[ed2k]A dalt i a baix - Upstairs,Downstairs (Temp.5) Acabada

Sèries i programes de TV

Moderadors: naroatna, xordi, arakelov

Avatar de l’usuari

Autor del tema
rous
Entrades: 672
Membre des de: dv. set. 16, 2011 14:49
Ubicació: El Maresme!!!
Status: Desconnectat

[ed2k]A dalt i a baix - Upstairs,Downstairs (Temp.5) Acabada

#1

Entrada Autor: rous » dc. nov. 21, 2012 20:54

A DALT I A BAIX
5ª Temporada


Imatge



Argument:



El que tingui edat suficient per haver-la vist en el seu moment, no ha odiat en alguna ocasió a en Hudson? Aquest majordorm estirat i servil que exerceix d'enllaç entre els desitjos dels senyors de dalt i les obligacions dels criats d'abaix. Perquè, per si algú encara no ho sap, la sèrie tracta d'això: família d'antiga soca, els Bellamy; típic palauet londinenc en el 165 d'Eaton Place, amb els seus salons, dormitoris i cuina en el semisótano; i servents que pugen i baixen escales, sota la severa supervisió de l'hieràtic Hudson.

PERSONATGES: John Alderton, Angela Baddley, Joan Benham, Madeleine Cannon, David Langton, Anthony Andrews.


Imatge

L'acció comprèn les tres primeres dècades del segle XX i descriu, a través de les relacions familiars i de les petites anècdotes domèstiques, l'evolució de la societat britànica al fil dels esdeveniments històrics. Recolzats en el rígid codi de la moral victoriana els Bellamy comenten, amb una tassa de te a la mà, la situació política i social del país mentre els servents fan el propi dos pisos més avall sense que les seves opinions difereixin molt de les dels seus amos (beuen el mateix te encara que no utilitzen la mateixa vaixella). Però res és etern i entre sufragistes, criades embarassades per superbs aristòcrates, vagues i conflictes armats, el món de Lord Bellamy i del pobre Hudson s'enfonsa com el Titanic (un dels capítols narra la mort de la insubstancial Lady Marjory en l'enfonsament del vaixell).




TÍTOL ORIGINAL: Upstairs, Downstairs
DURADA: 60 min.
PAÍS: Regne Unit
DIRECTOR: Jean Marsh, Eileen Atkins, Bill Bain, Christopher Hodson, Raymond Menmuir, Derek Bennett, Cyril Coke, Joan Kemp-Welch, Brian Parker, Simon Langton
GUIÓ: Alfred Shaughnessy, Jeremy Paul, John Hawkesworth, Rosemary Anne Sisson, Fay Weldon, Charlotte Bingham, Terence Brady, Anthony Skene, John Harrison
MÚSICA: Aleksànder Faris
PRODUCTORA: Emesa per la cadena ITV; London Weekend Televisió
GÈNERE: Drama d'època | Drama social
WEB OFICIAL: http://www.updown.org.uk/


PREMIS:
1977: Emmy: Millor Sèrie dramàtica
1976: Emmy: Millor Minisèrie
1975: Emmy: Millor Sèrie dramàtica
1974: Emmy: Millor Sèrie dramàtica


SINOPSI: Aquesta temporada transcorre entre 1919 (un any després de la fi de la guerra) i 1930 (un any després del crash de Wall Street). Mostra com la guerra ha canviat les rígides estructures socials tan estimades per Hudson per crear una nova societat en què com es mostra en l'episodi "Alberto", els servents es tracten amb els nobles. És la dècada dels feliços Anys 20, de la qual Georgina és el personatge més representatiu en la sèrie.
La temporada comença poc després de la boda de Richard i Virginia amb l'episodi "Que Segueixi el Ball" i finalitza amb la boda de Georgina i la venda de la casa en "A on Aniré a Aturar?".
S'incorporen els personatges de Lily i Frederick, el qual ja va tenir una breu aparició la temporada anterior.



DADES TÈCNIQUES

Muntatge: rous
Vídeo: otger
Qualitat: DVDrip
Grandària: 1,08 Gb.
Codec vídeo: XviD 1.2.2 Final (doble passada)
Bitrate vídeo: 1684 Kbps Qf: 0.233
Resolució: 720 x 402
Idiomes:
- Català: Stereo (mp3 128 Kbps 48000 kHz)
Subtítols en català: No.
Compatible amb reproductors de sobretaula:


ELINKS
A dalt i a baix - Upstairs, Downstairs [5x01] Que comenci el ball - On with the Dance [DVDrip AC3 català-english] per rous (TotsRucs.cat).avi

A dalt i a baix - Upstairs, Downstairs [5x02] Un lloc en el món - A Place in the World [DVDrip AC3 català-english] per rous (TotsRucs.cat).avi

A dalt i a baix - Upstairs, Downstairs [5x03] Rieu una mica més fort, sisplau [DVDrip AC3 català-english] per rous (TotsRucs.cat).avi

A dalt i a baix - Upstairs, Downstairs [5x04] Un passeig - The Joy Ride [DVDrip AC3 català-english] per rous (TotsRucs.cat).avi

A dalt i a baix - Upstairs, Downstairs [5x05] Es busca casa - Wanted a Good Home [DVDrip AC3 català-english] per rous (TotsRucs.cat).avi

A dalt i a baix - Upstairs, Downstairs [5x06] L'antiga flama - An Old Flame [DVDrip AC3 català-english] per rous (TotsRucs.cat).avi

A dalt i a baix - Upstairs, Downstairs [5x07] Desil·lusió - Disillusion [DVDrip AC3 català-english] per rous (TotsRucs.cat).avi

A dalt i a baix - Upstairs, Downstairs [5x08] Un home encantador - Such a Lovely Man [DVDrip AC3 català-english] per rous (TotsRucs.cat).avi

A dalt i a baix - Upstairs, Downstairs [5x09] Un miracle de nou dies [DVDrip AC3 català-english] per rous (TotsRucs.cat).avi

A dalt i a baix - Upstairs, Downstairs [5x10] El substitut - The Understudy [DVDrip AC3 català-english] per rous (TotsRucs.cat).avi

A dalt i a baix - Upstairs, Downstairs [5x11] Alberto - Alberto [DVDrip AC3 català-english] per rous (TotsRucs.cat).avi

A dalt i a baix - Upstairs, Downstairs [5x12] No tornarem a venir [DVDrip AC3 català-english] per rous (TotsRucs.cat).avi

A dalt i a baix - Upstairs, Downstairs [5x13] S'ha acabat la broma - Joke Over [DVDrip AC3 català-english] per rous (TotsRucs.cat).avi

A dalt i a baix - Upstairs, Downstairs [5x14] Noblesa obligat - Noblesse Oblige [DVDrip AC3 català-english] per rous (TotsRucs.cat).avi

A dalt i a baix - Upstairs, Downstairs [5x15] La caiguda final - All the King's Horses [DVDrip AC3 català-english] per rous (TotsRucs.cat).avi

A dalt i a baix - Upstairs, Downstairs [5x16] I ara cap a on¿ - Whither Shall I Wander¿ [DVDrip AC3 català-english] per rous (TotsRucs.cat).avi
rous l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 20, 2013 20:33, en total s’ha editat 8 vegades.


Units fem força!! ||*||

Avatar de l’usuari

Autor del tema
rous
Entrades: 672
Membre des de: dv. set. 16, 2011 14:49
Ubicació: El Maresme!!!
Status: Desconnectat

Re: [ed2k]A dalt i a baix - Upstairs, Downstairs Temporada 5

#2

Entrada Autor: rous » dc. nov. 21, 2012 20:59

Vinga començo la temporada 5 i última:
5x01 Que segueixi el ball - On With the Dansi
Imatge
Sinopsi: A la tornada de la seva lluna de mel, en Richard i la Virginia decideixen comprar una casa per iniciar una nova vida lluny dels records d'Eaton Place. Això deixa la mansió només per a la Georgina i en James, i aquest pensa que la casa i el servei són excessius per a només 2 persones. Haurà de vendre la casa i acomiadar al servei a menys que aconsegueixi convèncer a en Richard i la Virginia perquè visquin allí.
rous l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 11, 2013 10:33, en total s’ha editat 1 vegada.
Units fem força!! ||*||


nowhere
Entrades: 28
Membre des de: ds. des. 09, 2006 19:07
Status: Desconnectat

Re: [ed2k]A dalt i a baix - Upstairs, Downstairs Temporada 5

#3

Entrada Autor: nowhere » dc. nov. 21, 2012 21:18

Que bé que reprenguis la sèrie! Però... l'enllaç que has posat és el primer capítol de la primera temporada...

Avatar de l’usuari

Autor del tema
rous
Entrades: 672
Membre des de: dv. set. 16, 2011 14:49
Ubicació: El Maresme!!!
Status: Desconnectat

Re: [ed2k]A dalt i a baix - Upstairs, Downstairs Temporada 5

#4

Entrada Autor: rous » dj. nov. 22, 2012 0:14

nowhere ha escrit:Que bé que reprenguis la sèrie! Però... l'enllaç que has posat és el primer capítol de la primera temporada...
Canviat, gràcies pel avís, és per falta d'entreno, hahahahah :wink:
Units fem força!! ||*||


LluísT
Entrades: 55
Membre des de: dv. des. 09, 2011 20:31
Status: Desconnectat

Re: [ed2k]A dalt i a baix - Upstairs, Downstairs Temporada 5

#5

Entrada Autor: LluísT » dj. nov. 22, 2012 9:41

Gràcies, Rous. Veig que t'has traslladat a una ubicació molt nostrada aquests últims temps ... Val més prendre-s'ho bé i recordar allò de "ladran, luego cabalgamos". :D

Avatar de l’usuari

Autor del tema
rous
Entrades: 672
Membre des de: dv. set. 16, 2011 14:49
Ubicació: El Maresme!!!
Status: Desconnectat

Re: [ed2k]A dalt i a baix - Upstairs, Downstairs Temporada 5

#6

Entrada Autor: rous » dj. nov. 22, 2012 11:04

LluísT ha escrit:Gràcies, Rous. Veig que t'has traslladat a una ubicació molt nostrada aquests últims temps ... Val més prendre-s'ho bé i recordar allò de "ladran, luego cabalgamos". :D
hahaha sí, :twisted:

Ara et dono feina doble. :mrgreen:
Units fem força!! ||*||


nowhere
Entrades: 28
Membre des de: ds. des. 09, 2006 19:07
Status: Desconnectat

Re: [ed2k]A dalt i a baix - Upstairs, Downstairs Temporada 5

#7

Entrada Autor: nowhere » dj. nov. 22, 2012 19:33

rous ha escrit:
nowhere ha escrit:Que bé que reprenguis la sèrie! Però... l'enllaç que has posat és el primer capítol de la primera temporada...
Canviat, gràcies pel avís, és per falta d'entreno, hahahahah :wink:
Ja em semblava a mi que era un error, i no que volguessis tocar el que no sona... :mrgreen: Gràcies!

Avatar de l’usuari

Autor del tema
rous
Entrades: 672
Membre des de: dv. set. 16, 2011 14:49
Ubicació: El Maresme!!!
Status: Desconnectat

Re: [ed2k]A dalt i a baix - Upstairs, Downstairs Temporada 5

#8

Entrada Autor: rous » dl. feb. 11, 2013 10:31

Vinga dos més!!!!!


5x02 Un lloc en el món - A Place in the World
Imatge
Sinopsi:Ja completament recuperat de les seves ferides, en James cerca una ocupació, i l'oportunitat sorgeix quan el partit conservador li ofereix presentar-se com a candidat al Parlament. D'altra banda en Edward i la Daisy arriben de visita i encara que pretenen ocultar-ho, tots poden veure que estan vivint en la misèria.

5x03 Riu una mica més alt, si us plau - Laugh a Little Louder Please
Imatge
Sinopsi:L'interès d'en James se centra ara en l'aviació. Quan compra un aeroplà invita a la Virginia a volar amb ell, però la preocupació s'apodera de tots a la casa quan passen les hores i no hi ha notícies d'ells.
Units fem força!! ||*||

Avatar de l’usuari

Autor del tema
rous
Entrades: 672
Membre des de: dv. set. 16, 2011 14:49
Ubicació: El Maresme!!!
Status: Desconnectat

Re: [ed2k]A dalt i a baix - Upstairs, Downstairs Temporada 5

#9

Entrada Autor: rous » dl. març 18, 2013 16:44

Vinga quatre de nous!!!!! :roll:

5x04 Vol de Plaer - The Joy Ride
Imatge
Sinopsi:L'interès de James se centra ara en l'aviació. Quan compra un aeroplà invita Virginia a volar amb ell, però la preocupació s'apodera de tots a la casa quan passen les hores i no hi ha notícies d'ells.

5x05 Es Busca un Bon Llar - Wanted a Good Home
Imatge
Sinopsi:William, el fill de Virginia, marxa a un internat i Rose decideix regalar-li un gosset a Alice per compensar-la per la pèrdua del seu germà. La institutriu d'Alice se sent molesta tant per la presència del gosset com per l'afecte que existeix entre Alice i la resta dels servents, i decideix portar el gos al veterinari perquè el mati.

5x06 Una Antiga Amistat - An Old Flame
Imatge
Sinopsi:Mentre està en un club de dubtosa reputació, James es troba amb Diana, la muller del seu millor amic. Decideixen passar els dos junts un cap de setmana al camp. Un vegada allí, Diana li confessa que està enamorada d'ell i que si ell accepta, es divorciarà del seu marit.

5x07 Desencant - Dissillusion
Imatge
Sinopsi:Després que en una exposició Georgina vegi a Hudson amb Lily, tots a la casa descobreixen que els dos porten un temps sortint junts. Hudson s'enfronta als retrets dels altres servents i decideix renunciar al seu lloc de majordorm per casar-se amb Lily, però ella no s'atreveix a dir-li que no vol casar-se amb ell.
Units fem força!! ||*||


LluísT
Entrades: 55
Membre des de: dv. des. 09, 2011 20:31
Status: Desconnectat

Re: [ed2k]A dalt i a baix - Upstairs,Downstairs (Temp.5) Nou

#10

Entrada Autor: LluísT » dl. març 18, 2013 23:45

Gràcies Rous. Per cert, si tu o una altre ànima caritativa em vol orientar ... Quan estàs suscrit a un tema a totsruc se suposa que quan hi ha un moviment t'envien un avís (suposo que un email). És així ?. Ho dic perquè jo no en rebo mai cap i aleshores la complicació és saber que puc haver fet malament. He verificat que a aquest tema (i a alguns altres) estic suscrit. I que el meu correu electrònic registrat és correcte. Però no rebo cap mail ... Misteri ?. Malestrugança ?. Ignorància ?.

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16298
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: [ed2k]A dalt i a baix - Upstairs,Downstairs (Temp.5) Nou

#11

Entrada Autor: Petiso » dl. març 18, 2013 23:47

Mira a correo no deseado/spam?
Imatge Imatge


LluísT
Entrades: 55
Membre des de: dv. des. 09, 2011 20:31
Status: Desconnectat

Re: [ed2k]A dalt i a baix - Upstairs,Downstairs (Temp.5) Nou

#12

Entrada Autor: LluísT » dt. març 19, 2013 11:48

Gràcies, Petiso, però ja ho havia fet i no hi havia cap missatge. El més curiós és que ara, al respondre'm tu, sí que s'ha generat un missatge. I l'única diferència pot estar en que, des que vaig entrar a posar el meu missatge, vaig deixar la sessió activa. No sembla molt lògic que no generi missatges quan no tens la sessió activa, oi ?.

No us vull donar feina extra, que ja aneu prou atrafegats, però per més voltes que li dóno no m'imagino què pot estar passant. Perquè el cas és que estic suscrit a altres temes (que ja ni recordava) dels quals no he rebut cap missatge des de fa mesos. KMM, per exemple, hi estic apuntat des de fa molts mesos (d'abans que s'acabés la darrera temporada, com a mínim) i no estic segur si vaig rebre algun missatge al principi, però potser ni això.

Si ho comparem amb el cas d'aquest tema (A dalt i a baix 5ª T), jo no vaig rebre cap email quan la Rous va penjar el seu últim missatge. Ara, un cop vaig entrar i vaig comentar la situació, sembla que s'hagi reactivat l'enviament d'email (però, potser només sigui pel primer que s'envia), perquè està clar que jo no he fet res més que entrar a llegir un missatge i respondre'l. No sé si això us pot ser útil als administradors per localitzar un posible problema. No descarto que sigui algun error meu, però no m'imagino quin pugui ser, perquè dintre de la web no toco res més.

Gràcies, novament, per la vostra dedicació. Que Sant Macià i Sant Companys us ho paguin :D :D :D

Avatar de l’usuari

Autor del tema
rous
Entrades: 672
Membre des de: dv. set. 16, 2011 14:49
Ubicació: El Maresme!!!
Status: Desconnectat

Re: [ed2k]A dalt i a baix - Upstairs,Downstairs (Temp.5) Nou

#13

Entrada Autor: rous » dj. març 21, 2013 10:10

LluísT ha escrit:Gràcies, Petiso, però ja ho havia fet i no hi havia cap missatge. El més curiós és que ara, al respondre'm tu, sí que s'ha generat un missatge. I l'única diferència pot estar en que, des que vaig entrar a posar el meu missatge, vaig deixar la sessió activa. No sembla molt lògic que no generi missatges quan no tens la sessió activa, oi ?.

No us vull donar feina extra, que ja aneu prou atrafegats, però per més voltes que li dóno no m'imagino què pot estar passant. Perquè el cas és que estic suscrit a altres temes (que ja ni recordava) dels quals no he rebut cap missatge des de fa mesos. KMM, per exemple, hi estic apuntat des de fa molts mesos (d'abans que s'acabés la darrera temporada, com a mínim) i no estic segur si vaig rebre algun missatge al principi, però potser ni això.

Si ho comparem amb el cas d'aquest tema (A dalt i a baix 5ª T), jo no vaig rebre cap email quan la Rous va penjar el seu últim missatge. Ara, un cop vaig entrar i vaig comentar la situació, sembla que s'hagi reactivat l'enviament d'email (però, potser només sigui pel primer que s'envia), perquè està clar que jo no he fet res més que entrar a llegir un missatge i respondre'l. No sé si això us pot ser útil als administradors per localitzar un posible problema. No descarto que sigui algun error meu, però no m'imagino quin pugui ser, perquè dintre de la web no toco res més.

Gràcies, novament, per la vostra dedicació. Que Sant Macià i Sant Companys us ho paguin :D :D :D
Hola LluísT.

Sento no poder-te ajudar, no en tinc ni idea!!
Espero que en Petiso et doni un cop de mà, ell en sap molt... :mrgreen: és l'amo, hahahah

Una abraçada. :wink:

rous :D
Units fem força!! ||*||

Avatar de l’usuari

Autor del tema
rous
Entrades: 672
Membre des de: dv. set. 16, 2011 14:49
Ubicació: El Maresme!!!
Status: Desconnectat

Re: [ed2k]A dalt i a baix - Upstairs,Downstairs (Temp.5) Nou

#14

Entrada Autor: rous » dv. abr. 05, 2013 11:57

Dos més de nous. :wink:


5x08 Un home encantador - Such a Lovely Man
Imatge
Sinopsi:Virginia fa amistat amb l'influent milionari Sir Guy Paynter amb l'objectiu d'aconseguir per a Richard un lloc en el govern. Quan la premsa suggereix que Virginia i Sir Guy té un romanç, els servents sospiten que qui ha informat els periodistes és un desconegut amb què surt Ruby.

5x09 Nou dies insòlits - The Nine Days Wonder
Imatge
Sinopsi:Els obrers convoquen una vaga general en tot el país. Richard demana als servents que col·laborin per evitar que el país es paralitzi, i Hudson tracta d'evitar que les idees dels vaguistes s'estenguin entre el servei.
Units fem força!! ||*||


LluísT
Entrades: 55
Membre des de: dv. des. 09, 2011 20:31
Status: Desconnectat

Re: [ed2k]A dalt i a baix - Upstairs,Downstairs (Temp.5) Nou

#15

Entrada Autor: LluísT » dv. abr. 05, 2013 16:32

Ara sí que m'ha arribat el missatge del teu post. Gràcies, Rous.

Respon