governador i de Don Rodrigo, però aquests es venjaran cremant la seva hisenda. Del tràgic succés, només sobreviurà Curro, fill de Don Cosme, qui, amb el pas dels anys, i amb la instrucció del seu mestre, Cándido, acabarà convertint-se en llegenda. Tots l'anomenaran Bandoler.

02-Neix la llegenda
Els soldats del governador cobren impostos en un poblet de pagesos, i als qui no poden pagar els arrabassen els mobles i altres béns. Els soldats s’emporten el botí. Quan travessen el bosc cauen en un parany del Bandoler, el qual amb l’ajut del gos recuperarà el botí, que tornarà a les mans dels seus propietaris, i deixarà els soldats sense roba. Els soldats es presenten gairebé despullats davant de Don Rodrigo. Aquest, informa el governador, que no li dóna importància. La seva filla Maria comença a mostrar interès pel Bandoler. Els atracaments del Bandoler se succeeixen i els comentaris s’escampen arreu: comença el mite.


Caràtula DVD2

03-A la gola del llop
El governador planeja casar la seva filla Maria amb Don Ricardo, un ric hereu de les Amèriques. El Bandoler suplantarà la identitat de Don Ricardo i aprofitarà per a introduir-se a la casa del governador. Un cop allà, el Bandoler coneixerà la bella Maria, i sorgirà l'amor. El Bandoler és capturat per Don Rodrigo i condemnat a la forca. Però un misteriós botxí l'allibera de la presó .Tot el poble crida visques a el Bandoler, que ignora encara que va ser Maria, disfressada, qui el va alliberar.

04-El gat negre
El Bandoler i la seva banda s'assabenten que una valuosíssima joia, "El gat negre", és a punt d'arribar a casa del governador. És el regal de noces dels pares del Ricard. El Bandoler i el Tragabuche no dubten a arriscar-se introduint-se a la casa del governador per tal de robar la valuosa joia. En trobar-se amb la Maria, ella i en Bandoler es declaren el seu amor. Després d'una infinitat de peripècies, "El gat negre" demostra que porta molta mala sort, i el Bandoler desisteix de robar-la. Però tornen satisfets perquè han trobat dues "joies" molt més precioses.


Caràtula DVD3

05-Perduts al desert
Després de robar un important botí, la banda del Bandoler fuig al seu amagatall a les muntanyes. Però el Bandoler i la Rosita cauen en una emboscada preparada per Don Rodrigo. El capità aprofita per a portar a cap un malvat pla: aconseguir el botí, liquidar el Bandoler i la Rosita, i fer creure a tothom que el Bandoler ha fugit de la comarca amb els diners. Però el sergent Torrades no és capaç de matar a sang freda els bandits, i els abandona al mig d'un inhòspit desert. El Bandoler i la Rosita, perduts al desert, passaran una sèrie de vicissituds intentant trobar el camí de tornada a la comarca.

06-El molí
Octavilla del Río és un pobre llogaret que depèn d'un petit riu per a la seva subsistència. A causa de la seva precària economia decideixen rebel·lar-se contra el governador i no pagar més impostos. Gràcies a ia seva situado estratègica resisteixen l'assalt de les tropes de Don Rodrigo. Però aquest fa desviar les aigües del riu, pretenent així forçar els camperols a acceptar els impostos. El Bandoler i la seva banda acudiran a ajudar el poble. L'única solució és construir un molí que tregui aigua per regar els camps. El Bandoler es compromet a finançar l'empresa, robant els diners del governador.

Gràcies a en Cortex us puc deixar la fitxa de doblatge en català:

Imatge


Recordeu que podeu veure aquesta fitxa i moltes altres si entreu en aquest enllaç on en Cortex va afegint les fitxes de doblatges que va fent

Deixo 3 versions del mateix:

1a versió DVDFULL: DVDs tal qual, sense compressió (uns 3,7 GB per DVD, 11 GB total aprox). Aquesta és per qui vulgui tenir els DVD i TOT el que contenen (extres).

Captures: https://imgbox.com/g/eiKLGqfSE3

ELINKS:

DVD1: BANDOLERO_DVDFULL
DVD2: BANDOLERO2_SCN_DVDFULL
DVD3: BANDOLER3_SCN_DVDFULL


2a versió DVDREMUX: MKV dels episodis amb els crèdits en català i àudio en català i castellà, sense compressió (800-900 MB per episodi, 5 GB total aprox). Aquesta és per qui vulgui tenir els episodis amb els crèdits en català i el vídeo sense comprimir i no vulgui el DVD ni haver d'extreure els MKV. Aquesta versió no inclou els episodis amb els crèdits en castellà (si els voleu els podeu aconseguir dels DVDFULL) ja que la meva prioritat és compartir el que tinc d'aquesta sèrie en català, però no per això privo a ningú d'aconseguir-la també en castellà dels DVD.

Captures: http://imgbox.com/g/rPFUj6s1aj

ELINKS:

Bandoler 1x01 L’arribada del tirà (DVDREMUX)(CAT-CAST)

Bandoler 1x02 Neix la llegenda (DVDREMUX)(CAT-CAST)

Bandoler 1x03 A la gola del llop (DVDREMUX)(CAT-CAST)

Bandoler 1x04 El gat negre (DVDREMUX)(CAT-CAST)

Bandoler 1x05 Perduts al desert (DVDREMUX)(CAT-CAST)

Bandoler 1x06 El molí (DVDREMUX)(CAT-CAST)


3a versió DVDRIP: MKV dels episodis comprimits amb els crèdits en català i àudio en català (el pes és d'uns 200 MB per episodi i 1,2 GB total aprox). Aquesta és per qui els vulgui tenir però no disposa d'espai o no vol dedicar-li tant d'espai a aquests episodis. L'àudio en català té la mateixa qualitat que en les altres 2 versions ja que he comprimit el vídeo sense àudio i després li he afegit la pista d'àudio en català extreta dels MKV sense comprimir de la 2a versió. Pels més curiosos deixo una imatge que mostra el programa i alguns dels paràmetres que he utilitzat per a la compressió https://images2.imgbox.com/0a/b7/2L1Kg6wk_o.png (jo no és que en sàpiga del tema tampoc).

Captures: http://imgbox.com/g/vNe8hY1aHR

ELINKS:

Bandoler 1x01 L’arribada del tirà (DVDRIP)(CAT-CAST)

Bandoler 1x02 Neix la llegenda (DVDRIP)(CAT-CAST)

Bandoler 1x03 A la gola del llop (DVDRIP)(CAT-CAST)

Bandoler 1x04 El gat negre (DVDRIP)(CAT-CAST)

Bandoler 1x05 Perduts al desert (DVDRIP)(CAT-CAST)

Bandoler 1x06 El molí (DVDRIP)(CAT-CAST)


Alguns us preguntareu (potser) el per què només hi ha 2 episodis per cada DVD, doncs la resposta és senzilla: els episodis estan duplicats, per una banda estan amb els crèdits en castellà i per l'altra amb els crèdits en català (ambdues versions tenen l'àudio en català i castellà), per tant és com si hi haguéssin 4 episodis a cada DVD, les diferències entre les dues versions són mínimes. Aviso, la 2a i la 3a versió NOMÉS tenen els crèdits en català, no he inclòs els episodis amb els crèdits en castellà per 2 motius: primer que la sèrie es pot trobar íntegra en castellà a la xarxa (i per tant amb els crèdits en castellà) i segon que qui vulgui la sèrie amb els crèdits en castellà només ha de descarregar-se la 1a versió que deixo (els DVDs) i extreure-ls d'allà.

Existeix un 4rt DVD d'aquesta col·lecció pel que jo sé, és a dir que es van editar en DVD amb el català els 8 primers episodis només, dels quals jo tinc els 3 primers, en castellà s'han editat més episodis en altres col·leccions però desconec si inclouen el català o no. Si algú té el 4rt DVD que ho faci saber i així podrem tenir tots 4 DVD (8 primers episodis), jo el vaig aconseguir però el disc estava ratllat i no vaig poder extreure cap episodi... la caràtula és aquesta:
Imatge
Apa, fins a la vista i espero que us agradi i que en un futur es pugui aconseguir sencera aquesta sèrie que jo vaig veure en la meva infància.

PD: l'accent andalús del doblatge en castellà és falsíssim, mare meva, sort que en català no imiten cap accent. :lol:


Agraïments:
A l'Adrià05 per ajudar-me a compartir-ho per emule.



Avatar de l’usuari

naroatna
Entrades: 21196
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Status: Desconnectat

Re: [ED2K] Bandoler (2000) [6/52 episodis NO TINC MÉS] [CAT-CAST][DVDISO+DVDREMUX+DVDRIP]

#2

Entrada Autor: naroatna » dg. nov. 15, 2020 22:20

Mooooltes gràcies !! :D

Fins aviat!
Imatge

Moltes gràcies!


Ferriol
Entrades: 1377
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 13:18
Status: Desconnectat

Re: [ED2K] Bandoler (2000) [6/52 episodis NO TINC MÉS] [CAT-CAST][DVDISO+DVDREMUX+DVDRIP]

#3

Entrada Autor: Ferriol » dj. nov. 19, 2020 12:18

Imatge
Salut i sort
Imatge

Respon