[ed2k] Joséphine (DVBrip català-francès) [74/...] T1-T18 COMPLETES !!

Sèries i programes de TV

Moderadors: naroatna, xordi, arakelov

Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
naroatna
Entrades: 21188
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Joséphine (DVBrip dual) | Nous !!

#91

Entrada Autor: naroatna » dt. març 20, 2018 22:38

Afegit 17x04 completant la 17a temporada !!

Fins aviat!


Imatge

Moltes gràcies!

Avatar de l’usuari

Autor del tema
naroatna
Entrades: 21188
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Joséphine (DVBrip dual) | 1a-18a Temp. Completes !!

#92

Entrada Autor: naroatna » dl. març 26, 2018 15:50

Afegits del 18x01 al 18x04, que són els que componen la 18a temporada, i que queda doncs completa !!

Fer notar que en el 18x01 hi ha errors, un micro tall de vídeo al punt 1:14:48, i a partir d'allà fins al final d'episodi l'àudio català de tant en tant va fent com un xerric. Pel que fa a l'àudio VO doncs en aquell mateix punt va deixar d'escoltar-se, per tant no l'hi he pas pogut posar. Tanmateix la meva gravació IPtv del 18x03 directament està mancada de so àudio VO en tot el capítol, així que tampoc.

I bé a Tv3 semblaria que tenen aquests darrers capítols tots en "Emissió no disponible" i a punt de caducar, així que de moment igual valdrà més tenir-los així que res.

Fins aviat!
Imatge

Moltes gràcies!

Avatar de l’usuari

Autor del tema
naroatna
Entrades: 21188
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Joséphine (DVBrip dual) | 1a-18a Temp. Completes !!

#93

Entrada Autor: naroatna » dl. abr. 02, 2018 23:59

Afegida la v2 del capítol 18x01 !! :D

Fins aviat!
Imatge

Moltes gràcies!


boschi25m
Entrades: 1
Membre des de: dt. feb. 05, 2019 21:24
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Joséphine (DVBrip dual) | 1a-18a Temp. Completes !!

#94

Entrada Autor: boschi25m » dt. feb. 05, 2019 21:33

Hola! Sé que fa molt temps que vas penjar aquests enllaços i he buscat la sèrie en català per totes bandes i no he trobat res excepte tu! si fosis tan amable de dir-me com puc veure els capitols em faries un gran favor! Merci :)

Avatar de l’usuari

r5004
Entrades: 14646
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Joséphine (DVBrip dual) | 1a-18a Temp. Completes !!

#95

Entrada Autor: r5004 » dc. feb. 06, 2019 8:56

boschi25m ha escrit:
dt. feb. 05, 2019 21:33
Hola! Sé que fa molt temps que vas penjar aquests enllaços i he buscat la sèrie en català per totes bandes i no he trobat res excepte tu! si fosis tan amable de dir-me com puc veure els capitols em faries un gran favor! Merci :)
Necessites instal·lar l'emule (si utilitzes Windows):

http://www.emule-project.net/home/perl/ ... m=download

Benvingut/da a TR! :D
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge


Swatbcn
Entrades: 3
Membre des de: dj. set. 21, 2023 13:46
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Joséphine (DVBrip català-francès) [74/...] T1-T18 COMPLETES !!

#96

Entrada Autor: Swatbcn » dj. set. 21, 2023 13:53

Hola naroatna y compañía, se que esto es de hace muchísimos años... Pero mis padres y yo descubrimos esta serie hace poco en televisión y solo pudimos ver unos pocos capítulos, lo e buscado por todos lados exhaustivamente y solo encontré 17 capitulos en Youtube en catalán y nada más , llevo días buscando por todos lados ya que estamos pasando un mal momento en la vida y esta serie nos a ayudado mucho a pasar malos momentos y e intentado descargarla desde todos los medios desde el pc, desde el móvil y nada... No encuentro semillas ni descarga nada y , llevo días desesperado por encontrarla, no sé si alguien la conserva descargada o me podría pasar algún otro medio para descargarla... Os lo agradezco mucho y muchas gracias por vuestra ayuda, saludos!!

Avatar de l’usuari

Autor del tema
naroatna
Entrades: 21188
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Joséphine (DVBrip català-francès) [74/...] T1-T18 COMPLETES !!

#97

Entrada Autor: naroatna » dj. set. 21, 2023 23:19

Hola de nou! :D

Val repeteixo el que té comentat a peticions:

A veure dels que tenim publicats a TotsRucs en dual català-francès (els d'aquest fil) n'hauries de trobar llavor de tots, si més no la meva, doncs per la meva part no els he deixat de compartir mai. Passa que aquest dies el meu vell Pc està fallant molt, així que una mica de paciència perquè igual fins que no tingui tot arreglat en el nou que estic a punt d'estrenar la meva compartició podria ser una mica intermitent. Si d'aquí uns dies algun capítol se't resisteix ho comentes i els hi donaria prioritat.

Fins aviat!
Imatge

Moltes gràcies!


Swatbcn
Entrades: 3
Membre des de: dj. set. 21, 2023 13:46
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Joséphine (DVBrip català-francès) [74/...] T1-T18 COMPLETES !!

#98

Entrada Autor: Swatbcn » dg. set. 24, 2023 11:31

Muchas gracias ! Pero la verdad es que solo e podido descargar dos capítulos en 4 días jeje, es casi imposible que encuentre una semilla, pero bueno yo lo seguiré intentando! Muchas gracias de nuevo!

Respon