[ed2k] Mar d'ànimes 2a Temporada [3/3] COMPLETA

Sèries i programes de TV

Moderadors: naroatna, arakelov, xordi

Autor del tema
xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32
Status: Desconnectat

[ed2k] Mar d'ànimes 2a Temporada [3/3] COMPLETA

Entrada Autor: xordi » dl. jul. 16, 2007 0:10

Mar d'ànimes 2a Temporada [3/3] COMPLETA
Imatge
Un grup de científics d'una Universitat de Glasgow estudia successos paranormals.

Fitxa Tècnica Sèrie:
Temporades: 3.
Títol Original: Sea of souls.
Anys de producció: 2004-2006.
Nº capítols: 12 (3 + 3 + 6).
Repartiment:Bill Paterson - Dr. Douglas Monaghan, Dawn Steele - Justine McManus, Iain Robertson - Craig Stevenson.
Director: Suri Krishnamma

Fitxa Tècnica Video:
Font Video: TDT.
Font audio: TDT.
Codec video i bitrate: XviD 1.1 + 1100 kbps.
Codec audio i bitrate: MP3 + 128 kbps stereo.

Elinks:
2x01 (4) Amulet
Resum: Preguntat perquè aconsegueixi lliurar d'un poltergeist la residència de la ciutat, Monaghan i el seu equip descobreixen que les vides dels residents estan en perill.

2x02 (5) Amulet
Resum: Un jove paracaigudista té visions que l'aterreixen de la seva pròpia mort s'escapa d'una instal·lació psiquiàtrica de l'exèrcit i visita a Monaghan i el seu equip per a demanar ajuda, creient que està maleït per una dona vella de Bosnia.

2x03 (6) Promesa buida
Resum: Quan un nen malalt terminal comença a millorar sota els poders d'un curandero, en Monaghan es comença a preguntar si l'home pot de fet tenir poders sobrenaturals. Mentrestant, Justine estudia el cas d'una dona jove trobada en una platja a Escòcia, que afirma ser una supervivent d'un naufragi de fa 100 anys.

Josep M.
Entrades: 705
Membre des de: dt. oct. 31, 2006 13:46

Entrada Autor: Josep M. » dj. ago. 16, 2007 17:20

A Mar d'ànimes (2a temporada) li costa molt de baixar. No la podries posar en llançament durant un parell o tres de dies? :wink:

naroatna
Entrades: 21319
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà

Entrada Autor: naroatna » dj. ago. 16, 2007 23:04

Hola,
Estic en el mateix cas. El capítol 1 el tinc en descàrrega des del 16 de Juliol passat i amb un 9,9% (amb el 2 i el 3 no ho he provat), ara mateix però només us veig a XorX i Josep M. :roll:
Gràcies.
Imatge

Moltes gràcies!

Autor del tema
xordi
Site Admin
Site Admin

Entrada Autor: xordi » dj. ago. 16, 2007 23:07

Intentaré pujar la prioritat, si continua sense baixar aviseu-me i passo a algu els episodis via FTP perquè ajudi amb fonts completes!

Josep M.

Entrada Autor: Josep M. » dl. ago. 20, 2007 10:40

Continua sense baixar. Quin MOD tens de l'eMule? Amb el ZZUL es pot posar en PowerShare Primícia i baixa com un llamp (ho faig servir per distribuir les meves produccions, i funciona prou bé) 8)

naroatna

Entrada Autor: naroatna » dl. set. 03, 2007 17:08

Hola,

Avui per fi he completat el primer. El deixo en primícia per a en Josep M. i per a si algú altre si "anima" a baixar aquesta interessant sèrie.

Bé, començo a descarregar el segon i de moment continuarem fent tàndem. 8)

Adéu-siau!
Imatge

Moltes gràcies!

Josep M.

Entrada Autor: Josep M. » dl. set. 03, 2007 18:20

Jo encara estic a 60% del 1r, 8% del 2n i 16% del 3r... :cry:
Gràcies naroatna, a veure si s'accelera una miqueta... :P

Josep M.

Entrada Autor: Josep M. » dv. set. 07, 2007 7:38

Després de 4 dies encara estic a 65% del 1r, 8% del 2n i 17% del 3r... :cry: :cry: :cry:

Això continua súper-lent. Potser que fessim allò de l'FTP que deia en xordi...

Autor del tema
xordi
Site Admin
Site Admin

Entrada Autor: xordi » dv. set. 07, 2007 8:33

Josep M. t'he posat slot d'amic al emule a veure si així et baixa més ràpid. Si no tira el pujaré al Pando o el posaré al ftp.

martu
Entrades: 227
Membre des de: dl. ago. 06, 2007 21:18

Entrada Autor: martu » dv. set. 07, 2007 10:35

Jo els e ficat a descarregar avere que tal..i avere si entre tots això va més ràpid :wink:

Josep M.

Entrada Autor: Josep M. » ds. set. 08, 2007 19:23

Mmmm... :? Té mala pinta. Han passat 36h des del meu missatge anterior, i tinc 66% del 1r episodi, 9% del 2n i 18% del 3r, o sigui un 1% més de cada capítol.
Fas servir cap mod amb l'eMule?
Jo tinc el ZZul i em va de conya per fer distribució de pel·lis, perquè si les poso en PowerShare Primícia, els fitxers en qüestió passen absolutament al davant de tots els altres. A més a més va molt bé per enviar una cosa concreta a un amic, perquè si el poses com a amic i li obres un slot d'amic, passa al davant fins i tot del les PowerShare Primícies! A més a més permet d'obrir més d'un slot d'amic.
Si no fas servir cap mod, et recomano que te'n busquis un: per distribuir fitxers són molt útils! :wink:

Autor del tema
xordi
Site Admin
Site Admin

Entrada Autor: xordi » dg. set. 09, 2007 0:00

Josep M. ha escrit:Mmmm... :? Té mala pinta. Han passat 36h des del meu missatge anterior, i tinc 66% del 1r episodi, 9% del 2n i 18% del 3r, o sigui un 1% més de cada capítol.
Fas servir cap mod amb l'eMule?
Jo tinc el ZZul i em va de conya per fer distribució de pel·lis, perquè si les poso en PowerShare Primícia, els fitxers en qüestió passen absolutament al davant de tots els altres. A més a més va molt bé per enviar una cosa concreta a un amic, perquè si el poses com a amic i li obres un slot d'amic, passa al davant fins i tot del les PowerShare Primícies! A més a més permet d'obrir més d'un slot d'amic.
Si no fas servir cap mod, et recomano que te'n busquis un: per distribuir fitxers són molt útils! :wink:
Hola Josep!

Faig servir el MorphXT, dons ara porto 2 o 3 dies amb Powershare + Primicia i apart et vaig posar slot d'amic. Un dia t vaig veure que baixaves el 2x03.

Quin nom tens al emule? no fos cas que m'equivoqués i poses l'slot a algú altre.

Josep M.

Entrada Autor: Josep M. » dg. set. 09, 2007 4:40

Hola! Sóc [CAT] Josep M. i segueixo "clavat" No ho acabo d'entendre. Habitualment van molt bé les descàrregues...

Rectifico: sembla que ara avança, lent però segur! :D

Josep M.

Entrada Autor: Josep M. » dg. set. 16, 2007 6:14

Em quedo realment perplex de la poca acceptació de Mar d'ànimes! Sembla que a part de'n XorX (que l'ha penjada) en naroatna i en martu, la sèrie no interessa a ningú més! :?
Ja us l'heu mirada bé? :wink: És interessant, i està ben feta. Es troba a la frontera entre allò que és real i allò que és fantàstic. Té algun toc d'humor anglès (molt suau), i els actors treballen bé. En algun moment pot semblar un documental fet per gent de la universitat, però això li dóna realisme. Us la recomano vivament, està força per sobre de la mitjana! :lol:

Bé, lentament es va completant la descàrrega: porto 96% del 1r episodi, 42% del 2n i 33% del 3r. Els altres que us la baixeu, ja la teniu completa?

naroatna

Entrada Autor: naroatna » dg. set. 16, 2007 23:30

Hola,
Josep M. t’acabo de ficar com amic (ja t’hi vaig tenir també dies enrera) a veure si així et puc passar més ràpid les parts que jo ja tinc, però no se quina efectivitat pot tenir això.
Ja vaig publicar que tenia el primer complert i des de llavors que el tinc en primícia que és la màxima prioritat que puc tenir. Ara estic al 67,9 del segon y el tercer no l’he començat a descarregar encara, ja que en Xordi està força saturat i procuro no demanar-li massa arxius poc sol·licitats alhora, doncs encara costa més.
Ei, :wink: també recomano que us la baixeu, crec que val la pena. Gent “animeu-vos” a descarregar-la. :lol: Nosaltres la compartirem i segur que anireu molt més ràpid.
Imatge

Moltes gràcies!

Respon