[ed2k] Babylon 5 (5ª temporada) Dual Temporada Completa

Sèries i programes de TV

Moderadors: naroatna, xordi, arakelov


piltrafillax
Entrades: 72
Membre des de: dj. set. 29, 2011 11:22
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Babylon 5 (5ª temporada) Dual 17/22 NOU!!!

#31

Entrada Autor: piltrafillax » ds. maig 19, 2012 16:45

PIZARRIN, estem esperant el capítol 18 ... Que ja tenim síndrome d'abstinència ... :lol:



Avatar de l’usuari

Autor del tema
PIZARRÍN
Entrades: 945
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 17:49
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Babylon 5 (5ª temporada) Dual 18/22 NOU!!!

#32

Entrada Autor: PIZARRÍN » dt. maig 22, 2012 13:11

Babylon 5 [5x18] La caiguda de Centauri Primer - The Fall of Centauri Prime

Imatge
Una salutació, PIZARRÍN.

Avatar de l’usuari

Autor del tema
PIZARRÍN
Entrades: 945
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 17:49
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Babylon 5 (5ª temporada) Dual 20/22 NOU!!!

#33

Entrada Autor: PIZARRÍN » dt. maig 29, 2012 17:18

Babylon 5 [5x19] La roda de foc - The Wheel of Fire

Imatge
PIZARRÍN l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 05, 2012 11:53, en total s’ha editat 4 vegades.
Una salutació, PIZARRÍN.


piltrafillax
Entrades: 72
Membre des de: dj. set. 29, 2011 11:22
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Babylon 5 (5ª temporada) Dual 19/22 NOU!!!

#34

Entrada Autor: piltrafillax » dc. maig 30, 2012 20:22

Moltes gràcies pels capítols 18 i 19. Ja va quedant cada cop menys pel final ... :D

Avatar de l’usuari

Autor del tema
PIZARRÍN
Entrades: 945
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 17:49
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Babylon 5 (5ª temporada) Dual 20/22 NOU!!!

#35

Entrada Autor: PIZARRÍN » dt. juny 05, 2012 11:53

ANTEPENÚLTIM

Babylon 5 [5x20] Objectes en moviment - Objects in Motion

Imatge
Una salutació, PIZARRÍN.


BUTAZOID
Entrades: 16
Membre des de: dl. set. 26, 2011 11:38
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Babylon 5 (5ª temporada) Dual 20/22 NOU!!!

#36

Entrada Autor: BUTAZOID » dt. juny 05, 2012 12:38

Ja només queden dos capítols !!!!!!!!!! Moltes gràcies un cop més, PIZARRIN :wink:


piltrafillax
Entrades: 72
Membre des de: dj. set. 29, 2011 11:22
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Babylon 5 (5ª temporada) Dual 20/22 NOU!!!

#37

Entrada Autor: piltrafillax » ds. juny 09, 2012 18:30

I Baixant el 20, cada cop queda menys pel final, 8)

Avatar de l’usuari

Autor del tema
PIZARRÍN
Entrades: 945
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 17:49
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Babylon 5 (5ª temporada) Dual 21/22 NOU!!!

#38

Entrada Autor: PIZARRÍN » dt. juny 12, 2012 17:17

PENÚLTIM

Babylon 5 [5x21] Objectes en repòs - Objects at Rest

Imatge
Una salutació, PIZARRÍN.


piltrafillax
Entrades: 72
Membre des de: dj. set. 29, 2011 11:22
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Babylon 5 (5ª temporada) Dual 21/22 NOU!!!

#39

Entrada Autor: piltrafillax » dl. juny 18, 2012 19:10

Quina emoció !!! Només en falta un !!!!

Moltes gràcies PIZARRIN

Avatar de l’usuari

Autor del tema
PIZARRÍN
Entrades: 945
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 17:49
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Babylon 5 (5ª temporada) Dual Temporada Completa

#40

Entrada Autor: PIZARRÍN » dt. juny 19, 2012 15:21

Per fi i després de més de cinc anys de projecte...

L'ÚLTIM CAPÍTOL DE BABYLON 5

[5x21] Dormint en la llum - Sleeping in Light

Imatge
J. Michael Straczynsk i la seva única aparició a la pantalla durant tota la sèrie:
la del tècnic que desconnecta l'energia de l'estació abans de ser abandonada.



TEMPORADA I SÈRIE COMPLETA
Imatge
Una salutació, PIZARRÍN.


BUTAZOID
Entrades: 16
Membre des de: dl. set. 26, 2011 11:38
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Babylon 5 (5ª temporada) Dual Temporada Completa

#41

Entrada Autor: BUTAZOID » dc. jul. 04, 2012 11:48

Encara que aquí a tots rucs ho faig uns dies tard, també vull deixar aquí a tots rucs el meu agraïment per aquesta sèrie. PIZARRIN, tens tot el meu agraïment etern per aquesta sèrie. Estic totalment convençut que sense tu això no s'hagués fet mai, i aquesta sèrie hauria quedat a mitges, perduda en la immensitat de l'univers de les webs d'internet. Com ja t'he dit, t'estic profundament agraït, per la constància, per la gran feina feta, per la qualitat immillorable dels capítols, per tot en general.

Mira que he arribat a veure coses teves, jo diria que si ho sumo tot, entre sèries i pel·lícules, n'he vist més de 100, segur, i contat-ho bé, inclús potser arribo a les 200, només de coses fetes per tu. I ets una garantia al 100 % de màxima qualitat. No he vist mai un desquadre entre imatge i so, no he vist mai imatges o sons de baixa qualitat, ja per sistema, sempre que busco alguna cosa, primer miro si tu l'has fet, o algun company teu d'aquesta web, i si és així, ja estic tranquil. Garantia de qualitat total. Si me n'he d'anar per altres webs per aquests mons de Déu, ja tremolo. Tot el que es fa aquí en aquesta web, a tots rucs, sempre és de màxima qualitat.

PIZARRIN, es que ho tens tot, gran capacitat de producció, màxima qualitat, molts cops ets el primer que penja les coses, en fi, per a un usuari com jo, ets gairebé perfecte, per no dir perfecte del tot. Et mereixes un descans, després de la feinada d'aquesta sèrie. Qualsevol dels que penqueu aquí a tots rucs, hi dediqueu una quantitat d'hores enorme, només cal veure el que es va penjant cada dia. Des d'aquí el meu agraïment per tots, i en especial, per en PIZARRIN per la sèrie Babylon-5

Després d'aquesta ensabonada, que no és ensabonada, és la pura veritat, et torno a donar un cop més les gràcies. Babylon-5 és una gran sèrie de ciència ficció, i tu has estat l'artifex que jo i els altres usuaris de totsrucs l'haguem pogut disfrutar. Repeteixo, n'estic plenament convençut que sense tu, aquesta sèrie no s'hauria acabat mai, si la disfrutem, és gràcies al teu esforç i tenacitat en acabar-la. Un cop més, moltes gràcies.


oriol1967
Entrades: 44
Membre des de: dl. set. 26, 2011 18:43
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Babylon 5 (5ª temporada) Dual Temporada Completa

#42

Entrada Autor: oriol1967 » dc. jul. 04, 2012 23:16

Al igual que en Butazoid, encara que hagin passat uns dies jo també vull dir-hi la meva aquí a totsrucs . El que si és cert, i és una cosa de domini públic és la gran capacitat de treball del PIZARRIN, i la seguretat absoluta de la qualitat dels seus treballs. Hi ha èpoques que ha anat al 120 % i d'altres potser ha baixat al 90 % , per agafar una mica d'aire i recuperar forces posant-se fondon a base de trinxats a la Cerdanya amb la seva família, Però tot i anant al 90 % , tenia un munt de fronts de guerra oberts, amb moltes sèries i pel·lícules, que jo no se com no ha parat boig o s'ha perdut enmig de tant ripeig ...

El que passa amb el PIZARRIN és que ens té molt mal acostumats, i acabem trobant normal el que no ho és, que ens regali de manera altruista tantes i tantes sèries i pel·lícules. Estic amb el Butazoid, si no hagués estat per tu, aquesta sèrie s'hauria perdut en l'oblit i no s'hagués acabat. Gràcies a tu, hem pogut tenir aquestes dues darreres temporades, que si no, no s'haguessin fet. Des d'aquí, et dono el meu més sentit reconeixement i admiració per aquesta gran tasca.

No se que més dir-te, també estic amb el Butazoid quan diu que tens una gran garantia de qualitat amb el que fas. Mai he vist una errada de ripeig o de muntatge, mai, i la sincronització de l'audio i el video és sempre perfecta, sempre. Cosa que no sempre és així amb tot el que em descarrego per altres webs. També vull agraïr les altres coses que em baixo de totsrucs, sempre d'una qualitat immillorable, jo faig el mateix que en Butazoid si busco alguna cosa i la trobo per aquí, ja estic tranquil, si no hi és i l'he d'anar a buscar per altres llocs, ja tremolo ... a saber el que em trobaré.

PIZARRIN, un cop més, moltes, moltíssimes gràcies per aquesta sèrie, i ens seguim veien per aquí, a totsrucs, com no podria ser d'una altra manera.


piltrafillax
Entrades: 72
Membre des de: dj. set. 29, 2011 11:22
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Babylon 5 (5ª temporada) Dual Temporada Completa

#43

Entrada Autor: piltrafillax » dl. jul. 09, 2012 20:10

HOLA PIZARRIN,

Com ja saps que em passa molt sovint, he estat uns dies fora per la feina, i avui tinc el temps i la calma per agrair-te aquí a totsrucs tot el que has fet per aquesta sèrie de Babylon-5, que en el seu conjunt, arriba gairebé als 100 capítols.

També vull aprofitar el que et dic ara, no només per agrair-te el que has fet amb Babylon-5, sinó tot el que has fet en general. Jo em passo molts dies fora de casa per la feina, alguns cops setmanes senceres i tot. I per tant, passo moltes nits fora de casa en hotels. I us puc assegurar que passo de les teles dels hotels, i que sempre miro coses al meu portàtil que ha fet el PIZARRIN i tots els altres companys de totsrucs. Noi, no saps la d'hores i hores agradables que tu i els altres membres de totsrucs m'heu arribat a regalar amb les vostres sèries i pel·lícules, sempre tot de la màxima qualitat.

Fa algun temps, per no clicar enllaços i anar ràpid per no buscar per la web, algun cop al buscador de l'emule havia posat PIZARRIN TOTSRUCS , i m'ho baixava tot, absolutament tot, i després vaig posar PIZARRIN i res mes, i m'he anat baixat tot el que ha fet el PIZARRIN al llarg de la seva vida com a ripejador. Us puc assegurar que hi ha molts centenars de fitxers compartits amb l'emule que són del PIZARRIN, que dic centenars, jo diria que milers. En PIZARRIN és una màquina de produir, és una autèntica passada. Des d'aquí, tens el meu infinit agraiment per tot el que has fet en aquests anys.

Tornant a babylon-5 comparteixo totalment l'opinió dels meus companys, una gran sèrie de ciència ficció que sense el PIZARRIN estic totalment segura que no s'hagués acabat, i gràcies el seu coratge, empenta, esforç, dedicació i una infinita perseverància, finalment l'has acabat. Les pelis o les fas o no les fas, però sèries com Babylon-5 de 5 temporades a 22 capítols per temporada, són gairebé 100 capítols, amb les feines de les captures de la tele, ripejar els DVD, fer els muntages, gairebé com fer la Sagrada Família.

No se que més dir-te, però com sempre faig, et dono un cop més les gràcies per aquesta magnífica sèrie. T'estic profundament agraïda per tot. Un petó. :D

Avatar de l’usuari

Llop Segarrenc
Entrades: 13
Membre des de: dg. març 24, 2013 13:25
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Babylon 5 (5ª temporada) Dual Temporada Completa

#44

Entrada Autor: Llop Segarrenc » dl. maig 13, 2013 16:58

Començada la descarrega de la 5a temporada!

Moltes gràcies per tot!

Avatar de l’usuari

Autor del tema
PIZARRÍN
Entrades: 945
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 17:49
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Babylon 5 (5ª temporada) Dual Temporada Completa

#45

Entrada Autor: PIZARRÍN » dv. maig 17, 2013 11:39

Llop Segarrenc ha escrit:Començada la descarrega de la 5a temporada!

Moltes gràcies per tot!
Tota la temporada en llançament... :wink:
Una salutació, PIZARRÍN.

Respon