[ed2k] A dalt i a baix-Upstairs, Downstairs-3ªTemp. completa

Sèries i programes de TV

Moderadors: naroatna, xordi, arakelov

Avatar de l’usuari

Autor del tema
rous
Entrades: 672
Membre des de: dv. set. 16, 2011 14:49
Ubicació: El Maresme!!!
Status: Desconnectat

[ed2k] A dalt i a baix-Upstairs, Downstairs-3ªTemp. completa

#1

Entrada Autor: rous » dj. des. 15, 2011 18:01

A DALT I A BAIX
2ª Temporada


Imatge


Argument:

El que tingui edat suficient per haver-la vist en el seu moment, no ha odiat en alguna ocasió a en Hudson? Aquest majordom estirat i servil que exerceix d'enllaç entre els desitjos dels senyors de dalt i les obligacions dels criats d'a baix. Perquè, per si algú encara no ho sap, la sèrie tracta d'això: família d'antiga soca, els Bellamy; típic palauet londinenc en el 165 d'Eaton Place, amb els seus salons, dormitoris i cuina en el semisótano; i servents que pugen i baixen escales, sota la severa supervisió del hieràtic Hudson.

PERSONATGES: Gordon Jackson, David Langton, Jean Marsh, Angela Baddeley, Christopher Beeny, Jenny Tomasin, Simon Williams, Jacqueline Tong, Lesley-Anne Down, Rachel Gurney, Meg Wynn Owen, Joan Benham, Raymond Huntley, Nicola Pagett, Pauline Collins, Hannah Gordon, Patsy Smart, Gareth Hunt, John Alderton

Imatge

L'acció comprèn les tres primeres dècades del segle XX i descriu, a través de les relacions familiars i de les petites anècdotes domèstiques, l'evolució de la societat britànica al fil dels esdeveniments històrics. Recolzats en el rígid codi de la moral victoriana els Bellamy comenten, amb una tassa de te a la mà, la situació política i social del país mentre els servents fan el propi dos pisos més avall sense que les seves opinions difereixin molt de les dels seus amos (beuen el mateix te encara que no utilitzen la mateixa vaixella). Però res és etern i entre sufragistes, criades embarassades per superbs aristòcrates, vagues i conflictes armats, el món de Lord Bellamy i del pobre Hudson s'enfonsa com el Titànic (un dels capítols narra la mort de la insubstancial Lady Marjory en l'enfonsament del vaixell).



TÍTOL ORIGINAL: Upstairs, Downstairs
DURADA: 60 min.
PAÍS: Regne Unit
DIRECTOR: Jean Marsh, Eileen Atkins, Bill Bain, Christopher Hodson, Raymond Menmuir, Derek Bennett, Cyril Coke, Joan Kemp-Welch, Brian Parker, Simon Langton
GUIÓ: Alfred Shaughnessy, Jeremy Paul, John Hawkesworth, Rosemary Anne Sisson, Fay Weldon, Charlotte Bingham, Terence Brady, Anthony Skene, John Harrison
MÚSICA: Aleksànder Faris
PRODUCTORA: Emesa per la cadena ITV; London Weekend Televisió
GÈNERE: Drama d'època | Drama social
WEB OFICIAL: http://www.updown.org.uk/


PREMIS:
1977: Emmy: Millor Sèrie dramàtica
1976: Emmy: Millor Minisèrie
1975: Emmy: Millor Sèrie dramàtica
1974: Emmy: Millor Sèrie dramàtica


SINOPSI

Aquesta temporada transcorre en els anys pròxims al començament de la 1a guerra mundial.
Comença amb l'episodi "La Senyoreta Forrest", 2 anys després de la mort d'Eduard VII i finalitza amb l'esclat de la guerra en l'episodi "La Tempestat Sobtada".
S'incorpora l'Hazel, que ocuparà el lloc de senyora de la casa després de la desaparició de Lady Marjorie en el primer episodi de la temporada. També desapareix l'Elizabeth, però el seu lloc a la casa ho ocupa la Georgina, que igual que la Daisy s'incorpora a la sèrie en "Pau a la Terra".


DADES TÈCNIQUES

Muntatge: rous
Vídeo: rous
Qualitat: DVDrip
Grandària: 1,08 Gb.
Codec vídeo: XviD 1.2.2 Final (doble passada)
Bitrate vídeo: 1684 Kbps Qf: 0.233
Resolució: 720 x 402
Idiomes:
- Català: Stereo (mp3 128 Kbps 48000 kHz)
Subtítols en català: No.
Compatible amb reproductors de sobretaula:


ELINKS
3ª Temporada


A dalt i a baix - Upstairs, Downstairs (3x01) La Senyoreta Forrest - Miss Forrest (DVDrip AC3 català-english) per rous (TotsRucs.cat).avi
SINOPSI:
Intentant impressionar a l'Hazel, la secretària del seu pare, James ordena els servents un àpat per a dos amb el millor claret del celler, la qual cosa porta a una discussió amb Hudson i que aquest anunciï la seva dimissió. Això preocupa a Richard i Lady Marjorie en vigílies del seu embarcament cap a Amèrica.

A dalt i a baix - Upstairs, Downstairs (3x02) Una Casa Dividida - A House Divided (DVDrip AC3 català-english) per rous (TotsRucs.cat).avi
SINOPSI:
Els servents estan molestos amb Fes-lo perquè creuen que intenta ocupar el lloc de Lady Marjorie, a qui es dóna per morta després de l'enfonsament del seu vaixell. Inesperadament apareix la seva acompanyant, la Sta. Roberts.

A dalt i a baix - Upstairs, Downstairs (3x03) Un Canvi d'Escena - A Change of Scene (DVDrip AC3 català-english) per rous (TotsRucs.cat).avi
SINOPSI:
En James passa el cap de setmana al camp, a la mansió del seu amic Bunny Newburry. Allí es troba amb la seva amiga de la infància la Diana, que ara està enamorada d'ell. En Hudson, que acompanya a en James, rep una oferta per ser el majordom de la mansió.

A dalt i a baix - Upstairs, Downstairs (3x04) Un secret de família - A Family Secret (DVDrip AC3 català-english) per rous (TotsRucs.cat).avi
SINOPSI:
Quan en James, està cada vegada més enamorat de l'Hazel, demana a aquesta que es casi amb ell, ella el rebutja influïda per la seva possessiva mare i per un secret en el seu passat.

A dalt i a baix - Upstairs, Downstairs (3x05) El colom de la Rose - Rose's Pigeon (DVDrip AC3 català-english) per rous (TotsRucs.cat).avi
SINOPSI:
L'Alfred, un antic criat d'Eaton Place, demana a la Rose que l'allotgi a la casa durant la nit perquè no té a on anar. Quan en Hudson el troba, desconfia d'Alfred i les seves sospites es confirmen quan descobreix que ha comès un assassinat.

A dalt i a baix - Upstairs, Downstairs (3x06) Desitjos de canvi - Desirous of Change (DVDrip AC3 català-english) per rous (TotsRucs.cat).avi
SINOPSI:
Una comtessa francesa, atractiva però arruïnada, intenta seduir en Richard intentant fer-se amb la seva fortuna. Mentrestant, la Gwyneth, la nova 2a donzella s'enamora d'en Richard i pren prestats alguns dels seus objectes personals.

A dalt i a baix - Upstairs, Downstairs (3x07) Paraula d'honor - Word of Honour (DVDrip AC3 català-english) per rous (TotsRucs.cat).avi
SINOPSI:
Gràcies a la informació que un amic li dóna de manera confidencial, en Richard obté grans beneficis a la borsa. Quan la premsa i els seus oponents polítics esbrinen que aquestes inversions poden deure's a ús d'informació privilegiada, s'organitza un escàndol polític per la negativa d'en Richard a donar el nom del seu informador.

A dalt i a baix - Upstairs, Downstairs (3x08) El cavall desbocat - The Bolter (DVDrip AC3 català-english) per rous (TotsRucs.cat).avi
SINOPSI:
En James i l'Hazel reben una invitació per passar un cap de setmana a la casa de camp del seu amic en Bunny. Un vegada allí, l'Hazel desobeeix en James quan aquest l'hi prohibeix participar en una caça de la guineu, el que provoca una discussió entre ells.

A dalt i a baix - Upstairs, Downstairs (3x09) Pau a la terra - Goodwill to All Men (DVDrip AC3 català-english) per rous (TotsRucs.cat).avi
SINOPSI:
Lady Southwold i la seva néta la Georgina passen el Nadal a Eaton Place. La Georgina fa amistat amb la Daisy, la nova 2a donzella, qui li conta la pobresa en què viu la seva família. Juntes decideixen saquejar el rebost per portar menjar a la família de la Daisy el dia de Nadal.

A dalt i a baix - Upstairs, Downstairs (3x10) El que el lacai va veure-What the Footman Saw (DVDrip AC3 català-english) per rous (TotsRucs.cat).avi
SINOPSI:
Un investigador és testimoni de la indiscreció d'Edward en una taverna, quan aquest conta als seus amics com va veure el polític conservador Sir Charles Gilmour sortir de bon matí de l'habitació d'una dona casada. Aquesta indiscreció pot suposar un escàndol que acabi amb la prometedora carrera del polític i en Richard tracta d'evitar-ho.

A dalt i a baix - Upstairs, Downstairs (3x11) Un perfecte estrany - A Perfect Stranger (DVDrip AC3 català-english) per rous (TotsRucs.cat).avi
SINOPSI:
La Rose coneix casualment en un tramvia a un granger australià amb què fa amistat, i el qual la demana que vagi a viure amb ell a Austràlia. Quan en Hudson i la Sra. Bridges s'assabenten aconsellen a la Rose que no actuï de forma precipitada.

A dalt i a baix - Upstairs, Downstairs (3x12) Trons llunyans - Distant Thunder (DVDrip AC3 català-english) per rous (TotsRucs.cat).avi
SINOPSI:
L'allunyament entre en James i l'Hazel es fa més evident després que el primer fill d'ambdós neixi mort. Mentre l'Hazel es recupera en el llit, en James acudeix a una festa amb la Georgina, de la qual s'encapritxa cada vegada més. Quan en James es troba a l'Hazel ajudant a la cuina, sorgeix una discussió que acaba involucrant en Richard i fent que aquest es plantegi mudar-se a una altra casa.

A dalt i a baix - Upstairs, Downstairs (3x13) La tempestat sobtada - The Sudden Storm (DVDrip AC3 català-english) per rous(TotsRucs.cat).avi
SINOPSI:
Mentre s'acosta cada vegada més la possibilitat d'una guerra contra Alemanya, el matrimoni de en James i l'Hazel sembla acostar-se a la seva fi. L'Hazel es planteja la possibilitat de la separació o el divorci, quan l'esclat de la guerra i la incorporació de en James al seu regiment canvien la situació.
Temporada completa
rous l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 05, 2012 12:40, en total s’ha editat 13 vegades.


Units fem força!! ||*||

Avatar de l’usuari

Autor del tema
rous
Entrades: 672
Membre des de: dv. set. 16, 2011 14:49
Ubicació: El Maresme!!!
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] A dalt i a baix-Upstairs, Downstairs-3ªTemp. DVDr

#2

Entrada Autor: rous » dj. des. 15, 2011 18:01

3x01 La Senyoreta Forrest - Miss Forrest
Imatge
SINOPSI: Intentant impressionar a l'Hazel, la secretària del seu pare, James ordena als servents un àpat per a dos amb el millor claret del celler, la qual cosa porta a una discussió amb en Hudson i que aquest anunciï la seva dimissió. Això preocupa a en Richard i a Lady Marjorie en vigílies del seu embarcament cap a Amèrica.
rous l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. des. 17, 2011 16:40, en total s’ha editat 1 vegada.
Units fem força!! ||*||


LluísT
Entrades: 55
Membre des de: dv. des. 09, 2011 20:31
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] A dalt i a baix-Upstairs, Downstairs-3ªTemp. DVDr

#3

Entrada Autor: LluísT » dv. des. 16, 2011 7:56

Gràcies, Rous. Ara mateix, encara que ja figura a l'emule, no hi ha cap font. Als capítols 2x12 i 2x13 encara els queda una empenteta per acabar de baixar. Per sort, cada cop som més baixant la col·lecció. Espero que es mantingui una bona part de les fonts accesibles. Si més no, jo procuraré seguir mantenint tota la col·lecció en línia i en llançament. De moment, segueixo amb un ADSL mini (Telefonica fa el ronço amb la fibra), però, al menys, pràcticament el 100 % dels meus 30-32KB de pujada estan dedicats a la sèrie.

Ànims per la bona feina !!!

Avatar de l’usuari

Autor del tema
rous
Entrades: 672
Membre des de: dv. set. 16, 2011 14:49
Ubicació: El Maresme!!!
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] A dalt i a baix-Upstairs, Downstairs-3ªTemp. DVDr

#4

Entrada Autor: rous » dv. des. 16, 2011 9:48

LluísT ha escrit:Gràcies, Rous. Ara mateix, encara que ja figura a l'emule, no hi ha cap font. Als capítols 2x12 i 2x13 encara els queda una empenteta per acabar de baixar. Per sort, cada cop som més baixant la col·lecció. Espero que es mantingui una bona part de les fonts accesibles. Si més no, jo procuraré seguir mantenint tota la col·lecció en línia i en llançament. De moment, segueixo amb un ADSL mini (Telefonica fa el ronço amb la fibra), però, al menys, pràcticament el 100 % dels meus 30-32KB de pujada estan dedicats a la sèrie.

Ànims per la bona feina !!!
Moltes gràcies LluísT!!!!

Ahir et vaig veure a l'Emule i et vaig fer amic, la única font que hi ha és la meva i en Pizarrin que em dona un cop de mà, o sento, no puc fer-hi més. :wink: :roll:

Doncs em desanimo una mica perquè hi han cinc temporades, uffffff...

Fins aviat i gràcies.
Units fem força!! ||*||

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] A dalt i a baix-Upstairs, Downstairs-3ªTemp. DVDr

#5

Entrada Autor: Petiso » dv. des. 16, 2011 12:27

rous ha escrit:Doncs em desanimo una mica perquè hi han cinc temporades, uffffff...
Doncs no et desanimis! M'he ficat a baixar el 2x12 per provar, i te 17 fonts, 15 de les quals completes :-p

Adéu !
Imatge Imatge


LluísT
Entrades: 55
Membre des de: dv. des. 09, 2011 20:31
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] A dalt i a baix-Upstairs, Downstairs-3ªTemp. DVDr

#6

Entrada Autor: LluísT » dv. des. 16, 2011 13:19

Et dic el mateix que en Petiso: no et desanimis. Si no passa res, em falta l'últim tros del 2x12 (el 2x13 ja s'ha baixat) i confio que en poc temps ja el tindré complet. Ja sé que amb 30-32KB de pujada no puc fer-hi gaire, però com són les úniques fonts (excepte algun capítol ocasional de Sí ministre i després el Sí, primer ministre) que tinc en línia, al cap del temps (i sembla que no) acabes fent feina. Fa un moment em mirava les estadístiques de l'emule i des del 25/11 fins ara he apujat quasi 42GB de la sèrie, encara que sigui a pas de tartana.

Jo penso que el que pot desanimar la gent és que demanin per baixar-s'ho i vegin que s'eternitzen. Encara que amb la meva connexió rares vegades passo de 10 clients simultanis, si cadascun veu que va baixant 3KB quasi contínuament, ja és alguna cosa. Si no passa res d'extraordinari, em comprometo a mantenir la sèrie en línia força temps.

Perquè t'acabis d'animar, et diré que en tots aquests dies he vist força gent que ha començat la col·lecció i, al menys, ha trobat que hi havia alguna font de tots els capítols i això fa que, malgrat les inevitables escampades de gent que ja ha acabat de baixar-se els capítols, sempre hi ha gent que els manté més temps.

Així que no et desanimis que la feina que fas no té preu !!! (Mira que havia dit que no hi hauria més rotllos, i ja veus ...)


casa5
Entrades: 27
Membre des de: dg. abr. 10, 2011 15:23
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] A dalt i a baix-Upstairs, Downstairs-3ªTemp. DVDr

#7

Entrada Autor: casa5 » dv. des. 16, 2011 17:26

rous, aquest es un altre missatge d'ànims!!!

Fa molt poquet que he acabat amb la temporada 2... Ha costat una miqueta els 2 últims.
Tinc les 2 temporades compartint fixes.

Això sí, de moment el 3x01 el veig molt vermell :roll:

Gràcies per la teva feina!!!!

Avatar de l’usuari

Autor del tema
rous
Entrades: 672
Membre des de: dv. set. 16, 2011 14:49
Ubicació: El Maresme!!!
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] A dalt i a baix-Upstairs, Downstairs-3ªTemp. DVDr

#8

Entrada Autor: rous » dv. des. 16, 2011 17:40

casa5 ha escrit:rous, aquest es un altre missatge d'ànims!!!

Fa molt poquet que he acabat amb la temporada 2... Ha costat una miqueta els 2 últims.
Tinc les 2 temporades compartint fixes.

Això sí, de moment el 3x01 el veig molt vermell :roll:

Gràcies per la teva feina!!!!
Ai, moltes gràcies casa5, bé espero que aquest cap de setmana s'espavili el 3x01
i en podeu gaudir ben aviat. :D

El que passa és que sóc "novatilla" i clar m'he emmerdat amb una sèrie de cinc temporades i clar pateixo perquè tot surti bé, :roll: entre fer els pasquins, les sinopsis, les fotos, fer els projectes, publicar i ripejar els capítols vaig de cul. :wink: :wink: Ara sí, ho faig amb molt de gust. :mrgreen:

Vinga ja li donaré canya al 3x01 i així fins la setmana que ve no publico el 3x02. :P
Units fem força!! ||*||

Avatar de l’usuari

naroatna
Entrades: 21193
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] A dalt i a baix-Upstairs, Downstairs-3ªTemp. DVDr

#9

Entrada Autor: naroatna » dv. des. 16, 2011 18:16

Baixant i compartint. Moooooltes gràcies rous!! :D :wink:

Fins aviat!
Imatge

Moltes gràcies!

Avatar de l’usuari

Autor del tema
rous
Entrades: 672
Membre des de: dv. set. 16, 2011 14:49
Ubicació: El Maresme!!!
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] A dalt i a baix-Upstairs, Downstairs-3ªTemp. DVDr

#10

Entrada Autor: rous » dv. des. 16, 2011 18:22

naroatna ha escrit:Baixant i compartint. Moooooltes gràcies rous!! :D :wink:

Fins aviat!

Moltes gràcies Guapa!!! :wink:
Units fem força!! ||*||


nowhere
Entrades: 28
Membre des de: ds. des. 09, 2006 19:07
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] A dalt i a baix-Upstairs, Downstairs-3ªTemp. DVDr

#11

Entrada Autor: nowhere » dv. des. 16, 2011 23:00

Moltes gràcies, Rous. Vaig baixant tota la sèrie sense problemes.

M'ha fet molta gràcia la sinopsi del primer capítol, quan diu:

"Intentant impressionar a Fes-lo, la secretària del seu pare..."

No em queda clar si això de "Fes-lo" és un mal nom (potser és una noia fàcil :oops: ) o una traducció sui generis d'aquestes que de vegades fa el Google (el nom de la noia és Hazel). :lol:


LluísT
Entrades: 55
Membre des de: dv. des. 09, 2011 20:31
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] A dalt i a baix-Upstairs, Downstairs-3ªTemp. DVDr

#12

Entrada Autor: LluísT » ds. des. 17, 2011 10:29

Mira Rous, perquè vegis quina bona feina has fet i t'animis amb la que encara et queda, et diré que ahir cap a quarts de cinc, com a mínim 25 persones acabaven de baixar el que els quedava de les 2 temporades. Ara mateix, n'hi ha 8 que estan a mitges d'alguna de les temporades però, malgrat que només quedin entre 3 i 9 fonts per capítol, s'ho van baixant ininterrompudament a un ritme mínim d'entre 3 i 6 capítols diaris. Tingues confiança dona que tot va bé.

Avatar de l’usuari

Autor del tema
rous
Entrades: 672
Membre des de: dv. set. 16, 2011 14:49
Ubicació: El Maresme!!!
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] A dalt i a baix-Upstairs, Downstairs-3ªTemp. DVDr

#13

Entrada Autor: rous » ds. des. 17, 2011 16:36

nowhere ha escrit:Moltes gràcies, Rous. Vaig baixant tota la sèrie sense problemes.

M'ha fet molta gràcia la sinopsi del primer capítol, quan diu:

"Intentant impressionar a Fes-lo, la secretària del seu pare..."

No em queda clar si això de "Fes-lo" és un mal nom (potser és una noia fàcil :oops: ) o una traducció sui generis d'aquestes que de vegades fa el Google (el nom de la noia és Hazel). :lol:

Hhahahaha pobre noia no voldria pas posar-li un mal nom, és una traducció de l'Ara, perdó, si no m'ho repasso em passa això :roll: , a l'actriu Linda Hamilton me li posa Bonica Hamilton hahahaha ara ho rectifico, gràcies per llegir-t'ho. :wink:
Units fem força!! ||*||

Avatar de l’usuari

Autor del tema
rous
Entrades: 672
Membre des de: dv. set. 16, 2011 14:49
Ubicació: El Maresme!!!
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] A dalt i a baix-Upstairs, Downstairs-3ªTemp. DVDr

#14

Entrada Autor: rous » dc. des. 21, 2011 10:09

Vinga ja tenim el segon. :wink:
3x02 Una Casa Dividida - A House Divided
Imatge
SINOPSI: Els servents estan molestos amb la Hazel perquè creuen que intenta ocupar el lloc de Lady Marjorie, a qui es dóna per morta després de l'enfonsament del seu vaixell. Inesperadament apareix la seva acompanyant, la Sta. Roberts.
rous l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 22, 2011 11:12, en total s’ha editat 1 vegada.
Units fem força!! ||*||


casa5
Entrades: 27
Membre des de: dg. abr. 10, 2011 15:23
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] A dalt i a baix-Upstairs, Downstairs-3ªTemp. DVDr

#15

Entrada Autor: casa5 » dj. des. 22, 2011 11:04

rous ha escrit:Vinga ja tenim el segon. :wink:
3x02 Una Casa Dividida - A House Divided
Imatge
SINOPSI: Els servents estan molestos amb la Hazel perquè creuen que intenta ocupar el lloc de Lady Marjorie, a qui es dóna per morta després de l'enfonsament del seu vaixell. Inesperadament apareix el seu acompanyant, el Sr. Roberts.


Gràcies de nou rous. El 3x01 ja està descarregat i ha anat força ràpid.

Tan sols una petita errada: L'acompanyant era una senyora: la Sra. Roberts. En aquella época no hi havien homes acompanyant les ladies .... :lol:

Respon